ساب و لاک پارکت

ساب و لاک پارکت

از 1421 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساب و لاک پارکت در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ساب و لاک پارکت به همراه بتونه سراسری(متر مربع)

130,000 الی 180,000 تومان

قیمت ساب و لاک پله(هر عدد)

200,000 الی 300,000 تومان

متوسط قیمت15,000,000 تومانکمینه قیمت15,000,000 تومانبیشینه قیمت20,000,000 تومان

آنچه درباره ساب و لاک پارکت خواهید خواند

  • ساب و لاک پارکت چیست؟
  • پولیش پارکت چوبی و ساب زدن پارکت چه مزایایی دارد؟
  • آموزش ساب و لاک پارکت
  • وسایل مورد نیاز برای ساب زدن پارکت چوبی
  • قیمت ساب زدن پارکت و قیمت پولیش پارکت به چه مواردی بستگی دارد؟
  • خدمات ساب و لاک پارکت را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ساب و لاک پارکت چیست؟

پارکت تمام چوب یا حتی پارکت لمینت، از انواع کفپوش هایی هستند که در غالب تایل هایی با اندازه های برابر و تحت یک الگوی مشخص در کنار هم چیده می شوند. طی مرور زمان و در اثر اتفاقات گوناگون ممکن است پارکت، ظاهر اولیه و شفاف خود را از دست بدهد. در این مواقع برای رفع خط و خش پارکت به نوسازی پارکت با استفاده از ساب و لاک پارکت نیاز است. ساب زدن پارکت توسط متخصصین با تجربه در این زمینه انجام می شود. البته ترمیم پارکت با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از پر طرفدارترین آنها برای برگرداندن ظاهر زیبای پارکت در زمان کمتر، استفاده خدمات ساب زدن و پولیش پارکت است.

ساب و لاک زدن پارکت چوبی همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم در واقعیت اصطلاحی است که برای ترمیم و مرمت پارکت چوبی به کار برده می شود. ساب زدن پارکت فرآیندی که طی چند مرحله اجرا روی پارکت، ظاهر اولیه پارکت قدیمی را مجددا ترمیم می کند. در ادامه به آموزش ساب زدن پارکت در منزل و همچنین عوامل موثر بر هزینه ساب و لاک پارکت و قیمت پولیش پارکت توسط متخصصین خبره می پردازیم.

رفع خط و خش پارکت با ساب پارکت

خراش های کوچک و بزرگ و مات و بد رنگ شدن سطح کفپوش از مشکلات رایج پارکت است. کشیده شدن پایه مبل ها یا لوازم سنگین می تواند این مشکل را ایجاد کند اما اصلی ترین عامل، گرد و خاک و ذرات ماسه است. با نظافت و تمیز کردن پارکت می توانید دوام و زیبایی آن را حفظ کنید. اگر خراش ها سطحی و کم عمق باشند با کمی بتونه و راه حل های ساده تر می توان این خراش کوچک را پر کرد. اما گاهی تعداد خراش ها خیلی بیشتر و عمق خراشیدگی نیز زیادتر است. در این موارد با روش های خانگی و متداول نمی توان به رفع خراشیدگی پارکت پرداخت. باید با استفاده از دستگاه ساب زن پارکت و پولیش پارکت کف ایرادات و خط و حش های پارکت لمینت را از بین برد.

پولیش پارکت چوبی و ساب زدن پارکت چه مزایایی دارد؟

پولیش پارکت چوبی یکی از کارهایی است که هر چند سال برای مرمت و زیباسازی پارکت در منزل انجام می شود. پولیش پارکت چوبی جهت ترمیم سطح کفپوش چوبی و رفع کهنه شدن پارکت انجام می شود. به طور معمول با ساب زدن پارکت چوبی بسیاری از ایرادات پارکت رفع می شود. چنانچه نیاز به ساب زنی پارکت نباشد، می توان تنها با استفاده از لاک و یا روغن برای براق کردن رویه پارکت استفاده کرد. نصاب پارکت باید بررسی کند که وضعیت رویه به چه صورت است؟ هرگز بدون مشورت با تعمیرکار پارکت اقدام به ساب و لاک پارکت چوبی نکنید. پولیش پارکت چوبی با دستگاه پولیش پارکت و توسط متخصص باید انجام شود.

آموزش ساب و لاک پارکت

اگر برای نوسازی پارکت خود به دنبال آموزش ساب و لاک پارکت هستید در ابتدای کار پیشنهاد می کنیم با اطلاعات کامل از تجهیزات مورد نیاز، ساب زدن پارکت را شروع کنید. نظم داشتن در این کار بسیار مهم است. باید به صورت منظم از یک قسمت شروع کنید و با حوصله پیش بروید. تجهیزات مورد نیاز برای ساب و پولیش پارکت را به طور کامل فراهم کنید. سپس با آرامش شروع به کار کنید به خاطر داشته باشید که این اقدامات نیاز به صبر و حوصله زیاد دارد.

وسایل مورد نیاز برای ساب زدن پارکت چوبی

رنگ مخصوص چوب، بتونه پارکت، غلطک و قلمو مخصوص، سمباده، دستگاه ساب زن پارکت و فیلر چوب از جمله مواردی هستند که باید قبل از شروع کار تهیه کنید. قبل از شروع به کار تمام لوازم را از روی پارکت جمع آوری کنید. پس از تمیزکاری های نهایی باید ببینید که آیا خراشیدگی یا شکستگی ای روی تایل های پارکت قرار دارد یا خیر؟ در صورت وجود باید تمام درزها و شکستگی ها با استفاده از فیلر چوب به خوبی گرفته شوند.

دستگاه ساب زن پارکت را آماده کنید

پس از استفاده از بتونه یا فیلر پارکت باید سطح کار را با استفاده از سمباده یا دستگاه ساب زن به خوبی صاف و یکدست کنید. با توجه به میزان خط و خش های پارکت انواع مختلفی از سمباده نیاز است. زبرترین سمباده مربوط به سمباده شماره 30 است و نرم ترین سمباده شماره 100 است که خراش های چندانی ایجاد نمی کند و تنها برای صیغلی شدن سطح پارکت به کار برده می شود.

البته استفاده از دستگاه ساب پارکت چوبی به راحتی آنچه که بیان کردیم نیست. بلکه ساب زنی باید با مهارت انجام شود تا سطحی کاملا صاف و یکدست ایجاد شود. پس از انجام مرحله اول نوبت به آستر زدن پارکت می رسد. معمولا از آستر لاتکس یا روغنی استفاده می شود. با استفاده از قلمو اقدام به آستر زدن پارکت کنید. مخلوطی از لاک نیم پلی استر، هاردنر و تینر را با هم مخلوط کنید و بر روی تمام سطح مورد نظر بکشید و 24 ساعت اجازه دهید تا آستری خشک شود. بعد از آستری زدن باید دوباره با استفاده از دستگاه ساب پارکت، کل کفپوش سمباده کشی شود.

بتونه پارکت چوبی

مرحله نهایی مربوط به بتونه پارکت چوبی و رنگ پارکت است. رنگ بتونه بر اساس رنگ اصلی پارکت انتخاب می شود. پس از بتونه کاری نوبت به رنگ کردن پارکت می رسد. حدود 12 ساعت برای خشک شدن رنگ پارکت کافی است.

لاک پارکت ( واکس و پولیش پارکت)

لاک زدن پارکت موجب براق شدن پارکت می شود. جهت لاک پارکت چند لایه یورتن روی کفپوش زده می شود. این مرحله موجب برق زدن پارکت خواهد شد و جلا و زیبایی دوچندانی به کف مورد نظر داده می شود.

قیمت ساب زدن پارکت و قیمت پولیش پارکت به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه ساب پارکت به موارد مختلفی بستگی دارد. همانطور که می دانید خدمات ساب زنی پارکت چوبی زیرمجموعه تعمیرات پارکت چوبی است. وضعیت پارکت و میزان خرابی پارکت بر قیمت ساب و لاک پارکت تاثیر دارد. در واقع هر چه پارکت مورد نظر نیاز بیشتری به ترمیم داشته باشد و در وضعیت بدتری باشد، هزینه ساب زدن پارکت و قیمت واکس و پولیش پارکت نیز افزایش می باید. اما در حالت کلی هزینه ساب پارکت و قیمت واکس و پولیش پارکت به صورت متری محاسبه می شود.

خدمات ساب و لاک پارکت را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

اجرت ساب زدن و پولیش پارکت در هوم سرویز به صورت مترمربع محاسبه می شود. البته همواره تفاوت هایی در میزان دستمزد فرد اجرا کننده است. این تفاوت قیمت ساب و لاک پارکت اغلب به علت میزان ظرافت و مهارت آنها در انجام این خدمات است. هیچگاه مغلوب هزینه های بسیار پایین نشوید. چون همانطور که پیش تر توضیح دادیم مراحل ساب و لاک پارکت بسیار متعدد است و نیاز به مهارت اجرا کننده دارد. طبعا انجام تمام آن فرایند اجرت ساب و لاک پارکت را بالا می برد. البته خوشبختانه تمام هزینه اجرت ساب زنی پارکت در هوم سرویز کاملا مشخص است و هیچ هزینه اضافی دریافت نخواهد شد.

در صورت نیاز به مشاوره با متخصصین ما کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما بهترین راهکارها را در جهت خدمات ساب زنی پارکت، پولیش پارکت، لاک و واکس پارکت در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساب و لاک پارکت و همچنین ارایه خدمات ساب و لاک پارکت چوبی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات کفپوش ارائه می دهد که شامل نصب پارکت چوبی, تعمیر پارکت چوبی, تعمیر کفپوش لمینت, نصب کفپوش لمینت توسط لمینت کار ماهر می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساب و لاک پارکت

ساب و لاک پارکت چوبی

پولیش پارکت چوبی با دستگاه

رفع خط و خش پارکت

ترمیم رنگ پارکت چوبی قدیمی

بتونه کاری پارکت و کفسابی پارکت

ساب زنی پارکت و رفع کهنگی انواع پارکت لمینت با ساب و لاک زدن پارکت

نظرات کاربران

profile picture
آقای بختیارنیا

ایشان بسیار حرفه‌ای ، بسیار خوش برخورد و دارای تیم قوی کاری و با قیمت و حق الزحمه مناسب پارکت چوبی منزل ما را در زمان بندی اعلام شده به خوبی تعمیر و ساب و لاک انجام دادند و رضایت کامل داریم

profile picture
mirzaei mirzaei

کارشون خیلی تمیز و مرتب بود ممنونم از ایشون و هوم سرویز

profile picture
کوروش شمس

بسیار کارشون عالی بود فراتر از حد تصور من خوب کار کردن و قیمتشون هم خیلی منصفانه بود

شرایط ساب زدن پارکت با دستگاه و لاک پارکت چوبی

پارکت از جنس چوب است و به کف زمین به وسیله چسب چسبانده می شود.

ساب و لاک شامل 3 دست ساب و 2 دست لاک و بتونه سراسری می باشد.

هزینه زیرسازی در صورت لزوم پس از بازدید نصاب اعلام می شود.

تهیه اقلام در صورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

furniture-upholstery
رویه کوبی مبل
قیمت از 150,000 الی 2,500,000 تومان
wallpaper
نصب کاغذ دیواری
قیمت از 900,000 الی 3,700,000 تومان
wooden-shoe-rack
ساخت جاکفشی چوبی
قیمت از 19,000,000 الی 32,000,000 تومان
home-decoration
طراحی دکوراسیون داخلی
قیمت از 2,000,000 الی 2,000,000 تومان