نظافت منزل

نظافت منزل

از 2584 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نظافت منزل در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت همیار نظافتچی آقا 4 ساعته

440,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی آقا

70,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی خانم 4 ساعته

540,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی خانم

70,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی ویژه آقا 4 ساعته

520,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی ویژه آقا

90,000 تومان

قیمت همیار نظافتچی ویژه خانم 4 ساعته

590,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه همیار نظافتچی ویژه خانم

90,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت520,000 تومانبیشینه قیمت740,000 تومان

آنچه درباره نظافت منزل خواهید خواند

  • خدمات نظافت منزل با نظافتچی خانم و آقا ماهر و با تجربه
  • قیمت نظافت منزل بر چه اساسی تعیین می شود؟
  • نظافت خانه شامل چه اقداماتی است؟
  • آیا به کارگر نظافت منزل فوری نیاز دارید؟
  • شرکت نظافتی بهتر است یا کارگر نظافتچی شخصی؟
  • انتخاب نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم به اختیار شماست
  • خدمات نظافت منزل توسط خانم جوان
  • نظافتچی منزل باید دارای چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • خدمات نظافت منزل هوم سرویز آیا قابل اطمینان است؟
  • سفارش آنلاین نظافتچی ساعتی در هوم سرویز چه مزیت هایی دارد؟
  • نرخ نظافت منزل در هوم سرویز چگونه تعیین می شود؟
  • کارگر برای نظافت منزل را از همیاران هوم سرویز بخواهید

خدمات نظافت منزل با نظافتچی خانم و آقا ماهر و با تجربه

همه ما تقریبا با شرایط زندگی مدرن آشنایی داریم. دیگر مثل گذشته، کم پیش می آید که یک خانم خانه دار مدام به نظافت منزل مشغول باشد و به تمامی امور خانه بپردازد. بدین ترتیب مشاغلی مانند کار نظافت منزل پدید آمدند تا اقدامات در خصوص تمیزکاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. درواقع با پیشرفت تکنولوژی هر زمانی که شما بخواهید، بهترین زمان برای نظافت منزل است. شرکت خدمات نظافتی هوم سرویز با داشتن کادر مجرب آماده ارائه انواع خدمات از جمله نظافت آشپزخانه، نظافت سالن و پذیرایی، نظافت اتاق خواب و نظافت سرویس بهداشتی و حمام و نظافت انباری، خدمات نظافت منزل تخلیه و نظافت بعد از اسباب کشی هستند. نظافت آپارتمان و خدمات نظافت منزل ویلایی نیز از جمله مواردی هستند که توسط شرکت نظافتی هوم سرویز ارائه می شود.

با توجه به اهمیت پاکیزگی در فرهنگ ما، درخواست کارگر نظافتچی منزل اعم از نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم برای سرویس نظافت خانه، روز به روز بر تعداد آن افزوده می شود. مواردی مانند مهارت نظافتچی منزل حرفه ای یا کارگر نظافت منزل خانم یا آقا و البته قیمت نظافت منزل از مواردی هستند که برای گیرندگان این سرویس همواره شبهاتی ایجاد می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا از پروسه کامل استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل و استخدام کارگر نظافتی آقا و همچنین قیمت نظافت منزل به صورت ساعتی آگاه شوید.

قیمت نظافت منزل بر چه اساسی تعیین می شود؟

· خدمات نظافت منزل استاندارد

تعرفه نظافت منزل در حالت استاندارد یا معمول شامل: گردگیری وسایل و کل منزل ، جمع کردن ریخت و پاش ها، جمع آوری لباس های کمد و قفسه ها، نظافت آشپزخانه، جارو کردن منزل، تی کشی کف اتاق، نظافت و شستشوی سرویس های بهداشتی( دستشویی، حمام و..)، آینه، تمیزکاری شیر آلات و کارهایی از این قبیل است.

· نظافت دیوارها و پنجره ها

در نظر داشته باشید که برای نظافت دیوارها و پنجره ها زمان بیشتری از نظافت معمول صرف می شود. لذا قیمت نظافت منزل مشمول پرداخت هزینه اضافی به ازای هر ساعت است. به تجربه دیده شده نظافت استاندارد به همراه شستشوی دیوارها و پاک کردن پنجره ها، بیش از ۸ ساعت زمان می برد. استفاده از دو نیروی نظافت خانم و آقا برای تمیزکاری استاندارد و دیوارها، موجب کاهش زمان انجام کار و رضایت بیشتر خواهد شد.

· نظافت کلی منزل و لوازم

این سرویس اغلب در خانه تکانی پایان سال و یا جابجایی اثاثیه منزل درخواست می شود و بیش از یک روز زمان می برد. کلیه خدمات در این مورد شامل: شستشوی فرش و موکت، شستشوی مبلمان و کارهایی از این قبیل است. قیمت نظافت منزل به صورت معمول شامل شستشوی مبلمان و فرش و .. نمی باشد.

نظافت خانه شامل چه اقداماتی است؟

نظافت خانه بنا به درخواست کارفرما مراحل و اقدامات زیادی را شامل می شود. این مورد که از نظافتچی خانم کمک بگیرید یا از نظافتچی آقا جنس کارها را تغییر می دهد. خدماتی که به قدرت و نیروی بدنی بیشتری نیاز دارد مانند نظافت و شستشوی دیوار و پنجره و، در کل نظافت خانه تخلیه را اغلب به کارگر نظافت منزل آقا سپرده می شود.

تمیزکردن خانه شامل مواردی مانند دیوارشویی، خدمات نظافت داخل خانه مثل نظافت آشپزخانه، نظافت سالن پذیرایی، نظافت سرویس بهداشتی، نظافت اتاق خواب، نظافت انباری و ... است. البته این موارد می توانند بسیار گسترده تر شوند و در نظافت خانه ویلایی و نظافت آپارتمان این گزینه ها تغییر می کنند. خیلی از افراد به علت تجربیات بدی که از نظافتچی منزل بی مسئولیت داشته اند، تصور می کنند قیمت نظافت منزل یک هزینه الکی است و هیچگاه نتیجه را آنطور که ما میخواهیم تحویل نمی دهند. در صورتی که این اقدامات اگر نظافتچی منزل واجد شرایط انجام شوند به بهترین نحو ممکن به اتمام خواهند رسید.

آیا به کارگر نظافت منزل فوری نیاز دارید؟

گاهی شرایط و کارها کمی پیچیده تر می شود و نیاز به خدمات نظافت منزل فوری است. مواردی مانند نظافت بعد از اسباب کشی از آن موارد است که حجم کارها کمی زیاد است و نیاز به کارگر نظافت حرفه ای است. این افراد با مهارت خود کارها را در کمترین زمان ممکن به پایان می رسانند. کارهای سنگین تر را به کارگر نظافت آقا بسپارید و کارگر نظافت خانم را برای کارهای حساس تر و سبک تر انتخاب کنید.

شرکت نظافتی بهتر است یا کارگر نظافتچی شخصی؟

برای پاسخ به این سوال مسئله پشتیبانی شرکت مطرح می شود. در واقع کارگر نظافتچی منزل چون وابسته به هیچ شرکت خدماتی نیست. پس در صورت بروز هر گونه مشکلی شما دستتان به جایی بند نیست. اما زمانی که از شرکت خدماتی نظافتی معتبر، خدمتکار تمیزکاری بخواهید، می توانید از پشتیبانی برخوردار باشید. همچنین اگر در ساعت اولیه از کیفیت کار کارگر نظافت منزل رضایت نداشته باشید با تماس با پشتیبانی می توانید نظافتچی منزل را تعویض کنید اما در صورت کمک از افراد متفرقه نمی توانید فرد را تغییر دهید یا جایگزینی انتخاب کنید.

مسئله مهم دیگر در تفاوت بین شرکت نظافت منزل و نظافتچی شخصی، تفاوت قیمت نظافت منزل است. اینکه از نرخ نظافت منزل اطلاع دقیق داشته باشید موجب می شود که در انتهای کار با قیمتی خارج از توافق مواجه نشوید و با اطلاع کامل اقدام به استخدام کارگر نظافتی خانم یا آقا کنید. تیم هوم سرویز با تدابیر کامل این تفاوت در قیمت خدمات نظافت منزل را به کلی از بین برده است. بدین ترتیب همه افراد با قیمت نظافت منزل ثابت می توانند از این خدمات برخوردار شوند.

انتخاب نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم به اختیار شماست

انتخاب بین نظافتچی آقا یا خانم به میزان و نوع تمیزکاری شما بستگی دارد. در واقع برای تمیزکاری های سبک مانند گردگیری که به دقت عمل بیشتری نیاز است، بهترین گزینه، استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل است. ولی در صورتی که حجم کار سنگین است، مانند شستشوی دیوار، کف و خدمات نظافت منزل تخلیه معمولا از نیروی خدماتی آقا استفاده می شود.

خدمات نظافت منزل توسط خانم جوان

هوم سرویز جامع ترین شرکت نظافتی است که نیروی خدماتی درب منزل را اعزام می کند. خانم جوان برای نظافت منزل یکی از محبوب ترین سرویس های شرکت خدمات نظافتی هوم سرویز است.

اعزام خانم جوان برای نظافت منزل تنها با چند کلیک امکان پذیر است. کارگر زن برای نظافت منزل با سابقه کار و دارای تجربه از همیاران هوم سرویز به راحتی انجام می شود. خدمات تمیزکاری توسط خانم جوان یکی از ترفندهایی است که می تواند به خانم های شاغل در مرتب نگه داشتن منزل کمک کند. به این ترتیب همیشه منازل تمیز و پاکیزه خواهید داشت. به دلیل تقاضای زیاد برای اعزام نیروی نظافتی خانم پیشنهاد می کنیم درخواست های خود را از قبل ثبت کنید تا اعزام نظافتچی منزل طبق زمان بندی در روز و تاریخ دلخواه تان باشد.

نظافتچی منزل باید دارای چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • نظافتچی خانه باید داری مهارت و تجربه لازم در این زمینه باشد.
  • این افراد باید بدون سایقه کیفری و با پیشینه کاری مشخص و تایید شده باشند.
  • نظافتچی منزل باید آرام، صبور، کم صحبت و خوش اخلاق باشد.
  • نظافتچی منزل باید ظاهر تمیز و مرتبی داشته باشند.
  • نظافتچی خانه باید در کنار سرعت، دقت عمل بالایی داشته باشد.
  • نظافتچی خانه باید با نحوه ی استفاده از انواع مواد شوینده آشنایی داشته باشد.

خدمات نظافت منزل هوم سرویز آیا قابل اطمینان است؟

مطمئنا وقتی که به خدمات تمیزکاری منزل نیاز داریم، اولین راه حل کمک گرفتن از شرکت خدماتی و نظافتچی منزل است. اما خوب اینکه بتوانیم به نظافتچی ساعتی اعتماد کنیم، جنبه پر اهمیتی است که روی تصمیم ما اثر خواهد گذاشت. مسئله اعتماد به نظاقتچی ساعتی هم از نظر کیفیت تمیزکاری و و هم از جهات اخلاقی مطرح می شود. شرکت نظافتی هوم سرویز با به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد در این زمینه با پیشینه کاری موفق در چند ساله اخیر توانسته رضایت حداکثری کاربران خود را جلب کند.

سفارش آنلاین نظافتچی ساعتی در هوم سرویز چه مزیت هایی دارد؟

یکی از بزرگترین مزیت های سفارش آنلاین از هوم سرویز، نداشتن مرز و محدودیت ساعت کاری است. بدین ترتیب در هر ساعتی به خدمات تمیزکاری نیاز داشته باشید، می توانید ثبت سفارش انجام دهید و برنامه ریزی کنید و اطمینان خاطری بی نظیر برایتان رقم زده خواهد شد. شما می توانید نظافتچی منزل را خودتان تعیین کنید و ساعت و هماهنگی های لازم را انجام دهید و مطمئن باشید که بهترین نظافتچی منزل در اسرع وقت در کنارتان خواهند بود.

نرخ نظافت منزل در هوم سرویز چگونه تعیین می شود؟

هزینه نظافت منزل اولین موردی است که برای افرادی که مایل به دریافت خدمات هستند، مطرح می شود. هزینه کارگر منزل خانم از دستمزد کارگر آقا مبلغ جزئی بیشتر می باشد. همچنین در صورتی که سرویس قبل از ساعت 8 شب به اتمام برسد هیچ هزینه ایاب و ذهابی دریافت نخواهد شد. قیمت نظافتچی خانم به علت ظرافت کاری بیشتر و انجام کلیه امور و زیره کاری های منزل بیشتر است. در صورتی که به نظافت داخل کمد و کابینت و کارهای ظریف از این قبیل نیاز دارید باید از کارگر خانم برای خدمات نظافت منزل کمک بگیرید.

دستمزد کارگر نظافت منزل به صورت ثابت محاسبه می شود. قیمت کارگر برای خدمات نظافت منزل به صورت ساعتی و برای ۴ ساعت اول محاسبه می شود. در صورتی که زمان بیشتری برای نظافت صرف شود به ازای هر ساعت اضافی مبلغی پرداخت خواهد شد. بنابراین فاکتور تعداد ساعت کاری و حجم کاری از عوامل تعیین کننده قیمت نظافت منزل محسوب می شود.

دستمزد کارگر نظافت منزل در همه مناطق شهر یکسان در نظر گرفته شده و ثابت می باشد. تعرفه نظافت منزل برای نظافتچی منزل خانم و نظافتچی منزل آقا متفاوت است.

هوم سرویز خدمات نظافت خانه، درمانگاه، واحدهای اداری، مراکز تجاری، موسسات آموزشی، خوابگاه های دانشجویی، سالن های پذیرایی، انبارها و … را پوشش می دهد. برای آگاهی از دستمزد کارگر نظافت منزل به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. قیمت ها به صورت شفاف و طبق نرخ مصوب از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است.

کارگر برای نظافت منزل را از همیاران هوم سرویز بخواهید

حریم منزل بسیار با اهمیت است ، قطعا نمی شود به هرفردی که خود را نیروی نظافتی معرفی می کند، اطمینان نمود. ازاین رو همیشه تردید هایی جهت درخواست کارگر برای نظافت منزل وجود دارد. ولی در صورتی که شما فرد مورد نظرتان را از شرکتهای نظافتی معتبر و تایید شده دریافت کنید، قطعا هیچ جای نگرانی باقی نمی ماند. زیرا این افراد همه آموزش دیده و تحت تضامین مطمئن به استخدام شرکت نظافتی هوم سرویز درآمده اند.

شرکت نظافتی هوم سرویز اینجاست که مسئولیت هایتان را کمتر کند تا بهتر به سایر امورتان رسیدگی کنید به شما این مژده را می دهیم که با برنامه ریزی درست، در کمترین زمان هم به کارهای نظافت منزل شبانه روزی برسید و هم یک انسان موفق در بیرون از محل زندگیتان باشید.

برای ثبت سفارش آنلاین تنها کافیست از طریق اپلیکشن یا سایت هوم سرویز درخواست خودتان را ثبت کنید و آدرس و روز و ساعت مد نظرتان را وارد کنید تا بهترین همیاران ما در کنارتان قرار بگیرند. نظافت داخل منزل با کمک نیروی خدماتی به صورت ساعتی انجام می شود. پس از ثبت درخواست متخصصین ما جهت ارائه توضیحات و هماهنگی های نهایی با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نظافت منزل و همچنین ارایه خدمات خدمات نظافت منزل فوری توسط شرکت نظافتی معتبر نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نظافت منزل و محل کار ارائه می دهد که شامل نظافت اداره، نظافت دفترکار و نظافت سازمان ها, خانه تکانی آشپزخانه و اتاق خواب ها, نظافت دوره ای و نظافت هفتگی با نظافتچی ثابت و دائمی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نظافت منزل

خدمات نظافت منزل فوری توسط شرکت نظافتی معتبر

نظافتچی آقا جهت نظافت و شستشوی دیوار و سقف

نظافتچی خانم جهت نظافت آشپزخانه، نظافت حمام و سرویس بهداشتی

نظافت آپارتمان و نظافت داخل خانه شامل نظافت پذیرایی و نظافت اتاق‌ها

جارو زدن و گردگیری لوازم منزل

پاک کردن شیشه و پنجره های داخلی منزل

نظافت کابینت و نظافت سایر لوازم آشپزخانه

نظافت منزل تخلیه

نظرات کاربران

profile picture
مریم طاهری

دلسوزترین و خوش اخلاق ترین نیرویی که توی این سال ها کمک ما بودن، تنشون سلامت

profile picture
داوود محمدیه

بسیار مودب بودن به نحو احسن کارشونو انجام دادن بار اولم بود از هوم سرویز نیرو میگرفتم و بسیار رضایت بخش بود.

profile picture
ساناز کریمی

با سلام واقعا شخص محترم و مودبی بودن...کیفیت کارشون عالی بود.

profile picture
شیما حضرتی

آقای نورالله غلامی بسیار بسیار تمیز کار نظافت انجام میدهند بسیار راضی بودم ایشان فوق العاده بی نظیر کاربلد هستند وبا دقت بسیار عالی وسرعت کار ما را انجام دادند بنظرم ایشان فوق خبره و پنجه طلایی هستند

شرایط نظافت منزل فوری با کارگر نظافت منزل حرفه ای

تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عملکرد همیار، امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد. در اینصورت بلافاصله با پشتیبانی هوم سرویز با شماره 90002021 تماس گرفته و اطلاع دهید تا بلافاصله همیار نظافتچی جدیدی جایگزین همیار قبلی شود. توجه نمایید پس از گذشت یک ساعت از زمان شروع کار همیار، امکان لغو وجود نداشته و هزینه سرویس مطابق تعرفه قیمت نظافت در هوم سرویز به همیار تعلق می گیرد.

برای ارایه خدمات بهتر پیشنهاد می کنیم که سفارش خود را از روز قبل رزرو نمایید و در تخمین ساعت مورد نظرتان دقت فرمایید زیرا در صورتیکه همیار پس از سرویس شما سرویس دیگری را رزرو نماید اولویت با سرویس بعدی خواهد بود.

حضور نظافتچی خانم منوط به حضور خانم در منزل است.

نظافت واحد تخلیه صرفا توسط همیاران آقا انجام می شود.

خدمات نظافت داخل منزل شامل نظافت آشپزخانه، اتاق ها، پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام و تراس می شود و کلیه قسمت های کاشی ها و سرامیک ها، کف، آینه و شیرآلات، قفسه ها، ظرفشویی، یخچال، کابینت ها، کمدها، اجاق گاز آشپزخانه، لوستر، سطوح خارجی لوازم برقی، سرویس بهداشتی و گردگیری پرده و فرش و مبلمان و خارج کردن زباله ها، بر اساس نیاز مشتری شامل خواهد شد.

لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب همیار تا مبلغ 60 هزار تومان می گردد.

فراهم آوردن مواد و ابزار لازم بر عهده مشتری می باشد. که شامل: چهارپایه(در صورت نیاز)، تاید، روزنامه، ابزارشستشو، دستمال نظافت، تی، اسفنج، شیشه پاک کن، شوینده شیرالات، شوینده کف

 همیاران محترم جهت نظافت سطوح به هیچ وجه مجاز به استفاده از جوهر نمک و شوینده های اسیدی نیستند و در صورت استفاده تبعات آن بر عهده مشتری و همیار خواهد بود.

سرویس های بعد از ساعت 20 شامل هزینه ایاب ذهاب برگشت همیار تا 60 هزار تومان می شود.

دیوارشویی صرفا توسط همیار نظافتچی آقا انجام می شود.

 تی کشیدن کف فقط توسط لوازم تی کشی صورت می گیرد. در صورتیکه درخواست مشتری مبنی بر تمیز کردن کف منزل با دستمال باشد، هزینه سرویس با توافق با همیار مشخص می گردد.

 شستشوی شیشه ها فقط از داخل انجام شده و نظافت شیشه از بیرون تا جایی که با دست و بدون خروج از پنجره امکان دارد انجام می شود. مشتری و همیار موظف به رعایت اصول ایمنی در هنگام انجام سرویس هستند.

 در نظر داشته باشید چنانچه همیار در زمان کمتری از زمان درخواستی شما کار را مطابق نظر شما تحویل دادند، هزینه دریافتی تغییر نخواهد کرد.

توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی هوم سرویز نمی باشد.

 در صورت نیاز به فاکتور شما می توانید پس از پایان سرویس، با مراجعه به قسمت سرویس های من یا پیگیری سرویس وارد قسمت سرویس های پایان یافته شده و در قسمت جزئیات هر سرویس، رسید خود را دریافت نمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

reception-guests
پذیرایی از مهمانان
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان
laundry
خشکشویی و اتوی لباس
قیمت از 400,000 الی 1,160,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 500,000 الی 1,000,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 542,000 الی 1,247,000 تومان