نظافت و پذیراییهوم سرویز

نظافت منزل و ترفند های جذاب برای تمیز کردن وسایل

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت منزل تنها گردگیری و جارو کردن نیست. برای اینکه خانه ای تمیز و پاکیزه داشته باشید بهتر است هر از گاهی به سراغ لوازم و وسایل منزل رفته و آن ها را نیز تمیز کنید. تمیز کردن وسایل منزل کار ساده ای نیست و گاهی بسیار دشوار تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در این مطلب بهترین ترفندهای تمیز کردن وسایل منزل در نظر گرفته شده که بسیار کاربردی هستند. با استفاده از این نکات و ترفندهای جذاب می توانید در کوتاه ترین زمان و به سادگی کار نظافت منزل و تمیز کردن وسایل منزل را انجام دهید. ترفندهای نظافت منزل که در این مطلب گفته شده همگی قبلا تست شده و نتیجه فوق العاده رضایت بخش بوده است.

ترفندهای تمیز کردن وسایل و تخته آشپزخانه

تخته های آشپزخانه در اثر کارکرد تغییر رنگ داده و حتی بوی ناخوشایندی می گیرند. شستشوی تخته آشپزخانه کمکی در برطرف شدن رنگ مواد غذایی از روی آن ندارد. یک ترفند جالب برای تمیزی تخته گوشت استفاده از نمک و لیمو می باشد. مقداری نمک را بر روی تخته آشپزخانه پاشیده و یک لیمو را از وسط نصف کنید. این لیمو را روی تخته و نمک ها بکشید تا اثری از لکه و بوی ناخوشایند باقی نماند! رنگ تخته به حالت اول برگشته و کاملا تمیز خواهد شد. سپس تخته را با آب داغ شستشو دهید.

از بین بردن بوی رختخواب

نظافت منزل و پاکیزگی

پتوها و ملحفه ها از لوازمی هستند که می بایست پس از استفاده طولانی، شستشو داده شوند. شستن ملحفه ها به صورت منظم و هفتگی انجام می شود ولی نمی توان به صورت هفتگی لحاف، پتو و تشک های خواب را شستشو داد. برای از بین بردن بوی این لوازم یک ترفند جالب را امتحان کنید. مقداری جوش شیرین را به همان صورت خشک روی پتو و لحاف پاشیده و چند ساعتی صبر کنید! سپس با استفاده از سری تمیز جاروبرقی، جوش شیرین را از روی رختخواب جارو کنید. به همین سادگی!

ترفندهای تمیز کردن وسایل نقره

تمیز کردن نقره یک کار تخصصی است ولی چنانچه بخواهید ظروف نقره را در منزل برق بیندازید می توانید از یک ترفنده ساده استفاده کنید که نتیجه خوبی هم دارد. در یک ظرف بزرگ مقداری آب را جوش آورده و یک تکه فویل آلومینیومی داخل آب جوش بیندازید. کمی نمک به این آب افزوده و با این معجون نقره را تمیز کنید. قاشق های نقره و وسایل نقره ای را برای چند دقیقه در این مواد قرار دهید تا خودتان شاهد تمیز شدن نقره ها باشید. با این ترفند کدر شدن نقره ها از بین می رود.

تمیز کردن تابه های سوخته

با استفاده از نمک می توانید لکه های سوخته را از کف تابه پاک کنید! برای این کار کمی نمک را کف تابه سوخته پاشیده و با استفاده از دستکش نمک را بر روی لکه ها و سوختگی ها بکشید همه آثار سوختگی پاک خواهد شد.

هشدار: هرگز این ترفند را روی تابه های تفلون امتحان نکنید که نتیجه وحشتناک خواهد شد.

ترفندهای تمیز کردن وسایل : اتو

اتو و ترفندهای تمیز کردن وسایل

اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام اتو کردن، لباس را بسوزانید، حتما متوجه کف اتو شده اید. کف اتو پس از مدتی کارکرد سیاه شده و لکه می شود. این لکه ها می توانند بر روی لباس های دیگر منتقل شوند و کثیفی را منتقل کنند. راه حل بسیار ساده است. آب داخل اتو بخار را خالی کرده و اتو را روشن کنید. دما را روی کتان گذاشته و اجازه دهید اتو کاملا داغ شود. بر روی یک سطح صاف مقداری نمک بپاشید بهتر است از نمک با دانه های درشت استفاده کنید. حال با استفاده از فشار دست، اتوی داغ را روی نمک ها بکشید تا کاملا تمیز شود.

ترفند تمیز کردن مایکرویو

خیلی ساده و راحت مایکروویو را می توان تمیز کرد. با آب و صابون کف درست کنید و اسفنج را در کف کاملا خیس کنید. اسفنج کف آلود را در مایکروویو گذاشته و 30 ثانیه دستگاه را با کمترین درجه حرارت روشن کنید. حال دستگاه را خاموش کرده و با کمک این اسفنج داخل مایکروویو را تمیز کنید. همه کثیفی و آلودگی به راحتی پاک خواهد شد.

هشدار:  هنگام نظافت وسایل برقی حتما دو شاخه را از پریز خارج کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

ترفند تمیز کردن پرده کرکره با جوراب!

یک جوراب غیر قابل استفاده را شبیه دستکش ، دست کنید سپس خیلی راحت و با آرامش لا به لای پره ها را با دست بکشید! این ترفند خیلی راحت تر از روش های سنتی پاک کردن پرده کرکره است.

 با همه این ترفندها هنوز هم نظافت منزل کار دشواری است و باید کمک بگیرید.به راحتی می توانید در همه مناطق تهران از نیروهای خدماتی تضمین شده هوم سرویز استفاده کنید و خانه های تمیز و پاکیزه داشته باشید. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز میتوانید به راحتی و با اطمینان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فنی را با قیمت های ویژه تجربه کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا