تعمیر بخارشو

تعمیر بخارشو

از 1168 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر بخارشو در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض دیگ بخارشو

250,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض شیر برقی بخارشو

240,000 الی 350,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض ترموستات بخارشو

220,000 الی 290,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض هیتروستات بخارشو

220,000 الی 290,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض ابپاش بخارشو

200,000 الی 260,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض سنسور المان

230,000 الی 350,000 تومان

قیمت سرویس کامل بخارشو

250,000 الی 350,000 تومان

متوسط قیمت1,500,000 تومانکمینه قیمت480,000 تومانبیشینه قیمت1,500,000 تومان

آنچه درباره تعمیر بخارشو خواهید خواند

  • تعمیر بخارشور
  • انواع تعمیر ‌‌بخارشور
  • · ‌‌تعمیر دستگاه بخارشور چند منظوره
  • تعمیرات بخارشور در منزل
  • سرویس بخارشور و نحوه جرم گیری بخارشور
  • هزینه تعمیر بخارشور به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نمایندگی تعمیر بخارشو و سرویس دستگاه بخارشور
  • تعمیرات بخارشو را به تعمیرکار بخارشور هوم سرویز بسپارید

تعمیر بخارشور

تعمیر بخارشور و استفاده از این وسایل نقش موثری در نظافت دارند. تکنولوژی استفاده شده در بخارشوی موجب حذف کامل خاک، میکروب‌ ها و لکه‌ های مواد غذایی از سطوح مختلف می شود. گاهی اوقات در اثر استفاده ی مکرر و یا ناصحیح از بخارشوها ممکن است این لوازم دچار ایراداتی شوند و نیاز به تعمیر بخارشوی در محل باشد. تعمیر بخارشو و برطرف کردن خرابی آن، مانند گرم نشدن دستگاه و بخار ندادن، کم شدن بخار دستگاه بخارشوی، نشتی بخار از بدنه یا دسته و سایر موارد همه از مواردی هستند که باید به تعمیرکار بخارشو تماس بگیرید. اگر تعمیرات بخارشور به درستی انجام نشود به علت تولید بخار آب گرم، ممکن است خطرآفرین شوند. در ادامه به راهکارهای عیب یابی و آموزش تعمیرات بخارشوی در منزل و عوامل موثر بر هزینه تعمیر بخارشور می پردازیم تا در هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیر بخارشور بتوانید اطلاعات صحیح در اختیار آنها قرار دهید.

انواع تعمیر ‌‌بخارشور

انواع ‌‌بخارشوی‌ها به سه دسته‌ دستگاه بخارشور مکش‌دار، دستی و چند منظوره تقسیم بندی می شوند.

· ‌‌تعمیر بخارشوی مکش‌دار

‌‌بخارشوی مکش‌دار دارای دو محفظه می باشد. که محفظه اول موجب تبدیل شدن آب به بخار شده و محفظه دوم، موجب کشیده شدن آب های کثیف می شود. عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که در سه مرحله شامل پاشش بخار، مکندگی و خشک کردن فضای مورد نظر را تمیز می کنند. ‌‌تعمیر بخارشور مکش‌دار نسبت به سایر موارد پیچیده تر است. زیرا این وسایل مجهز به سیستم فیلتراسیون چند مرحله‌ای نیز هستند.

· ‌تعمیر بخارشور دستی

این مدل ها حجم کوچکتری دارند و سبک هستند و به صورت شارژی نیز تولید شده اند. تعمیر بخارشور شارژی ساده تر از نمونه قبلی است و مکانیزم ساده تری دارد.

· ‌‌تعمیر دستگاه بخارشور چند منظوره

این دستگاه ها دارای ابزار مختلف جهت پاک کردن سطوح می باشند. مواردی مانند یک سری بزرگ، سری کوچکتر و تی هستند. این نوع بخارشورها دارای حجم بزرگتری هستند. تعمیر بخارشور چند منظور دارای پیچیدگی بیشتری است زیرا که این دستگاه ها قابل تنظیم ارتفاع دسته، تنظیم فشار بخار آب و ... هستند.

تعمیرات بخارشور در منزل

در ادامه راهکارهای عیب یابی و آموزش تعمیرات بخارشور را از این بابت توضیح داده ایم تا در موارد جزئی بتوانید خوادتان به رفع مشکلات دستگاه بخارشوی بپردازید. پس اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که چگونه بخارشوی خود را تعمیر کنیم؟ هستید در اداه با ما همراه باشید. البته ما باز هم تاکید می کنیم که آموزش تعمیر بخارشور تنها برای آگاهی شماست و اگر سررشته ای در این امور ندارید، تعمیر بخارشور را به متخصصین در این زمینه بسپارید.

· تعمیر بخارشور : علت روشن نشدن بخارشو چیست؟

در صورت روشن نشدن دستگاه بخارشور باید موارد زیر برای تعمیر بخارشور در محل بررسی شود.

همانطور که می دانید بخارشور به دو صورت شارژی و برقی تولید و عرضه شده اند. در هر دو این موارد علت روشن نشدن و تعمیر بخارشور ممکن است به قسمت برق رسانی و سیم کشی مرتبط باشد. جهت عیب یابی و تعمیر بخارشور ابتدا سیم کابل آن را بررسی کنید. اگر کابل دستگاه دچار زدگی و پارگی شده باشد، احتمالا دستگاه روشن نخواهد شد. در مرحله بعدی برای عیب یابی، دکمه پاور بخارشور را چک کنید، که دچار اتصالی یا قطعی نشده باشد.. اگر با بررسی تمام این موارد نتیجه ای حاصل نشد باید اعلام کنیم که احتمالا ایراد از سمت موتور است. اگر موتور نیم سوز شده باشد با باز کردن دستگاه آثار سوختگی بر روی آرمیچر قابل مشاهده است. پیشنهاد می کنیم در این موارد با یک تعمیرکار بخارشوی تماس بگیرید تا دستگاه به صورت تخصصی تعمیر شود.

· تعمیر بخارشور در محل : علت بخار ندادن بخارشور چیست؟

اصول کار دستگاه بخارشوی بر اساس تولید بخارآب کافی و با قدرت است. در صورتی که بخار تولید شده توسط این دستگاه کم باشد یا قدرت نداشته باشد، عملا دستگاه شما هیچ کارایی ندارد. جهت تعمیر بخارشور در منزل موارد زیر را باید بررسی کنید.

ابتدا مخزن بخارشور را چک کنید. کم بودن میزان آب در مخزن موجب می شود دستگاه بخار تولید نکند. همچنین بررسی کنید کلاهک مخزن به درستی در جای خود محکم شده باشد.

جهت تعمیر بخارشور و یافتن علت بخارنکردن بخارشور می تواند به ایراد در فیلتر بخارشور برگردد. برای این‌که بفهمید که آیا فیلتر باید تعویض شود یا خیر مخزن را خارج کنید. سپس در محل اتصال فیلتر به دستگاه آب سرد بریزید. اگر دستگاه را روشن کردید و بخار مشاهده شد، پس ایراد از فیلتر بخار شو است که باید تعویض شود. در نهایت اگر با تمام اقدامات نتوانستید به تعمیر بخارشور در منزل بپردازید باید منافذ و سوراخ های خروج بخار را مشاهده کنید که در اثر رسوب بسته نشده باشند.

· تعمیرات بخارشوی در منزل: علت باز نشدن درب مخزن بخارشور چیست؟

زمانی که از آب معمولی در دستگاه استفاده شود املاح موجود در آب طی مرور زمان باعث ایجاد رسوب در بویلر و یا دهانه بویلر می شود. در این مواقع چون اکثرا جنس درب بویلر و خود بویلر یکسان است، باعث می شود تا درب و بویلر در زمان استفاده به یکدیگر قفل شوند . این عوامل علت باز نشدن درب بخارشوی هستند.

· تعمیر بخارشور : تعمیر شیر دستی دستگاه بخارشو

شیر دستی بخارشور یک قطعه کاملاً پلاستیکی می باشد که شامل مهره برنجی، واشر و فنر است. این وسیله مسئولیت خارج کردن بخار آب از از دیگ بخار دستگاه را دارد. بزرگترین دلیل خرابی شیر دستی، انباشته شدن املاح آب در درون دستگاه و شیر دستی است.

این رسوبات در قسمت خروجی بخار جمع شده و موجب خراب شدن شیر دستی بخارشور می شوند. به این ترتیب یا فشار خروج بخار بسیار کم می شود و یا به طور کل راه خروج این بخارات قطع می شود. برای رفع این ایراد باید رسوبات را جدا کنید. شلنگ را از دهنه آن جدا کرده و رسوبات انباشته شده را بتراشید و با گرفتن زیر آب با فشار زیاد تمام رسوبات را بشورید.

سرویس بخارشور و نحوه جرم گیری بخارشور

خوشبختانه این رسوبات مزاحم را می توان با روش دستی نیز تمیز کرد. فقط به خاطر داشته باشید که برای رسوب زدایی بخارشور باید دستگاه شما خاموش و کاملا خنک باشد. اگر می‌خواهید تمام رسوبات باقی‌مانده در ‌‌دستگاه کاملا پاک شود مقداری سرکه سفید را با آب مقطر یا آب تصفیه شده در داخل مخزن بریزید. سپس دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید بخار تولید کند. پس از خالی شدن مخزن، تمامی رسوبات موجود در منافذ خروج بخار از بین خواهند رفت.

البته استفاده از سرکه موجب می شود که تا مدتی بخارشور بوی سرکه بدهد که طی چند بار استفاده این بو از بین خواهد رفت. اگر از بوی سرکه اذیت می شوید می‌توانید برای از بین بردن رسوب بخارشور از انواع جرم‌گیرهای شیمیایی نیز استفاده کنید. این مواد را با آب زیاد رقیق کنید و سپس در مخزن دستگاه بریزید.

هزینه تعمیر بخارشور به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعمیر بخارشور به موارد متعددی وابسته است. قطعا قیمت تعمیر بخارشور مهم‌ترین مسئله در هنگام خرابی این دستگاه است. اولین مورد نوع بخارشور است طبعا هرچه بخارشور مجهزتر باشد هزینه تعمیر بخارشوی نیز بیشتر می شود. مورد دیگر در تخمین هزینه تعمیر بخارشور قطعه معیوب است. اگر قطعه تعمیر شود قطعا قیمت تعمیر بخارشور کمتر از تعویض قطعات آن خواهد شد. در صورت استفاده از قطعات ارجینال قیمت تعمیر بخارشور بیشتر می شود اما قطعا ارزشش را دارد.

نمایندگی تعمیر بخارشو و سرویس دستگاه بخارشور

اگر در منزل خود از دستگاه بخارشوی استفاده می کنید، بهتر است هر از چند گاهی آن را سرویس کنید و ایرادات کوچک در آن را رفع کنید. تا ایرادات کوچک طی مرور زمان بزرگ نشوند. هوم سرویز نمایندگی تعمیر بخارشور می باشد. در صورتیکه با ایراداتی در دستگاه مواجه شده اید که به تعمیر بخارشور نیاز دارید می توانید به هوم سرویز مراجعه کنید و خیالتان از بابت هزینه تعمیر بخارشور راحت باشد. در هوم سرویز تمام برندهای تولید کننده سرویس و تعمیر می شوند.

تعمیرات بخارشو را به تعمیرکار بخارشور هوم سرویز بسپارید

در صورتی که به تعمیر بخارشور نیاز دارید می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. در تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی هوم سرویز هدف نهایی، تعمیر بخارشور تعمیر قطعات آن می باشد. تا بدین ترتیب هم در هزینه تعمیر بخارشور شما صرفه جویی شود و هم قطعه فابریک حفظ شود. پس از ثبت درخواست متحصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه ها با شما تماس خواهند گرفت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر بخارشو و همچنین ارایه خدمات تعمیر بخارشوی خانگی و صنعتی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات شستشو و نظافت ارائه می دهد که شامل تعمیر لباسشویی ایرانی و خارجی, راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی, تعمیر ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی, تعمیر اتو بخار ایرانی و خارجی, نصب لباسشویی دوقلو می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر بخارشو

تعمیر بخارشوی خانگی و صنعتی

تعمیرات بخار شوی دستی، تعمیر بخار شو مکش دار و چند منظوره

تعمیر موتور بخار شور

تعمیر المنت بخارشوی

تعویض و تعمیر فیلتر، واشر، تسمه و سیم بخارشور

رسوب گیری دستگاه بخارشوی

نظرات کاربران

profile picture
سید حسین کیا

آقای شریف پور به تمام معنا استاد و بسیار مسلط بکار هستند ،دقت، تبحر، مهارت ،اخلاق عالی از مزایای این استادکار جوان میباشد حتما برای تعمیر دستگاهتان از تخصص ایشان استفاده کنید پشیمون نمیشید

profile picture
کهتاج داوودث

واقعا عالی بود بخارشوی منو چند نفر گفتن تعمیر نمیشه اما اقای شریف پور ب من خاطر اطمینان دادن ک درست میشه و درست کردن ،و خیلی زود هم بهم رسوندن با تشکر از ایشون

شرایط سرویس بخارشوی و جرم گیری بخارشور

همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر بخارشو نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر بخارشو استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

تعمیر بخارشو را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 520,000 الی 770,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 547,000 الی 1,268,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 500,000 الی 1,000,000 تومان
laundry
خشکشویی و اتوی لباس
قیمت از 400,000 الی 1,000,000 تومان