نظافت و پذیرایی

نکات خانه داری و کدبانوگری

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نکات ریز و فوت و فن های زیادی برای خانه داری وجود دارد که همه کدبانوهای با سلیقه به خوبی از آن آگاهی دارند. نکات خانه داری برای نظافت شامل ترفندهای ساده و کاربردی است که برای تمیزکاری و نظافت منزل مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی وجود یک لکه مزاحم و پاک کردن آن بسیار دشوار است. با به کارگیری این نکات خانه داری، حتی سمج ترین لکه های چربی را نیز می توان پاک کرد. باز کردن مجرای آب سینک ظرفشویی، برق انداختن سینک و شیر آب، پاک کردن ظرف های لک شده ،کثیفی روی اجاق گاز و غیره از ظریف ترین نکات خانه داری است.

دانستنی های نکات خانه داری

  • جوش شیرین را در سینک بریزید و بعد سرکه را روی آن خالی کنید. بعد از گذشت چند دقیقه آب داغ را باز کنید تا تاثیر پاک کنندگی این مواد بیشتر شود.
    برای پاک کردن شیر آب،
  • یک توپ پنبه را آغشته به سرکه کنید تا درخشش به فلز کدر شده شیر آشپزخانه بازگردد. اگر هم روی شیر، سینک، کاشی های پشت آن یا سطوح دیگر آشپزخانه تان لکه چربی چسبیده، یک قطره اسانس لیمو را روی آن بچکانید و سپس با اسفنج لکه را تمیز کنید.
  • ظرف هایی که لکه غذا از روی شان پاک نشده را هم می توانید به کمک لیمو تمیز کنید. برای این کار نصف لیموترش را روی ظرف مورد نظر بچکانید، چند قاشق نمک رویش بریزید و سپس با اسفنج روی آن ناحیه را بسابید.
  • جوش شیرین چاره خوبی برای پاک کردن کثیفی های روی اجاق گاز است پس اگر به هیچ طریقی نتوانستید لکه های غذا را از روی گاز پاک کنید، دست به دامان جوش شیرین شوید.

نظافت منزل با هوم سرویز آسانتر انجام میشود. هوم سرویز اولین سامانه هوشمند و یکپارچه خدمات درب منزل آنلاین در خدمت رفاه خانواده ها است. نظافت منزل و تمیزکاری ها را به ما بسپارید و آسوده خاطر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا