نظافت و پذیرایی

بهترین نکات خانه داری که احتمالا تا به حال ندیده بودید

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

بهترین نکات خانه داری

همون طور که می دونید، همه ما توی مکانی به نام خانه زندگی می کنیم. خانه های ما محل امنی برای زندگی ما هستن. بنابراین ما باید از اون ها به خوبی مراقبت کنیم. چون اگر بتونیم به خوبی از خانه ها مراقبت کنیم، بهترین امنیت و رفاه رو برامون به ارمغان میارن. بنابراین یادگیری و دونستن بهترین نکات خانه داری، خیلی مهمه. اگه بهترین نکات خانه داری رو بدونیم، می تونیم از خونه بهتر مراقبت کنیم. بنابراین در این پست با ما باشید تا لیستی از بهترین نکات خانه داری براتون بگیم.

لیست نکات خانه داری

نکات خانه داری در زمینه آشپزی

  • ما همیشه با جوش آوردن آب سروکار داریم. این جوش آوردن آب می تونه برای هر منظوری باشه. درسته این کار، ساده هست اما چند تا مشکل هم وجود دارن. یکی از مشکلات، سیاه شدن ظرف هست. برای این که ظرفتون سیاه نشه، می تونین توی ظرف حاوی آب، مقداری آبلیمو و یا آبغوره بریزید.
  • آیا کتری شما هم جرم داره؟ برای از بین بردن این جرم های توی کتری، یه مقدار جوش شیرین توی کتری بریزید و با آب بجوشونید. همچنین این روش برای سماور هم کاربرد داره.
  • وقتی می خواید آب لیمو رو بگیرید، قبل از کشیدن آب، لیمو رو توی یک ظرف حاوی آب داغ بندازین. در این صورت آب لیمو تقریبا دو برابر میشه.
  • یک ترفند جالب: آیا می خواید که موقع پختن تخم مرغ آب پز، زرده اون در وسط باشه؟ کافیه وقتی دارین می پزینش، تخم مرغ ها رو هم بزنید!
  • نکات خانه داری در زمینه آشپزی

ترفندهای خانه داری در زمینه نظافت

  • وقتی می خواید نظافت منزل رو انجام بدید، حتما شومینه رو هم تمیز کنین. شومینه به بیرون راه داره و در نتیجه خیلی آلوده هست.
  • اکثر اوقات، ظروفی که به صورت دکوری توی خونه دارین، می تونن حساسیت زا باشن. بنابراین اون ها رو هم حتما گردگیری کنین.
  • اگه تو خونه شما مورچه زیادی هست، می تونین مقداری خیار حلقه شده رو روی راه مورچه ها بذارین. مورچه از خیار متنفره!
  • همچنین اگه نمیتونین خیار های زیادی رو روی زمین بذارین، کافیه توی ترک ها دیوار، سیر قرار بدین.

هوم سرویز، یار شما در خانه داری

می دونین که نباید همه کارها رو به تنهایی انجام بدین. باید از افراد دیگه هم کمک بگیرید. ما هم اینجایم که به شما کمک کنیم. ما بهترین کیفیت رو در میان سرویس های خدمات درب منزل داریم. بنابراین برای سفارش به صفحه اول سایت برید.

بنابراین همه ما یک خونه داریم که مراقبت و نگهداری از اون لازم هست. ما باید از خونه خودمون به بهترین نحو نگهداری کنیم. به همین دلیل هم هست که نیاز داریم بهترین نکات خانه داری رو بدونیم. ما توی این پست سعی کردم که یک لیست از بهترین های این نکات رو براتون بگیم. امیدوارم مطلب خوبی شده باشه. حتما از این نکات استفاده کنین که بتونین توی خانه داری موفق تر باشین. حتما نظرات خوب و ارزشمند و سازنده خودتون رو با ما در میان بذارید. همچنین از مطالب دیگر سایت هم بازدید کنین. موفق و پیروز باشین.

#ترفند     #نکات     #نکات_خانه_داری     #بهترین     #بهترین_نکات     #نکات_ریز     #خدمات     #خدمات_درب_منزل         #هوم_سرویز

یک دیدگاه

  1. سلام
    به نکات و ترفندهای خوبی اشاره کردین برای مثال آب دار شدن لیمو واقعا خیلی تاثیر داره و اینکه چیکار کنیم زرده تخم مرغ در وسط تخم مرغ قرار بگیره خیلی جالب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا