تعمیر پنجره دوجداره
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
خانگی و ساختمانی
/
تعمیر درب و پنجره دوجداره

تعمیر پنجره دوجداره

از 1706 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر پنجره دوجداره در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت تعمیر ریل درب یا پنجره دوجداره

120,000 الی 150,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض لولا درب و پنجره دوجداره

100,000 الی 150,000 تومان

قیمت تعویض شیشه درب یا پنجره دوجداره

100,000 الی 150,000 تومان

قیمت تعمیر و تعویض دستگیره درب یا پنجره دوجداره

95,000 الی 150,000 تومان

متوسط قیمت600,000 تومانکمینه قیمت350,000 تومانبیشینه قیمت950,000 تومان

آنچه درباره تعمیر پنجره دوجداره خواهید خواند

  • تعمیر پنجره دوجداره UPVC
  • در چه مواردی به تعمیرات پنجره دوجداره UPVC نیاز است؟
  • تعمیر پنجره دوجداره : تعمیر دستگیره پنجره یو پی وی سی
  • تعمیر پنجره دو جداره : تعمیر قفل درب دوجداره
  • قبل از تعمیرات درب دوجداره UPVC چه اقداماتی باید انجام شود؟
  • رگلاژ پنجره دوجداره چگونه انجام می شود؟
  • برای رگلاژ درب دوجداره کدام قسمت ها بررسی می شوند؟
  • عایق بندی پنجره دوجداره
  • علت بسته نشدن پنجره دوجداره چیست؟
  • رفع افتادگی پنجره دوجداره چگونه انجام می شود؟
  • قیمت تعمیر پنجره دوجداره به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر پنجره دوجداره UPVC

امروزه در اکثر ساختمان ها از پنجره های دوجداره استفاده می شود. طبعا با استفاده روز افزون از این متریال خدمات تعمیر پنجره دو جداره نیز مورد نیاز است. پس از مدتی به علت های مختلف مانند عدم رعایت اصول صحیح نگهداری و یا استفاده از متریال و یراق آلات نامرغوب نیاز به تعمیر پنجره UPVC و رگلاژ پنجره دوجداره است. در ادامه به معرفی انواع ایرادات و نحوه تعمیر درب دوجداره و قیمت تعمیر پنجره دوجداره می پردازیم.

در چه مواردی به تعمیرات پنجره دوجداره UPVC نیاز است؟

  • رفع افتادگی پنجره دوجداره
  • رگلاژ پنجره upvc
  • نفود سرما و گرما از درزهای درب و پنجره UPVC
  • بسته نشدن پنجره دوجداره UPVC
  • نفوذ آب از اطراف پنجره به داخل
  • خراب شدن لاستیک های اطراف شیشه پنجره دوجداره
  • عایق بندی پنجره دو جداره
  • تعمیر اسپانیولت پنجره
  • تعمیر قفل درب یو پی وی سی
  • تعمیر یا تعویض قفل درب دوجداره
  • تعمیر دستگیره درب دوجداره
  • شکستن یا دفرمه شدن لولای بازویی فریم لس

تعمیر پنجره دوجداره : تعمیر دستگیره پنجره یو پی وی سی

برای اینکه دستگیره پنجره در اثر باز و بسته کردن مداوم، دچار آسیب کمتری شود لازم است تا از اهرم های توپر برای دستگیره استفاده شود. دستگیره هایی با اهرم توپر و بلندتر، فشار کمتری را به قفل درب upvc وارد می کنند. علاوه بر جنس، ضخامت دستگیره نیز در استحکام آن تاثیر دارد. دستگیره های غیر استاندارد خیلی زود تغییر حالت می دهند و یا اهرم دستگیره می شکند. همه دستگیره های مرغوب دارای چهار فنر فشرده هستند. این فنرها به سادگی از جای خود خارج نمی شوند. نصب دستگیره و قفل درب upvc به درب می بایست دارای رزوه های جای پیچ مقاوم باشد و خیلی زود دچار هرز شدگی یا شکستگی نشود.

تعمیر پنجره دو جداره : تعمیر قفل درب دوجداره

اگر چه به ندرت ولی حتما هر قفلی یک روز خراب خواهد شد. وقتی قفل درب یو پی وی سی آسیب می بیند اولین گزینه اینست که قفل باید تعویض شود. اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد امکان تعمیر قفل درب upvc هم وجود دارد. به هر حال وقتی قفل درب و پنجره یو پی وی سی مشکل پیدا می کند دو راه پیش رو داریم:

  • تعمیر قفل درب دوجداره
  • تعویض قفل درب دوجداره

قبل از تعمیرات درب دوجداره UPVC چه اقداماتی باید انجام شود؟

اقدامات نگهداری از پنجره موجب می شود که نیاز کمتری به تعمیر در دوجداره و تعمیر پنجره دوجداره باشد. مواردی مانند روغن کاری منظم قطعات مکانیکی پنجره ، همچنین نظافت لاستیک های درب و پنجره با موارد حاوی صابون موجب می شود که این قطعات دچار استهلاک کمتری شوند. تنظیم یراق آلات و رگلاژ پنجره دوجداره به صورت منظم موجب می شود که به ساختار کلی پنجره و درب آسیبی وارد نشود.

رگلاژ پنجره دوجداره چگونه انجام می شود؟

یکی از پر درخواست ترین مواردی که در راستای تعمیر پنجره دوجداره upvc و تعمیر درب upvc مطرح می شود مبحث رگلاژ پنجره دوجداره است. رگلاژ پنجره یو پی سی وی یا رگلاژ درب دوجداره به معنای تنظیم قطعات مختلف پنجره و در است. به این ترتیب تمام قطعات در جای خود قرار گرفته و ایرادی در باز و بسته شدن پنجره و درب مشاهده نمی شود.

اغلب رگلاژ پنجره یو پی وی سی باید توسط تعمیرکار یا سرویسکار انجام شود. مواردی مانند بسته نشدن پنجره دوجداره یا رفع افتادگی پنجره دوجداره تماما به علت از رگلاژ خارج شدن پنجره اتفاق می افتد. دلایلی همچون نصب نامناسب و استفاده غیر صحیح موجب می شود که به رگلاژ درب دوجداره نیاز شود.

رگلاژ پنجره یو پی وی سی و رگلاژ پنجره دوجداره الومینیومی یک تخصص است و نیاز به تجربه بالایی دارد. به طور کلی در بحث رگلاژ چند نکته اساسی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن موارد و یا انجام نادرست رگلاژ پنجره دوجداره دوحالته ممکن است موجبات شکسته شدن شیشه پنجره فراهم شود.

  • تعمیر پنجره های دوجداره
  • رگلاژ پنجره دوجداره دوحالته لولایی
  • رگلاژ پنجره دوجداره تک حالته
  • تعمیر پنجره دوجداره فولکس واگنی
  • تعمیر پنجره دوجداره کشویی
  • رگلاژ پنجره فریم لس

برای رگلاژ درب دوجداره کدام قسمت ها بررسی می شوند؟

برای رگلاژ درب UPVC باید بین اجزای مختلف درب یک انسجام صحیح ایجاد شود. تعمیرکار ابتدا باید به قسمت های مختلف درب اجهاف کامل داشته باشد و بتواند کارکرد صحیح یا غیر صحیح هر قطعه را تشحیص بدهد. به طور مثال شیشه در مبحث رگلاژ درب یو پی وی سی بسیار با اهمیت است. وزن بالای شیشه باید به درستی در تمام قاب درب پخش شود و درب به راحتی باز و بسته شود، اسپانولیت یا اسپانیولیت نیز باید کاملا تنظیم و بررسی شود.

عایق بندی پنجره دوجداره

مورد دیگری که افراد را ترغیب به انجام تعمیر پنجره یو پی وی سی می کند از بین رفتن عایق بندی پنجره دوجداره است. ممکن است گرد و خاک از درزهای پنجره وارد فضا شود و یا شاهد مصرف انرژی بالاتری باشید. تمام این موارد زنگ خطری هستند که باید اقدام به عایق بندی پنجره upvc نمایید. چسب کاری و درزگیری اطراف پنجره یو پی وی سی به وسیله چسب و فوم انجام می شود و با استفاده از لاستیک های درزگیری با کیفیت از هدررفت انرژی و ورود گرد و خاک از درزهای پنجره جلوگیری می شود.

برای آب بندی پنجره دوجداره از چسب سیلیکون ماستیک استفاده می شود، که حتما باید از برندهای مطرح و معتبر باشد. البته در مواردی نیز ممکن است بنا بر شرایط پنجره و فریم از فوم برای آب بندی پنجره های دوجداره استفاده شود.

علت بسته نشدن پنجره دوجداره چیست؟

رگلاژ شیشه پنجره دوجداره، یکی از مهمترین مواردی است که در نحوه ی بسته شدن درب دوجداره تاثیر دارد. در پروسه رگلاژ درب upvc مواردی مانند: شیشه، لولا،اسپانولیت، لاستیک، ریل، قفل و غیره بررسی می شود. تمامی موارد فوق به درستی باید تنظیم شوند تا به این ترتیب کارایی لازم تامین شود.

رفع افتادگی پنجره دوجداره چگونه انجام می شود؟

معمولا وقتی پنجره دو جداره دچار افتادگی می شود، به راحتی بسته نمی شود یا اگر بسته شود به راحتی باز نخواهد شد و گیر می کند، مواقعی که این اتفاقات رخ می دهند اصطلاحا گفته می شود که پنجره دچار افتادگی شده است. البته این ها تنها مختص به پنجره نیست بلکه افتادگی درب دوجداره نیز به دلایل مختلف مانند استفاده از متریال نامرغوب، اندازه گیری اشتباه، نشست ساختمان، انبساط و انقباض، استفاده از یراق آلات نامرغوب و غیره موجب بروز این ایرادات می شوند.

قیمت تعمیر پنجره دوجداره به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیر پنجره دوجداره تحت تاثیر عوامل مختلفی است. اولین مورد نوع ایراد درب دوجداره یا پنجره دوجداره است. در مواقعی تنها هزینه رگلاژ پنجره نیاز است و نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات نمی باشد. اما در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد قیمت تعمیر پنجره دوجداره بر اساس قطعه معیوب و همچنین اجرت تعمیر پنجره دوجداره تعیین می شود. مورد دیگر مدل پنجره است، قطعات انواع پنجره ها از متریال و قطعات مختلفی تشکیل شده اند که در همین راستا هزینه تعمیر پنجره دوجداره کشویی با قیمت تعمیر پنجره دوجداره فولکس واگنی برابر نخواهد بود.

تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به تعمیر پنجره دوجداره معمولی، تعمیر پنجره دوجداره کشویی، تعمیر پنجره دوجداره لولایی تک حالته و دوحالته و تعمیر درب دو جداره تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام قیمت رگلاژ درب دوجداره و سایر هزینه ها با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر پنجره دوجداره و همچنین ارایه خدمات تعمیر پنجره دو جداره نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات درب و پنجره ارائه می دهد که شامل نصب توری پنجره و درب, توری بالکن آکاردئونی, توری پلیسه پنجره upvc , تعمیر توری پنجره, ساخت پنجره آهنی ساده, نصب پنجره دوجداره UPVC, ساخت پنجره آلومینیومی ساده , کلید سازی شبانه روزی, تعمیر پنجره آلومینیومی, تبدیل پنجره تک حالته به دوحالته می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر پنجره دوجداره

تعمیر پنجره دو جداره

تعمیر درب دوجداره

تعمیر دستگیره درب دوجداره

تعمیر اسپانیولت پنجره

رگلاژ پنجره دوجداره upvc

رگلاژ درب دوجداره UPVC

رفع افتادگی پنجره دوجداره

عایق بندی پنجره دو جداره و ...

نظرات کاربران

profile picture
فرزاد جانی

بسیار حرفه ای و در کار خودشان استاد و منصف بودند.

profile picture
عسل شاهین

بسیار منصف، محترم و کاربلد. ممنونیم ازشون. تخفیف هم دادن بهمون😍

profile picture
حامد نامدارنیا

به اخلاقشون از 100 امتیاز کامل میدم واقعا هم ماهر و کاربلد بودن.

profile picture
مهدی حیدری

من واقعا ممنونم کارمو همون طور که میخواستم عالی انجام شد عالی میشه گفت اقای رجبی استاده ‌پنجره من ۱۰ سال بود ایراد داشت خیلی سرویس کار اومده بود نتونسته بودن ایراده درب و پنجره پیدا کنن ولی واقعا الان راضیم عالی شد

شرایط تعمیر درب دوجداره یو پی سی و رگلاژ درب دوجداره UPVC

چنانچه مشتری نیاز به همفکری و یا تهیه یراق آلات درب و پنجره مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار پس تهیه، می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس درب و پنجره یو پی وی سی توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

هزینه های تعمیر درب و پنجره یو پی وی سی دقیق پس از مراجعه حضوری اعلام می شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

sound-resistant
عایق بندی صدا و آکوستیک اتاق و درب
قیمت از 5,000,000 الی 10,300,000 تومان
lock-and-key
قفل و کلید
قیمت از 300,000 الی 750,000 تومان
pleated-lace
توری پلیسه ای
قیمت از 250,000 الی 1,700,000 تومان
install-air-conditioner-canopy
نصب سایبان کولر
قیمت از 150,000 الی 900,000 تومان