پزشکی و پرستاری

هر چیزی که قبل از گرفتن پرستار سالمند باید بدانید

پیدا کردن پرستار سالمند خوب کار ساده ای نیست. به این راحتی نمی توان به هر کسی اعتماد کرد. از طرفی در اغلب اوقات سالمندان مبتلا به بیماری نیز هستند. در این مورد علاوه بر نگهداری و رسیدگی روتین، لازم است تا سالمند خدمات پزشکی تخصصی نیز دریافت کند. به این ترتیب پرستار سالمند در منزل حضور پیدا می کند تا مراقبت های بهداشتی-پزشکی به بهترین شکلی انجام شود. بسیاری از خانواده ها نمی دانند به طور دقیق، پرستار و بهیار چه خدماتی را ارائه می دهند. گاهی حتی حدود وظایف پرستاران نیز نامشخص است. برای استخدام پرستار بیمار در منزل لازم است تا جزئی ترین موارد را نیز در نظر بگیرید. در این مطلب نکات مهمی یادآوری شده که بسیار کاربردی است و می تواند برای انتخاب پرستار، کمک تان کند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه یک پرستار سالمند خوب انتخاب کنیم؟

اگر فرد سالمند دچار بیماری پیشرفته ای باشد و یا به تازگی عمل جراحی انجام داده باشد، حتما به مراقبت های پزشکی خاص نیاز دارد. انجام پانسمان، تزریقات، مراقبت های دارویی و … کاری نیست که به تنهایی از عهده اش بربیایید. شرکت های خدمات پرستاری، به طور تخصصی در زمینه استخدام پرستار برای سالمندان فعالیت دارند. با یک شرکت معتبر تماس بگیرید تا بهترین نیروی کمکی برای مراقبت در منزل را معرفی کند. پرستاران غیر رسمی، اسناد هویتی مشخصی ندارند و بررسی مدارک علمی و تجارب آنان نیز، مدت ها وقت تان را می گیرد. ساده ترین و بهترین راه اینست که از شرکت خدمات پرستاری برای مراقبت های پزشکی و بهداشتی عزیزان سالخورده راهنمایی بخواهید.

شرکت خدمات پرستاری در منزل چه کارهایی انجام می دهد؟

پرستار سالمند

موقع استخدام پرستار سالمند چه مواردی را در نظر بگیریم؟

اولین و مهم نکتهف بحث اعتماد است. گاهی پرستار با فرد سالخورده تنها می ماند پس باید بتوانید به او و مهارت هایش اعتماد کنید. بررسی صلاحیت اخلاقی و حرفه ای پرستار، در اولویت قرار دارد. دوست و فامیل و همسایه نمی تواند پرستار حرفه ای و مطمئن را معرفی کند. آشنایان ما تنها در مورد خاصی، با این فرد آشنا شده اند. طبق تجارب قبلی همیشه از شرکت خدمات پرستاری، برای استخدام نیروی مورد نیاز، کمک بگیرید. نکات مهم در استخدام پرستار عبارتند از:

  • لیستی از وظایف مراقب سالمند را تهیه کنید و از قبل این موارد را گوشزد کنید
  • ساعات مراجعه فرد برای پرستاری و مراقبت از سالمند را به طور دقیق مشخص کنید
  • نحوه پرداخت هزینه و دستمزد خدمات پرستاری را مشخص کنید
  • با شرکت خدمات پرستاری در مورد مراقبت دائمی از سالمند توسط همان پرستار توافق کنید
  • برنامه شرکت پرستاری برای روزهای مرخصی پرستار را پرس و جو کنید
  • در مورد نحوه رفتار پرستار با فرد سالخورده، از شرکت خدماتی تضمین بخواهید
  • در مورد خدمات درخواستی به طور دقیق، اطلاع رسانی کنید 

آیا بیمار نیاز به مراقبت های تخصصی پزشکی دارد؟ آیا لازم است تا امور بهداشتی فرد سالخورده، توسط پرستارش انجام شود؟ پرستار فقط صبح ها مراجعه کند یا برای شب نیز به خدمات پرستاری در منزل نیاز دارید؟ آیا فرد اعزامی دوره های تخصصی پرستاری و مراقبت از بیمار را گذرانده است؟

پاسخ به این سوالات می تواند در موقع استخدام پرستار، راهنمای خوبی باشد. مهم ترین نکته اینست که ابتدا نیازهای فرد سالمند را بدانید و بر همان اساس از نیروی متخصص کمک بگرید.

خدمات مراقبتی پزشکی در منزل تامین رفاه خانواده ها

پرستاری و مراقبت از سالمند

پرستار و مراقب سالمند چه وظایفی دارد؟

اصولا برای سالمندانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند، پرستار و مراقبت در منزل، استخدام می شود. اگر فرد سالخورده توانایی زندگی مستقل را داشته باشد نیازی به مراقب ندارد. ارائه خدمات تخصصی پرستاری و پزشکی مهم ترین وظیفه پرستار در منزل است این خدمات عبارتند از:

  • تعویض پانسمان و مراقبت از زخم بستر
  • انجام تزریقات و نظارت بر خوردن داروها
  • ارائه خدمات گفتار درمانی، کاردرمانی و روانشناسی

مصاحبت با سالمند

به غیر از مورد پزشکی، سالمندان به یک همدم مورد اعتماد، نیاز دارند. به خصوص سالمندانی که تنها زندگی می کنند موقع استخدام پرستار، به دنبال همدم و هم صحبت و مراقبت هستند. وظیفه مراقب عبارتست از:

  • خواندن کتاب برای سالمند
  • همراهی سالمند در پیاده روی
  • انجام بازی و سرگرم کردن سالمند
  • رسیدگی به امور غذا خوردن 
  • انجام  برخی مکاتبات و نوشتن پیام های اینترنتی از طرف فرد
  • و به طور مصاحبت و همنشینی با فرد سالخورده در منزل

کمک به بهداشت فردی

سالمندانی که با محدودیت های حرکتی و ناتوانی شدید جسمانی روبرو هستند نمی توانند امور نظافتی را به تنهایی انجام دهند در این زمینه پرستاری از سالمند شامل این موارد است:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پرستاری و مراقبت سالمند هم ارائه میده؟
  • کمک به شستشو و استحمام
  • کمک به بهداشت فردی و نظافت شخصی
  • مراقبت های مربوط به اجابت مزاج و بی اختیاری ادرار
  • نظافت ملحفه و روتختی سالمند
  • کمک به جابجایی روی ویلچر
  • جابجایی روی تخت

پرستار بیمار در منزل چه خدماتی به بیمار ارائه می دهد؟

دستمزد پرستار سالمند

خدمات اسباب کشی افراد سالمند

هزینه پرستاری از سالمند در منزل

سطوح ارائه خدمات به سالمند با توجه به وضعیت جسمانی و سلامت، متفاوت است. اغلب سالمندان دچار انواع بیماری و مسکلات جسمی هستند. ارائه خدمات تخصصی پرستاری و مراقبت از سالمند، هزینه متفاوتی دارد. برای مشاوره رایگان و اطلاع رسانی از شرایط و سرویس های درخواستی با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام شود. قیمت های اعلام شده، کاملا منصفانه و با توجه به نوع سرویس های درخواستی و خدمات جانبی برای سالمندان است.

خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در تهران

سرویس های مراقبتی از سالمند یکی از خدمات پر تقاضا در هوم سرویز است. این سرویس در همه مناطق تهران، سفارش می پذیرد. همیاران پرستار از بهترین شرکت های خدمات پرستاری، به محل اعزام می شوند. مدارک هویتی و تجارب عملی این افراد از قبل توسط شرکت خدمات پرستاری بررسی شده است. انجام کلیه امور مراقبت پزشکی، بهداشت فردی، همدمی، اقامت بر بالین و …. بنابر درخواست قابل انجام است. همیاران پرستار آماده پذیرش سفارش های ساعتی، روزانه و ماهانه هستند. در مورد سفارش های کمتر از 8 ساعت، قیمت پایه برای 8 ساعت اولیه ثابت در نظر گرفته می شود. این سرویس تحت گارانتی کامل هوم سرویز قرار دارد. هزینه ها به شرط رضایت مشتری، دریافت می شود.

 خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند را به رایگان از اپلیکیشن هوم سرویز درخواست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا