کارواش سیار

کارواش سیار

از 4142 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت کارواش سیار در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت کارواش اب ماشین هاچ بک (نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

160,000 الی 190,000 تومان

قیمت کارواش اب ماشین نیمه شاسی(نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

200,000 الی 230,000 تومان

قیمت کارواش اب ماشین شاسی(نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

230,000 الی 260,000 تومان

قیمت کارواش نانو ماشین هاچ بک(نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

150,000 الی 180,000 تومان

قیمت کارواش نانو ماشین شاسی(نظافت داخل و شستشوی بدنه ماشین به همراه جارو)

190,000 الی 220,000 تومان

قیمت روشویی با آب

100,000 الی 130,000 تومان

قیمت روشویی نانو

90,000 الی 120,000 تومان

قیمت صفر شویی سنتی (شستشوی بدنه و داخل به همراه صندوق)

650,000 الی 850,000 تومان

قیمت صفرشویی با دستگاه وکیوم(شستشوی بدنه و داخل به همراه صندوق و موتورشویی)

1,300,000 الی 1,600,000 تومان

قیمت موتورشویی

230,000 الی 380,000 تومان

قیمت واکس کلی(رودری و داشبورد به همراه لاستیک)

150,000 الی 270,000 تومان

متوسط قیمت340,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت640,000 تومان

آنچه درباره کارواش سیار خواهید خواند

  • کارواش سیار
  • نحوه دریافت خدمات کارواش سیار در هوم سرویز چگونه است؟
  • کارواش در محل چیست؟
  • مزایای استفاده از کارواش سیار در محل
  • انواع کارواش در محل
  • شستشوی داخل ماشین در محل
  • شستن ماشین با کارواش نانو یا شستشو با آب؟
  • کارواش آنلاین هوم سرویز همه جا با شماست
  • کارواش در منزل هوم سرویز شامل چه مواردی می شود؟
  • قیمت کارواش در محل هوم سرویز
  • خدمات کارواش در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

کارواش سیار

کارواش سیار از تکنولوژی های بسیار مفیدی است که استفاده از آن هر روز در حال افزایش است. ممکن است نظافت خودرویتان برایتان بسیار با اهمیت باشد اما وقت کافی برای هندل کردن همه کاراهایتان را نداشته باشید به این ترتیب با استفاده از خدمات کارواش آنلاین می توانید در منزل از خدمات شستشوی ماشین درب منزل بهره مند شوید. با توجه به حجم ماشین ها در کارواشها ممکن است خودرویتان به خوبی شسته نشود. خوب چرا کارواش در منزل را امتحان نمی کنید؟ در ادامه به خدمات کارواش سیار و عوامل موثر بر هزینه کارواش سیار می پردازیم.

نحوه دریافت خدمات کارواش سیار در هوم سرویز چگونه است؟

جهت دریافت کلیه خدمات شستشوی ماشین مانند صفرشویی در محل و شستشوی ساده تنها کافیست مراحل ساده زیر را طی کنید.

· ثبت درخواست رایگان جهت کارواش در محل

در ابتدا تنها کافیست از طریق سایت، اپلیکیشن و یا تماس مستقیم درخواست خودتان را ثبت کنید. در ثبت درخواست اولیه زمان و مکان مورد نیاز جهت دریافت خدمات را مشخص می کنید.

· تماس همیاران جهت ارائه توضیحات نهایی

پس از ثبت درخواست متخصصین در ارتباط با نحوه ارائه خدمات کارواش در محل و همچنین قیمت کارواش سیار اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

· اعزام متخصصین به محل

پس از توافقات نهایی در ارتباط با نحوه ارائه خدمات و همچنین هزینه کارواش سیار در محل حاضر شده و کلیه خدمات را در محل ارائه می دهند.

کارواش در محل چیست؟

کارواش سیار، کارواش درب منزل و کارواش آنلاین نام های دیگر این خدمات هستند. کارواش سیار مانند قدیم نیست و کف و آب فراوانی را محل ایجاد نمی کند. بلکه کارواش سیار با استفاده از تجهیزات مدرن که کمترین پسماند را ایجاد می کند انجام می پذیرد. مواردی مانند کارواش سیار بخار و کارواش نانو سیار دو نمونه از پر درخواست ترین موارد در این زمینه هستند. البته خدمات شستشوی ماشین در منزل با آب هم قابل انجام است و همه بر اساس نیاز مشتری و درخواست وی می باشد. موارد زیر در خدمات کارواش سیار در محل قابل ارائه هستند.

· شستشوی بدنه ماشین در محل

با استفاده از انواع کارواش سیار در محل می توانید اقدام به شستشوی بدنه ماشین در منزل نمایید.

· نظافت داخلی خودرو با کارواش سیار

تمیز بودن داخلی ماشین بیشتری تاثیر را بر حال خوب راننده و سرنشینان دارد و موجب می شود محیط ضدعفونی برای کودکان ایجاد شود. البته نحوه شستشوی داخل ماشین در محل بسیار خاص است تا نتیجه بهتری در نهایت داشته باشد.

مزایای استفاده از کارواش سیار در محل

استفاده از خدمات کارواش در محل مزایای زیادی در پی دارد که افراد در استفاده از این خدمات مشتاق می کند.

· عدم اتلاف وقت

اگر در محوطه کار یا زندگی شما کارواش باشد. که خوش بحالتان اما اگر نباشد باید حداقل یک ساعت را در ترافیک و خیابانهای شلوغ سپری کنید تا به کارواش برسید. حداقل باید یکساعت هم آنجا معطل شوید تا نوبت به شما برسد. دورشویی ماشین انجام شود و سپس باز در صف قرار بگیرید تا نوبت به توشویی برسد. درصورتی که می توانید به راحتی از تمامی خدمات کارواش در محل برای روشویی، توشویی و حتی صفرشویی استفاده کنید. البته بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد!

· پرداخت انعام نداریم

همه ماهایی که گذرزمان به کارواش سنتی و غیره خورده است در لحظه دریافت خودرو با کارگران کارواش مواجهه شده ایم. که پرداخت انعام از جانب مشتری را یک وظیفه می دانند. این اتفاق ربطی به منطقه مکانی ندارد و در همه جا متاسفانه مرسوم شده است که خیلی ناخوشایند است. در صورتی که وقتی از کارواش سیار استفاده کنید اصلا با همچین شرایطی روبه رو نخواهید شد. تنها هزینه ای که پرداخت می کنید قیمت شستشوی ماشین در منزل است و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمی کنید.

· صرفه جویی در مصرف آب

کم آبی و محدودیت های منابع آبی به یک دغدغه ذهنی افراد تبدیل شده است و مشاهده هدر رفتن آب در شستشوی ماشین برای اکثر ماها سخت و غیر قابل تحمل است. در کارواش خانگی که مصرف آب وحشتناک است. در شستشو با واتر جت نیز مصرف آب تا حد بالایی کنترل خواهد شد. البته اگر تجهیزات کارواش در محل استاندارد و مدرن باشند. استفاده از خدمات نانو شویی خودرو مصرف آب را تغریبا به صفر می رساند.

· سازگار با محیط زیست

در کنار نظافت همواره دغدغه هایی از نظر ارائه راهکارهای سازگار با محیط زیست وجود دارد. به این ترتیب با استفاده از کارواش بخار موجب ایجاد آلودگی در محیط زیست نیز نخواهد شد و با حداقل استفاده از منابع طبیعی و مواد شوینده شستشوی ماشین در محل انجام می شود.

انواع کارواش در محل

انواع کارواش در محل بر اساس نوع سازو کار و نحوه شستشو طبقه بندی می شوند که توضیح می دهیم.

· کارواش سیار نانو

کارواش نانو در محل به کارواشی گفته می شود که از اسپری نانو، دستمال مخصوص و دستگاه بخار استفاده می شود. در انجام مراحل کارواش سیار نانو ابتدا مواد نانو به وسیله اسپری نانو به کل ماشین پاشیده می شود. مواد اسپری نانو بسیار ریز هستند و به زیر مولکول آلودگی ها نقوذ می کنند و سپس به وسیله دستمال به راحتی آلودگی ها پاک می شوند.

· کارواش بخار در محل

کارواش بخار سیار یکی از پر طرفدارترین کارواشها محسوب می شود. تجهیزات کارواش بخار سیار یک دستگاه بخار است که از 8 تا 12 لیتر آب را در خود حمل می کند و امکان موتور شویی ماشین و توشویی را فراهم می کند. در کارواش سیار بخار تمامی صندلی ها به راحتی شستشو می شوند و هیچ اثری از آلودگی برای روی آنها نخواهد ماند.

· کارواش سبز یا کارواش خشک

کارواش سبز یا کارواش خشک در واقع همان کارواش سیار نانو است که با استفاده از مواد نانو و دستمال مخصوص انجام می شود. تکنولوژی نانو در کارواش سبز موجب می شود که ذرات نانو بر روی ماشین باقی بمانند و موجب عدم جذب آلودگی ها به بدنه خودرو می شود. در واقع ما نمی گوییم که اصلا آلودگی جذب نمی شود اما میزان دفع آلودگی و گرد و غبار ها کاملا قابل مشاهده است نسبت به شستشوی معمولی با آب و مواد شوینده ی معمولی!

شستشوی داخل ماشین در محل

منظور از توشویی خودرو در خانه همان شستشو و نظافت داخل ماشین است. محیط داخل اتومبیل چون در ارتباط مستقیم با سرنشینان است باید به دقت و در فواصل زمانی کوتاه تمیز شود. پس توشویی کامل اتومبیل را به تعلیق نیاندازید. توشویی خودرو با استفاده از دستگاه توشویی و جاروبرقی قابل حمل و اسپری و مواد نانو انجام می گیرد.از جمله خدماتی که در توشویی خودرو در محل قابل انجام هستند عبارت اند از :

  • جارو برقی کل ماشین
  • شستشوی کفپوش ها و صندلی های خودرو با دستگاه بخارشور
  • نظافت سقف و کف خودرو
  • شستشو و جرم گیری تمام قیمت های داشبورد
  • نظافت صندوق عقب ماشین
  • واکس کردن خودرو

شستن ماشین با کارواش نانو یا شستشو با آب؟

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در فصل سرما رخ می‌دهد آن است که ماشینتان را با آب فراوان بشویید چرا که علاوه بر آن که در برهه‌های زمانی خیلی سرد، امکان یخ زدن قطعات شسته شده با آب وجود دارد که خودش آسیب‌زننده است اگر خودروتان را به کارواش می‌برید بدانید که یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در این فصل بردن خودرو به کارواش‌های سنتی است که با واتر جت و آب و کف ماشین شما را می‌شویند چرا که وقتی شما به کارواش می‌روید موتور ماشین هنوز گرم است و این گرم بودن با آبی که روی خودرو می‌ریزد باعث سرد شدن یک دفعه بدنه و آسیب دیدن آن می‌شود. چون هنوز بدنه گرم است بلافاصله بعد از آب ریختن روی آن هم آب بخار می‌شود و این خشک شدن سریع باعث بر جای ماندن املاح آب بر بدنه خودرو شده که نهایتا هم به بدنه ماشین آسیب می‌زند و هم آن را به شکلی مناسب تمیز نمی‌کند، سعی کنید خودروتان را در این فصل زمانی که موتور کاملا سرد است بشویید و بلافاصله هم آن را دستمال بکشید و واکس‌زنی کنید که همه این کار‌ها با کارواش نانو و شست‌وشو در پارکینگ منزلتان زمانی که ماشین خاموش است و بدنه کاملا سرد شده تحقق پیدا می‌کند.

کارواش آنلاین هوم سرویز همه جا با شماست

با توجه به مطالبی که بیان کردیم سرعت پیشرفت تکنولوژی ما را مجاب می کند که از خدمات کارواش آنلاین استفاده کنیم. در هوم سرویز خدمات مختلفی نظیر کارواش خانگی، کارواش با واترجت، کارواش نانو همگی ارائه می شود. همچنین کارواش سیار هوم سرویز با رویکرد کاهش مصرف منابع آبی سعی در استفاده حداقل آب در کارواش سیار در محل دارند.

کارواش در منزل هوم سرویز شامل چه مواردی می شود؟

خدمات کارواش سیار هوم سرویز شامل روشویی و توشویی انواع خودروهای سواری نیمه شاسی و شاسی می باشد. خدمات کارواش آنلاین بر اساس نیاز و درخواست مشتری به صورت معمولی یا نانو شویی خودرو در محل ارائه می شود. در کارواش سیار هوم سرویز خدمات لکه گیری و پولیش سرامیک شویی و صفرشویی نیز ارائه می شود.

قیمت کارواش در محل هوم سرویز

قیمت کارواش سیار در محل به موارد متعددی وابسته است. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت کارواش سیار می پردازیم.

· روش انجام کارواش بر هزینه کارواش سیار تاثیر دارد

نوع کارواش از نظر کارواش نانو یا کارواش بخار و یا کارواش معمولی از نظر قیمتی باهم تفاوت دارند. کارواش سیار ارزان مربوط به کارواش با آب است. البته در کارواش ماشین آب و مواد شوینده ی هوم سرویز با حداقل آب با دستگاه واتر جت انجام می شود.

· نوع و مدل ماشین

هزینه کارواش آب در محل به این مورد وابسته است. انواع خوردوهای شاسی بلند، سواری، هاچ بک قیمت کارواش در محل متنوعی دارند. طبیعتا هر چه اندازه خودرو بزرگتر باشد قیمت کارواش در محل نیز بیشتر می شود.

· نوع درخواست مشتری و قیمت کارواش سیار

هزینه کارواش سیار بر اساس روشویی، توشویی و سایر درخواست های مشتری تغییر می کند. و برای کارواش نانو با توجه به ابعاد و نوع خودرو قیمت کارواش نانو در محل متغیر است.

خدمات کارواش در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورتی که مایل به دریافت خدمات کارواش اینترنتی و شستشوی ماشین در محل هستید کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز و اپلیکیشن کارواش در محل هوم سرویز ثبت درخواست کنید. خدمات کارواش سیار در زمان و مکان تعیین شده در کنار شما قرار خواهند گرفت. قیمت کارواش سیار در محل برای خودروهای مشابه کاملا یکسان است. تمام خدمات توسط کادر مجرب و با مجهز ترین تجهیزات کارواش سیار انجام می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس کارواش سیار و همچنین ارایه خدمات خدمات کارواش سیار بصورت فوری نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات کارواش ارائه می دهد که شامل شستشوی صندلی ماشین های ایرانی, سرامیک بدنه خودرو ایرانی , خدمات واکس و پولیش خودروهای ایرانی , موتور شویی انواع خودرو ایرانی پژو، پراید، سمند، ال 90 و..., صفرشویی خودرو ایرانی و خارجی در محل, شفاف سازی چراغ خودرو, خدمات کاور بدنه خودرو می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های تعمیر و سرویس خودرو را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس کارواش سیار

خدمات کارواش سیار بصورت فوری

شستشوی کامل انواع خودروهای ایرانی و خارجی

توشویی و روشویی کامل خودروهای سواری و سنگین در محل

کارواش بخار

شستشوی ماشین با نانو در محل (نانوشویی)

ارائه سایر خدمات مربوط به لکه شویی، پولیش، سرامیک شویی، موتورشویی و صفر شویی

نظرات کاربران

profile picture
احسان همت یار

بسیار با اخلاق و کاربلد و تمیز، عالی بود

profile picture
حمید رسولی  

بسیار عالی ودلسوزوکاربلدبودن حتما مجدد ازاین سرویس واین همیار استفاده میکنم بدون کثیف کردن محیط اطراف ومزاحمت برای دیگران ماشین رو کاملا تمیزکردن باتشکراز تیم قوی

profile picture
هدي مقصودي

اقای نجفی کار تمیزی انجام دادند و با دقت کار کردند متشکرم از ایشون و تیم خوب و قوی هوم سرویز

profile picture
منوچهر خوش باطن

فرد محترم و باادبی بودند کارشان را هم نمیشود گفت عالی ولی خوب بود شاید باید بجای کارواش با نانو شستشو با آب را انتخاب میکردم چون شیشه جلو و شیشه سانروف درست تمیز نشده اند و همچنین لکه های کم رنگ هنوز رو خودرو مشاهده میشود .ایراد ندارد انشاالله دفعه بعد .

شرایط کارواش سیار در محل انواع خودروهای سدان، شاسی و سنگین

با توجه به اینکه اکثر مشتریان محترم درخواست سرویس کارواش در محل نانو مدنظرشان است لذا قیمت های اعلام شده در سایت بر مبنای نانو بود و قیمت های کارواش آب با اندکی تغییر پس از ثبت سفارش به شما اعلام خواهد شد.

روشویی ماشین می تواند شامل شستشوی ماشین با آب و یا مواد نانو انجام شود و شامل نظافت تمامی قسمت های بیرونی خودرو (بدنه، رینگ و لاستیک) می باشد.

نظافت داخل ماشین شامل جاروبرقی و گردگیری داخل ماشین و در صورت تمایل مشتری واکس داشبورد و لاستیک می شود.

نوع ماشین بر حسب سایز ماشین (هاچبک، سواری، شاسی) و همینطور کشور سازنده(ایرانی، چینی و غیره) مشخص می شود.

حتی المقدور یک متر از اطراف ماشین، فضا برای انجام کار توسط همیار وجود داشته باشد.

زمان تقریبی شستشو 45 دقیقه تا یک ساعت می باشد. برای ارایه با کیفیت این سرویس ترجیحا در زمان روشنایی هوا و قبل از غروب آفتاب رزرو نمایید.

نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای تحت عنوان انعام وجود ندارد.

در صورت عدم رضایت شما از سرویس ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​

حضور مشتری محترم در محل ماشین الزامی نیست. لطفا قبل از شروع به کار همیار مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش از خودرو خارج شده باشد.

جهت ارایه سرویس بهتر از سمت سامانه هوم سرویز ترجیحا از روز قبل سرویس کارواش را رزرو نمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

install-car-alarm
نصب دزدگیر و GPS خودرو
قیمت از 300,000 الی 550,000 تومان
car-ceramic-coating
سرامیک خودرو
قیمت از 8,000,000 الی 9,500,000 تومان
car-air-conditioner
شارژ گاز کولر خودرو
قیمت از 700,000 الی 3,500,000 تومان
car-service
سرویس دوره ای خودرو
قیمت از 300,000 الی 300,000 تومان