برقکاری

برقکاری

از 2432 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت برقکاری در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت برق کشی و سیم کشی برق ساختمان تا 20 متر

200,000 الی 250,000 تومان

قیمت برق کشی و سیم کشی برق ساختمان 20 متر تا 100 متر(متری)

10,000 الی 15,000 تومان

قیمت برق کشی و سیم کشی برق ساختمان 100 متر به بالا

توافقی

قیمت برق کشی و کابل کشی تا سایز 6*3 تا 20 متر

250,000 الی 350,000 تومان

قیمت برق کشی و کابل کشی تا سایز 6*3 بین 20 تا 100 متر (متری)

12,000 الی 18,000 تومان

قیمت برق کشی و کابل کشی با سایز 10*4 به بالا و ارتفاع 3 متر به بالا

توافقی

قیمت برق کشی و داکت کشی تا 20 متر

300,000 الی 350,000 تومان

قیمت برق کشی و داکت کشی 20 تا 100 متر (متری)

12,000 الی 17,000 تومان

قیمت برق کشی و داکت کشی 100 متر به بالا

توافقی

قیمت برق کشی و کابل کشی آنتن مرکزی تا 20 متر

200,000 الی 250,000 تومان

قیمت برق کشی و کابل کشی انتن مرکزی 20متر به بالا (متری)

10,000 الی 15,000 تومان

قیمت برق کشی و لوله گذاری(خرطومی با پولیکا) بدون کنده کاری (متری)

10,000 الی 14,000 تومان

قیمت برق کشی و لوله گذاری(خرطومی یا پولیکا) با کنده کاری

توافقی

قیمت برق کشی و نصب سینی کابل بدون جوشکاری(متری)

30,000 الی 45,000 تومان

قیمت برق کشی و نصب سینی کابل با جوشکاری و پایه نگهدار

40,000 الی 55,000 تومان

قیمت نصب جعبه کلید مینیاتوری به همراه سربندی و برق رسانی(هر واحد)

250,000 الی 33,000 تومان

قیمت عیب یابی و رفع اتصال برق سه فاز

توافقی

قیمت عیب یابی و رفع اتصال برق تک فاز

توافقی

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت1,000,000 تومانکمینه قیمت500,000 تومانبیشینه قیمت1,500,000 تومان

آنچه درباره برقکاری خواهید خواند

  • برقکاری ساختمان مسکونی و تجاری
  • خدمات برقکاری ساختمان شامل چه مواردی است؟
  • برق کشی و برقکاری ساختمان اداری و مسکونی
  • آموزش برقکاری ساختمان
  • مراحل برقکاری ساختمان یک طبقه
  • چه عواملی بر قیمت برقکاری ساختمان تاثیر دارند؟
  • اجرت برقکار ساختمان چگونه تعیین می شود؟
  • برقکار ساختمان ماهر را سریعا خبر کنید
  • تعمیر برق ساختمان و برق کشی ساختمان هوشمند را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

برقکاری ساختمان مسکونی و تجاری

برقکاری ساختمان از مهم ترین مراحل ساخت یا بازسازی ساختمان است. روش برقکاری ساختمان مسکونی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا برق کشی یا برقکاری غیراصولی و اشتباه ممکن است عواقب جبران ناپذیری مانند آتش سوزی را به دنبال داشته باشد. بنابراین استفاده از تجهیزات استاندارد و همچنین اجرای این تاسیسات توسط برقکار ساختمان ماهر، مهم ترین مواردی هستند که باید قبل از قیمت برقکاری ساختمان مد نظر قرار داد. در ادامه به معرفی روش های برق کشی ساختمان و علامل موثر بر هزینه برقکاری ساختمان و اجرت برقکار ساختمان می پردازیم.

خدمات برقکاری ساختمان شامل چه مواردی است؟

خدمات برقکاری شامل کابل‌کشی، اجرای برق و نصب دستگاه‌های مرتبط چون سوئیچ، تابلوهای توزیع برق، سوکت و اتصالات سبک در ساختار برق ساختمان می‌باشد. رعایت موارد ایمنی در زمان طراحی و اجرای برق ساختمانی، باید در نظر گرفته شده و رعایت شود. نوع و اندازه سیم، بر اساس ولتاژ مدار و جریان الکتریکی در ساختمان، مشخص می‌شود. همچنین محدودیت‌های شرایط محیطی ساختمان مثل دمای محیط، رطوبت، قرارگیری در برابر نور خورشید یا سایر مواد شیمیایی، باید بررسی شود. نکات ایمنی برای خدمات برق‌کشی ساختمان بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی یک منطقه و حتی کشور متفاوت خواهد بود.

زمانی که صحبت از خدمات برقکاری ساختمان می‌شود اولین مسئله‌ای که مورد توجه قرار می گیرد، ایمنی است. چراغ‌های نیم‌سوز و وسایل برقی آسیب‌دیده موجود در منزل، نشان‌دهنده وجود مشکل برقی در مدار الکتریکی ساختمان می‌باشد. رعایت اصول ایمنی در برقکاری ساختمان می‌تواند ایمنی جانی و مالی را تضمین کرده و عدم رعایت نکات ایمنی، می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را برای برقکار ساختمان و سایر افراد به دنبال داشته باشد. خدمات برق‌کاری زمان ساخت ساختمان و توسط برقکار ماهر انجاممی‌گیرد. با افزایش عمر ساختمان، به دلیل وجود مواردی چون رطوبت، ممکن است سیم ها فرسوده شده و با مشکل مواجه شوند لذا بهتر است هر از چند گاهی جهت تعمیرات برق ساختمان، با برقکار ساختمان تماس گرفته شود.

برق کشی و برقکاری ساختمان اداری و مسکونی

خدمات برق کشی ساختمان به طور کلی به روش های روکار و توکار، برق کشی ساختمان از کف و برق کشی ساختمان از سقف انجام می شود. در ادامه معرفی آنها می پردازیم.

· برقکاری روکار

معمولا در مواقعی که پروسه ساخت به اتمام رسیده است. ممکن است به دلایل مختلف نیاز به نصب پریز یا کلید برق اضافه و یا نصب روشنایی مضاعفی باشد در این صورت برقکار ساختمان، سیم های برق را باید به ناچار از روی دیوار رد می کند. به این ترتیب سیم ها مشحص هستند و برای پوشاندن آنها برقکار ساختمان، از داکت استفاده می کنند.

· برقکاری توکار

این مورد از اقداماتی هستند که در ابتدای ساخت انجام می شود. در این روش برقکار ماهر ساختمان، سیم ها را از داخل دیوار ساختمان با استفاده از لوله خرطومی عبور می دهد و سپس روی آنها گچ و سیمان پوشانده می شود.

· برق کشی ساختمان از کف

برای انجام برق کشی ساختمان از کف قبل از هرچیزی باید نقشه برق کشی ساختمان مشخص شود. به این ترتیب مسیر لوله گذاری توسط برقکار ساختمان کاملا مشخص می شود و سپس بر اساس محل هایی که باید کلید پریزها نصب شوند لوله خرطومی ها قرار داده می شوند. لوله هایی که در کف ساختمان توسط برقکار ماهر قرار داده می شوند با استفاده از روش هایی مانند ماهیچه های سیمانی از فشارهای احتمالی محافظت می شوند.

· برق کشی ساختمان از سقف

برای اجرای انواع روشنایی نیاز به برق کشی در سقف ساختمان است. در مواقعی که ساختمان کامل نشده باشد که این اقدامات جزو روتین است. اما گاهی در سقف های کاذب نیاز به برق است که در این صورت باید مجددا در واقع پس از نصب این سقف­ ها، عمل شاسی کشی سقف و سپس برقکشی آن صورت بگیرد.

آموزش برقکاری ساختمان

برق ساختمان از مباحث پیچیده ای است که نیاز به آموزش اصولی دارد. بر خلاف بسیاری از حرفه ها، تجربه برقکار ساختمان تنها معیار مهارت در برقکاری ساختمان نیست. بسیاری از کارهای ساختمانی را می توان به صورت استاد و شاگردی به خوبی فرا گرفت ولی جهت ورود به حرفه برقکاری ساختمان می بایست دوره ویژه آموزش برقکاری ساختمان را زیر نظر استاد برقکار ساختمان گذراند.

رعایت استانداردهای دراجر و تعمیرات برق ساختمان در کلاس های آموزش برق ساختمان به متقاضیان این حرفه آموخته می شود. عدم آگاهی از استانداردهای برقکاری ساختمان و کابل کشی برق می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

وجود هرگونه ایراد و خرابی در سیستم برق ساختمان منجر به بروز حوادث ناگوار و حتی آسیب های جانی می شود.افرادی که به صورت تجربی و بدون گذراندن دوره های آموزش برق ساختمان، اقدام به رفع ایراد برق ساختمان کنند، در معرض خطرات جدی ناشی از برق گرفتگی و مرگ و میر قرار دارند. اگر در زمینه برقکاری ساختمان آموزش های لازم را ندیده اید، به هیچوجه اقدام به عیب یابی و تعمیر برق کشی ساختمان نکنید.

مراحل برقکاری ساختمان یک طبقه

کلیات مراحل برق کاری ساختمان یک طبقه به ترتیب زیر است.

  • انتخاب نوع سیستم های جدید برقکاری ساختمان
  • تهیه نقشه برقکاری
  • تعیین محل قوطی های برق، پریزها و کلید برق بر روی دیوارها و سقف
  • نصب قوطی های برق بر روی دیوار
  • شیارزنی دیوار برای عبور دادن لوله خرطومی
  • و در آخر نصب تجهیزات روشنایی

چه عواملی بر قیمت برقکاری ساختمان تاثیر دارند؟

از آنجایی که برقکاری ساختمان موارد متعددی را شامل می شود. به همین ترتیب هزینه برقکاری ساختمان نیز مبلغ ثابتی نخواهد بود. اما اتحادیه برقکاری ساختمان همواره نرخ برقکاری ساختمان را به صورت متری یا واحدی مشخص کرده است. از این رو برای شرایط یکسان قیمت برقکاری ساختمان تفاوت چندانی باهم ندارد. معمولا قیمت برق کشی ساختمان متری محاسبه می شود. مگر در موارد بسیار وسیع که به صورت واحدی یا پروژه ای قیمت برقکاری ساختمان داده می شود. همچنین برای نصب کلید و پریز و یا سایر تجهیزات قیمت ها جداگانه محاسبه و اعلام می شود.

اجرت برقکار ساختمان چگونه تعیین می شود؟

در کنارموارد بالا دستمزد برقکار ساختمان نیز مبحث مهمی است. معمولا برقکار ساختمان باید بر اساس نرح اتحادیه برقکاری نرخ را اعلام کند. اما افرادی که به صورت مستقل فعالیت می کنند ممکن است نرخ هایی فراتر از نرخ برق کشی ساختمان اعلام کنند. از این همکاری با برقکاران ماهر از شرکت های معتبر موجب می شود که در کنار کیفیت بالای خدمات از قیمت برقکاری منصفانه نیز بهره مند شوید.

برقکار ساختمان ماهر را سریعا خبر کنید

تا به اینجای مقاله از اهمیت بالای برقکاری و مهارت برقکار ساختمان صحبت شد. بسیاری از مشکلات ساختمان اگر توسط برقکار ساختمان عیب یابی و رفع شود، مجددا تکرار نخواهد شد. از این رو در مواردی مانند رفع اتصالی و یا نصب تجهیزات برقکار ماهر هوم سرویز کمک بخواهید. در مواردی دیده شده افرادی که مهارت لازم را در این زمینه ندارند با اعلام قیمت برقکاری ساختمان کمتر خدمات با کیفیت و ایمنی کمتری ارائه می دهند که موجب بروز مشکلات وسیع تری طی مرور زمان خواهند شد.

تعمیر برق ساختمان و برق کشی ساختمان هوشمند را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

خدمات برق کاری ساختمان از خرده کاریهایی نظیر نصب کلید و پریز شروع می شود. همچنین خدماتی مانند نصب انواع لامپ و هالوژن روکار یا توکار و چراغ های سقفی را نیز شامل می شود. در صورت نیاز به هرگونه خدماتی در زمینه برقکاری ساختمان، برقکار ساختمان و تعمیرات برق ساختمان می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام هزینه ها با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس برقکاری و همچنین ارایه خدمات برقکاری ساختمان نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سیم کشی برق و روشنایی ارائه می دهد که شامل سیم کشی ساختمان تک فاز و سه فاز, رفع اتصالی سیم کشی ساختمان, نصب انواع لوستر های سنگین، ال ای دی، لوستر دوپل، برنزی، کریستالی، شاخه ای، مدرن و کلاسیک, نصب آنتن دیجیتال و نصب آنتن مرکزی, نصب کلید و پریز, نصب سنسور مشاعات, نورپردازی نمای ساختمان, سیم پیچی موتور کولر آبی, ساخت تابلو برق صنعتی, تعمیر تابلو برق و نگهداری تابلو برق, تعمیر فن سانتریفیوژ، فن آکسیال، سقفی، رادیال، یوتیلیتی، دوطرفه و... , نصب هواکش صنعتی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس برقکاری

برقکاری ساختمان

برق کشی ساختمان

برق کشی روکار و داکت کشی

برق کشی واحد مسکونی

برق کشی واحد اداری یا تجاری

برق کشی راه پله، پارکینگ و حیاط و...

نصب تجهیزات برقی، عیب یابی اتصالی و لوله گذاری توکار

نظرات کاربران

profile picture
راضی مشتاقی

اقای شکیبا یک برقکار ساده نیستن، ایشون حقیقتا متخصص برق هستن. برقکاری پروژه ی مارو بسیار اصولی و علمی انجام دادن و کارهای انجام شده ی هر مرحله رو برای ما توضیح میدادن، در کار خوش قول و دلسوزند و بسیار انسان شریفی هستن.

profile picture
صابر یادگاری

چقدر انسان متشخص و کاربلد و حرفه ایی بودن اولین بارم بود از هوم سرویز استفاده میکردم یعنی حتی نمیزاشتن یک میلیمتر کار خطا داشته باشه من به همه دوستام معرفی کردم هوم سرویس رو چون بی نظیر بودند

profile picture
عباس نوروزی

بچه خیلی خوب و با اخلاقی بود و کارشونو به خوبی انجام دادند متشکرم

profile picture
عسل عطایی

خیلی عالی بودند همه چیز بدون نقص و مشکل انجام شد

شرایط برق کشی ساختمان و تعمیرات برق ساختمان

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به برق کشی ساختمان نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

در صورت نیاز به کنده کاری جهت لوله گذاری هزینه به صورت مجزا محاسبه واعلام می شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

surge-protector
نصب محافظ برق ساختمان
قیمت از 270,000 الی 3,200,000 تومان
lighting
اجرای نورپردازی و نورمخفی
قیمت از 500,000 الی 500,000 تومان
repair-videodoorphone
تعمیر آیفون تصویری و صوتی
قیمت از 250,000 الی 800,000 تومان
central-antenna-repair
نصب و تعمیر آنتن مرکزی
قیمت از 250,000 الی 300,000 تومان