نصب لمینت

نصب لمینت

از 1423 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب لمینت در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب لمینت 8 میل(متر مربع)

30,000 الی 350,000 تومان

قیمت نصب لمینت 12 میل(متر مربع)

40,000 الی 45,000 تومان

قیمت نصب لمینت پله با ابزار(هر پله)

100,000 الی 150,000 تومان

قیمت نصب کفپوش با دو دست زیرسازی(متر مربع)

30,000 الی 40,000 تومان

قیمت برش درب اتاق(عدد)

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت زیرسازی(بعد از بازدید)

توافقی

قیمت پولیش لمینت(متر مربع)

20,000 الی 35,000 تومان

متوسط قیمت5,450,000 تومانکمینه قیمت5,450,000 تومانبیشینه قیمت5,450,000 تومان

آنچه درباره نصب لمینت خواهید خواند

  • نصب لمینت کف ساختمان
  • نصب کفپوش لمینت از چه اجزایی تشکیل شده است؟
  • مزایای اجرای لمینت کف چیست؟
  • طریقه‌ نصب لمینت کف توسط لمینت کار حرفه ای
  • نصب لمینت کف گام به گام
  • نصب لمینت پله
  • نصب کفپوش لمینت روی سیستم گرمایشی کف
  • چرا زیرسازی لمینت انجام می شود؟
  • نصب لمینت کف منزل در چه سطوحی انجام می شود؟
  • قیمت نصب کفپوش لمینت به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نصب کفپوش لمینت را به لمینت کار حرفه ای هوم سرویز بسپارید

نصب لمینت کف ساختمان

نصب لمینت کف در خانه و ساختمان های اداری موجب خاص شدن دکوراسیون می شود. این کفپوش زیبا، طول عمر زیادی دارد و در کوتاه ترین زمان نصب می شود. گاهی شنیده می شود که لمینت صدا برداشته یا لق می زند و یا …. اغلب ایرادات کفپوش لمینت مربوط به نحوه اجرای آن است. چنانچه عملیات زیرسازی کف به درستی انجام نشود، مشتری از نصب رضایت نخواهد داشت. زیرسازی لمینت قبل از نصب کفپوش لمینت انجام می شود. با توجه به سطح زیر کار، نوع اجرای زیرسازی هم متفاوت است. لمینت کار با استفاده از متریال مناسب، کف ساختمان را برای اجرای لمینت آماده می کند. این پروسه مهم ترین بخش در نصب کفپوش لمینت است.

لمینت یا پارکت لمینت نوعی کفپوش مصنوعی می باشد که ظاهری مشابه طرح چوبی یا حتی سنگی دارد. نصب لمینت ساختمان بر خلاف کفپوش چوبی به طور مستقیم از چوب درختان ساخته نمی شود بلکه از چند لایه چوب فشرده تشکیل شده است که لایه رویی آن شباهت زیادی به چوب دارد. نصب لمینت کف دارای مزایای زیادی است که همه این موارد آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین کف پوش های ساختمان کرده است. قیمت نصب لمینت به صرفه تر است و نحوه نصب لمینت کف نیز راحت تر از سایر موارد است. در ادامه به معرفی کفپوش لمینت، همچنین عوامل موثر بر هزینه نصب لمینت ساختمان توسط نصاب لمینت هوم سرویز می پردازیم.

نصب کفپوش لمینت از چه اجزایی تشکیل شده است؟

ممکن است هر فردی کف‌پوش لمینت را با کف‌پوش ساخته شده از چوب طبیعی اشتباه بگیرد، اما نکته قابل توجه این است که در کفپوش لمینت کف از چوب طبیعی استفاده نشده است. در ساخت هر تایل لمینت از 4 لایه‌ ی مصنوعی مختلفی استفاده شده است که با طرح چوب در لایه رویی تزئین می شوند. ادغام شدن این چهار لایه بر روی هم سبب شده است که اجرای لمینت کف به پوششی بسیار مستحکم و بادوام تبدیل شود که در کنار ظاهر زیبا مقاومت بسیار خوبی در مقابل عوامل فیزیکی و رطوبت دارند.

لایه پوششی یا محافظ کفپوش لمینت

لایه بیرونی لمینت مهم ترین قسمت لمینت است که در مقابل عواملی مانند ایجاد لکه ها و یا تغییر رنگ لمینت مقاومت دارند.

لایه بصری یا طرح لمینت

برای تولید این قسمت لمینت از چاپگرهای باکیفیت استفاده می شود. کاغذ چاپ شده روی یک لایه داخلی تشکیل شده از چوب فشرده قرار داده می شود تا ظاهری مشابه با طرح چوب به خود بگیرد.

لایه داخلی کفپوش لمینت

در ساخت و تولید لمینت این قسمت مهم ترین آن می باشد که موجب استحکام لمینت می شوند و آن را صاف نگاه می دارد. در لایه داخلی لمینت کف از mdf یا hdf استفاده می شود.

لایه زیرین

این لایه مقاومت لمینت را در مقابل رطوبت بالا می برد. همانطور که گفته شد لمینت ضد آب نیست. این بخش از لمینت مانع تاب خوردن لمینت می شود.

مزایای اجرای لمینت کف چیست؟

کف پوش لمینت ضد آب بوده و مقاومت بالایی نسبت به نمونه های چوبی دارند. همچنین لمینت کف در مقابل موارد تیز و برنده نیز مقاومت خوبی دارند. قیمت نصب لمینت کف نسبت به کفپوش های چوبی کمتر است و سرعت اجرای لمینت نیز بسیار بالا است.

در کل نصب کفپوش لمینت راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. همچنین پروسه تعمیر و نگهداری از لمینت نیز آسان تر و کم هزینه تر است. مورد بعدی اینکه کفپوش لمینت در طرح های مختلف، رنگ و حتی اندازه های گوناگون موجود هستند که در محیطی به راحتی اجرا می شوند. همچنین لمینت خانه سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد.

طریقهنصب لمینت کف توسط لمینت کار حرفه ای

مهم‌ترین تفاوت لمینت با پارکت در نحوه‌ نصب لمینت خانه است. در نمونه های چوبی از چسب مخصوصی استفاده می‌شود و کثیف‌کاری های زیادی به همراه خود دارد و بعد از نصب باید روی آن ساب و لاک زده شود. اما در هنگام اجرای لمینت کف خانه این مراحل طی نمی شود. در واقعیت هیچ نیازی به استفاده از چسب نیست! در دور تا دور هر تایل لمینت شیارهایی به نام کلیک نر و مادگی وجود دارند که در هم قفل می شوند. در نتیجه مراحل اجرای لمینت کف بسیار راحت و سریع انجام می شود. تنها مورد که بسیار با اهمیت است، مراحل زیرسازی لمینت ساختمان است که باید به درستی انجام شود. استفاده از فوم جهت عایق صدا و حرارت از مهمترین مراحل نصب و اجرای لمینت کف است که باید با دقت توسط نصاب لمینت حرفه ای انجام شود.

نصب لمینت کف گام به گام

پس از خرید لمینت، تایل ها را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت در محل قرار دهید تا با دمای محیط یکسان شود. استراحت قطعات لمینت در محل، منجر به هم دما شدن و جاگیری بهتر قطعات تایل می شود. لمینت در اولین ردیف به فاصله کمی از دیوار قرار می گیرد. هر تایل به صورت متوالی در کنار تایل دیگر قرار گرفته و به بعدی کلیک می شود. این کار با کمی حرکت قابل انجام است. دقت داشته باشید که تایل ها به درستی و بدون فاصله به یکدیگر چفت شوند. اتصال صحیح تایل ها در نصب کفپوش لمینت اهمیت زیادی دارد.

ردیف های بعدی را به آرامی و با احتیاط بیشتری کار کنید. هر تایل را از بالا در کنار ردیف قبلی قرار داده و به راحتی متصل کنید. با یک چرخش ساده می توان ردیف بعدی را به ردیف اول متصل کرد. این کار را برای همه ردیف ها و تا انتهای اتاق انجام دهید. برای محکم کردن لمینت با چکش پلاستیکی چند ضربه زده می شود به این ترتیب تایل ها کلیک بهتری خواهند داشت.

به طور معمول آخرین تایل در هر ردیف نیاز به برش دارد. علاوه بر آن در لبه درب های ورودی، زوایای دیوارها، شکستگی ها و قناسی ها همگی می بایست لمینت را برش داد. به هنگام برش هر تایل، قطعات را روی یکدیگر قرار ندهید و مراقب آسیب قطعات زیرین باشید.

نصب لمینت پله

نصاب لمینت پله از پله های بالاتر شروع شده و به با چکش پلاستیکی هر قطعه را در جای مناسب قرار داده می شود. استفاده از پیچ مخصوص و بتونه کاری روی پیچ ها بخشی از مراحل نصب لمینت روی پله ها است. زمان اجرای لمینت روی پله همیشه بیشتر از کف سالن است.

نصب کفپوش لمینت روی سیستم گرمایشی کف

لمینت بافت مقاوم تری نسبت به کفپوش های چوبی قدیمی دارد و قابل اجرا روی سیستم های گرمایش از کف می باشد. استفاده از کفپوش روی سیستم های گرمایی نیازمند توجه و دقت بیشتری است. هنگام خرید دقت داشته باشید که این کفپوش با چگالی و ضخامت های متفاوتی به فروش می رسد. اگر از سیستم گرمایش از کف در ساختمان استفاده می کنید باید از کفپوش با ضخامت کمتر و چگالی بالاتر استفاده کنید.

عابق بندی لوله های آب و استفاده از فوم ۳ تا ۶ میلی متری قبل از جاگذاری کفپوش الزامی است. بهتر است سیستم گرمایشی حداقل ۲۴ ساعت قبل از اجرای کفپوش خاموش باشد تا گرمای محیط متعادل شود. رعایت فاصله ۸ تا ۱۰ میلی متری را در کنار دیوارها و ستون ها الزامی می داند. این فضا برای انبساط در نظر گرفته شده است. برای روشن کردن سیستم گرمایشی کف، توجه داشته باشید که دما را ناگهان زیاد نکنید بالا بردن دمای تدریجی به حفظ کیفیت لمینت کمک می کند.

چرا زیرسازی لمینت انجام می شود؟

عملیات زیرسازی موقع نصب لمینت در همه ساختمان ها انجام می شود. در واقع هر چقدر هم که کف ساختمان صاف و هموار و یا تمیز باشد باز هم این عملیات اجرا می شود. علت اینست که کفپوش لمینت با چسب یا میخ به کف چسبانده نمی شود بلکه تایل ها به صورت کلیکی و با چفت کردن زبانه ها به هم قفل می شوند. در انتها با نصب قرنیز، کف لمینت ثابت می شود. برای اینکه لمینت ها حالت شناور پیدا نکنند و در اثر اصطکاک آسیب نبینند همیشه زیرسازی اجرا می شود. همانطور که گفته شد تنها در محصولاتی که تایل ها با فوم تولید شده اند، می توان نصب لمینت ساختمان را بدون کفسازی انجام داد. در اغلب موارد با توجه به شرایط محیطی از انواع لایه برای زیر لمینت ها استفاده می شود.

نصب لمینت کف منزل در چه سطوحی انجام می شود؟

نصب لمینت روی سرامیک

قطعا بهترین سطح برای اجرای لمینت کف خانه، سطوح سرامیکی هستند. این سطوح به علت تراز و صاف بودن بهترین شرایط را دارند. اما تنها موردی که قبل از نصب لمینت باید دقت کرد کیفیت سرامیک ها است. یعنی سطح مورد نظر نباید دارای شکستگی های عمیق باشد. در صورت وجود شکستگی، باید ابتدا به وسیله سیمان کاملا محل مورد نظر پر شود و سپس روی آن مراحل نصب لمینت اجرا شوند.

نصب لمینت روی سیمان

در صورتی که سطح مورد نظر فاقد هر گونه کفپوش است، باید در نصب لمینت دقت بیشتری به خرج داد. قبل از هر اقدامی میزان رطوبت کف را بررسی کنید. در صورت بالا بودن رطوبت باید لایه ای از سیمان و پودر سنگ تهیه کنید و به عنوان زیر سازی روی سطح مورد نظر بکشید و کلیه ناهمواری ها را بر طرف کنید. سپس برای نصب لمینت روی سیمان باید از فوم سایلنت برای همسان سازی کف حتما استفاده کنید تا پس از مدتی تایل ها به سر و صدا نیوفتند.

نصب لمینت روی موزاییک

نصب لمینت روی موزاییک نیز از مواردی است که اگر موزاییک ها کاملا تراز باشند و شکستگی نداشته باشند ممانعتی وجود ندارد و تنها نیاز به قرار دادن فوم است.

قیمت نصب کفپوش لمینت به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت نصب لمینت به موارد متعددی بستگی دارد. مواردی مانند نوع سطح، اولین مورد تغییر دهنده ی قیمت نصب لمینت کف خانه است. طبعا هر چه سطح محیا تر باشد قیمت نصب لمینت نیز کاهش پیدا می کند. مورد بعدی متراژ کار است. به طور کل اجرت نصب لمینت ساختمان به صورت متری محاسبه می شود و سایر هزینه ها در کنار این موارد اعلام خواهد شد.

نصب کفپوش لمینت را به لمینت کار حرفه ای هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به خدمات نصب لمینت در منزل تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید تا با برترین و مجرب ترین نصاب لمینت ساختمان یا لمینت کار مشورت کنید و از دستمزد لمینت کار و اجرت نصب لمینت کف توسط برترین استادکاران مطلع شوید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب لمینت و همچنین ارایه خدمات نصب کفپوش لمینت توسط لمینت کار ماهر نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات کفپوش ارائه می دهد که شامل نصب پارکت چوبی, تعمیر پارکت چوبی, ساب و لاک پارکت چوبی, تعمیر کفپوش لمینت می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب لمینت

نصب کفپوش لمینت توسط لمینت کار ماهر

نصب لمینت ساختمان با زیرسازی

نصب لمینت ضد آب و نصب کفپوش لمینت طرح چوب

نصب کفپوش لمینت روی سرامیک

نصب کفپوش لمینت روی موزاییک و سیمان

نصب پارکت لمینت با چسب

نصب و اجرای فوم سایلنت و معمولی زیر لمینت

نظرات کاربران

profile picture
ابوالقاسمی ابوالقاسمی

کیفیت کارشون عالی بود و از نظر زمانی هم کارشون رو به موقع انجام دادن

profile picture
مهناز زردوز

عالی بودن ایشون پولی که دادم حلالشون باشه

profile picture
اقای ابراهیمی

واقعا عالی بود بسیار آقای خوش برخوردی بودن کاملا راضی هستیم

profile picture
مهشید فروغی یکتا

با حوصله و دلسوزی و اخلاق خوب کار تعمیرات ما را انجام دادند.

شرایط لمینت کار ماهر و نصاب لمینت کف ساختمان

لمینت از مواد چوبی با فشردگی بالا ساخته شده و به وسیله شیارها به هم متصل می شوند.

حداقل نصب لمینت 50 متر مربع و حداقل نصب کفپوش 30 متر مربع و حداقل نصب قرنیز خالی 100 متر طول می باشد و پروفیل ها به صورت مجزا محاسبه می شود و برای متراژهای پایینتر ملاک محاسبه حداقل متراژ عنوان شده می باشد.

شستشوی و پولیش لمینت با مواد مخصوص پولیش و دستگاه پولیشر انجام می شود.

هزینه زیرسازی در صورت لزوم پس از بازدید نصاب اعلام می شود.

تهیه اقلام درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

belka-color
اجرای بلکا
قیمت از 5,000,000 الی 5,000,000 تومان
curtain-installation
نصب پرده
قیمت از 360,000 الی 1,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 800,000 الی 5,800,000 تومان
making-wooden-door
ساخت درب چوبی
قیمت از 1,250,000 الی 3,800,000 تومان