نصب لوستر
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
برقکاری ساختمان
/
نصب لامپ، چراغ و لوستر

نصب لوستر

از 2225 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب لوستر در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب لامپ و سرپیچ

20,000 الی 35,000 تومان

قیمت نصب لوستر بدون مونتاژ به ازای هر شاخه

30,000 الی 45,000 تومان

قیمت نصب لوستر با مونتاژ به ازای هر شاخه

45,000 الی 65,000 تومان

قیمت نصب لوستر فانتزی کنترل دار

350,000 الی 450,000 تومان

قیمت باز کردن لوستر

80,000 الی 120,000 تومان

قیمت سوراخ‌کاری روی سقف جهت لوستر و نصب زنجیر

45,000 الی 55,000 تومان

قیمت نصب هالوژن

25,000 الی 30,000 تومان

قیمت نصب چراغ

50,000 الی 70,000 تومان

قیمت نصب پروژکتور

120,000 الی 190,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت380,000 تومانبیشینه قیمت1,100,000 تومان

آنچه درباره نصب لوستر خواهید خواند

  • ​نصب لوستر در انواع سقف
  • طریقه نصب لوستر سقفی چگونه است؟
  • آموزش نصب لوستر
  • خدمات نصب انواع لامپ هالوژن و انواع لامپ ال ای دی
  • نصب انواع لوستر سقفی
  • قیمت نصب لوستر سقفی چطور مشخص می شود؟
  • خدمات نصب لوستر، لامپ، چراغ خود را به نصاب لوستر ماهر بسپارید

نصب لوستر در انواع سقف

طریقه نصب لوستر در انواع سقف به نوع ساختمان، میزان مقاوت سقف و همچنین نوع لوستر بستگی دارد. ارتفاع سقف نیز عامل تعیین کننده ای در انتخاب و خرید لوستر است. انواع لوستر ساده، لوستر سقفی کوچک، لوستر سنگین، لوستر ال ای دی، کریستالی و ... موجود هستند. برای شروع کار اولین مسئله ای که باید مورد توجه قرار بگیرد امنیت و محکم بودن لوستراست. تعیین مقاومت سقف در تحمل وزن لوستر به وسیله نصاب لوستر مشخص می شود. این افراد با توجه به تجربه ای که دارند بهترین راهکارها را ارائه می دهند. در ادامه به نحوه نصب لوستر و لامپ و نصب لوستر در سقف کاذب و غیره و عوامل موثر بر قیمت نصب لوستر می پردازیم.

طریقه نصب لوستر سقفی چگونه است؟

لوسترها در دو نوع دیواری و سقفی تولید می شوند. لوسترهای دیواری کوچکتر هستند و برای نورپردازی نقطه ای قابلیت زیادی دارند. از انواع چراغ و لوستر سقفی برای نورپردازی عمومی استفاده می شود. تنوع طرح، رنگ و تعداد شعله لوسترها بسیار زیاد است. طریقه نصب لوستر سقفی بستگی به جنس سقف و اندازه لوستر دارد. در ادامه ساده ترین راه برای نصب کردن لوسترهای سقفی را معرفی می کنیم.

آموزش نصب لوستر

مرحله اول اندازه کردن زنجیر لوستر

قبل از اینکه لوستر جدید را نصب کنید لازم است تا طول زنجیر آن را اندازه کنید. به طور معمول همه لوسترهای تازه خریداری شده دارای زنجیرهای بلندی هستند که برای نصب به سقف در نظر گرفته شده اند. این قسمت با کمک یک انبردست حلقه های زنجیر را کمی تاب داده و از لوستر جدا کنید.

نصب لوستر در سقف گچی و آجری

جهت نصب لوستر در سقف آجری با استفاده از دریل یک سوراخ در سقف ایجاد کرده و رولپلاک کنید. همین رولپلاک و پیچ قلاب دار برای نگهداری لوستر استفاده می شود. این طریقه نصب لوستر سقفی خیلی ساده است ولی برای نصب لوستر در سقف گچی لازم است تا از قلاب مخصوص استفاده کنید. این قلاب ها دارای چنگک هستند و به خوبی در سقف محکم می شوند.

نصب لوستر سنگین در سقف تیرچه بلوک

در هنگام نصب لوستر سنگین در سقف بتونی باید از رول بولت اس شکل استفاده نمود. برای نصب لوستر در سقف بتنی باید از زنجیرهای محکم که به تیرچه بلوک متصل است، استفاده کرد. بهترین و ایمن ترین راه برای آویزان کردن لوستر کریستالی سنگین، نصب بر روی زنجیر تیر آهن است.

نصب لوستر در سقف کاذب

این سقف استحکام بالایی ندارد و مناسب نصب لوستر سنگین نیست. در صورتی که مایل به نصب لوستر در سقف کاذب هستید، حتما دقت کنید که وزن لوستر زیر 10 کیلوگرم باشد. آویزان کردن لوستر به سقف کاذب به وسیله قلاب پروانه ای انجام می شود. در صورتی که مایل به نصب لوستر ال ای دی سنگین هستید، باید حتما به سقف اصلی متصل نمایید. در واقع سطح کاذب باید برش داده شود و به سقف اصلی زنجیر شود.

نصب لوستر در سقف یونولیتی

نصب لوستر در سقف یونولیت فقط بر روی زنجیری که از تیرچه بلوک از قبل تعبیه شده باشد آویزان می شود. نباید لوستر در سقف یونولیت با رول پلاک یا قلاب متصل شود، چون اصلا مقاومت ندارند.

خدمات نصب انواع لامپ هالوژن و انواع لامپ ال ای دی

نصب لامپ مهتابی led

امروزه به جای نصب لامپ و مهتابی های قدیمی از نصب لامپ مهتابی led استفاده می شود. در این نسل جدید دیگر نیازی به نصب ترانس و استارتر نیست. به همین علت نصب لامپ مهتابی led راحت تر از نمونه های قدیمی خود است. همچنین از مزایای نصب مهتابی led نور بالا و کم مصرف بودن آنها است. همچنینی طول عمر بالاتری دارند و به مرور زمان کم نور نمی شوند.

نصب لامپ ال ای دی سقفی

در صورتی که به نور زیاد در محیط نیاز دارید. بهترین و شیک ترین انتخاب نصب لامپ ال ای دی سقفی است. لامپ ال ای دی سقفی به دو صورت مربع و دایره موجود هستند و اغلب به نصب لامپ ال ای دی سقفی توکار تاکید می شود. زیرا شعاع نور در این لامپ ها مستقیم است و نصب چند عدد در اینها در کنار یکدیگر به صورت توکار نور خوب و یکدستی را ایجاد میکند.

نصب هالوژن

لامپ هالوژن بر روی سقف های کاذب اجرا می شود. معمولا در سقف هایی که پرسیانا و کناف و یا حتی چوب کار شده است، برای اجرای نورپردازی از نصب لامپ هالوژن استفاده می شود. مصرف نسل جدید لامپ اس ام دی هالوژن بسیار کم می باشد و با توجه به نوری که در فضا ایجاد می کنند بسایر مقرون به صرفه هستند.

نصب مهتابی روی دیوار

نصب مهتابی روی دیوار از پیش پا افتاده ترین کارهای برقی است. که معمولا هرکسی در منزل انجام داده است. اما همین کار ساده نیز نیاز به اندکی سررشته در کارهای برقی دارد. همچنین چون برای نصب مهتابی روی دیوار با برق سرو کار دارید حتما باید نکات ایمنی را رعایت کنید .چون سرورکار داشتن با برق اصلا شوخی بردار نیست.

نصب انواع لوستر سقفی

· نصب لوستر دو پل و تک پل

کلید دو پل در مواردی که لوستر دارای شاخه های زیادی و لامپ های بیشتری است، کاربردی تر است. با زدن یکی از کلیدها نیمی از لامپ های لوستر روشن می شود و در صورتی که بخواهید امکان روشن کردن همه لامپ ها هم هست. برای نصب لوستر تک پل نیاز به یک ترمینال سه تایی است. سه سیم برق در سقف وجود دارد که یک سیم نول و دو سیم فاز می باشد. سیم های فاز دارای برق هستند و به رنگ قرمز مشخص شده اند. در این صورت باید هر سیم فاز لوستر را به سیم فاز در سقف وصل کنید و تک سیم باقی مانده را به سیم نول سقف اتصال دهید.

· نصب لوستر برنزی

لوستر برنزی یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین لوسترها محسوب می شود، که هیچ گاه دمده نمی شوند. شاید در گذشته نصب لوستر برنزی فقط برای خانه های سلطنتی پیشنهاد می شد. اما امروزه با عرضه انواع لوستر کریستالی برنزی دیگر تقریبا در هر خانه و با هر دکوراسیونی شما می توانید لوستر برنزی مناسب را خریداری کنید.

· نصب لوستر ال ای دی

در نصب لوسترهای ال ای دی و نصب لوسترهای اس ام دی احتیاج به پلیت می باشد. پلیت یک سازه بعلاوه شکل می باشد. پلیت به وسیله پیچ و رولپلاک به سقف متصل می شود یا 4 طرف پلیت به وسیله زنجیر به قلاب سقفی متصل می شود و کمی فاصله دار از سقف قرار می گیرند.

· نصب لوستر سه شاخه

نصب لوستر ساده سه شاخه نسبت به بقیه لوسترها راحت تر است. چون وزن چندانی ندارند. می توان به وسیله پیچ روپلاک و رول بولت نصب را کامل کرد. در هنگام نصب لوستر سه شاخه به بالا می توان از کلید دوپل استفاده نمود. استفاده از کلید دوپل این امکان را فراهم می کند که در هنگام روشن کردن لوستر تمام چراغ ها با هم روشن نشود و اگر هر دو پل کلید را فشار دهید از تمام نور می توانید استفاده کنید.

قیمت نصب لوستر سقفی چطور مشخص می شود؟

قیمت نصب لوستر دیواری و سقفی به موارد متعددی بستگی دارد. نصاب لوستر تنها کسی است که می تواند در مورد هزینه های نصب چراغ و لامپ، نظر نهایی را اعلام کند. این هزینه با توجه به نوع سقف، طریقه نصب لوستر و دیگر شرایط تعیین می شود. برای مثال انجام سیم کشی به هنگام نصب و یا مونتاژ لوستر منجر به افزایش هزینه نصب لوستر می شود. نصب لوستر سنگین در مقایسه با چراغ های ساده، وقت گیرتر و دشوارتر و اجرت نصاب لوستر بیشتر می شود. در برخی از ساختمان ها قلاب لوستر از قبل نصب شده که کار را ساده تر می کند. نصب لوستر در سقف کاذب ، کناف، سقف یونولیتی، تیرچه بلوک و … با طرق مختلف و در زمان متفاوت انجام می شود که در مجموع هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

خدمات نصب لوستر، لامپ، چراغ خود را به نصاب لوستر ماهر بسپارید

مقدار چشم گیری از زیبایی خانه ها با نورپردازی تکمیل خواهد شد. این نور پردازی در داخل منازل با نصب لامپ، چراغ و لوستر تکمیل می شود. البته با توجه به خطرات ناشی از برقکاری در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، در بیشتر مواقع توصیه می شود که از نصاب لامپ و لوستر کمک بگیرید. کلیه خدمات برقکاری در زمینه نصب لامپ، چراغ و لوستر مانند نصب لامپ مهتابی، نصب سرپیچ، نصب هالوژن، نصب انواع لامپ و مهتابی پله توسط برق کار سیار هوم سرویز انجام می شود. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید و متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه ها با شما تماس خواهند گرفت.

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب لوستر و همچنین ارایه خدمات نصب انواع لوستر های سنگین، ال ای دی، لوستر دوپل، برنزی، کریستالی، شاخه ای، مدرن و کلاسیک نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سیم کشی برق و روشنایی ارائه می دهد که شامل برقکاری ساختمان, سیم کشی ساختمان تک فاز و سه فاز, رفع اتصالی سیم کشی ساختمان, نصب آنتن دیجیتال و نصب آنتن مرکزی, نصب کلید و پریز, نصب سنسور مشاعات, نورپردازی نمای ساختمان, سیم پیچی موتور کولر آبی, ساخت تابلو برق صنعتی, تعمیر تابلو برق و نگهداری تابلو برق, تعمیر فن سانتریفیوژ، فن آکسیال، سقفی، رادیال، یوتیلیتی، دوطرفه و... , نصب هواکش صنعتی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب لوستر

نصب انواع لوستر های سنگین، ال ای دی، لوستر دوپل، برنزی، کریستالی، شاخه ای، مدرن و کلاسیک

نصب لوستر دیواری

نصب لوستر در سقف آجری، گچی، کناف، یونولوتی و تیرچه بلوک

نصب لامپ ال ای دی سقفی و نصب هالوژن

نصب و تعویض انواع چراغ ها و روشنایی زینتی

بهبود نورپردازی داخلی محیط و مونتاژ انواع لوستر

نظرات کاربران

profile picture
مرتضی کوه بُریان

به نظرم واقعا منصف و با حوصله بودند. مشکل رو اول پیدا میکنند بعد حل میکنند، خرج الکی نمی تراشند.

profile picture
علی برنا

بسیار عالی با حوصله و متخصص در زمینه برق

profile picture
علیرضا موسوی

بسیار عالی و کار بلد

profile picture
یاسمن نعیم ابادی

محترم و‌حرفه‌ای

شرایط نصب لوستر سنگین ال ای دی و کریستالی

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به کابل کشی و یا تعمیر نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

curtain-installation
نصب پرده
قیمت از 360,000 الی 1,000,000 تومان
carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 567,000 الی 1,268,000 تومان
painting
نقاشی ساختمان
قیمت از 1,180,000 الی 5,000,000 تومان
carpentry
تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت از 500,000 الی 1,500,000 تومان