پرستار بیمار
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
پزشکی و پرستاری
/
پرستاری و مراقبت بیمار

پرستار بیمار

از 1158 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت پرستار بیمار در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت پرستار روزانه(24 ساعته) به صورت موقت

توافقی

قیمت پرستار روزانه(24 ساعته) به صورت دوره ای

توافقی

قیمت پرستار ماهیانه

توافقی

قیمت پرستار در شرایط خاص

توافقی

متوسط قیمت800,000 تومانکمینه قیمت700,000 تومانبیشینه قیمت7,500,000 تومان

آنچه درباره پرستار بیمار خواهید خواند

  • پرستار بیمار در منزل
  • چرا از هوم سرویز برای دریافت خدمات پرستار در منزل کمک بگیریم؟
  • پرستار بیمار در منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
  • انواع خدمات نگهداری از بیمار در منزل به چه صورتی هستند؟
  • پرستار خصوصی در منزل کیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟
  • وظایف پرستار بیمار در منزل
  • استخدام پرستار بیمار در منزل برای چه بیمارانی انجام می شود؟
  • شرکت خدمات پرستاری جهت اعزام پرستار خصوصی
  • شرایط استخدام و اعزام پرستار بیمار در منزل
  • نحوه دریافت پرستار بیمار از هوم سرویز چگونه است؟
  • موسسه پرستاری در منزل هوم سرویز
  • هزینه پرستاری از بیمار در منزل به چه مواردی وابسته است؟
  • خدمات پرستاری در منزل را به متخصصین همراه هوم سرویز بسپارید

پرستار بیمار در منزل

استخدام پرستار بیمار در منزل در مواقعی که امکان نگهداری از بیمار در بیمارستان وجود ندارد و همچنین اعضای خانواده شرایط مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل را به تنهایی ندارند، درخواست می شود. پرستار بیمار در منزل بهترین انتخاب برای افرادی است که به صورت شبانه روزی نیاز به نگهداری و مراقبت از بیمار دارند. در ادامه به معرفی انواع خدمات پرستاری در منزل و عوامل موثر بر هزینه پرستاری بیمار در منزل و هزینه پرستار بیمار در منزل می پردازیم.

چرا از هوم سرویز برای دریافت خدمات پرستار در منزل کمک بگیریم؟

کمک گرفتن از موسسات پرستاری در منزل هوم سرویز مزایای زیادی نسبت به کمک گرفتن از پرستاران شخصی دارند که در ادامه توضیح می دهیم.

· دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد

مراکز پرستاری از بیمار همگی دارای مجوزهای لازم و کافی در این زمینه هستند.

· ارائه انواع خدمات پرستار در منزل روزانه، ساعتی و پرستار بیمار شبانه روزی

با توجه به شرایط بیمار ممکن است نیاز به کمک گرفتن از پرستار بیمار روزانه، ساعتی و یا پرستار بیمار شبانه روزی باشد. به این ترتیب در این موسسات افراد زیادی با شرایط مختلف، خدمات ارائه می دهند و تنها کافیست شما درخواست خودتان را ثبت کنید.

· ارائه خدمات پرستاری در منزل باکیفیت

افرادی که در مجموعه هوم سرویز همکاری می کنند افرادی دارای رزومه قوی و تایید شده هستند. در واقع برای همکاری در موسسات پرستاری بیمار در منزل از فیلترهای زیادی گذشته و مهر تاییدیه دریافت کرده اند. تمامی این افراد علاقمند به این رشته بوده و تنها به این رشته به عنوان منبع درآمد نگاه نمی کنند و تمام خدمات را به نحوه احسنت ارائه می دهند.

· افراد آموزش دیده و تحصیل کرده

این افراد آموزش های لازم را در زمینه نگهداری و مراقبت از بیمار در منزل دریافت کرده اند و به وظایف خود اجهاف کامل دارند.

· نظارت مستمر شرکت بر خدمات پرستاری از بیمار

برای بالا بردن سطح کیفیت خدمات پرستار بیمار در منزل، عملکرد کلیه کارکنان و تیم پرستاری توسط شرکت نظارت می شود تا نهایت رضایت بیمار و اطرافیان بیمار را در پی داشته باشد.

· تعیین هزینه پرستار بیمار بر اساس تعرفه های رسمی

دستمزد پرستار بیمار در منزل به صورت توافقی و بر اساس نرخ هایی که تعیین شده اعلام و دریافت می شود. مبالغ اضافی و خارج از عرف دریافت نخواهد شد.

پرستار بیمار در منزل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پرستار بیمار در منزل باید در راستای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار دارای شرایط ویژه ای باشد. تعدادی از این ویژگی ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

· مسئولیت پذیر بودن پرستار بیمار

مهم ترین ویژگی در راستای ارائه خدمات پرستاری مسئولیت پذیر بودن فرد است. به این ترتیب در زمان های مراقبت و نگهداری بیمار، طبق برنامه دقیق کلیه اقدامات مربوط به بیمار انجام می شود و بر بهداشت عمومی بیمار توجه کافی می شود.

· دقیق، منظم و مرتب بودن پرستار بیمار

نظارت بر تغذیه فرد در ساعات مشخص، تغذیه گاواژ در بیمارهای با شرایط سخت، مراقبت از سوند بیمار و تغییر پوزیشن بیمار برای جلوگیری از به وجود آمدن زخم بستر در بیمارهای با شرایط خاص. تمام این خدمات باید در زمان های مشخص و طبق جدول زمانبندی دقیق انجام شود. هر گونه سهل انگاری در این موارد ممکن است نتایج بدی به دنبال داشته باشد.

· همراهی عاطفی با بیمار

پرستاری از بیمار تنها یک وظیفه نیست. در کنار ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار مواردی مانند اهمیت به روان بیمار و حمایت های عاطفی نیز نقش مثبتی در روند بهبود بیمار خواهد داشت.

انواع خدمات نگهداری از بیمار در منزل به چه صورتی هستند؟

دسته اول مراقبت بالینی از بیمار و انجام امور روزانه نگهداری بیمار می باشد. اقداماتی مانند جابجایی بیمار و بررسی علائم حیاتی در این دسته قرار می گیرند. که معمولا این افراد دانش و تخصصی در این زمینه ندارند و به صورت تجربی می توانند خدمات پرستار بیمار در خانه را بر عهده بگیرند.

گروه دوم پرستاران خصوصی افرادی متخصص و دانش آموخته در این زمینه هستند. این افراد می توانند دستورات پزشک را در منزل تمام و کمال انجام دهند و تمام خدمات تخصصی پرستاری از بیمار در منزل به بهترین روش ممکن ارائه می دهند. پرستار خصوصی در بیمارستان و همچنین در منزل بیمار قادر به ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری هستند. امروزه پرستاری در منزل نسبت به بستری شدن در بیمارستان بیشتر توصیه می شود. به طوری که اعضای خانواده پس از تایید پزشک با تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز ادامه مراحل درمان را در خانه را به کمک پرستار شبانه روزی در منزل (پرستار خصوصی در منزل) طی می کنند.

پرستار خصوصی در منزل کیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟

همانطور که پیش تر اعلام شد پرستاری در منزل انواع مختلفی دارد. در شرایط فعلی در برخورد با بعضی از بیماران که اورژانسی نیستند با استخدام پرستار خصوصی در منزل می توان بیشترین اقدامات درمانی را در خانه برای بیمار فراهم کرد. به طور مثال نگهداری از بیمار بعد از عمل جراحی را می توان در منزل با کمک استخدام پرستار خصوصی شبانه روزی انجام داد.

وظایف پرستار بیمار در منزل

طبیعتا اولین وظیفه پرستار بیمار در منزل و مراقبت و نگهداری از بیمار است. ممکن است خانواده ها نتوانند به نحو احسنت اقدامات پرستاری از بیمار خود را انجام دهند. از این رو برای مراقبت بهتر، از پرستار باتجربه کمک می گیرند. به این ترتیب پرستار بیمار در منزل باید تخصص و تجربه کافی در راستای مراقبت از بیمار مربوطه را داشته باشند و بهتر است دارای مدارک بهیاری و یا در موارد خاص دارای مدرک پرستاری باشد.

مواردی مانند دادن داروهای بیمار، بررسی مداوم علائم حیاتی بیمار مانند فشار خون، تعویض پانسمان در منزل، تزریقات در منزل و یا در مواردی فیزیوتراپی در منزل توسط پرستار بیمار به صورت کلی ارائه می شود. سایر خدماتی که توسط پرستار بیمار ارائه می شود شامل موارد زیر است:

  • تنظیم برنانه غذایی بیمار
  • بررسی بهداشت فردی بیمار
  • انجام گاواژ بیمار
  • انجام سونداژ و تعویض سونداژ در منزل
  • بانداژ و مراقبت های زخم بستر
  • تعویض پانسمان در منزل و مراقبت از زخم های دیابتی
  • پاسمان زخم بستر
  • پانسمان زخم جراحی
  • مراقبت از درن
  • تغییر پوزیشن به بیمار برای جلوگیری از زخم دیابت یا زخم بستر
  • کمک به جابجایی و حرکت بیمار و ارائه آموزش های لازم جهت شروع حرکت و استفاده از عضلات

استخدام پرستار بیمار در منزل برای چه بیمارانی انجام می شود؟

  • پرستاری از بیمار جراحی شده
  • پرستاری از بیمار برای بیماران استراحت مطلق
  • پرستاری از بیماران اعصاب و روان
  • پرستاری از بیمار ناتوان حرکتی
  • پرستاری از بیمار دچار سکته مغزی CVA
  • پرستاری از سالمند و کودک
  • پرستاری از بیماران دچار فلج مغزی CP

شرکت خدمات پرستاری جهت اعزام پرستار خصوصی

با توجه به اهمیت پرستاری در منزل همیشه همواره نگرانی هایی از استخدام پرستار وجود دارد. از طرفی امنیت اخلاقی فرد اعزام شده و از طرفی نیز مهارت آن شخص مورد نظر می باشد. بهترین راهکار کمک از موسسه پرستاری از بیمار است.

استخدام پرستار از موسسات معتبر می تواند این اطمینان را به شما بدهد. که این افراد از تجربه و تبحر لازم در این زمینه برخوردار هستند و می توانند خدمات بهتری ارائه کنند. استخدام پرستار خصوصی برای بیمار باید از طریق مراکز ارائه دهنده ی خدمات پرستاری معتبر و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان انجام شود. در این مراکز پرستاران مجرب با عبور از فیلترهای مهارتی و اخلاقی به خانواده ها معرفی می شوند.

شرایط استخدام و اعزام پرستار بیمار در منزل

استخدام پرستار بیمار در منزل برای بیمار و استفاده از مهارت ها و کمک های آنان از جمله گزینه هایی است که بسیاری از افرادی که نیاز به مراقبت بیمار در منزل دارند با آن مواجه می شوند. در سالهای اخیر به دلیل مشغله افراد و عدم دسترسی فرزندان به والدین برای نگهداری از آنان و همچنین نداشتن دانش کافی در زمینه مراقبت های تخصصی از بیماران مزمن، استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل بسیار رواج یافته است.

استخدام پرستار خصوصی برای بیمار باید دقیقا متناسب با شرایط بیمار و همچنین نیازهای جسمی و روحی او انجام شود. در خدمات پرستار بیمار در منزل شما باید دقیقا اعلام کنید که به چه خدمات بالینی و تخصصی برای مراقبت از بیمار نیاز دارید. باید تعیین کنید که به خدمات درمانی تخصصی نیاز دارید یا صرفا انجام امور روزمره و عمومی بیمار کافی است. با روشن کردن انتظارات و وضعیت بیمار می توانید از بهترین همکاران ما در زمینه خدمات پرستار بیمار هوم سرویز بهره مند شوید.

نحوه دریافت پرستار بیمار از هوم سرویز چگونه است؟

برای استخدام پرستار بیمار در منزل شما کمتر از یک ساعت با دریافت این خدمات فاصله دارید. که در ادامه توضیح می دهیم

· ثبت درخواست رایگان در سامانه یا تماس با ما

در صورت نیاز تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

· تماس کارشناسان برای مشاوره رایگان

مشاورین موسسه برای اطلاع از شرایط بیمار و در خصوص استخدام پرستار بیمار با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را با هزینه پرستار بیمار در منزل در اختیارتان قرار خواهند داد.

· عقد قرارداد با شرکت برای اعزام پرستار بیمار

پس از اطلاع از شرایط بیمار و شرایط شرکت برای اعزام پرستار بیمه قراردادی بر اساس تعهدات طرفین تعیین می شود و افراد موظف می شوند که بندهای موجود در قرارداد را تمام و کمال رعایت کنند.

· اعزام پرستار بیمار به منزل جهت ارائه خدمات

پس از توافقات نهایی، افراد متخصص جهت ارائه خدمات پرستاری به محل اعزام شده و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

موسسه پرستاری در منزل هوم سرویز

بسیاری از خانواده ها به علت کاهش در هزینه پرستار بیمار در منزل سعی می کنند که خودشان به صورت شخصی اقدام به استخدام پرستار بیمار شبانه روزی یا استخدام پرستار بیمار 24 ساعته کنند. همواره قبل از هر گونه اقدامی به یاد داشته باشید این تصمیم به جان و مال عزیزانمان مربوط می شود. هر گونه تصمیم اشتباه می تواند تاوان های جبران ناپذیری از قبیل کلاه برداری و به خطر انداختن جان عزیزانمان به همراه داشته باشد.

ازاین رو شرکت هوم سرویز با کمک از بهترین تیم نرسینگ، آمادگی کافی در زمینه ارائه خدمات پرستاری و استخدام پرستار خصوصی برای امور تخصصی درمانی در محل دارند.

هزینه پرستاری از بیمار در منزل به چه مواردی وابسته است؟

قیمت خدمات پرستاری در منزل به عوامل و شرایط گوناگونی بستگی دارد. در نتیجه نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان هزینه پرستاری در منزل ارائه نمود. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت پرستار بیمار در منزل می پردازیم.

· نوع خدمات پرستاری بر هزینه پرستار بیمار تاثیر دارد

نوع پرستاری و استخدام کارشناس پرستاری یا بهیار و یا صرفا استخدام افراد با تجربه در تعرفه خدمات پرستاری موثر هستند.

· نوع مراقبت از بیمار در منزل بر هزینه خدمات پرستاری تاثیر دارد

نوع مراقبت بالینی از بیمار نیز در قیمت پرستاری بیمار موثر است. نوع مراقبت از بیمار، نوع خدماتی که بیمار نیاز دارد بر هزینه نگهداری از بیمار تاثیر دارد. به طور مثال هزینه نگهداری از بیمارانی که اقدامات شخصی خود را می توانند انجام دهند. نسبت به بیمارانی که قادر به حرکت نیستند کمتر خواهد بود. هزینه پرستار در منزل، بر اساس میزان تخصصی بودن درمان مطرح می شود. به طور مثال بر اساس نیاز به تزریقات و یا تعویض پانسمان و مراقبت های خاص این موارد بر هزینه پرستار در منزل اضافه می شود.

· ساعت کاری پرستار در منزل و تاثیر آن بر هزینه نگهداری از بیمار

ساعت کاری پرستار بر حقوق پرستار منزل و قیمت خدمات پرستاری در منزل موثر هستند. همچنین هزینه پرستار شبانه روزی در منزل و یا اعزام پرستار خصوصی به منزل تنها برای اقدامات ضروری با هم تفاوت دارند.

· نوع عقد قرارداد بر دستمزد پرستار بیمار در منزل تاثیر دارد

پرستار بیمار شبانه روزی (پرستار تمام وقت در منزل)، ساعتی و روزانه تعیین می شود. طبیعتا بیشترین هزینه پرستار بیمار در منزل مربوط به هزینه پرستاری از بیمار شبانه روزی است و سایر خدمات به صورت توافقی تعیین می شود.

خدمات پرستاری در منزل را به متخصصین همراه هوم سرویز بسپارید

استخدام پرستار در منزل و مراقبت بیمار را می توانید به تیم هوم سرویز بسپارید. جهت دریافت خدمات پرستاری و مشاوره می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. کلیه خدمات به وسیله کادر مجرب با بهترین و مناسب ترین قیمت پرستار شبانه روزی انجام می شود. پس از ثبت درخواست متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام کلیه خدمات مراقبت از بیمار را شرح داده و در صورت رضایت اقدام به اعزام پرستار به منزل می کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس پرستار بیمار و همچنین ارایه خدمات خدمات پرستاری از بیمار در منزل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات مراقبت و پرستاری ارائه می دهد که شامل کشیدن بخیه زخم در منزل, تزریق سرم در منزل, پانسمان زخم در منزل, سونداژ در منزل, تزریق آمپول و دارو در محل, دیالیز در منزل با دستگاه پرتابل , همراه بیمار در بیمارستان دولتی, پرستاری از سالمند در منزل, پرستار کودک ساعتی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های پزشکی و پرستاری را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس پرستار بیمار

خدمات پرستاری از بیمار در منزل

پرستار بیمار شبانه روزی

پرستار بیمار شیفت شب

پرستاری از بیماران اعصاب و روان

پرستاری از بیماران MS ام اس

پرستاری از بیماران سرطانی

پرستاری از بیمار جراحی شده و در بستر در منزل

نظرات کاربران

تشخیص پزشک خیلی عالی بود و به موقع هم تشریف اوردند

خانم خیلی خوبی فرستادید ما راضی هستیم قرارداد هم بسته شد در سرویس های بعدی هم از این شرکت استفتده میکنیم

بسیار از روندی که سپری شد راضی بودم هم پاسخگویی و پیگیریتون و هم نیرویی که برای گرفتن ازمایش تشریف اوردند ممنون

اقاییی که برای اکو تشریف اوردند با دقت و حرفه ایی بودند

شرایط خدمات پرستاری از بیمار در خانه

خدمات مراقبت و پرستاری بیمار شامل مراقبت و نگهداری و همراهی برای انجام امور روزانه نظیر استحمام بیمار، اقامت بر بالین بیمار و ... بوده و در صورت نیاز شما می تواند شامل امور پزشکی نظیر تزریقات، پانسمان و ... نیز شود.

همیاران هوم سرویز در زمینه خدمات پرستاری و پزشکی از موسسات مراقبت پرستاری و پزشکی مجاز و مورد تائید وزارت بهداشت و دارای مجوز و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌باشند.

پس از ثبت سرویس همیاران و مشاورین هوم سرویز با شما تماس گرفته و پس از بررسی دقیق نیاز و انتظارات شما، همیار متناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

با توجه به نیازهای متفاوت بیمار و خدمات قابل ارائه ای از قبیل انجام امور منزل، تزریقات، بی‌قراری، شب ادراری و موارد خاص دیگر، قیمت بصورت برآوردی ارائه شده است و پس از تماس پشتیبانی با شما قیمت دقیق اعلام خواهد شد.

در سرویس های ساعتی میزان ساعت کمتر از 8 ساعت، هزینه معادل 8 ساعت محاسبه می شود.

در صورت نیاز به انجام امور منزل و یا شرایط خاص مشتری قیمت ها با هماهنگی مشتری تغییر می کنند.

در صورت نارضایتی از عملکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد.

فراهم آوردن مواد و ابزار لازم بر عهده مشتری می باشد. نظیر در دسترس قرار داشتن وسایل شخصی بیمار، کودک و سالمند.

 همیاران محترم به هیچ عنوان اجازه استفاده از دارو برای بیمار، کودک و سالمند، بدون مجوز دکتر را نخواهند داشت.

 پیشنهاد می گردد در خصوص سرویس خدمات پرستاری ومراقبت از بیمار در منزل با مدت زمان بیشتر از یک هفته قرارداد رسمی با همیار منعقد و از همکاری مستقیم با همیار اکیدا خودداری نمایید.

توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی هوم سرویز نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

injection
تزریقات در محل
قیمت از 250,000 الی 400,000 تومان
send-medicine
ارسال دارو در محل
قیمت از 460,000 الی 460,000 تومان
checkup
آزمایش چکاپ کامل در محل
قیمت از 210,000 الی 210,000 تومان
disinfection
ضدعفونی محیط
قیمت از 300,000 الی 2,200,000 تومان