سرامیک کاری
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
بنایی و دکوراسیون
/
سرامیک کاری و نصب سرامیک

سرامیک کاری

از 1398 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت سرامیک کاری در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت سرامیک کاری در اندازه های 30*30 و 60*60 و 60*30 (متراژ بالای 20 متر هر متر مربع)چسبی

65,000 الی 90,000 تومان

قیمت سرامیک کاری کف 80*80 و 100*100 (بالای 20 متر هر متر مربع)- چسبی

80,000 الی 105,000 تومان

قیمت سرامیک کاری در اندازه های 30*30 و 60*60 و 60*30 (متراژ بالای 20 متر هر متر مربع)- با زیر سازی و پودر خشک ملاتی

120,000 الی 195,000 تومان

قیمت سرامیک کاری کف 80*80 و 100*100 (متراژ بالای 20 متر هر متر مربع)- با زیر سازی و پودر خشک ملاتی

135,000 الی 210,000 تومان

متوسط قیمت1,500,000 تومانکمینه قیمت1,500,000 تومانبیشینه قیمت3,500,000 تومان

آنچه درباره سرامیک کاری خواهید خواند

  • سرامیک کاری ساختمان
  • نصب سرامیک دیوار و کف چه مزایایی دارد؟
  • انواع روش های سرامیک کاری ساختمان
  • انواع روش های چیدمان و نصب سرامیک کف
  • انواع سرامیک های موجود در بازار
  • نصب سرامیک در چه محل هایی بالاترین کارایی را دارد؟
  • قیمت سرامیک کاری به چه عواملی بستگی دارد؟
  • خدمات نصب سرامیک دیوار و کف توسط سرامیک کار حرفه ای هوم سرویز

سرامیک کاری ساختمان

یکی از آشناترین و مرسوم ترین راهکارها برای زیباسازی کف و دیوار نصب سرامیک است. استفاده از این متریال تنها برای نصب سرامیک کف کاربرد ندارد بلکه نصب سرامیک نما، نصب سرامیک دیوار و همچنین برای سایر فضاهای خارجی و داخلی خانه کاربرد دارد. در کل سرامیک کاری ساختمان را به عنوان مرحله نهایی برای پوشاندن کف و دیوارها در نظر می گیرند که سایر کفپوش و دیوار پوش ها مانند پارکت به راحتی روی آن نصب می شوند.

در عین حال که این اقدامات بسیار مرسوم هستند اما هر شخصی را نمی توان سرامیک کار حرفه ای نامید. این اقدامات باید کاملا حرفه ای انجام شوند تا کفپوش نهایت زیبایی را به دنبال داشته باشد. مورد دیگر که در سرامیک کاری اهمیت دارد هزینه نصب سرامیک کف است، عوامل زیادی بر هزینه سرامیک کاری ساختمان تاثیر دارند که در ادامه به انواع روش های سرامیک کاری و عوامل موثر بر قیمت سرامیک کاری ساختمان خواهیم پرداخت.

نصب سرامیک دیوار و کف چه مزایایی دارد؟

  • تنوع طرح و رنگ
  • ابعاد و اندازه های متنوع
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی
  • رنگ ثابت در برابر نور خورشید
  • قابلیت شستشو و نظافت آسان دارای
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی، فشار و ضربه
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • بدون ایجاد حساسیت و آلرژی
  • سازگار با محیط زیست
  • کاهش مصرف انرژی در هوای گرم
  • هزینه ارزان نصب و نگهداری
  • قابلیت ترمیم و نوسازی

انواع روش های سرامیک کاری ساختمان

با توجه یه فضا و شرایط سرامیک کاری به دو روش نصب سرامیک چسبی و نصب سرامیک کف با سیمان انجام می شود که در ادامه به معرفی این دو روش و مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

سرامیک کاری کف با ملات

اغلب برای سرامیک کاری کف از ملات که ترکیبی از سیمان، ماسه و آب است استفاده می شود. این روش قدیمی به علت کیفیت و ماندگاری بالا بیشتر توصیه می شود. اگر کف تخریب باشد برای نصب باید از ملات سیمان استفاده کرد. البته این روش چون بار اضافی ساختمان را افزایش می دهد در نظر خیلی از افراد روش خوبی نیست. اما اگر بخواهیم واقع گرا باشیم برای سرامیک کاری در محیط های مرطوب مانند سرامیک کاری در سرویس بهداشتی و حمام، بهترین روش استفاده از ملات سیمان است.

سرامیک کاری با چسب

نصب سرامیک کف چسبی امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. به علت سرعت بالا و همچنین کثیف کاری کمتر در هنگام نصب سرامیک با چسب روی سرامیک این روش بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته سرامیک کاری با چسب در همه شرایط نیز قابل اجرا نیست. به طور مثال سرامیک چسبی در سرویس بهداشتی و حمام پیشنهاد نمی شود. زیرا امکان نفوذ آب در زیر کار و از بین رفتن استحکام زیرسازی سرامیک وجود دارد. همچنین اگر سطح زیر کار کاملا صاف و یکدست نیست و یا تعدادی از سرامیک ها شکسته هستند بهتر است از این روش استفاده نشود. مورد دیگر اینکه شاید در مواردی این روش موجب افزایش ارتفاع کف سرویس یا آشپزخانه می شود. این اختلاف سطح ممکن است در باز و بسته شدن درب ها و کابینت ها مشکل ایجاد کند.

انواع روش های چیدمان و نصب سرامیک کف

سرامیک ها به روش های مختلفی قابل چیدمان هستند. انتخاب روش چیدمان به موارد مختلفی بستگی دارد در ادامه به معرفی انواع چیدمان سرامیک کف ساختمان و سرامیک کاری نمای ساختمان خواهیم پرداخت.

سرامیک کاری ساده و مربعی

این روش مرسوم ترین روش چیدمان سرامیک است و مناسب برای فضاهای مانند پذیرایی و اتاق خواب است. اغلب برای سرامیک طرحدار از این روش استفاده می شود.

سرامیک کاری لوزی

اگر زیبایی برای شما بیشتر از قیمت سرامیک کاری اهمیت دارد، چیدمان به روش لوزی را پیشنهاد می کنیم. البته زمان اجرای سرامیک در روش لوزی بیشتر خواهد شد. به همین علت اجرت سرامیک کار نیز افزایش پیدا می کند.

سرامیک کاری آجری

چیدمان کاشی در این روش دقیقا همانند چیدمان آجر در دیوار است. در این روش به علت خطای دید ایجاد شده خطاهای احتمالی کاشیکار دیده نمی شود و اغلب برای اجرای کاشی های با کیفیت پایین تر این روش استفاده می شود.

سرامیک کاری بدون بند یا سرامیک رکتیفای

روش نصب سرامیک بدون بند برای افرادی مناسب است که به سطوحی صاف و بدون درز علاقه دارند. برای سرامیک کاری بدون بند باید لبه های و گوشه های سرامیک کاملا برش داده شوند. زیرا در مراحل ساخت تمام این مصالح، لعاب از کناره های سرامیک سر می خورد و بر آمدگی در گوشه ها ایجاد می شود. به این ترتیب بدون برش نمی توان سرامیک را به روش بدون بند کنار هم قرار داد. نصب سرامیک رکتیفای یا سرامیک کالیبره به مواردی گفته می شود که بصورت دقیق و با دقت بالا برش خورده است و سایز بندی شده اند.

در فرایند سرامیک کاری کالیبره یک مرحله به برشکاری اختصاص داده شده است. در روش رکتیفای یا اصطلاحا برش رکتی دقت بالایی صرف کاهش خطا در سایز و کاملا گونیا بودن لبه های سرامیک می شود. سرامیک کاری بدون درز یا کالیبره دارای مزایای زیادی است. در این روش این تایل ها کاملا به هم می چسبند و سطح یک دستی ایجاد می کنند. البته در این روش باید کاملا برش سرامیک ها به یک اندازه باشد و با دقت برش داده شوند. طریقه نصب سرامیک بدون درز برای سرامیک های طرحدار مناسب است.

انواع سرامیک های موجود در بازار

سرامیک پرسلان

نصب سرامیک کف پرسلان جدیدترین محصول از خانواده های سرامیک است که برای سرامیک کاری کف و سرامیک کاری نمای ساختمان استفاده می شود. به سرامیک هایی که در دمای بالا پخته می شوند، سرامیک پرسلان نامیده می شود. این نوع سرامیک ها از مقاومت بالایی برخوردارند که به علت همین خصوصیت به آنها سنگ مصنوعی هم گفته می شود. هر چه این مصالح تحت دمای بیشتری پخته شوند، سطحی شیشه‌ای و براق‌تری پیدا خواهند کرد. ازین رو سطح سرامیک پرسلانی کاملا براق و صیقلی است. اگر در ساختمان خود مشکل نم و رطوبت دارید، سرامیک کاری پرسلانی بهترین انتخاب است. چرا که این محصول کم‌ترین میزان جذب آب را دارد و ضخامت آن نیز نسبت به سایر سرامیک‌ها مقداری بیش‌تر است.

سرامیک گرانیتی

سرامیک گرانیتی که کمتر از بیست سال است به بازار عرضه شده است. جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده است. در هنگام ساخت و پخت سرامیک گرانیتی رنگ دانه اضافه می شود و موجب می شود تنوع بالایی در طرح و رنگ داشته باشند. سطح آنها مات می باشد و معمولا برای جلای بیشتر آن ساب زده می شود. معمولا طرح آنها ابر رو بادی می باشد و مناسب فضاهای کوچک هستند.

سرامیک اسلب

نصب سرامیک اسلب نیار به مهارت بالایی دارد. سرامیک اسلب به سرامیک ها با ابعاد بزرگ گفته می شود. از این رو در صورت عدم مهارت سرامیک کار در هنگام نصب سرامیک اسلب روی دیوار و کف ممکن است آنها دچار شکستگی شوند. سرامیک کاری کف ساختمان با استفاده از سرامیک های اسلب باید توسط افراد حرفه ای انجام شود زیرا عدم قراگیری صحیح و زیرسازی غیر اصولی ممکن است نتیجه بدی را به دنبال داشته باشد.

سرامیک کف طرح پارکت

سرامیک های طرح پارکت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کفپوش ها ظاهری چوب مانند دارند و درست شبیه پارکت لمینت های جدید هستند. البته این فقط ظاهر قضیه است سرامیک کف اصلا از جنس چوب نیست و با مواد معدنی تهیه می شود. سرامیک طرح چوب زیبایی فوق العاده ای دارد و اتاق پذیرایی را شیک و جذاب تر نشان می دهد. انواع سرامیک های سه بعدی طرح پارکت نیز وجود دارد که ظاهر متفاوت تری دارند.

سرامیک تایل تراورتن

کاشی تراورتن مانند سنگ آهک زیبایی طبیعی و منحصر به فردی دارد اما این سرامیک ها در برابر آب، لک می شوند و نباید در مکان های مرطوب استفاده شوند. از سنگ، کاشی و سرامیک تراورتن به دلیل زیبایی خاصی که دارد در کف سازی ساختمان استفاده می شود. تنها نکته مهم دور نگهداشتن این سرامیک ها از آب و رطوبت است. شاید بهتر باشد ریسک نکنید و تراورتن را به جای کف، روی دیوار نصب کنید. به هر حال دیوار کمتر کثیف می شود و سرامیک ها بیشتر عمر می کنند.

نصب سرامیک در چه محل هایی بالاترین کارایی را دارد؟

  • سرامیک کاری ستون
  • سرامیک کاری دیوار
  • سرامیک کاری دیوار راه پله
  • سرامیک کاری نمای ساختمان
  • سرامیک کاری کف ساختمان

قیمت سرامیک کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سرامیک در مقایسه با سنگ بیشتر است. سرامیک کار حرفه ای می تواند سرامیک دیوار را در زمان بسیار کوتاهی نصب کرد. هزینه نصب سرامیک شامل قیمت خرید مصالح و دستمزد نصاب است. لذا نوع سرامیک سرویس بهداشتی تصمیم مهمی است که بهتر است با مشورت انجام شود. هر نوع سرامیک را نمی توان در این فضا نصب کرد. معمولا سرامیک کارها توصیه می کنند که اندازه ابعاد سرامیک را متناسب با فضا انتخاب کنید تا کمترین پرتی را داشته باشید.

اگر تصمیم به سرامیک کاری قسمتی از خانه خود را دارید قطعا مهمترین موضوع در نظر شما هزینه سرامیک کاری است. قیمت نصب سرامیک کف به موارد مختلفی بستگی دارد. خوب اولین و مهمترین عامل در تعیین قیمت دستمزد سرامیک کاری کف، متراژ فضا است. همچنین در صورتی که نوع چیدمان سرامیک از حالت ساده خارج شود قطعا دستمزد سرامیک کار نیز بیشتر خواهد شد.

دستمزد سرامیک کار به صورت متر مربع تعیین می شود ولی برخی از موارد قیمت نصب سرامیک دیوار را افزایش می دهد. چنانچه محل نصب دسترسی مناسبی نداشته باشد، سرامیک کاری به سختی و در زمان طولانی تری انجام می شود. هر موردی که موجب افزایش زمان پروژه شود در نهایت قیمت سرامیک کاری حمام، سرویس بهداشتی و غیره را افزایش می دهد.

دستمزد نصب سرامیک های درجه یک از برندهای معروف اندکی متفاوت است. مهم تر از بحث قیمت، مهارت نصاب است. سرامیک کارهای حرفه ای مهارت زیادی دارند و با کمترین میزان هدر دهی، کار را اجرا می کنند. این امر صرفه جویی زیادی در مصالح را به همراه دارد.

قیمت سرامیک کاری به شیوه اجرای سرامیک نیز بستگی دارد. به طور مثال قیمت نصب سرامیک چسبی از هزینه نصب سرامیک با ملات کمتر است. زیرا در این روش مصالح کمتری مورد نیاز است و همچنین سختی کار کمتری در پی دارد به همین علت دستمزد سرامیک کاری کف کمتری توسط سرامیک کار دریافت خواهد شد. همچنین مواردی مانند زیرسازی سطح و محل نصب نیز بر قیمت نصب سرامیک دیوار موثر هستند. سرامیک کاری نمای ساختمان هزینه ای برابر با هزینه کف ساختمان نخواهد داشت.

خدمات نصب سرامیک دیوار و کف توسط سرامیک کار حرفه ای هوم سرویز

در صورت نیاز به خدمات سرامیک کاری دیوار و کف کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید. در صورتی که جهت خرید سرامیک به مشاوره نیاز دارید می توانید از سرامیک کار حرفه ای هوم سرویز کمک بخواهید و به صورت آنلاین از هزینه نصب هر متر سرامیک توسط همیاران ما مطلع شوید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس سرامیک کاری و همچنین ارایه خدمات سرامیک کاری کف ساختمان نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات بنایی ارائه می دهد که شامل سنگ کاری نمای ساختمان با کمک سنگ کار ماهر, کاشی کار ماهر برای کاشی کاری منزل, تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه, رفع نم دیوار بدون تخریب, نصب قرنیز پی وی سی با کمک نصاب قرنیز حرفه ای, دوغاب سرامیک حمام, تعویض توالت ایرانی با فرنگی به همراه اجرای تاسیسات, گچکاری ساختمان با کمک گچ کار ماهر, خدمات بنایی نازک کاری ساختمان, سیمان کاری دیوار باغ و سیمانکاری دیوار حیاط, دیوار کشی و دیوار چینی دور باغ و حیاط, خاکبرداری ساختمان با کمک شرکت گودبرداری و خاکبرداری معتبر, تخریب دیوار مشترک و تخریب دیوار حایل, تخریب ساختمان کلنگی و فرسوده, حمل نخاله با نیسان و وانت, اجاره داربست فلزی و داربست بندی نمای ساختمان, آجر چینی دیوار باغ و منزل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس سرامیک کاری

سرامیک کاری کف ساختمان

سرامیک کاری نمای ساختمان

نصب سرامیک چسبی

نصب سرامیک با سیمان و ملات

نصب سرامیک بدون درز

نصب سرامیک روی دیوار

نصب سرامیک اسلب

نصب سرامیک پرسلان

نظرات کاربران

profile picture
احمد زارع

خیلی منظم کار انجام دادن وقت شناس با کیفیت

profile picture
حسن نبئی

خواستم تشکر کرده باشم از اقای گل محمدی هم کارشون خوب بود هم اخلاق خوبی و قیمت مناسبی هم گرفتن.

profile picture
رضا نخعی

باسلام و احترام،ممنون از شما و آقای ذولفقا ری که خیلی خوب وبا مسؤلیت نصب سرامیک را انجام دادند ،موفق باشید،

شرایط سرامیک کاری کف و نصب سرامیک توسط سرامیک کار ماهر

کلیه قیمت های اعلام شده توسط سامانه بر حسب اجرت کار بوده و هزینه جنس را شامل نمی شود.

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام کار نماید.

تهیه اقلام و مصالح درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

هزینه قرنیز کاری به همراه هزینه کاشی کاری محاسبه می گردد و هزینه مازاد برای مشتری نخواهد داشت، تنها در صورتی که سرویس قرنیز کاری مورد نظر مشتری باشد هزینه آن به صورت مجزا لحاظ خواهد شد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

painting
نقاشی ساختمان
قیمت از 1,500,000 الی 5,500,000 تومان
wallpaper
نصب کاغذ دیواری
قیمت از 400,000 الی 2,000,000 تومان
knauf-work
کناف کاری
قیمت از 1,500,000 الی 12,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان