نصب پرده

نصب پرده

از 2873 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب پرده در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب ریل پرده ساده سقفی(تا 3 متر طول)

100,000 تومان

قیمت نصب ریل پرده ساده سقفی(بیشتر از 3 متر تا 5 طول)

150,000 تومان

قیمت نصب ریل پرده ساده سقفی(بیشتر از 5 متر طول)

توافقی

قیمت نصب پرده ساده تا طول 4 متر(هر عدد)

110,000 تومان

قیمت نصب پرده شید و زبرا

توافقی

قیمت نصب کتیبه(متر طول)

95,000 تومان

قیمت نصب پرده تزئینی

توافقی

قیمت نصب ریل پرده تزئینی

توافقی

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت360,000 تومانبیشینه قیمت1,000,000 تومان

آنچه درباره نصب پرده خواهید خواند

  • نصب پرده چگونه انجام می شود؟
  • نصب چوب پرده به چند طریق انجام می شود؟
  • ریل گریپر و نصب ریل اتومات چیست؟
  • انواع نصب پرده
  • نصب پرده به چند طریق انجام می شود؟
  • تجهیزات مورد نیاز برای نصب پرده کدامند؟
  • مراحل نصب پرده
  • نکاتی که در هنگام نصب پرده های پذیرایی و اتاق خواب باید رعایت شود
  • نصاب پرده هوم سرویز چه خدماتی ارائه می دهد؟
  • قیمت نصب پرده در هوم سرویز چگونه محاسبه می شود؟
  • نصب پرده های جدید را به نصاب پرده هوم سرویز بسپارید

نصب پرده چگونه انجام می شود؟

پرده یکی از اجزای دکوراسیون منزل است که با هدف حفظ حریم شخصی و کنترل تابش نور خورشید و احیانا جلوگیری از ورود گرد و غبار به منزل دوخته و نصب می شود. مهمترین عاملی که می تواند در کنار دوخت، زیبایی پرده را تکمیل می کند نحوه نصب پرده است. شاید این کار در نظر خیلی از افراد ساده به نظر برسد اما در واقعیت این طور نیست. نصب چوب پرده، نصب کتیبه، نصب ریل گریبر و نصب ریل کنترلی پرده همه در کنار خدمات مربوط به نصب پرده پذیرایی و نصب پرده آشپزخانه مطرح می شود. برای اینکه خیالتان از خدمات نصب پرده راحت باشد، پیشنهاد می کنیم این کار را به نصاب پرده حرفه ای هوم سرویز بسپرید. در ادامه به راهنمای نصب پرده می پردازیم و در خصوص نصب انواع چوب پرده و نصب ریل پرده و قیمت نصب پرده و قیمت نصب میل پرده اشاره خواهیم کرد.

نصب چوب پرده به چند طریق انجام می شود؟

· نصب چوب پرده ساده

نصب میل پرده ساده برای انواع پرده ها مناسب است. نصب چوب پرده ساده برای نصب والان پرده و نصب پردهای پارچه ای و پانچی مناسب است. نصب میل پرده ساده روی سقف و دیوار انجام می شود.

· نصب چوب پرده سقفی

برای وصل کردن میل پرده سقفی، پیچ رو پلاک و دریل نیاز دارید. معمولا پرده پذیرایی نسبت به سایر قسمت ها سخت تر است ولی قابل انجام است، به شرطی که شما قبلا هم اینکار را رو انجام داده باشید!

· نصب چوب پرده دیواری

در پنجره هایی که نیمه هستند و تا روی کف ادامه ندارند می توانید میله پرده را روی دیوار هم متصل نمود. این روش در همه پنجره های بزرگ و کوچک امکان پذیر است. فرض کنید ارتفاع کف تا سقف ۲٫۷۵ سانتیمتر است و پنجره ۵۰ سانتیمتر پایین تر قرار داده شده است. طراحان داخلی پیشنهاد می کنند که حتما میله پرده ای را به اندازه حداقل ۲۰ سانتیمتر بالاتر از پنجره وصل کنید. به این ترتیب پنجره بلندتر و کشیده تر دیده می شود که بسیار دید بهتری دارد.

· نصب چوب پرده در قاب پنجره

این طرح را در آشپزخانه ها می بینیم. به طور کلی در پنجره های کوچکتر می توان چوب پرده ها را در قاب داخل پنجره وصل کرد. در این مورد اندازه گیری دقیق میله پرده خیلی مهم است. اندازه میله دقیقا برابر با اندازه چارچوب داخلی پنجره است. این پرده در قاب داخلی پنجره قرار می گیرند و جایی برای فضای اضافی نیست. فاصله پرده از پنجره هم بین ۴-۵ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. بلندی و عرض پرده در این شیوه کاملا به اندازه قاب داخلی پنجره است.

· نصب چوب پرده منحنی موج دار

نصب پرده منحنی برای فضاهایی که نیاز به محصور کردن فضاهایی مختلف در هتل ها، بیمارستان ها و یا آرایشگاه ها استفاده می شود. نصب ریل های upvc که قیمت آنها نسبت به چوب پردهای ساده بیشتر است. این مدل از ریل پرده برای انواع مدل پرده مناسب است. حتی این نوع ریل پرده مناسب برای انواع پنجره های منحنی است.

· نصب چوب پرده اتوماتیک دستی

نصب ریل اتومات برای جابجایی راحت تر پرده ها استفاده می شود. به این ترتیب با نصب چوب پرده اتوماتیک دستی تنها با کشیدن یک نخ پرده ها جابجا می شوند. نصب چوب پرده اتوماتیک در پنجره های بزرگ و کوچک استفاده می شود. همچنین ریل اتوماتیک دستی قابلیت نصب روی دیوار و سقف دارد. قیمت ریل گریپر وابسته به ابعاد آن تغییر می کند.

ریل گریپر و نصب ریل اتومات چیست؟

ریل گریپر در واقع نام شرکت سازنده ریل اتومات دستی است. ریل گریپر در اصل در کشور تایوان ساخته می شود و میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم می کند. نصب ریل گریپر با استفاده از قلاب و نصب میل پرده انجام می شود و نصب ریل گریپر باید توسط نصاب پرده حرفه ای انجام شود.

انواع نصب پرده

· نصب پرده ساده

از نظر خیلی از افراد زیبایی در سادگی است. نصب پرده ساده نیز یکی از همان المان های ساده و زیبا است. این موارد پیچیدگی خاصی ندارد مگر اینکه نیاز به نصب کتیبه و یا سایر متعلقات باشد. در واقع داشتن وسواس در آویزان کردن پرده ساده خیلی هم بد نیست. اینکه نصاب پرده بتواند نصب چوب پرده را اصولی و صاف انجام بدهد و تمام چین ها و پیله ها درست در جای خودشان قرار دهد، خیلی مهم است.

· نصب پرده پلیسه

نصب پرده پلیسه یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین مدل پرده از قدیم تا الان است. برای آموزش نصب پرده پلیسه دار بهتر است در زیر هر پیله یک گیره قرار بگیرد. بدین ترتیب در پایان آویزان کردن پرده، پلیسه های پرده ظاهر زیباتری از خودش را نشان می دهند. البته میزان عرض پیله و طرح پارچه نقش مهمی درنحوه ی آویزان کردن پرده دارد.

· نصب پردهای ریلی

در نصب پردهای جدید ریلی باید ریل پرده از دیوار فاصله کافی داشته باشد. اهمیت موضوع در این است که پرده به دستگیره پنجره گیر نکند. همچنین عدم توجه به این موضوع موجب می شود وسط پرده به علت دستگیره پنجره ورم کند. قیمت نصب پرده ریلی نسبت به قیمت نصب پرده ساده بیشتر است.

· نصب پرده سلطنتی

معمولا در خانه های سبک کلاسیک اقدام به نصب پرده سلطنتی می کنند. این پرده به علت چند لایه بودن پرده و استفاده از پارچه های گرانبها و سنگین تر به تخصص بیشتر نصاب پرده نیاز دارد. به این ترتیب قیمت نصب پرده سلطنتی نسبت به سایز موارد بیشتر است.

· نصب پرده پارچه ای والان دار

نصب پرده پارچه ای از ساده ترین موارد است. اما نصب والان پرده از اهمیت بالایی برخوردار است. به این ترتیب نصب والان پرده با هدف پوشاندن میل پرده انجام می شود.

· نصب والان پرده

نصب والان در قسمت های بالایی پرده توسط نصاب پرده انجام می شود. نصب والان فقط جنبه تزیینی دارد و جهت زیباتر شدن پرده به کار می رود. در ابتدا هدف اصلی از نصب والان پوشش دادن کامل میله بوده که توسط نصاب پرده در محل مورد نظر قرار داده می شد.

· نصب پرده زبرا

نصب پرده زبرا بیشتر درفضاهای محدود و بسته منزل استفاده می شود. از مزایای زبرا استفاده حداقل از قاب پنجره است. پرده زبرا به دو صورت دیواری و سقفی اجرا می شود و در فضاهایی مانند آشپزخانه و پاسیو توسط نصاب پرده قرار می گیرد.

برای نصب پرده زبرا نیز به مداد و متر و دریل نیاز داریم. به طوری که 10 یا 15 سانتی متر بالای پنجره را باید به کرکره اختصاص دهیم. مهمترین نکته در هنگام نصب کرکره زبرا این است که باید کاملا وسط قرار داده شود، زیرا هر گونه قناسی را به شدت نشان می دهد. پس با دقت اندازه گیری کنید، علامت بزنید و بعد به کمک دریل سوراخ کنید.

· نصب پرده کرکره ای

در قدیم متداول ترین نوع پرده، پرده کرکره ای بود. که امروزه ای نوع پرده در فضاهای کاری پیشنهاد می شود. این پرده مناسب فضاهای کوچک است و در بیشتر ادارات که سبک رسمی دارند و نیازمند پرده ساده هستند استفاده می شود.

· نصب پرده لوردراپه

پرده لوردراپه در مراکز رسمی و اداره جات و مدارس مورد استفاده می گردد. زیرا آلودگی را کمتر به خود جذب می کند و نیاز به نظافت ندارند. در نصب پرده لوردراپه تنها موردی که باید توجه نمود، قرار دادن صحیح هر کدام از پره ها است. نصب پرده لوردراپه با توجه به هزینه پایینتر و همینطور سهولت در استفاده بسیار متداول شده است.

· نصب پرده پارچه ای و حریر

نصب پرده های توری و حریر که تنوع بالایی نیز دارند برای نصب پرده پذیرایی و نصب پرده اتاق خواب مناسب هستند. نصب پرده پارچه ای توری و حریر بسیار ساده است و فقط باید چوب پرده وصل شود.

· نصب پرده پانچی

نصب پرده پانچی مصداق بارزی از زیبایی در سادگی است. پانچ از جدیدترین نوع پرده ها است که برای اتاق خواب و پذیرایی پیشنهاد می شود. سهولت در آویزان کردن و شستشو، از مزیت های پرده پانچ است.

نصب پرده به چند طریق انجام می شود؟

· نصب پرده عمودی

پردهای عمودی دارای ریل یا چوب پرده های مختلف بوده و روی دیوار و سقف نصب می شوند.

· نصب پرده افقی

پردهای افقی در داحل محفظه بر روی سقف اغلب نصب می شوند.

· نصب پرده های برقی

نصب پرده برقی یکی از الزامات خانه های هوشمند است. نصب پرده های جدید برقی اولین قدم برای بروز رسانی خانه های مدرن است. در نصب پردهای جدید از یک موتور کوچک و قدرتمند استفاده می شود. این پرده های نیاز به سیم کشی ساختمان، داکت کشی دارند و قیمت نصب پرده برقی بالاست.

تجهیزات مورد نیاز برای نصب پرده کدامند؟

  • چوب پرده
  • گیره پرده
  • میل پرده
  • ریل پرده
  • پرده جمع کن
  • کتیبه
  • نردبان، دریل و پیچ روپلاک

مراحل نصب پرده

در نظر داشته باشید قبل از شروع مراحل نصب پرده، می بایست نحوه نصب پرده را از میان انواع مدل های نصب پرده که قبلا به آن ها اشاره کردیم انتخاب کنید. انتخاب و معرفی انواع چوب پرده می بایست متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و همینطور جنس پرده انجام شود.

· مرحله اول در نصب پردهای جدید باید محل نصب مشخص شود

در این مرحله بر اساس مدل دوخت پرده، محل نصب میله پرده به سقف یا دیوار مشخص می شود. نصاب چوب پرده هم بر اساس نوع پرده بهترین پیشنهادات را ارائه خواهند داد.

· اندازه ‌گیری پنجره

برای نصب میل پرده باید اندازه گیری درستی انجام شود. یکی از مهمترین موارد در مراحل نصب پرده اندازه گیری پنجره و مشخص کرده ابعاد میل پرده است.

· دریل‌کاری و نصب پرده

پس از علامت گذاری، نصاب چوب پرده با دریل محل نصب بست‌ها را مشخص می کند و سپس رولپلاک را نصب می کند.

· سوار کردن پرده روی میله پرده

پس از نصب میله پرده باید پرده روی آن سوار شود و سپس کاملا پارچه روی آن تنظیم شود.

نکاتی که در هنگام نصب پرده های پذیرایی و اتاق خواب باید رعایت شود

  1. آویزان کردن پرده از دو قسمت تشکیل شده است. یکی نصب میله پرده و دوم آویزان کردن خود پرده بر روی ریل اتومات یا چوب پرده. بلندی پرده بهتر است تا روی زمین باشد. پرده بلند، منزل را بزرگتر و مجلل تر نشان می دهد.
  2. در صورتی که مایل به نصب پرده تراس، نصب پرده آشپزخانه و یا اتاق خواب هستید، پرده را به صورت درز از وسط آویزان کنید. درز موجب می شود شما استفاده بیشتری از نور در طول روز داشته باشید.
  3. اگر مایل به نصب پرده پذیرایی هستید در هنگام نصب چوب پرده طول میل پرده را بزرگتر از قاب پنجره اندازه گیری کنید. در این صورت در هنگام کنار زدن پرده از تمام پنجره می توانید استفاده کنید.

نصاب پرده هوم سرویز چه خدماتی ارائه می دهد؟

  1. در ابتدا اندازه گیری درست و ارائه پیشنهادات بر اساس مدل پرده ها
  2. سوراخ کردن دیوار و سقف و نصب پایه های پرده
  3. در صورت نیاز به نصب کتیبه، باید اندازه گیری های دقیق قبل نصب میل پرده انجام شود.
  4. وسایل مورد نیاز برای نصب میل پرده و پرده در صورت تمایل مشتری توسط نصاب پرده تهیه شده و با فاکتور به مشتری تحویل داده می شود.
  5. تنظیم پرده و سوار کردن پرده روی چوب پرده و تنظیمات نهایی

قیمت نصب پرده در هوم سرویز چگونه محاسبه می شود؟

قیمت نصب پرده به موارد مختلفی بستگی دارد. قیمت نصب پرده به نوع ریل اتومات و یا ساده پرده و همچنین متراژ نصب چوب پرده بستگی دارد. خیلی از ما برای صرفه جویی در قیمت نصب پرده ترجیح می دهیم خودمان دست بکارشویم. در صورتی که هزینه نصب پرده در مقایسه با قیمت خرید پرده بسیار ناچیز است.

زمانی که برای خرید پرده هزینه زیادی کرده اید، اگر مهارت لازم را ندارید، کار را به نصاب پرده بسپرید. چون در صورتی که در حین وصل کردن چوب پرده دیوار را اشتباه سوراخ کنید، هم کارتان انجام نشده هم یک سوراخ در دیوار به یادگاری مانده که همیشه جلوی چشمانتان خواهد بود. از این رو هیچ گاه برای صرفه جویی در قیمت نصب پرده و پرداخت دستمزد نصاب پرده اگر مهارت ندارید دست به دریل کاری نزنید.

نصب پرده های جدید را به نصاب پرده هوم سرویز بسپارید

جدا از مسئله نصب پرده جدید همه ما حداقل سالی یکبار به شستشوی پرده می پردازیم. پس از نظافت، آویزان کردن مجدد پرده معضلی محسوب می شود. بارها شده که واقعا نمی دانیم که این پرده قراره چطور دوباره سر جای خود قرار بگیرد. چون اصلا شبیه اولش نیست!! اینجاست که نصاب پرده هوم سرویز به کمک شما می آید. جهت ثبت درخواست نصاب پرده و اطلاع از قیمت نصب پرده کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید تا درکمترین زمان ممکن متخصصین ما در منزل حضور پیدا کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب پرده و همچنین ارایه خدمات نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل دوخت پرده ساده و شیک, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آبنما در حیاط منزل, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب پرده

نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای

نصب چوب پرده

نصب ریل پرده و چوب پرده اتومات

نصب پرده زبرا

نصب پرده شید

نصب پرده کرکره ای

نصب ریل گریپر

نصب کتیبه پرده، نصب تاج پرده و...

نظرات کاربران

profile picture
فریده خدادادی

برخوردشون خیلی خوب بود کار رو به سرعت انجام دادن و کارشون هم واقعا تمیز بود

profile picture
علي جمال اف

خيلي با اخلاق و با تجربه بودن ممنونم

profile picture
سعید سپانلو

از همه لحاظ عالی بودند ممنونم واقعا به بهترین شکل کار را انجام دادند

profile picture
وصال بهمنی نیک

بسیار زیاد راضی بودم ازشون خیلی حرفه ای و محترم و صبور بودند ممنونم از لطف و محبتشون

شرایط نصب پرده، نصب چوب پرده و نصب کتیبه پرده

مشتری گرامی به منظور ارایه سرویس هر چه بهتر لطفا چهار پایه مناسب و جارو برقی در هنگام سرویس در دسترس باشد.

مدت زمان انجام سرویس در شرایط معمولی حداکثر یک ساعت می باشد.

این سرویس می تواند شامل تهیه چوب پرده شود، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 567,000 الی 1,268,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 530,000 الی 1,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 800,000 الی 5,800,000 تومان
carpentry
تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت از 500,000 الی 1,500,000 تومان