هوم سرویز

انواع شینیون موی بانوان مناسب برای موهای بلند یا کوتاه

اهمیت آرایش و زیبایی موی بانوان و البته شینیون مو بانوان بر هیچ خانمی پوشیده نیست. شینیون مو بانوان در واقع تکمیل کننده شکوه و زیبایی یک خانم در مراسمها و جشن ها است و به همین دلیل است که انتخاب درست مدل شینیون مو بسیار مهم است.

مدل شینیون باید بر اساس جنس مو، رنگ مو، حالت چهره و با توجه به موقعیت شما انتخاب شود. ما در این مقاله قصد داریم انواع شینیون موی بانوان  مناسب برای تمامی مدل موی کوتاه و بلند، را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین مدل شینیون مو را برای خود انتخاب کنید و زیباتر و جذاب تر شوید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

شینیون مدی کوتاه

برای انجام شینیون مو کوتاه باید خلاقیت داشته باشید. در این مواقع میتوان با اکستنشن مو و ترکیب موی مصنوعی با طبیعی فرد، انواع شینیون را درست کرد. ولی معمولا برای شینیون موی کوتاه نباید زیاد مدل بسته را مدنظر قرار داد. معمولا شینیون شل و باز مناسب موهای کوتاه است.

شینیون موی کوتاه
شینیون موی کوتاه

شینیون موی بلند

مدل شینیون‌ باز یا نیمه باز از شیک ترین مدل‌های موی اروپایی به ویژه برای خانم‌های جوان است. این مدل شینیون موی بانوان بسیار مناسب موهای بلند است. مدل‌ شینیون باز  برای هر نوع مجلسی مانند نامزدی، عقد و عروسی و حتی مهمانی های کوچک مناسب است. این مدل مو یک پیشنهاد بسیار عالی برای لباس‌هایی با یقه باز است. پیشنهاد میکنیم برای تکمیل زیبایی خود به همراه این مدل شینیون مو بانوان از جواهرات یا اکسسوری های ساده و براق نیز استفاده کنید.

شینیون موی بلند
شینیون موی بلند

شینیون اروپایی

شینیون اروپایی در واقع یک شینیون بی قید و شرط است. شینیون اروپایی هیچ قانون و مقرراتی را رعایت نمی کند و در عین سادگی زیباست. در مدل شینیون اروپایی موها را به شکلی ساده در پشت سر جمع می شود و جلوی مو به طوری که به صورت مشتری بیاید به صورت بافت یا پیچ جمع می شود.

شینیون موی اروپایی
شینیون موی اروپایی

شینیون بافت

بافت یکی از جدیدترین مدل شینیون موی بانوان است. شینیون بافت مناسب برای موهای بلند و البته پر پشت است. شینیون بافت بسیار مناسب خانم های جوان است که می خواهند ذر عین سادگی شیک و جذاب باشند.

شینیون موی بافت
شینیون موی بافت

شینیون جلوی مو

گاهی بر طبق شرایط موجود فقط نیاز به شینیون جلوی مو است و برای پشت مو به یک براشینگ ساده اکتفا می کنیم. شینیون جلوی مو برای کسانی که موهای بلند و پر پشت دارند مناسب است. معمولا برای شینیون موی بانوان از مدل بافت شل یا بافت آفریقایی استفاده می شود.

شینیون موی فر

شینیون موی فر نیز یکی از جدیدترین مدل های شینیون موی بانوان است. در واقع شینیون اروپایی تلفیقی از شینیون موی فر و شینیون باز است. در صورتی که موهای فری دارید سعی نکنید با براشینگ و شسوارهای حرارتی موهای خود را صاف کنید و سپس موهایتان را شینیون کنید. شما میتوانید همان موهای خودتان را با اندکی خلاقیت به زیبایی درست کنید.

شینیون شلوغ

شینیون شلوغ بسیار مدل موی مناسبی برای خانم های مسن تر است. این استایل مو بسیار مناسب مراسم رسمی مانند عروسی، نامزدی است. این مدل مو بسیار مناسب لباسهای رسمی و پر زرق وبرق و بلند است. هیچگاه با لباسهای کوتاه این مدل مو را انتخاب نکنید.

شینیون موی بانوان
مدلی جذاب برای شینیون مو

شینیون خطی

شینیون خطی یکی از جدیدترین و پر طرفدارترین مدل شینیون موی بانوان است. شینیون حرارتی مناسب تمامی سنین و تمامی افراد با موهای پر پشت یا کم پشت محسوب میشود. این مدل بسیار مناسب نصب تاج است. مخصوصا افرادی که در موهای خود هایلایت دارند با شینیون حرارتی خطی زیبایی بی نظیری به چهره خود هدیه می دهند.

 

ابزارهای لازم برای شینیون مو

ابزار شینیون در واقع چیزی نیست جز سنجاق و تافت و هنر دست آرایشگر. البته شسوار نیز از ابزارات آماده سازی مو برای شینیون محسوب می شود. مهمترین نکته در شینیون مو این است که ابزار شینیون نباید در شینیون مو بانوان مشخص باشد. در صورت مشخص بودن ضعف آرایشگر محسوب می شود.

براشینگ مو

براشینگ مو مهمترین قسمت در شینیون مو بانوان است. برای انجام شینیون اروپایی اغلب براشینگ مو به صورت تابدار انجام می شود تا نتیجه نهایی هرچه زیباتر باشد. در شینیون بسته مو باید براشینگ مو با دقت بیشتری انجام شود تا در انتهای کار خرده موها مشخص نشود. زیرا در مدل شینیون بسته بر خلاف شینیون باز باید تمام جزییات با دقت هرچه بیشتر انجام شود.

شینیون موی عروس

شینیون موی عروس باید بر اساس لباس عروس و نوع میکاپ عروس انتخاب شود. معمولا برای آرایش لایت عروس مدل شینیون عروس باید ساده و اروپایی باشد. در صورتی که لباس عروس یقه باز است ترجیح داده می شود که شینیون عروس باز و شینیون حرارتی خطی باشد.

شینیون موی عروس
شینیون موی عروس

شینیون نامزدی

در انجام شینیون نامزدی نباید زیاده روی کرد. معمولا شینیون ساده بسیار مناسب شینیون نامزدی است. شینیون بافت به همراه آرایش اروپایی یک ترکیب عالی برای یک مراسم نامزدی شیک است.

شینیون موها
شینیون موهای شما با آرایشگرهای حرفه ای تیم هوم سرویز

انجام خدمات شینیون مو بانوان و آرایشی را در خانه تجربه کنید

با هوم سرویز شما می توانید هر مدل مو که دوست دارید را به کمک خلاقترین و باتجربه ترین آرایشگرها در منزل تجربه کنید. برای زیباتر شدن به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از خدمات آرایشگری در محل هوم سرویز را تجربه کنید و مانند پرنسس ها برای مراسم ها و جشن ها آماده شوید. برای گرفتن قیمت شینیون مو و قیمت خدمات آرایشگری در محل می توانید به راحتی در هوم سرویز ثبت سفارش رایگان انجام دهید و از هوم سرویز قیمت بگیرید. زیبایی خود را با هوم سرویز تکمیل کنید.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا