نظافت و پذیراییهوم سرویز

ترفندهای نظافت منزل با استفاده از مواد طبیعی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت


فصل تابستان از راه رسیده و با باز گذاشتن پنجره ها باید منتظر حشرات موذی بود. حتماً تا کنون برای جلوگیری از ورود حشرات به ساختمان های مسکونی چاره ای اندیشیده اید. بدیهی است با نصب توری پنجره می توان از ورود حشرات جلوگیری کرد. اما باز کردن پنجره ها با خود گرد و خاک را نیز به داخل ساختمان می آورد. چند ماهی از ابتدای سال گذشته و آثار تمیزکاری آخر سال کم کم ناپدید می شود. آشپزخانه دیگر به تمیزی چند ماه پیش نیست و سرویس های بهداشتی کثیف و آلوده شده اند. برای نظافت منزل از چه نوع موادی استفاده می کنید؟ آیا نظافت با مواد طبیعی را ترجیح می دهید یا از شوینده های شیمیایی استفاده می کنید؟

استفاده از شوینده های شیمیایی برای نظافت منزل می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. برخی از افراد نسبت به بخارات و بوی حاصل از مواد شیمیایی حساسیت نشان داده و علائم آلرژی را بروز می دهند.

چگونه فرش را بدون شامپو فرش برق بیندازیم؟

علاوه بر آن وجود کودکان در منزل مانع از نگهداری شوینده های شیمیایی شده و چنانچه توسط کودک بلعیده شود خطر مسمومیت های شدید را به همراه دارد. در این مطلب چند راهکار ساده برای نظافت با مواد طبیعی را معرفی می کنم. استفاده از این مواد خطری را به همراه ندارد و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. نظافت با مواد طبیعی کم هزینه بوده و شامل مخارج اضافی برای شوینده های خارجی نمی شود.

چند ترفند برای نظافت با مواد طبیعی

نظافت منزل و محل کار در تهران

5 راه برای صرفه جویی در هزینه نظافت منزل

نظافت سرویس بهداشتی

از آلوده ترین قسمت شروع کرده و نظافت حمام و توالت را قبل از بقیه قسمت ها انجام دهید. به دلیل بسته بودن محیط حمام و توالت ها، استفاده از مواد شیمیایی می تواند خطرات جدی را برای دستگاه تنفس به همراه داشته باشد.استفاده از سفید کننده های شیمیایی به همراه شوینده ها در محیط بسته دستشویی و حمام، موجب استنشاق بخارات حاصل از این مواد شده و تنفس را مختل می کند.

پیشنهاد می کنم این اماکن را در فواصل زمانی کوتاه تر نظافت کنید تا جرم های سخت بر روی سطوح تشکیل نشود. نظافت با مواد طبیعی بهترین گزینه برای حمام و توالت است که به کمک کمی جوش شیرین،سرکه یا آبلیمو و اسفنج می توان آن را انجام داد. این ترکیب بی خطر بوده و بخار خطرناکی را ساطع نمی کند.

نظافت پنجره ها با مواد طبیعی

با استفاده از یک اسپری ساده محلول شیشه شوی طبیعی و سالم خود را بر روی شیشه ها امتحان کنید. نتیجه واقعا رضایت بخش خواهد بود. کافی است 2 لیوان آب را به همراه یک استکان سرکه سفید و نصف قاشق چایخوری جوش شیرین مخلوط کرده و پس از اسپری کردن روی شیشه ها، با استفاده از روزنامه باطله شیشه را پاک کنید. آثار بوی سرکه در هوا و نظافت با مواد طبیعی بسیار بهتر از مواد شیمیایی مضر است.

کارگر خانم برای نظافت منزلبرق انداختن سینک ظرفشویی

از مقدار مساوی سرکه و جوش شیرین یک محلول میکروب کش و تمیز کننده عالی برای سینک ظرفشویی تهیه می شود. این محلول را بر روی سینک، شیر آب و تمام قسمت های آن بمالید و 10 دقیقه بعد با آب این قسمت ها را آبکشی کنید. برای برق انداختن هم از یک اسفنج و همین محلول استفاده کنید نتیجه بسیار راضی کننده خواهد بود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

 

ماشين ظرفشويي و لباسشويي

از یک فنجان سرکه سفید برای ضد عفونی ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده کنید. هفته ای یکبار ماشین ظرفشویی را با یک فنجان سرکه سفید و برنامه شستشوی ساده میکروب کشی کنید. ماهی یکبار نیز ماشین لباسشویی را به همین ترتیب تمیز کنید تا بوی بد و میکروب ها را از آن دور کنید.

نظافت با مواد طبیعی برای کف منازل

در یک سطل آب گرم را با یک استکان سرکه سیب مخلوط کرده و با دستمال بدون پرز و نخی بر روی زمین بکشید. پس از اتمام کار، کف زمین را با یک دستمال خشک تمیز کرده و برق بیندازید.

نظافت لوازم چوبی

وسایل چوبی و دسته مبل های چوبی را با کمی آبلیمو و چند قطره روغن زیتون انجام دهید. این محلول می تواند موجب جلا و برق انداختن لوازم چوبی شود و هیچ بوی ناخوشایند و مضری هم ندارد.

نظافت داخل منازل با استفاده از هوم سرویز

نظافت با مواد طبیعی و یا شیمیایی هر دو مستلزم صرف وقت است. چنانچه فرصت انجام کارهای نظافت داخل منازل را ندارید می توانید از بهترین و مجرب ترین افراد کمک بگیرید. سامانه خدماتی و نظافتی منازل هوم سرویز مناسب ترین خدمات را با توجه به زمان مورد نظر شما ارائه می دهد.همگی پرسنل نظافتی معرفی شده توسط هوم سرویز دارای پیشینه خوب و جلب رضایت مشتری می باشند و صلاحیت آنان مورد بررسی قرار گرفته است. این افراد آموزش های لازم در ارتباط با سرویس درخواستی را دیده و دارای معرفی نامه معتبر می باشند. هوم سرویز رفاه و آسایش را به خانواده ها هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا