بنایی و دکوراسیون

نصب کاغذ دیواری ارزان، با کیفیت و رسمی اداری

کاغذ دیواری یکی از دیوارپوش های پرطرفدار و پر استفاده است که طرح ها و رنگ های مختلفی دارد و می توان گفت تقریبا برای هر مکانی قابل استفاده است. کاغذ دیواری مزایای مختلفی دارد که این موضوع باعث شده است به یک دیوارپوش پرطرفدار تبدیل شود و این مزایا باعث شده اند که خیلی از افراد برای محیط کار خودشان، اقدام به نصب کاغذ دیواری اداری کنند و به دفتر کار و محیط شرکت خودشان زیبایی بیشتری ببخشند. در این مقاله می خواهیم در مورد مزایای نصب کاغذ دیواری اداری صحبت کنیم و بگوییم که چه نکاتی را باید رعایت کنید تا برای انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری، درست اقدام کنید. اگر به فکر نصب کاغذ دیواری اداری هستید و می خواهید بهترین انتخاب ممکن را بر اساس محیط کار خودتان و بودجه ای که در نظر گرفته اید داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چرا نصب کاغذ دیواری اداری را برای محیط کار به شما پیشنهاد می کنیم؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا کاغذ دیواری اداری رسمی برای محیط کار مناسب است و صرفه اقتصادی دارد؟ باید بگوییم که نصب کاغذ دیواری اداری در محیط کار، مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه چند مورد از مهمترین آنها را بررسی می کنیم تا با مزایای این کار بیشتر آشنا شوید:

1- ایجاد محیطی آرامش بخش:

محل کار معمولا مکانی است که افراد وقت زیادی را در آن می گذرانند و باید تمرکز و آرامش کافی را داشته باشند تا بهره وری آنها افزایش پیدا کند. برای این منظور می توانید نصب کاغذ دیواری اداری را با طرح های مناسب محیط کار انجام دهید تا بتوانید محیطی آرامش بخش و مناسب را برای کار بسازید و بهره وری تیم خودتان را افزایش دهید.

نصب کاغذ دیواری در اداره
مزایای نصب کاغذ دیواری در اداره

2- برقراری فضایی مناسب برای تمرکز:

معمولا در نصب کاغذ دیواری اداری، این موضوع در نظر گرفته می شود که کاغذ دیواری ساده و بدون شکل و رنگ های خاص باشد تا افراد بتوانند به راحتی تمرکز کنند و از حواس پرتی جلوگیری شوند. به همین دلیل کاغذ دیواری ساده رنگی بهترین انتخاب است و در نصب کاغذ دیواری اداری کاربرد بسیار زیادی دارد.

3- جلوگیری از کسل بودن محیط:

خیلی اوقات محیط های اداری می توانند خسته کننده باشند و این موضوع تاثیر زیادی در کاهش راندمان و بهره وری کارمندان دارد. به همین منظور می توانید از نصب کاغذ دیواری اداری استفاده کنید و رنگ هایی را در دکور محیط اداری به کار ببرید که انرژی بخش باشند و از کسل بودن محیط جلوگیری کنند.

کاغذ دیواری رسمی
ایجاد محیطی دلنشین در اداره با نصب کاغذ دیواری

4- قابلیت شستشو:

معمولا در محیط های اداری آلودگی و گرد و خاک زیادی برپا می شود و به خاطر رفت و آمدهای مختلف، این گرد و خاک به دیوار می چسبد. اگر در دیوارها از رنگ استفاده شود، ممکن است خیلی سریع نیاز به رنگ آمیزی دیوار محیط کار داشته باشید و هزینه مجدد برای آن بپردازید؛ اما با استفاده از کاغذ دیواری قابل شستشو، این مشکل به راحتی حل می شود و در زمان کثیف شدن دیوارها، می توانید از یک همیار نظافت بخواهید به راحتی دیوارها را شسته و تمیز کند تا محیط کار زیبایی خود را به دست بیاورد.

5- قابلیت ست کردن با دکوراسیون:

معمولا ادارات و شرکت های خصوصی، از نوع دکوراسیون خاصی استفاده می کنند که بیانگر شخصیت برند آنهاست و کمک می کند مخاطب حس بهتری نسبت به آن کسب و کار یا اداره پیدا کند.

در نصب کاغذ دیواری اداری شما محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت و می توانید به راحتی کاغذ دیواری را بر اساس دکوراسیون و رنگ برند خودتان انتخاب کنید تا هماهنگی کاملی در محیط اداری شما وجود داشته باشد.

طرح کاغذ دیواری مناسب دفتر کار
طرح کاغذ دیواری مناسب دفتر کار

طرح کاغذ دیواری مناسب دفتر کار چیست؟

یکی از مهمترین مراحل نصب کاغذ دیواری اداری، این است که انتخاب کنید طرح کاغذ دیواری مناسب دفترکار شما چیست؟ برای این کار نکاتی وجود دارند که با دانستن آنها می توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و کاغذ دیواری مناسبی را انتخاب کنید.

1- طرحهای ساده را برای کاغذ دیواری اداره خود انتخاب کنید:

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، وجود طرح های عجیب و غریب و زیاد روی کاغذ دیواری، باعث از بین رفتن تمرکز می شود و به همین خاطر است که باید از کاغذ دیوارهای ساده برای نصب کاغذ دیواری اداری استفاده کنید تا تمرکز و آرامش را در محیط کار ایجاد کنند.

2- بهتر است کاغذ دیواری با رنگ های خنثی را در اولویت قرار دهید:

رنگ های مناسب برای نصب کاغذ دیواری اداری، رنگ های خنثی هستند. به این خاطر که این رنگ ها حواس پرتی ایجاد نمی کنند یا احساسات مختلفی را در انسان تحریک نمی کنند. مثلا ممکن است از برخی رنگ ها استفاده کنید که بسیار آرامش بخش باشند و این موضوع باعث شود کارمندان شما احساس خواب آلودگی داشته باشند یا ممکن است از رنگ هایی استفاده کنید که از تمرکز جلوگیری می کند و این موضوع باعث شود بهره وری کارمندان به شدت کاهش پیدا کند.

پس خیلی مهم است که برای نصب کاغذ دیواری اداری، حتما از رنگ های خنثی استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. تعدادی از رنگ های خنثی شامل طوسی روشن، سفید، بژ، آبی خیلی روشن، لیمویی، سبز کم رنگ و استخوانی هستند که از آنها بسیار زیاد برای نصب کاغذ دیواری اداری رسمی استفاده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟
انتخاب رنگهای خنثی برای محیط کار
انتخاب رنگهای خنثی برای کاغذ دیواری

3- چندین مدل کاغذ دیواری متنوع را با هم ترکیب کنید:

در کاغذ دیواری شما این امکان را دارید که در بخش های مختلف، از رنگ های متفاوتی استفاده کنید. مثلا می توانید برای دیوارهای معمولی از یک رنگ خاص استفاده کنید و برای دیوار پشت میزها، یک رنگ دیگر را به کار ببرید تا به نوعی مخاطب را به سمتی که می خواهید هدایت کنید. معمولا دیوارهای اطراف که در دید کارمندان و مراجعه کنندگان است را با رنگ های روشن تر می پوشانند تا حس خوبی منتقل کند و دیوارهای پشت میز را که دید کمتری دارد و فرد آن را نمی بیند، با رنگ های تیره تر می پوشانند تا ظاهری لوکس تر و جذاب تر داشته باشد.

4- از طرح مناسب استفاده کنید:

برای انتخاب طرح مناسب کاغذ دیواری، بهتر است از یک طراح دکوراسیون یا یک فرد متخصص در نصب کاغذ دیواری اداری کمک بگیرید تا بهترین راهنمایی ممکن را دریافت کنید. اما باید بدانید که این موضوع کاملا به دکوراسیون محیط کار شما بستگی دارد.

اگر دکوراسیون محیط کارتان لوکس و لاکچری طراحی شده است، از برخی طرح های کلاسیک کاغذ دیواری می توانید برای دیوارها استفاده کنید که این دکور را برایتان حفظ کنند. همچنین اگر می خواهید طرحی ساده و به دور از شلوغی داشته باشید، طرح های ساده بهترین انتخاب ممکن هستند و می توانید آنها را در محیط اداری خودتان نصب کنید.

کاغذ دیواری اتاق مدیریت
راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق مدیریت

کاغذ دیواری اتاق مدیریت چگونه باید باشد؟

معمولا در شرکت ها و محیط های اداری، دکوراسیون و کاغذ دیواری اتاق مدیریت از سایر بخش ها متفاوت است و این موضوع باعث می شود که جایگاه مدیر کاملا مشخص باشد.

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق مدیریت باید به دکوراسیون و نحوه چیدمان مبلمان و میز توجه کرد. همچنین سبک دکور به کار رفته در این اتاق هم مهم است. دکوراسیون اتاق مدیریت معمولا به سبک کلاسیک یا مدرن چیده می شود و بر این اساس می توانید از طرح های کاغذ دیواری کلاسیک یا انواع کاغذ دیواری مدرن استفاده کنید تا جذابیت بیشتری به اتاق مدیریت ببخشد.

قیمت دیوارپوش
بازه قیمت کاغذ دیواری

قیمت انواع کاغذ دیواری اداری

یکی از دغدغه های مهم شرکت ها و ادارات برای نصب کاغذ دیواری اداری، قیمت کاغذ دیواری است. باید بدانید که عوامل مختلفی مانند طرح و جنس کاغذ دیواری، میزان کیفیت آن و متراژ محلی که در آن از کاغذ دیواری استفاده می شود، اهمیت بسیار زیادی دارد.

مثلا ممکن است شما بخواهید از کاغذ دیواری های لوکس و لاکچری استفاده کنید، در این حالت قطعا هزینه ای که باید برای نصب کاغذ دیواری اداری پرداخت کنید بیشتر خواهد بود و در صورتی که از طرح های ساده تر استفاده کنید، هزینه بسیار پایین تر خواهد بود.

تنها نکته مهمی که باید به آن دقت کنید، این است که سعی کنید از جنس کاغذ دیواری مناسب استفاده کنید تا با کیفیت و قابل شستشو باشد و بتوانید به راحتی در زمان کثیف شدن کاغذ دیواری، آن را بشویید و تمیز کنید تا محیط کار پر از گرد و خاک نشود؛ چون ممکن است جنس های ضعیف تر کاغذ دیواری قابلیت شستشو را نداشته باشند و خیلی زود از روی دیوار کنده شوند و این موضوع باعث شود هزینه های اضافی برایتان ایجاد شود.

محیط اداری
نصب کاغذ دیواری در اداره برای زیباتر شدن محیط

در این مقاله در مورد نصب کاغذ دیواری اداری صحبت کردیم و گفتیم که چرا کاغذ دیواری اداری رسمی می تواند انتخاب مناسبی برای محیط های شرکت ها و ادارات باشد. همچنین در ادامه گفتیم که استفاده از کاغذ دیواری، چه مزیت هایی را برایتان به دنبال خواهد داشت. در بخش بعدی در مورد انتخاب کاغذ دیواری اداری گفتیم و نکات مهمی که برای این کار باید رعایت کنید را بررسی کردیم تا بتوانید براساس بودجه و محیط کار خودتان، بهترین طرح کاغذ دیواری برای محیط اداری را انتخاب کنید. همچنین در بخش های بعدی در مورد انتخاب کاغذ دیواری اتاق مدیریت گفتیم و قیمت کاغذ دیواری را بررسی کردیم تا بدانید که این موضوع به چه چیزهایی بستگی دارد.

در آخر توصیه می کنیم که سعی کنید تا حد امکان، از یک مشاور یا متخصص در زمینه نصب کاغذ دیواری اداری کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و بتوانید از طرح های مناسب و جذاب برای محیط کار خودتان استفاده کنید. برای رنگ کاری ساختمان اداری خود می توانید از متخصصان تیم هوم سرویز برای این کار کمک بگیرید.

نصب کاغذ دیواری اداری
نصب کاغذ دیواری اداره شما با هوم سرویز

نصب کاغذ دیواری اداره شما با هوم سرویز

شما می توانید برای نصب کاغذ دیواری در اداره یا ساختمان خود، از تیم هوم سرویز برای این کار کمک بگیرید و نصب کاغذ دیواری اداری در دفتر یا محل کارتان را به این تیم حرفه ای و باتجربه بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب کاغذ دیواریهای زیبا در محیط کارتان نصب شوند و محیطی زیبا و جذاب برای کار کردن داشته باشید و از حضور در محیط کاری خود لذت ببرید.

قیمت نصب کاغذ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا