رایانه و تکنولوژی

روش دانلود ویدئو از اینستاگرام

پستهای موردعلاقه خود را از اینستاگرام به راحتی دانلود کنید

با فراگیر شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین مردم، خیلی از اوقات ممکن است ما از یک پست اینستاگرامی خوشمان بیاید و بخواهیم آن را دانلود کنیم و در گوشی موبایل یا کامپیوتر خودمان ذخیره کنیم؛ اما روش دانلود از اینستاگرام را نمی دانیم! متاسفانه اینستاگرام به صورت مستقیم به ما اجازه دانلود یک ویدیو را نمی دهد و نمی توانید ویدیو یا عکسی را از آن دانلود کنیم و در گوشی یا کامپیوتر خودمان ذخیره کنیم، اما اپلیکیشن های مختلفی برای این کار وجود دارند و سایت های زیادی هم هستند که به ما چنین امکانی را می دهند و می توانید با استفاده از آنها، محتواهای موردعلاقه خود را از اینستاگرام دریافت کنیم.

اگر می خواهید ویدیو یا عکس را از اینستاگرام دانلود کنید و نمی دانید که دقیقا چطور باید این کار را انجام دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

با خواندن این مطلب، روش دانلود انواع پست و ویدئو از اینستاگرام را یاد می گیرید.

روش دانلود از اینستاگرام
روش دانلود از اینستاگرام

چرا اینستا دانلودر کار نمی کند؟

نرم افزارهایی با عنوان اینستا دانلودر وجود دارند که به ما این امکان را می دهند که بتوانیم پست ها و استوری های اینستاگرام را دانلود کنیم، اما معمولا این نرم افزارها بعد از مدتی از کار می افتند و دیگر نمی توانید از آنها استفاده کنید.

معمولا از کار افتادن این نرم افزارها به دلایل مختلفی است و دلیل عمده آن این است که یا پولی هستند یا از شما می خواهند در پروفایل اینستاگرام خودتان وارد شوید و سپس می توانید دانلود را انجام دهید.

اما مشکلی که وجود دارد این است که اگر شما به اکانت اینستاگرام خودتان وارد شوید، باید نام کاربری و رمز عبور خودتان را وارد کنید و گاهی اوقات ممکن است این نرم افزارها مشخصات شما را در دیتابیس خودشان ذخیره کنند و در آینده از اطلاعات شما سواستفاده شود!

به همین خاطر توصیه می کنیم که تا حد امکان هرگز در هیچ اپلیکیشن جانبی نام کاربری و رمز عبور خودتان را وارد نکنید و سعی کنید با اپلیکیشن های مخصوص دانلود محتوا از اینستاگرام، این کار را انجام دهید که نیازی به ارائه اطلاعات شخصی شما نداشته باشد.

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

برای دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از سایت های دانلودر اینستاگرام است. با استفاده از این سایت ها معمولا شما نیازی به وارد کردن نام کاربری و پسورد خودتان ندارید و می توانید به راحتی لینک پست را وارد کرده و آن را دانلود کنید.

در ادامه برای شما ویدیو آموزش مراحل دانلود کردن از اینستاگرام را قرار داده ایم که در آن توضیح می دهیم چطور عکس و فیلم را از اینستاگرام دانلود کنید. این ویدیو را حتما مشاهده کنید و بعد از آن روی دکمه ورود به سایت دانلودر اینستاگرام کلیک کنید.

ورود به سایت دانلود از اینستاگرام

تبدیل لینک اینستاگرام به فایل

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، اینستاگرام به ما امکان دانلود مستقیم  را نمی دهد و نمی توانیم ویدیو و عکس را از آن دانلود کنیم، اما می توانیم با کپی کردن لینک یک ویدیو یا عکس، آن را به اپلیکیشن های دانلودر اینستاگرام ارائه دهیم و تبدیل به فایل کنیم.

این لینک به ما امکان دانلود عکس و فیلم از اپلیکیشن اینستاگرام را می دهد و می توانیم به راحتی آن را به فایل تبدیل کنیم.

ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، در این مقاله ویدیو آموزشی برایتان قرار داده ایم که در آن آموزش داده ایم چطور بدون استفاده از نرم افزار ویدیو و عکس های موجود در اینستاگرام را ذخیره کنید. با استفاده از سایت آموزش داده شده می توانید بدون هیچ مشکلی دانلود از اینستاگرام را انجام دهید و از طریق لینک عکس یا ویدیوی موردنظرتان، از اینستاگرام دانلود کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

ذخیره فیلم از اینستاگرام
ذخیره فیلم از اینستاگرام

چگونه یک فیلم را از اینستاگرام به تلگرام بفرستیم؟

شاید برایتان جالب باشد که با کمک تلگرام هم می توان فیلم و عکسهای داخل اینستاگرام را ذخیره کرد! برای این کار لازم است که تلگرام روی گوشی موبایل شما نصب شده باشد. برای ذخیره محتوای اینستاگرامی باید آن فیلم یا عکس را از اینستاگرام به تلگرام بفرستید. حالا یکی از سوالات که خیلی از افراد می پرسند، این است که چطور یک فیلم را از اینستاگرام به تلگرام ارسال کنند. برای این کار دو روش وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

1- ارسال لینک ویدیو: اولین روش این است که لینک ویدیو را کپی کنید و آن را در تلگرام برای شخص موردنظر خودتان ارسال کنید. اگر نمی دانید چطور باید این کار را انجام دهید، ویدیو آموزشی موجود در این مقاله را مشاهده کنید.

2- ارسال ویدیو در تلگرام: دومین روشی که می توانید انجام دهید، این است که با استفاده از ویدیو آموزشی موجود در این مقاله، ویدیو را ابتدا دانلود کنید و سپس خود فایل ویدیو را در تلگرام ارسال کنید که این روش بسیار بهتر و راحت تر خواهد بود.

در این نوشته با روش دانلود و ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام آشنا شدید و با کمک این نرم افزارها و روشها می توانید هر پستی را از اینستاگرام دریافت کرده و در گوشی موبایل خود ذخیره کنید. ویدئوی آموزشی بالا به شما کمک می کند تا راحت و سریع عکسها و فیلمهای موردعلاقه خود را دانلود کنید. پس این ویدئو را خوب مشاهده کنید و هر سوالی که دارید، با تیم هوم سرویز در میان بگذارید.

همچنین اگر در اینستاگرام فعال هستید، نوشته مربوط به معرفی بهترین دوربین‌های گوشی موبایل برای عکاسی و فیلمبرداری را در هوم سرویز بخوانید تا بتوانید عکس و ویدئوهای باکیفیت بگیرید و صفحه اینستاگرام خود را حرفه ای تر کنید. در این مقاله شما با قیمت این گوشی ها و امکانات خوبش آشنا خواهید شد و می توانید بهترین مدل گوشی با دوربین باکیفیت را برای خود تهیه کنید. همچنین روش ساخت عکس نوشته های جذاب برای اینستاگرام را نیز در هوم سرویز یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا