رایانه و تکنولوژی

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام + ویدئوی آموزشی

روش اضافه کردن لینک در استوری

این روزها اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند و پرطرفدار در ایران و جهان تبدیل شده است و خیلی از کسب و کارهای ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند تا خدمات و محصولات خودشان را به مشتریان جدید معرفی کرده و فروش بیشتری داشته باشند.

یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام دارد، این است که در استوری آن می توانید اقدام به گذاشتن لینک کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی از وبسایت شما بازدید کرده و خرید خودشان را انجام دهند. این امکان تا قبل از این فقط برای پیج هایی در دسترس بود که بالای 10 هزار فالوور داشتند. اما در جدیدترین آپدیت اینستاگرام یک استیکر به استوری اضافه شده است که به هر پیجی این امکان را می دهد که بتواند به راحتی از لینک در استوری خود استفاده کند.

در این مقاله می خواهیم هم در مورد امکان لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام صحبت کنیم و هم بگوییم که چطور می توانیم از این استیکر جدید استفاده کنید و فروش خودتان را افزایش دهید. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، حتما با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را از دست ندهید.

فهرست مطالب

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام بدون نیاز به 10k فالوور

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، با استفاده از امکان استیکر استوری، دیگر نیازی نیست که شما حتما 10K فالوور داشته باشید تا بتوانید از لینک در استوری خودتان استفاده کنید و به راحتی و حتی با تعداد فالوور صفر، می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

این موضوع باعث شده است که هر پیجی در اینستاگرام بتواند به راحتی از امکان لینک گذاشتن بهره مند شود. از طریق استفاده از وبسایت، فروش خود را افزایش دهد که این یکی از بهترین آپدیت های اینستاگرام محسوب می شود.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام
لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام

گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرام چه فایده ای دارد؟

شاید بپرسید که حالا این امکان چه فایده ای دارد که انقدر مهم است؟ باید بدانید که در حالت عادی شما برای فروش در اینستاگرام، به این صورت عمل می کنید که افراد باید از طریق دایرکت به شما پیام ارسال کنند تا محصول موردنیازشان را بررسی کنید و شماره کارت ارسال کنید و پس از تایید پرداخت محصول یا خدمات موردنظر خودشان را دریافت کنند.

این موضوع باعث می شود که کسب و کار شما وابسته به زمان باشد و زمان هایی که خودتان نیستید تا به دایرکت ها جواب بدهید، نتوانید به راحتی فروش خوبی داشته باشید. اما شما با داشتن وبسایت و قراردادن لینک آن در استوری خودتان، حتی در زمان هایی که خواب هستید و نمی توانید به دایرکت ها جواب بدهید نیز فروش خواهید داشت و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.

نکته دیگر این است که اگر از بازیابی مشارکتی یا همکاری در فروش استفاده می کنید و استفاده از لینک در پیج برایتان مهم است، این امکان می تواند باعث شود که به راحتی لینک همکاری در فروش خودتان را به اشتراک بگذارید و درآمدهای بسیار بیشتری را کسب کنید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم

ممکن است این تردید برایتان ایجاد شود که آیا با تعداد فالوور کم هم می توان برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام اقدام کرد؟ باید بگوییم که بله شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در ویدیو آموزشی که برایتان قرار داده ایم، روی پیجی این کار را انجام داده ایم که به تازگی راه اندازی شده است و هیچ فالووری ندارد. این موضوع ثابت می کند که نیازی نیست تعداد خاصی فالوور داشته باشید تا بتوانید از این امکان فوق العاده اینستاگرام استفاده کنید.

گذاشتن لینک در استوری

گذاشتن لینک یوتیوب در استوری اینستاگرام

خیلی از افرادی که در یوتیوب مشغول تولید محتوا هستند، دوست دارند که ویدیوهای جدید خودشان را در اینستاگرام نیز اطلاع رسانی کنند. با این کار افراد بیشتری از ویدیوهای آنها بازدید کنند.

معمولا یوتیوبرهایی که در اینستاگرام نیز به خوبی عمل کرده باشند بسیار کم هستند. فعالیت ضعیف در اینستاگرام در گذشته باعث میشد به 10 هزار فالوور نرسند و نتوانند به راحتی از امکان لینک گذاری استفاده کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

اما استیکر جدید اینستاگرام این مشکل را برایشان حل کرده است و حتی یوتیوبرهای تازه کار نیز می توانند در استوری اینستاگرام لینک کانال یوتیوب خودشان را قرار دهند تا فالوورهای آنها به یوتیوب مراجعه کرده و بتوانند از پست های آنها بازدید کنند. راستی، روش دانلود ویدئو از یوتیوب را در بخش تکنولوژی هوم سرویز یاد بگیرید.

استیکر لینک در استوری اینستاگرام

در ادامه برایتان یک ویدیو آموزشی قرار داده ایم که به شما کمک می کند بتوانید به راحتی در استوری اینستاگرام خودتان هر لینکی را قرار دهید. در این ویدیو قدم به قدم استفاده از این امکان آموزش داده شده است.

جمع بندی

در این مقاله درباره استیکر لینک در استوری اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با استفاده از این امکان در اینستاگرام خودتان کارهای فوق العاده ای انجام دهید و فروش بیشتری را تجربه کنید.

امیدواریم این مقاله و ویدیوی آموزشی آن برایتان مفید بوده باشند و بتوانید از لینک در استوری اینستاگرام خودتان به راحتی استفاده کنید. راستی اگر قصد دیلیت اکانت اینستاگرام را دارید یه سری به سایر محتواهای هوم سریرویز بزنید. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر هم داشته باشید می توانید به راهنمای اینستاگرام هم مراجعه نمایید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای آشنایی بیشتر با ترفندهای دنیای رایانه و موبایل، خواندن مقاله آموزشی روش انتشار پست ویدئویی در اینستاگرام و مقاله آموزشی روش ایجاد کانال در تلگرام را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین این امکان را دارید که از طریق اینستاگرام هوم سرویز نیز ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا