رایانه و تکنولوژی

آموزش ساخت جیمیل + به همراه ویدئوی آموزشی

ساخت جیمیل با گوشی موبایل

این روزها تقریبا برای اکثر کارها مخصوصا کارهای دانشگاهی، نیاز دارید که یک ایمیل برای خودتان داشته باشید و رایج ترین سرویس ایمیل نیز جیمیل گوگل است. خیلی از افراد ساخت جیمیل را بلد نیستند و نمی دانند که چطور باید برای خودشان یک حساب جیمیل بسازند. این موضوع باعث می شود که در زمان نیاز نتوانند از خدمات موردنظر خودشان به خوبی استفاده کنند و این موضوع اصلا خوب نیست.

در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش ساخت جیمیل صحبت کنیم و بگوییم که اصلا یک حساب جیمیل را باید به چه صورتی بسازید و چه مراحلی را باید طی کنید تا بتوانید ساخت جیمیل را انجام دهید.

همچنین به شما می گوییم که چطور در گوشی اندرویدی خودتان جیمیل بسازید تا دیگر شاهد خطاهای محدودیت در استفاده از سرویس های اندروید نباشید. اگر به دنبال این هستید که ساخت جیمیل را یاد بگیرید و نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت ویدیویی و گام به گام مراحل ساخت جیمیل را با هم انجام دهیم و بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

فهرست مطالب

ساخت ایمیل به چه دردی می خورد؟

ساخت ایمیل کار سختی است و به راحتی و در یکی دو دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. فقط باید بلد باشید که مراحل این کار چیست و چطور باید ایمیل ساخت؟

اگر گوشی اندرویدی داشته باشید احتمالا به این مشکل برخورده اید که هنگام استفاده از سرویس گوگل پلی یا هنگام ذخیره بازی های خودتان در حساب گوگل، با خطای تنظیم کردن جیمیل مواجه می شوید و برای رفع این خطا باید بدانید که چطور یک جیمیل برای خودتان بسازید.

اگر هم دانشجو باشید احتمالا برای استفاده از سرویس های مختلف دانشگاه یا سایت های مختلف مربوط به رشته خودتان، به آن نیاز پیدا کرده اید و می دانید که برای این کارها باید ساخت ایمیل را بلد باشید.

همچنین جدا از این موارد، ایمیل جاهای بسیار زیاد دیگری نیز کاربرد دارد که می توانید با ساخت ایمیل از امکانات و کاربردهای آن بهره مند شوید.

آموزش ساخت ایمیل
آموزش ساخت ایمیل

آموزش ساخت جیمیل با گوشی

شاید فکر کنید که برای ساخت جیمیل حتما باید از کامپیوتر استفاده کنید و در غیر این صورت نمی توانید ایمیل داشته باشید. اما باید بدانید که شما با گوشی خودتان هم به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. مخصوصا گوشی های اندرویدی امکانات فوق العاده ای دارند که با ساخت ایمیل و اتصال آن به گوشی خودتان، می توانید از این امکانات بهره مند شوید و به دنیایی از امکانات بیشتر دسترسی داشته باشید.

در ویدیو آموزشی که برایتان در ادامه قرار داده ایم، ساخت جیمیل با گوشی انجام شده است. می توانید به راحتی راهکارهای گفته شده را دنبال کنید و یک حساب ایمیل برای خودتان بسازید.

ساخت جیمیل بدون شماره

اگر اقدام به ساخت جیمیل کرده باشید، می دانید که یکی از مراحلی که در این کار وجود دارد، این است که شماره موبایل خودتان را وارد کنید تا تایید شود و در زمان های دلخواه بتوانید از شماره خودتان برای امنیت بیشتر یا بازیابی رمز عبور استفاده کنید.

اما باید بدانید که در استفاده از این امکان هیچ اجباری نیست. استفاده از شماره برای ساخت جیمیل کاملا اختیاری است و می توانید از آن استفاده نکنید. در ویدیو آموزشی قرار داده شده به شما می گوییم که چطور می توانید از مرحله اضافه کردن شماره خودتان رد شوید و به مراحل بعدی بروید تا نیازی به تایید شماره موبایل نداشته باشید.

آموزش ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ یکی از برندهای پر استفاده در دنیا هستند که طرفداران زیادی دارند و معمولا سیستم عامل این گوشی ها نیز اندرویدی است. برای اینکه بتوانید از امکانات موجود در گوشی سامسونگ خودتان مانند گوگل پلی، گوگل درایو، یوتیوب و بسیاری از نرم افزارهای دیگر استفاده کنید. نیاز است که جیمیل خودتان را به گوشی متصل کنید و اگر ندارید باید برای ساخت آن اقدام کنید.

خیلی از افراد این کار را بلد نیستند و به تعمیرگاه های موبایل مراجعه می کنند و برای حل این مشکل مبالغ زیادی را پرداخت می کنند. اما باید بدانید که ساخت جیمیل کاملا ساده است و می توانید به راحتی و در چند دقیقه آن را انجام دهید. در ویدیویی که در بخش بعدی قرار دارد، این موضوع را به صورت کامل به شما آموزش داده ایم.

آموزش ساخت حساب جیمیل
آموزش ساخت حساب جیمیل

آموزش ساخت جیمیل

در ادامه برایتان ویدیو آموزش ساخت جیمیل را قرار داده ایم تا با استفاده از آن، بتوانید یک حساب برای خودتان بسازید و از آن برای گوشی موبایل خودتان یا برای نیازهای دیگر استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد ساخت جیمیل صحبت کردیم. گفتیم که چطور می توانید یک حساب ایمیل برای خودتان بسازید و اصلا این کار چه فایده ای دارد. همچنین در ویدیو آموزشی مرحله به مرحله این کار را به شما آموزش دادیم تا به بهترین شکل بتوانید آن را انجام دهید. همچنین می توانید از طریق راهنمای گوگل نیز روند را دنبال کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید ساخت ایمیل را به خوبی انجام دهید و از امکانات آن بهره مند شوید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. از شما دعوت می کنیم که در بخش تکنولوژی هوم سرویز، مقالات آموزش روش تایپ صوتی و روش ساخت کانال در واتساپ و حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد را نیز مطالعه کنید و برای کار با رایانه و موبایل، ترفندهای بیشتری را یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا