رایانه و تکنولوژی

بهترین نرم افزار ادیت فیلم اندروید + فیلم آموزشی

آموزش کار با برنامه های ادیت فیلم

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که گوشی های موبایل به قدری قدرتمند شده اند که می توانند حتی از کامپیوترها نیز کارآیی بیشتری داشته باشند. در گذشته تنها استفاده ای که از گوشی های موبایل داشتیم، این بود که بتوانیم با آنها تماس بگیریم و صحبت کنیم؛ اما در حال حاضر می توانیم بگوییم که گوشی های موبایل استفاده های بی شمار دیگری مانند عکاسی و فیلمبرداری، ادیت فیلم و عکس، ساخت کلیپ و… دارند و شما می توانید با گوشی موبایل خودتان محتواهایی را تولید کنید که فکرش را هم نمی کنید!

در این مطلب می خواهیم در مورد بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای در اندروید صحبت کنیم. با خواندن این مطلب متوجه می شوید که چرا اپلیکیشن اینشات، از بهترین برنامه های ادیت فیلم است و این برنامه چطور کار می کند و چگونه می توانید با استفاده از آن، ادیت های حرفه ای روی ویدیوهای خودتان انجام دهید.

اگر به دنبال تولیدمحتوا با موبایل هستید و می خواهید به بهترین شکل این کار را انجام دهید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی که برایتان آماده کرده ایم را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه ادیت فیلم
بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای

آموزش بهترین نرم افزار ادیت فیلم اندروید

اپلیکیشن های زیادی برای ادیت ویدیو با گوشی وجود دارند که اپلیکیشن اینشات یکی از معروف ترین آنها است. این اپلیکیشن به شما امکانات فوق العاده ای را می دهد و می توانید با استفاده از آن، کارهای متنوعی را در گوشی خودتان انجام دهید.

ادیت فیلم با موبایل در اپلیکیشن اینشات بسیار ساده است و امکانات این اپلیکیشن به صورتی قرار گرفته اند که شما می توانید به راحتی و بدون دردسر، با آنها کار کنید و فیلم های خودتان را مانند حرفه ای ها ادیت کنید.

اینشات به شما امکاناتی مانند تغییر سایز ویدیو، برش ویدیو، نوشتن متن روی ویدیو، قرار دادن عکس یا لوگو یا استیکر روی ویدیوها، قرار دادن موزیک روی ویدیو یا ضبط صدا برای گویندگی روی ویدیو، قراردادن واترمارک و حذف پرده سبز و بسیاری امکانات دیگر را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها، تدوین های حرفه ای را روی فیلم خودتان انجام دهید.

در ادامه برای شما ویدیویی قرار داده ایم که با مشاهده این ویدیو، می توانید با امکانات برنامه اینشات برای ادیت فیلم آشنا شوید و به روشی ساده، ویدیوهای خودتان را با اینشات ادیت کنید.

در این ویدیو آموزش اضافه کردن متن روی ویدیو، آموزش اضافه کردن لوگو و استیکر روی ویدیو، آموزش اضافه کردن واترمارک روی ویدیوها، آموزش تنظیم سایز ویدیو، قراردادن موزیک روی ویدیوها، حذف بخش های اضافی ویدیو و بسیاری نکات دیگر آموزش داده می شود که بی شک می تواند برایتان بسیار کمک کننده باشد.

آموزش اضافه کردن فونت فارسی به اینشات

در مطلب دیگری که قبلا برایتان قرار داده بودیم، گفته ایم که چطور می توانید به اپلیکیشن اینشات فونت دلخواه خودتان را اضافه کنید. برای مشاهده این مطلب کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش اضافه کردن فونت به اینشات

کار با اینشات
کار با اینشات

بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

برخی از افراد می گویند بهترین برنامه ادیت فیلم با موبایل چیست؟ باید بگوییم که واقعا به این سوال نمی شود جواب مناسبی داد، چون هرکسی می تواند با برنامه های مختلفی کار کند و در نهایت با یکی از آن برنامه ها راحت تر خواهد بود. مثلا برخی از افراد هستند که با اپلیکیشن اینشات راحت هستند و می توانند کارهای خودشان را انجام دهند. برخی از افراد هم با اپلیکیشن کاین مستر راحت تر هستند و از کار کردن با آن لذت می برند. اپلیکیشن های دیگری مانند کپ کات، پاور دایرکتور، ویوا ویدیو و… هم برای ادیت ویدئو هستند که تمامی ندارند و می توانید از هرکدام که بخواهید استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

توصیه ما به شما این است که با اپلیکیشن های مختلف کار کنید و ببینید که چه نیازهایی دارید و کدام اپلیکیشن می تواند نیاز شما را برطرف کنید، در نهایت بررسی کنید که با کدام اپلیکیشن راحت تر هستید و می توانید کارهای خودتان را انجام دهید، در آخر بقیه اپلیکیشن ها را پاک کنید و تنها با آن اپلیکیشن به ادیت فیلم با موبایل ادامه دهید.

گاهی اوقات هم ممکن است امکاناتی نیاز داشته باشید که همه آنها در یک اپلیکیشن وجود نداشته باشند و بخواهید چند اپلیکیشن را استفاده کنید، مثلا اپلیکیشن اینشات برای ادیت ویدیو بسیار عالی است اما الگوهای آماده زیادی ندارد و نمی توانید با آن کارهایی مانند ساخت لوگوموشن را انجام دهید، اما اپلیکیشن کاین مستر این امکانات را دارد و می توانید این دو اپلیکیشن را برای نیازهای مختلف استفاده کنید.

در این نوشته با بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای آشنا شدید و روش استفاده از آن را نیز یاد گرفتید. اگر دوست دارید نکات بیشتری درباره کار با نرم افزارهای موبایلی و کامپیوتری یاد بگیرید، در بخش تکنولوژی هوم سرویز با ما همراه باشید. مثلا شما می توانید روش ساخت کلیپ با گوشی موبایل و روش نصب نرم افزار مخصوص شنیدن پادکست را به همراه ویدئوی آموزشی در هوم سرویز یاد بگیرید و در کار با اپلیکیشن ها قوی تر و حرفه ای تر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا