رایانه و تکنولوژی

بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید + ویدئوی آموزشی

حل مشکل پر شدن حافظه گوشی اندروید

احتمالا بارها برایتان پیش آمده است که ارور فضای ناکافی را در گوشی خودتان دریافت کرده اید و حتی با حذف فایل های خودتان نیز نمی توانید این مشکل را برطرف کنید و خطا همچنان وجود دارد. هر اپلیکیشن جدیدی که شما روی گوشی اندرویدی خودتان نصب می کنید، پوشه ها و فایل های جدیدی را در گوشی اضافه می کند و این موضوع باعث می شود که به مرور زمان فضای بیشتری در گوشی اشغال شود؛ به همین خاطر پس از مدتی مدام با خطای کمبود حافظه مواجه می شوید و برای رفع این مشکل، تنها راهکاری که دارید این است که فایل های اضافی و تکراری خودتان را حذف کنید. در این نوشته با روش حذف فایل های تکراری اندروید آشنا خواهید شد.

برنامه های زیادی برای حذف فایل های تکراری اندروید وجود دارند که هر کدام از آنها کاربردهای خاصی دارد، اما در این مقاله می خواهیم بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری را به شما معرفی کنیم که کمک می کند سریعا فایل های اضافی خودتان را شناسایی و آنها را حذف کنید و حافظه گوشی خودتان را آزاد کنید.

اگر به دنبال این هستید که فضای گوشی خودتان را خالی کنید و از شر ارور فضای ناکافی خلاص شوید، حتما در این مطلب با ما همراه باشید، چون هم می خواهیم در مورد بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید صحبت کنیم و هم آموزش ویدیویی این نرم افزار را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.

فهرست مطالب

حذف فایلهای تکراری در اندروید
نرم افزار حذف فایلهای تکراری در اندروید

در گوشی های اندرویدی چگونه فایلهای تکراری را پیدا کنیم؟

اگر مدت زیادی باشد که از گوشی خودتان استفاده می کنید، واقعا سخت است که بخواهید به صورت دستی فایلهای اضافی و تکراری را در گوشی خودتان پیدا کنید و برخی اوقات این کار واقعا غیرممکن است. چون نمی توانید تمامی پوشه ها و فایل های گوشی خودتان را بررسی کنید و آنها را با هم مطابقت دهید تا بتوانید تکراری بودن را تشخیص دهید. به همین خاطر نیاز است که از ابزارهای موجود استفاده کنید تا این کار را به راحتی و سریع برایتان انجام دهد.

اپلیکیشن duplicate file fixer یکی از بهترین برنامه هایی است که برای این کار طراحی و ساخته شده است و می تواند به شما کمک کند که در چند ثانیه فایلهای تکراری گوشی خودتان را پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

این نرم افزار می تواند بر اساس سایز و نام و نوع فایل ها، آنها را با هم تطبیق دهد و در نهایت تشخیص دهد که این فایل ها تکراری هستند یا خیر. سپس شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از فایل ها را حذف کنید و در نهایت حافظه گوشی خودتان را آزاد کنید.

نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید
بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید

نرم افزار پیدا کردن فایل های تکراری اندروید

خیلی اوقات ما تصور می کنیم که در گوشی اندرویدی خودمان فایل خاصی نداریم و دلیل ارور فضای ناکافی را درک نمی کنیم؛ حتی نکته عجیب این است که با حذف فایلهای شخصی خودمان هم نمی توانیم فضای کافی را آزاد کنیم.

باید بدانید که در چنین زمان هایی نیاز است بخش های مختلف سیستم گوشی را بررسی کنید تا بتوانید فایل هایی را پیدا و حذف کنید که از دید شما مخفی مانده اند. فایلهای تکراری یکی از این نوع فایل ها هستند که با حذف آنها می توانید فضای بسیار زیادی را در گوشی خودتان آزاد کنید.

این فایل ها می توانند فضای زیادی را در گوشی شما اشغال کنند و زمانی که با بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید آنها را پیدا کنید، از حجم زیادی که گرفته اند تعجب می کنید.

آموزش حذف فایل های تکراری در اندروید

در ادامه برایتان یک آموزش ویدیویی قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور می توانید با استفاده از اپلیکیشن معرفی شده یعنی duplicate files fixer به راحتی فایل های تکراری گوشی خودتان را پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

همچنین در زیر ویدیو برایتان لینک دانلود این اپلیکیشن را قرار می دهیم تا بتوانید آن را دانلود و نصب کنید و فایلهای تکراری گوشی خودتان را هر زمان که نیاز بود حذف کنید.

دانلود اپلیکیشن حذف فایل های تکراری

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید صحبت کردیم و گفتیم که نرم افزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند؛ اما نرم افزار معرفی شده یکی از بهترین ها برای این کار است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

همچنین به شما به صورت ویدیویی آموزش دادیم که چطور می توانید این کار را برای خودتان انجام دهید. امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد که بتوانید فایلهای تکراری گوشی خودتان را پیدا کرده و آنها را حذف کنید.

در بخش تکنولوژی هوم سرویز شما می توانید ویدئوهای آموزشی بیشتر مانند آموزش قرار دادن ویدئو در آپارات یا ویدئوی آموزش ساخت کلیپ را مشاهده کنید و کار با اپلیکیشنها را خیلی سریع یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا