رایانه و تکنولوژی

روش نصب تلگرام روی کامپیوتر به همراه ویدئوی آموزشی

برای نصب تلگرام روی سیستم چه باید کرد؟

نرم افزار تلگرام یک پیام رسان بسیار کاربردی و حرفه ای است که می تواند در زمینه ارسال فایل ها و ارتباطات به ما کمک زیادی کند. شما می توانید از این نرم افزار روی گوشی موبایل خودتان یا روی کامپیوتر خودتان استفاده کنید و هرجایی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید. متاسفانه نرم افزار تلگرام در ایران فیلتر است و باید با استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی از این پیام رسان استفاده کنید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

به خاطر فیلتر بودن تلگرام در ایران، شما نمی توانید به سایت رسمی آن دسترسی داشته باشید و نرم افزار را از آنجا دانلود کنید، به همین خاطر نیاز است که از سایت های دانلود استفاده کنید تا این کار را انجام دهید و روش نصب این پیام رسان را نیز باید بلد باشید.

در این مطلب می خواهیم در مورد روش نصب تلگرام روی کامپیوتر صحبت کنیم و قدم به قدم بگوییم که چطور می توانید این نرم افزار را دانلود کنید و آن را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید و سپس با شماره موبایل خودتان به آن وارد شوید.

اگر دوست دارید روش نصب تلگرام روی دسکتاپ را یاد بگیرید و این کار را برای خودتان انجام دهید، توصیه ما این است که حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و از ویدیوی آموزشی که برایتان قرار داده ایم استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل این کار را انجام دهید.

فهرست مطالب

تلگرام در آپدیت های اخیر خود این امکان را اضافه کرده است که شما بدون شماره موبایل بتوانید از نرم افزار تلگرام روی کامپیوتر خودتان استفاده کنید. البته برای استفاده از این قابلیت شما باید تلگرام را در گوشی موبایل خودتان داشته باشید و به آن دسترسی داشته باشید.

نصب تلگرام
نصب نرم افزار تلگرام روی کامپیوتر

نصب تلگرام روی کامپیوتر بدون شماره موبایل

برای این کار کافی است نرم افزار تلگرام را روی کامپیوتر خودتان دانلود و نصب کنید و پس از اینکه آن را نصب کردید، باید وارد نرم افزار شوید. شما می توانید با استفاده از روی qr code وارد نرم افزار شوید.

در این روش نیازی نیست که شماره موبایل یا کد یکبار مصرف وارد کنید، بلکه در تلگرام موبایل خودتان به قسمت تنظیمات و دستگاه ها بروید و در آنجا روی اسکن QR code کلیک کنید و کد ایجاد شده روی صفحه کامپیوتر خودتان را اسکن کنید تا در کامپیوتر هم بتوانید به تلگرام دسترسی داشته باشید.

دانلود تلگرام برای لپ تاپ با لینک مستقیم

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، امکان دانلود تلگرام از لینک مستقیم سایت رسمی این پیام رسان امکان پذیر نیست چون این سایت در ایران فیلتر است. اما شما می توانید از سایت های دانلود که لینک این نرم افزار را برای دانلود قرار می دهند استفاده کنید. در گوگل، عبارت دانلود تلگرام برای کامپیوتر را جستجو کنید. با این کار، سایت های زیادی نمایش داده می شوند که می توانید نرم افزار را از داخل آنها با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود تلگرام
نصب تلگرام روی دسکتاپ

آموزش نصب تلگرام روی لپ تاپ

برای اینکه بتوانید تلگرام را روی لپ تاپ خودتان نصب کنید، در ابتدا باید در گوگل کلمه دانلود تلگرام برای کامپیوتر را جستجو کنید. سپس یکی از سایت های نمایش داده شده را انتخاب کنید و با استفاده از آن سایت نرم افزار تلگرام را دانلود کنید تا بتوانید مراحل نصب را انجام دهید.

در مراحل نصب ابتدا باید زبان موردنظر خودتان را انتخاب کنید که انگلیسی زبان پیشنهادی ماست. پس از این باید محل نصب نرم افزار را انتخاب کنید تا در صورت دانلود فایل ها در آنجا بتوانید فایل ها را ذخیره کنید.

در ادامه نیز مراحل نصب انجام می شود و می توانید از پیام رسان تلگرام روی دسکتاپ خودتان استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

استفاده از تلگرام روی لپ تاپ
استفاده از تلگرام روی لپ تاپ

ویدیو آموزش نصب تلگرام روی کامپیوتر

در ادامه برایتان ویدیویی را قرار داده ایم که در آن توضیح می دهیم چگونه می توانید نرم افزار تلگرام را دانلود و آن را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید و مراحل فعالسازی را انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد روش نصب تلگرام روی دسکتاپ کامپیوتر صحبت کردیم. گفتیم که چطور می توانید با استفاده از سایت های دانلود این نرم افزار را دانلود و آن را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید. همچنین برایتان یک ویدیو آموزشی قرار دادیم تا این کار را بدون دردسر انجام دهید. امیدواریم این مطلب کمک کرده باشد با روش نصب تلگرام روی کامپیوتر آشنا شوید و بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید. برای اینکه با ترفندهای بیشتر در زمینه تکنولوژی آشنا شوید، مطالعه مقالات روشهای افزایش سرعت کامپیوتر، روش ریست کردن ویندوز 10 و روش ساخت کانال تلگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دسترسی به خدمات هوم سرویز از قبیل تعمیر کامپیوتر و یا تعمیرات موبایل و همینطور خدمات نظافت منزل و شستشوی فرش پیشنهاد می کنیم به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز یه سری بزنید. راستی کانال تلگرام هوم سرویز هم در دسترس شما هست.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    من گوشیم بردم که تعیمر کنند متاسفانه گوشیم را خراب کردن و سوختند و IC تعویض کردند.خلاصه روشن نمیشه…
    اللان سیم کارتهام گذاشتم رو یه گوشی دیگه، چطوری تلگرام میتونم رو لب تابم بالابیارم؟ اگر رو گوشی جدید تلگرام نصب کنم ، تلگرام قبلیم تمام تمام اطلاعات و کانتکها و کانالها و …پاک میشود؟ ممنونم

    1. سلام، هیچ مشکلی نیست، روی هر گوشی دیگه میتونید تلگرام رو بیارید بالا ولی پیامک تایید روی سیم کارت دیگه که سیم کارت داره ارسال میشه، همین طور اگر از تلگرام اصلی استفاده کنید هیج موقع فیلم ها یا عکس هاتون پاک نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا