بنایی و دکوراسیونهوم سرویز

اجرای نور مخفی ساده برای اتاق، آشپزخانه و پذیرایی

 روش ها و ایده های بسیار زیادی برای زیباسازی فضای داخلی خانه وجود دارد که اجرای نور مخفی یکی از این روش هاست. اجرای نور مخفی ساده برای اتاق، آشپزخانه و پذیرایی می تواند کاری کم هزینه و ساده باشد، اما در عین حال زیبایی بسیار زیادی را به خانه شما می بخشد. خیلی اوقات نور مخفی به صورت سقفی اجرا می شود؛ اما در این مقاله می خواهیم ایده های دیگری را به شما معرفی کنیم که می تواند کمک کند طرح های خلاقانه تر و جذاب تری را برای اجرای نور مخفی ساده بسازید. اگر می خواهید فضای داخلی خانه خود را زیباتر و دلنشین تر کنید و به دنبال اجرای نور مخفی ساده هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

نور مخفی
ایده های جالب برای اجرای نور مخفی

 

ایده های اجرای نور مخفی ساده در آشپزخانه

برای اجرای نور مخفی ساده در آشپزخانه، شما می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید تا طرح های خلاقانه و جذابی بسازید. در ادامه چند ایده را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- اجرای نور مخفی در زیر کابینت ها:

اولین ایده ای که در طراحی مدرن بسیار کاربرد دارد و می تواند زیبایی آشپزخانه شما را چند برابر کند، اجرای نور مخفی ساده در زیر کابینت ها است. شما می توانید در زیر کابینت های آشپزخانه نور مخفی کار کنید و اگر از لامپ های مناسبی استفاده کنید، می توانید هم آشپزخانه ای زیباتر و دلنشین تر داشته باشید و هم در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. البته این کار نیاز به خلاقیت و ایده پردازی برای آشپزخانه تان دارد که بهتر است انجام آن را به یک متخصص اجرای نور مخفی بسپارید.

2- اجرای نور مخفی در زیر اپن:

دومین ایده ای که طرفداران زیادی پیدا کرده است، اجرای نور مخفی ساده در زیر اپن آشپزخانه است. در این روش شما می توانید زیر اپن نور مخفی های خوش رنگی را قرار دهید تا جذابیت بسیار زیادی داشته باشند. اگر اپن آشپزخانه تان به صورت جزیره ای است، می توانید زیر آن را نور مخفی قرار دهید تا در تاریکی و نور کم، هم روشنایی داشته باشد و هم زیبایی خیره کننده ای به آشپزخانه تان ببخشد.

ایده های جالب برای نورپردازی در خانه
ایده های جالب برای نورپردازی در خانه

 

3- اجرای نور مخفی در کابینت های کف:

ایده دیگری که می تواند بسیار خلاقانه و جذاب باشد، اجرای نور مخفی ساده در زیر کابینت های پایینی است. این کار باعث می شود که نور مخفی کف آشپزخانه را روشن کند و با این روش هم آشپزخانه زیباتری خواهید داشت و هم در تاریکی دید بهتری در آشپزخانه دارید. اجرای این روش کمی سخت تر از روش های قبلی است اما زیبایی آن ارزشش را دارد و می تواند شما را شگفت زده کند.

 

نور مخفی در اتاق و پذیرایی
اجرای نور مخفی ساده در خانه

 

ایده های اجرای نور مخفی ساده در اتاق و پذیرایی

تا به اینجا، ایده های خلاقانه ای را برای اجرای نور مخفی ساده در آشپزخانه گفتیم، حالا می خواهیم به سراغ اتاق و پذیرایی برویم و ببینیم چطور می توانید با نور مخفی، به اتاق های خودتان زیبایی بیشتری ببخشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات اجرای نورپردازی و نورمخفی هم ارائه میده؟

1- نور مخفی در پشت وسایل:

یکی از ایده های جدیدی که برای اجرای نور مخفی استفاده می شود، قرار دادن نور مخفی در پشت وسایل است. مثلا اگر در اتاق میز کامپیوتر قرار دارد، می توانید پشت آن را نور مخفی قرار دهید تا زیبایی بیشتری داشته باشد و اتاقتان را روشن کند. یا اگر دراور در اتاق قرار دارد، می توانید پشت آن را نور مخفی کار کنید تا یک ظاهر شیک و چشم نواز ایجاد شود.

2- اجرای نور مخفی ساده در پشت تابلو و قالب عکس:

یک ایده دیگر برای اجرای نور مخفی در اتاق، استفاده از نور مخفی در پشت تابلو و قاب عکس است. این روش می تواند جذابیت بسیار زیادی به اتاق شما بدهد؛ البته تنها ایراد این روش این است که اگر بخواهید جای تابلوها و قالب عکس ها را تغییر دهید، نور مخفی را هم باید عوض کنید که هزینه مجدد برای جابجایی خواهید داشت.

3- نور مخفی در سقف کناف:

روش دیگری که در اجرای نور مخفی کاربرد دارد، استفاده از سقف کناف است. می توانید با اجرای سقف کناف کاذب در اتاق، نور مخفی نواری را در زیر آن کار کنید و با این کار زیبایی بسیار زیادی در اتاق ایجاد کنید. البته این را هم باید بدانید که رنگ نور مخفی را درست انتخاب کنید تا یک ظاهر ناهماهنگ به اتاق ندهید.

شما می توانید نصب سقف کناف را به هوم سرویز بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن در خانه شما انجام دهند.

 

نورپردازی
اجرای نور مخفی ساده در اتاق خواب

 

4- نور مخفی در کنسول دیوار:

کنسول یا پیش آمدگی در دیوار، می تواند در اتاق و پذیرایی استفاده شود. مثلا می توانید در اتاق خودتان یک کنسول ایجاد کنید و آن قسمت را برای قراردادن تابلوها و عکس های خانوادگی خودتان استفاده کنید. قراردادن نور مخفی در این قسمت می تواند یک ظاهر زیبا و جذاب به این بخش بدهد و همچنین با نگاه به آن، می توانید خاطرات خودتان را زنده کنید.

5- نور مخفی در راهروها:

یکی از ایده های جذاب و چشم نواز اجرای نور مخفی ساده، قراردادن نور مخفی در راهروها است. اگر خانه شما دارای راهرو است و می خواهید زیبایی آنها را چند برابر کنید، می توانید از نورهای مخفی در این قسمت استفاده کنید تا یک طراحی خلاقانه به راهروهایتان ببخشید. بهتر است برای اینکه زیبایی بیشتری به این قسمت ببخشید، از نورهای مخفی استفاده کنید که سقف را روشن کنند و یک ظاهر نورانی و بی نظیر به این مکان ببخشند.

بهترین رنگ نور مخفی سقف چیست؟

خیلی از افراد این سوال را دارند که بهترین رنگ نور مخفی سقف، چه رنگی است؟ باید بگوییم که نمی شود رنگ خاصی را گفت که برای هر خانه ای بهترین باشد. شما باید به نوع طراحی سقف خود، نحوه اجرا، رنگ دیوارها و حتی نوع معماری خانه خودتان توجه کنید و براساس تمام این پارامترها بهترین رنگ نور مخفی سقف را پیدا کنید. بنابراین توصیه می کنیم خودتان با در نظر گرفتن همه این موارد رنگ مناسب را انتخاب کنید یا اگر در این کار تخصصی ندارید، از یک مشاور طراح داخلی کمک بگیرید تا در این زمینه بهترین پیشنهاد ممکن را به شما ارائه دهد.

 

انواع روش های اجرای نور مخفی ساده
روش های اجرای نور مخفی ساده

 

انواع روش های اجرای نور مخفی ساده

تا به اینجا در مورد ایده های اجرای نور مخفی ساده در اتاق، آشپزخانه و پذیرایی صحبت کردیم. حالا می خواهیم مدل های اجرای نور مخفی را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آنها، بتوانید بهترین نوع نور مخفی را برای هر بخش از خانه خودتان انتخاب کنید.

1- نور مخفی کناف با ال ای دی ریسه ای:

اولین روش اجرای نور مخفی، استفاده از ریسه های ال ای دی در کناف سقف است. برای اجرای این روش به راحتی می توانید از سقف های کناف پیش ساخته استفاده کنید و در زیر آنها، از نوارهای نور مخفی استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر داشته باشند. البته از این تکنیک در روی دیوار هم می توانید استفاده کنید و با اجرای کنسول روی دیوار، چنین ظاهری را به دست آورید.

2- نور مخفی ویکتوریایی:

در قدیم که نورهای مخفی امروزی وجود نداشتند، استفاده از این روش نور مخفی بسیار کاربرد داشت. در این روش از منابع نوری مانند آباژور و… استفاده می شود و یک نور ملایم و لطیف به وجود می آید، در این روش منبع نور به صورت جایگذاری می شود که سایه های زیبایی را ایجاد کند و ظاهری بسیار شیک و ملایم به اتاق ببخشد. البته در این روش سعی می کنند که منبع نور پوشیده باشد و به راحتی معلوم نباشد تا نور واقعا مخفی باشد! اگر می خواهید یک نور مخفی ساده و کم خرج داشته باشید، این روش یکی از بهترین پیشنهادهای ممکن برای شماست.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات اجرای نورپردازی و نورمخفی هم ارائه میده؟
روش اجرای نور مخفی
روشهای اجرای نور مخفی ساده

 

3- نور مخفی آبشاری رو بالا:

نور مخفی آبشاری رو بالا، روش دیگری است که می توانید از آن برای زیباسازی منزل خودتان استفاده کنید. این نوع نورها روی دیوار نصب می شوند و به شکل آبشاری سقف را روشن می کنند که می تواند جذابیت زیادی ایجاد کند. البته سعی کنید از این نوع نور بیشتر در راهروها و بالکن استفاده کنید چون برای پذیرایی خیلی مناسب نیستند. البته اگر از دیوارهای بافت دار استفاده می کنید، می توانید از این نوع نور در آن دیوارها استفاده کنید تا جزئیات دیوار بیشتر نمایش داده شود.

4- نور مخفی آبشاری رو پایین:

این نوع نور مخفی دقیقا مانند مورد قبلی است، با این تفاوت که به جای رو به بالا بودن، رو به پایین قرار می گیرد و همان شکل آبشاری را روی دیوار یا مکان موردنظر ایجاد می کند. مثلا برای طراحی دیوار حیاط می توانید از این نورها استفاده کنید تا زیبایی بیشتری به حیاط خانه خودتان ببخشید.

 

نورپردازی جالب
اجرای نور مخفی ساده در خانه شما با هوم سرویز

 

در این مقاله در مورد اجرای نور مخفی ساده صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید از نور مخفی در اتاق، پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید تا ظاهری زیباتر به خانه خودتان ببخشید. همچنین در ادامه گفتیم که چه روش هایی برای اجرای نور مخفی وجود دارند و چطور می توانید با استفاده از آنها، بخش های مختلف خانه را طراحی کنید. سعی کنید با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد و ظاهر خانه خودتان، بهترین روش نورهای مخفی را انتخاب کنید و در این کار زیاده روی نکنید تا ظاهر خانه تان شلوغ و رنگارنگ نشود. امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد بتوانید با آشنایی بیشتر با اجرای نور مخفی ساده و روش های آن، خانه ای زیباتر برای خودتان بسازید.

اجرای نور مخفی ساده در خانه شما با هوم سرویز

برای اجرای نورپردازی و نور مخفی در خانه خود می توانید این کار را به متخصصان تیم هوم سرویز بسپارید تا زیباترین مدلهای نور مخفی را در ساختمان شما اجرا کنند و خانه ای زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا