بنایی و دکوراسیون

فول فرنیش آپارتمان چیست آیا تا به حال به گوشتان خورده است؟

برای فول فرنیش کردن آپارتمان چه باید کرد؟

یکی از اصطلاحاتی که در خرید خانه و رفتن به مشاور املاک زیاد با آن برخورد می کنید، فول فرنیش آپارتمان است. اما آیا این عبارت تا حالا به گوشتان خورده است؟ آیا در مورد آن اطلاعاتی دارید؟ فول فرنیش یک کلمه انگلیسی است که به آن فول فرنیچر هم گفته می شود و برای آپارتمان ها کاربرد دارد. مثلا ممکن است شما ببینید که یک خانه آشپزخانه فول فرنیش دارد یا فول فرنیش آپارتمان است.

در این مقاله می خواهیم در مورد عبارت فول فرنیش آپارتمان صحبت کنیم و بگوییم که این کلمه اصلا چیست و چه کاربردی در خرید خانه دارد و مزایای این امکان اصلا چیست. اگر به دنبال خرید خانه هستید و دوست دارید با معنی عبارت فول فرنیش بیشتر آشنا شوید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

آپارتمان شیک
آپارتمان فول فرنیش

 

فول فرنیچر یعنی چه؟

قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم و در مورد مزایای فول فرنیش آپارتمان صحبت کنیم، بهتر است به این موضوع بپردازید که اصلا معنی این کلمه چیست و چه جاهایی به کار برده می شود.

عبارت Full Furnish به معنای مبله بودن است. خود کلمه فرنیش به معنی مبله کردن یا مجهز کردن است و تلفظ فرنیش هم مانند نوشتن این کلمه است و فرنیش خوانده می شود.

بنابراین فول فرنیش آپارتمان، به معنی مبله بودن و مجهز بودن آپارتمان است و وقتی شما اجاره آپارتمان فول فرنیش انجام می دهید، یعنی خانه ای را اجاره می کنید که تمام تجهیزات موردنیاز برای زندگی را دارد و این موضوع باعث می شود که خیلی از وسایل را داشته باشید و نیاز به خرید و یا جابجایی وسایل دیگر نداشته باشید.

فول فرنیش آپارتمان امکانی است که مزیت های بسیار زیادی برای شما دارد و می تواند راحتی شما را فراهم کند، در ادامه باهم چندین مورد از مزایای فول فرنیچر را بررسی خواهیم کرد.

آپارتمان فول فرنیچر
مزایای آپارتمان فول فرنیش

آپارتمان فول فرنیش چه مزیت هایی دارد؟

1- مجهز به حداقل تجهیزات موردنیاز:

فول فرنیش آپارتمان، به این صورت است که شما وقتی یک آپارتمان با این مشخصات را اجاره می کنید، حداقل تجهیزات لازم برای زندگی را خواهید داشت و می توانید به راحتی در آن آپارتمان زندگی کنید.

می توانیم اینطور مثال بزنیم که آپارتمان فول فرنیچر مانند یک هتل است که شما وقتی به آنجا می روید، نیازی به وسایل دیگری برای زندگی ندارید و تقریبا اکثر چیزهایی که به آنها نیاز پیدا می کنید، در آنجا قرار دارند و قابل استفاده هستند. البته ممکن است شما نیازهای دیگری داشته باشید و وسایل دیگری بخواهید که در این حالت می توانید خودتان آنها را به آپارتمان اضافه کنید.

در آپارتمان فول فرنیش، معمولا وسایل راحتی شما مانند مبلمان، سرویس خواب، تجهیزات صوتی و تصویری، یخچال، اجاق گاز و چیزهای دیگری که برای یک زندگی عادی نیاز هستند وجود دارند و شما می توانید با همان وسایل زندگی خودتان را بگذرانید و نیاز به وسایل دیگری نداشته باشید.

2- نقل مکان راحت:

اگر فردی هستید که حوصله اسباب کشی و داشتن وسایل زیاد را ندارید و می خواهید با خیال راحت و بدون دردسر خانه خودتان را تغییر دهید، فول فرنیش آپارتمان یکی از امکانات بی نظیر برای شماست، چون در این نوع آپارتمان تمام تجهیزات لازم برای زندگی وجود دارد و نیازی نیست که هیچ چیزی با خودتان به آپارتمان موردنظر ببرید.

کافی است خودتان و خانواده تان با چمدان وسایل شخصی به آپارتمان رفته و شروع به زندگی در آنجا کنید. این روش باعث می شود که دیگر نیازی به اسباب کشی و دردسرهای جابجا کردن وسایل نداشته باشید و بتوانید با یک تاکسی به خانه جدیدتان نقل مکان کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

3- مناسب برای افراد اهل مسافرت:

اگر از جمله افرادی هستید که به مسافرت علاقه زیادی دارید و دوست ندارید به صورت ثابت در یکجا زندگی کنید، احتمالا داشتن وسایل خانه ای که بخواهید آنها را مدام با خودتان به این طرف و آن طرف بکشانید، بسیار سخت خواهد بود و شما را محدود می کند.

فول فرنیش آپارتمان امکانی است که به شما کمک می کند از این موضوع جلوگیری کنید و نیازی به خرید وسایل خانه نداشته باشید.

در آپارتمان های فول فرنیچر، تمامی وسایل موردنیاز و حتی کوچکترین وسایل مانند پارچ و لیوان و بشقاب و… برای شما قرار داده شده است و نیازی نیست که خودتان چیزی را تهیه کنید. مگر اینکه بخواهید از وسایل شخصی خودتان استفاده کنید که در این حالت هم می توانید فقط وسایل شخصی خاص خود را داشته باشید که جابجا کردن آنها سخت نیست.

4- امکان اجاره روزانه، ماهانه و رهن:

گاهی اوقات ما انسان ها دلمان کمی تنوع می خواهد و مثلا دوست داریم که یک ماه به مکان دیگری برویم و در آنجا زندگی کنیم تا بتوانیم تجربیات جدیدی را به دست بیاوریم. در این حالت می توانیم از فول فرنیش آپارتمان استفاده کنیم تا بتوانیم بدون نیاز به اسباب کشی و دردسر زیاد، تجربه زندگی در یک جای جدید را داشته باشیم و بتوانیم از این تجربه لذت ببریم.

شما می توانید در هرکجای دنیا و ایران که بخواهید، اجاره آپارتمان فول فرنیش را انجام دهید و همچنین می توانید به صورت روزانه، ماهانه و رهن کامل آپارتمان را در اختیار داشته باشید تا بتوانید در آنجا زندگی کنید.

آشپزخانه فول فرنیش
آشپزخانه فول فرنیش

آشپزخانه فول فرنیش چیست؟

همانطور که قبل تر گفتیم، خانه فول فرنیش به معنی خانه ای است که تمامی امکانات موردنیاز برای زندگی را داشته باشد. حالا شاید بپرسید که آشپزخانه فول فرنیش چیست و چه ویژگی هایی دارد.

باید بگوییم که آشپزخانه فول فرنیش هم مانند آپارتمان، یک فضای مجهز است و تمامی امکانات موردنیاز شما برای استفاده از آشپزخانه را دارد.

وسایلی که در آشپزخانه فول فرنیچر قرار دارند، شامل یخچال، اجاق گاز، پلوپز، آبمیوه گیری، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، سماور یا کتری و قوری، قهوه ساز، چای ساز، لوازم سرو غذا مانند قابلمه، بشقاب، قاشق و چنگال، کفگیر، ملاقه، لیوان، پارچ آب و… هستند و حتی در آشپزخانه های خیلی مجهز، وسایلی مانند ظروف نگهدارنده غذا و… هم وجود دارند که این موارد باعث می شوند شما نیازی به بردن وسایل خودتان نداشته باشید و بتوانید به راحتی از خانه موردنظر استفاده کنید. داشتن آشپزخانه ای به این شکل، می تواند شما را از هرگونه اسباب کشی و بردن وسایل سنگینی ماندن یخچال و اجاق گاز و… بی نیاز کند.

آشپزخانه نیمه فرنیش چیست؟

ممکن است در کنار عبارات فول فرنیش آپارتمان و آشپزخانه فول فرنیش، عبارت آشپزخانه نیمه فرنیش هم به گوشتان بخورد. احتمالا می توانید حدس بزنید که چنین آشپزخانه ای، وسایل محدودتری دارد و مانند مدل فول فرنیش، خیلی کامل نیست. در چنین آشپزخانه ای سعی می شود که فقط وسایل ضروری موردنیاز پوشش داده شوند و در آشپزخانه قرار بگیرند.

اگر عکس آشپزخانه فول فرنیش را ببینید، متوجه می شوید که بسیار کامل است اما در آشپزخانه نیمه فرنیش، اینطور نیست و فقط وسایلی مانند یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، سماور، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و… قرار دارند و ممکن است وسایل جزئی تر وجود نداشته باشند و نیاز باشد که خودتان آنها را تهیه کنید.

فول فرنیش آپارتمان
سبک مینیمالیسم در فول فرنیش آپارتمان

سبک مینیمالیسم در فول فرنیش آپارتمان

مینیمالیسم یکی از سبک های جالب برای زندگی و دکوراسیون است که در فول فرنیش بسیار کاربرد دارد. مینیمالیسم به این معنی است که نباید دکوراسیون خیلی شلوغ و پر باشد و سعی می شود در این سبک، از کمترین میزان وسایل خانه استفاده شود تا خانه خلوت باشد و به راحتی بتوان در آن زندگی کرد.

سبک مینیمالیسم هم باعث می شود که خانه خلوت باشد و ذهن شما شلوغ نشود و هم باعث می شود که هزینه کمتری بابت فول فرنیش آپارتمان بپردازید. اگر می خواهید آپارتمان خودتان را فول فرنیش کنید، می توانید از سبک مینیمالیسم استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

فول فرنیش آپارتمان
چگونه خانه را فول فرنیش کنیم؟

چگونه خانه را فول فرنیش کنیم؟

ممکن است شما بخواهید آپارتمان خودتان را فول فرنیش کنید تا هنگام اجاره یا رهن آن، بتوانید پول بیشتری دریافت کنید. اولین کاری که باید برای فول فرنیش آپارتمان بکنید، این است که لیست وسایلی که نیاز دارید را آماده کنید و سپس کم کم به تهیه لوازم موردنیاز بپردازید.

برای فول فرنیچر کردن نیازی نیست که وسایل گران قیمت و نو تهیه کنید، می توانید با لیست خودتان به فروشگاه های وسایل دست دوم و سمساری ها مراجعه کنید تا بتوانید با قیمتی خیلی مناسب، وسایل موردنیاز آپارتمان خودتان را خریداری کنید و آن را به یک آپارتمان فول فرنیش تبدیل کنید. برای آشپزخانه هم دقیقا می توانید همین کار را انجام دهید تا وسایل و تجهیزات موردنیاز خودتان را تهیه کنید.

برای دکوراسیون خانه خود می توانید از تیم هوم سرویز برای این کار کمک بگیرید تا خانه خود را به زیباترین شکل ممکن بچینید و از آن لذت ببرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد فول فرنیش آپارتمان صحبت کردیم و گفتیم که اصلا فول فرنیش چیست و چه ویژگی هایی دارد. همچنین در ادامه گفتیم که آشپزخانه فول فرنیچر و آشپزخانه نیمه فرنیش چه هستند و چه ویژگی هایی دارند. در بخش بعدی هم در مورد سبک مینیالیسم در فول فرنیش صحبت کردیم و گفتیم که این سبک کمک می کند به بهترین شکل ممکن دکوراسیون خانه خودتان را تجهیز کنید و آن را فول فرنیش کنید. در بخش آخر هم گفتیم که چطور می توانید برای فول فرنیش کردن خانه خودتان اقدام کنید تا بتوانید برای اجاره آن و یا رهن آن مبلغ بیشتری دریافت کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با فول فرنیچر آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن این کار را برای آپارتمان خودتان انجام دهید.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما با هوم سرویز

برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود می توانید از تیم هوم سرویز کمک بگیرید. هوم سرویز با داشتن سالها تجربه و تخصص در طراحی و بازسازی خانه به شما کمک می کند تا خانه ای شیک تر و جذاب تر داشته باشید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا