خانگی و ساختمانی

تعمیر پکیج گلدیران

روش حل خطاها و ارورهای پکیج گلدیران

پکیج گلدیران یکی از برندهای پکیج شناخته شده و پرطرفدار در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد. این پکیج می تواند مانند تمام پکیج های دیگر، با کیفیت بالایی هم برای گرم کردن آب استفاده شود و هم با متصل شدن به شوفاژ، فضای خانه شما را گرم کند. فرقی نمی کند که پکیج خودتان را از چه برندی تهیه کرده باشید، در هر صورت ممکن است اشکالاتی در پکیج به وجود بیاید که باید آنها را برطرف کنید تا بتوانید مجددا از پکیج خودتان استفاده کنید. اگر بتوانید ارورها و خطاهای پکیج گلدیران را شناسایی کنید و با مشکلات رایج این نوع پکیج آشنایی داشته باشید، تعمیر پکیج گلدیران کار راحتی است.

به همین خاطر ما در این مقاله می خواهیم در مورد تعمیر پکیج گلدیران صحبت کنیم و بگوییم که پکیج گلدیران چه خطاهای رایجی دارد و ارورهای آن چه هستند و هر کدام نشان دهنده چه موضوعی هستند تا بتوانید با شناخت بیشتر از این موضوع، به راحتی پکیج خودتان را تعمیر کنید و بدون ایراد از آن استفاده کنید.

اگر از پکیج گلدیران استفاده می کنید و می خواهید در مورد تعمیر پکیج گلدیران اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ارورهای رایج تعمیر پکیج گلدیران

پکیج های گلدیران مانند تمام پکیج های دیگر، دارای صفحه نمایشی هستند که در هنگام ایجاد مشکلات مختلف، ارورهایی روی آنها نمایش داده خواهد شد، شما با شناخت مناسب از این ارورها و عیب یابی درست، می توانید به راحتی مشکلات پکیج را برطرف کرده و آن را تعمیر کنید. در ادامه می خواهیم باهم ارورهای رایج پکیج گلدیران را بررسی کنیم تا بتوانید عیب یابی پکیج گلدیران را به خوبی انجام دهید.

1- ارور E1 در پکیج گلدیران:

این ارور مربوط به سنسور شعله پکیج است و زمانی که این ارور را مشاهده کردید باید بخش های مختلفی مانند برد پکیج، مشعل پکیج و دودکش را چک کنید تا مشکلی نداشته باشند. اگر تمام این قسمت ها را بررسی کردید و متوجه مشکلی نشدید، ممکن است سنسور دچار خرابی باشد و ارور اشتباهی ارسال کرده باشد که در این صورت نیاز است سنسور موردنظر را تعویض کنید.

تعمیر پکیج گلدیران
تعمیر پکیج گلدیران

2- ارور E2 در پکیج گلدیران:

اگر در هنگام تعمیر پکیج گلدیران با این خطا مواجه شدید، باید بدانید که این خطا مربوط به بالا رفتن بیش از حد دمای مبدل است. در هنگام مشاهده این خطا باید پکیج را بررسی کنید تا مطمئن شوید که حرارت آن بیش از حد بالا نرفته است. اگر مشکلی در زمینه حرارت وجود نداشت، احتمال دارد که به خاطر رسوب زدگی سنسور به درستی کار نکند و در این زمان باید اقدام به رسوب گیری پکیج کنید تا مشکل آن حل شود.

3- ارور E3 در پکیج گلدیران:

این ارور مربوط به لوله آب گرم خروجی پکیج است و زمانی می توانید این ارور را مشاهده کنید که لوله های پکیج رسوب گرفته باشند و به خوبی آب را منتقل نکنند. برای تعمیر پکیج گلدیران در این حالت، توصیه می کنیم که هرچه سریعتر اقدام به رسوب گیری پکیج خودتان کنید و اگر خودتان در این زمینه تخصصی ندارید، حتما از یک تعمیرکار حرفه ای بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد.

4- ارور E4 در پکیج گلدیران:

این ارور یکی از ارورهای رایج در پکیج گلدیران است که ممکن است آن را مشاهده کنید. این ارور زمانی نمایش داده می شود که فشار آب ورودی پایین باشد. اگر با این خطا مواجه شدید، برای تعمیر پکیج گلدیران باید ابتدا چک کنید که شیر آب ورودی به صورت کامل باز باشد و مشکلی نداشته باشد، همچنین باید چک کنید که پمپ آب به درستی کار کند تا فشار آب کم و زیاد نشود. اگر این موارد مشکلی نداشتند، بهتر است از یک تعمیرکار پکیج کمک بگیرید تا پکیج شما را به صورت کامل بررسی و سرویس کند. شما می توانید نصب و سرویس پکیج خود را به تیم هوم سرویز بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

5- ارور E6 و E7 در پکیج گلدیران:

این کدهای خطا مربوط به سنسور دمای پکیج هستند که کمک می کند در هنگام باز شدن شیر آب گرم، پکیج روشن شود و اگر این قطعه دچار خرابی شده باشد، ممکن است وقتی شیر آب را باز می کنید پکیج روشن نشود و عمل نکند.

برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید، چون یک تعمیرکار پکیج به راحتی می تواند با استفاده از اهم متر خرابی سنسور را تشخیص داده و آن را تعویض کند.

6- ارور E9 در پکیج گلدیران:

این ارور مربوط به یخ زدگی سیستم پکیج است. البته پکیج های گلدیران دارای سیستم ضد یخ زدگی هستند و به همین خاطر کمتر با این ارور مواجه خواهید شد، اما اگر پکیج در فضای بیرون خانه قرار داشته باشد و دمای هوا بسیار پایین باشد، ممکن است که با این خطا مواجه شوید.

در این هنگام توصیه می کنیم که حتما پکیج را بررسی کنید تا خراب نشده باشد و دقت کنید که پکیج اگر در فضای بیرون خانه قرار دارد، نباید در فصل سرما خاموش شود؛ چون این موضوع می تواند باعث یخ زدگی پکیج شود.

مشکلات رایج پکیج گلدیران
مشکلات رایج پکیج گلدیران

مشکلات رایجی که در هنگام تعمیر پکیج گلدیران با آنها مواجه می شوید

تا به اینجا با هم کدهای خطای پکیج گلدیران را بررسی کردیم. حالا می خواهیم به سراغ مشکلات رایج این پکیج ها برویم. این مشکلات جزو مواردی هستند که هنگام تعمیر پکیج گلدیران ممکن است با آنها مواجه شوید. در ادامه هم به شما توضیح خواهیم داد که هر کدام از این مشکلات را چگونه می توانید برطرف کنید.

1- گرم نشدن آب در پکیج گلدیران:

اولین مشکلی که ممکن است هنگام استفاده از پکیج گلدیران با آن مواجه شوید، گرم نشدن آب است. این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، باید پکیج خودتان را به صورت کامل بررسی کنید و بخش هایی مانند دودکش، ارتفاع شعله پکیج، فشار آب ورودی و… را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید پیدا کنید که ایراد از کجاست.

2- سرد و گرم شدن آب در پکیج گلدیران:

یکی دیگر از مشکلاتی که هنگام تعمیر پکیج گلدیران ممکن است با آن مواجه شوید، سرد و گرم شدن آب است. در این حالت ممکن است مشکلات متفاوتی وجود داشته باشد اما از مهمترین دلایل این مشکل، سنسور تشخیص دمای پکیج و فشار گاز ورودی به پکیج است که می توانید با بررسی این موارد، تشخیص دهید که دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج گلدیران چیست.

3- کم بودن فشار آب گرم در پکیج گلدیران:

مشکل آزاردهنده دیگری که ممکن است در هنگام استفاده از پکیج گلدیران با آن مواجه شوید، این است که فشار آب گرم کم باشد و نتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این مشکل معمولا به دلیل فشار کم آب ورودی اتفاق می افتد. دلیل دیگر این مشکل که بسیار رایج است، رسوب زدگی پکیج می باشد که در این حالت با رسوب گیری پکیج می توانید به راحتی مشکل آن را برطرف کنید.

کم بودن فشار آب گرم پکیج
کم بودن فشار آب گرم پکیج

4- تغییر رنگ و بو آب در پکیج گلدیران:

گاهی اوقات ممکن است هنگام تعمیر پکیج گلدیران متوجه شوید که آب رنگ و بوی متفاوتی دارد و فکر کنید که این مشکل از پکیج است. باید در این زمان بررسی کاملی انجام دهید، اگر آب سرد نیز رنگ و بوی متفاوتی داشته باشد، احتمالا مشکل از لوله کشی ساختمان است و لوله ها دچار رسوب و زنگ زدگی شده اند و این موضوع باعث چنین اتفاقی شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر پکیج هم ارائه میده؟

اما اگر فقط آب گرم این مشکل را دارد، احتمال دارد که پکیج ایراد داشته باشد و باید از یک متخصص بخواهید که پکیج گلدیران شما را سرویس کند.

5- گرم نشدن رادیاتورها در پکیج گلدیران:

گرم نشدن رادیاتورها در فصل های سرد سال، باعث می شود که نتوانید به خوبی فضای خانه را گرم کنید و این مشکل بسیار اذیت کننده است. برای تعمیر پکیج گلدیران در این حالت، باید بخش های مختلفی را بررسی کنید تا بتوانید عیب یابی را انجام دهید.

البته یکی از مشکلات مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که شوفاژهای شما کیفیت بالایی ندارد و باید آنها را بررسی کنید، اگر شوفاژها را از شرکت معتبری خریداری کرده اید و از سلامت و کیفیت آنها مطمئن هستید، می توانید به سراغ بررسی بخش های دیگر بروید.

این مشکل ممکن است به خاطر کمبود آب در مدار گرمایش، مشکل در دودکش پکیج، بسته بودن شیرهای ورودی و خروجی رادیاتورها، مشکل در سنسور گرمایش پکیج و کم بودن ظرفیت پکیج برای متراژ ساختمان شما باشد که باید در این حالت به صورت کامل موارد گفته شده را بررسی کنید و ایراد موجود را برطرف کنید تا مشکل شما حل شود.

تعمیر پکیج
تعمیر پکیج شما با هوم سرویز

جمع بندی

در این مقاله در مورد تعمیر پکیج گلدیران صحبت کردیم و گفتیم که پکیج گلدیران چه ارورهای رایجی دارد و چطور می توانید هر کدام از ارورهای این دستگاه را برطرف کنید. همچنین با هم بررسی کردیم که مشکلات رایج در پکیج گلدیران چه هستند و برای تعمیر پکیج گلدیران و رفع مشکلات احتمالی آن، چه کارهایی باید انجام دهید.

توصیه ما به شما این است که با استفاده از خدمات سرویس پکیج گلدیران به صورت دوره ای، از مشکلات احتمالی پکیج جلوگیری کنید و نگذارید مشکلش بزرگ شود و برایتان آزار دهنده باشد.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید با تعمیر پکیج گلدیران آشنا شوید و هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج، خودتان به راحتی آنها را برطرف کنید. در کنار همه اینها، شما می توانید تعمیر پکیج و تعمیر آبگرمکن خود را به تیم هوم سرویز بسپارید. برای این کار کافی است که اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کرده و درخواست خود را برای خدمات موردنظر ثبت کنید.

قیمت نصب پکیج
قیمت سرویس و تعمیر پکیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا