رایانه و تکنولوژی

روش اتصال گوشی به کامپیوتر + به همراه ویدوی کامل آموزشی

اتصال سریع گوشی به کامپیوتر برای انتقال فایل

گوشی ها معمولا حافظه محدودی دارند و اگر اهل فیلم و عکس گرفتن با گوشی خودتان باشید یا فایل های زیادی را در آن نگهداری کنید، احتمالا با پیغام کمبود حافظه مواجه شده اید. برای اینکه بتوانید این مشکل را حل کنید، بهترین روش این است که فایل های بدون استفاده در گوشی خودتان را در حافظه کامپیوتر نگهداری کنید تا گوشی آزاد شود و بتوانید استفاده های بیشتری از آن داشته باشید. برای اینکه از گوشی فایل هایی را به کامپیوتر خودتان منتقل کنید یا فایل هایی را از کامپیوتر به گوشی خودتان وارد کنید، باید بدانید که روش اتصال گوشی به کامپیوتر چگونه است و از چه راه هایی می توانید این کار را انجام دهید.

در این مقاله می خواهیم در مورد روش متصل شدن گوشی به کامپیوتر صحبت کنیم و بهترین روش برای این کار را به شما معرفی کنیم و همچنین یک ویدیو آموزشی برای این کار به شما ارائه می دهیم که می تواند کمک کند راحت تر این کار را انجام دهید.

اگر می خواهید فایل های خودتان را از گوشی به کامپیوتر انتقال دهید و نمی دانید از چه راه هایی می توانید این کار را انجام دهید یا نمی دانید بهترین روش برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر چیست، حتما تا انتهای این مقاله با مقالات خدمات کامپیوتری هوم سرویز همراه باشید.

فهرست مطالب

اتصال گوشی به کامپیوتر
اتصال گوشی به کامپیوتر

روش اتصال گوشی به کامپیوتر

برای وصل کردن گوشی به کامپیوتر به صورت کلی دو روش وجود دارد. روش اول به صورت بدون سیم است و روش دوم استفاده از سیم است. روش بی سیم معمولا با استفاده از نرم افزارهای جانبی مانند شیر ایت می تواند انجام شود و معمولا از طریق بلوتوث یا وای فای انجام می شود.

مشکلی که در روی اتصال بی سیم وجود دارد این است که اگر بخواهید فایل های زیادی را به کامپیوتر منتقل کنید یا از کامپیوتر به گوشی بریزید، زمان زیادی طول می کشد تا این کار را انجام دهید و این موضوع بسیار خسته کننده خواهد بود. البته مزیت این روش هم بی سیم بودن آن است که نیازی به سیم و موارد دیگر ندارد.

اما روش اتصال گوشی با استفاده از کابل، سرعت بسیار بیشتری دارد و می توانید فایل های دلخواه خودتان را با هر حجمی، در زمان کم به کامپیوتر انتقال دهید یا از کامپیوتر به گوشی منتقل کنید و در این روش وقت زیادی از شما گرفته نخواهد شد.

تنها ایراد این روش این است که باید از کابل استفاده کنید و بدون کابل نمی توانید از این روش بهره مند شوید.

اتصال گوشی با کابل USB
اتصال گوشی با کابل USB

روش اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل USB

برای اینکه گوشی خودتان را به کامپیوتر وصل کنید، می توانید از کابل USB استفاده کنید. معمولا گوشی های مختلف با استفاده از کابل شارژر خودشان به کامپیوتر متصل می شوند. اگر شارژر گوشی شما این قابلیت را دارد، کافیست یک سر آن را به قسمت شارژ گوشی خودتان متصل کنید و سر دیگر آن را که حالت USB دارد، به قسمت پورت USB کامپیوتر خودتان متصل کنید.

پس از اینکه این کار را انجام دادید، روی گوشی از شما پرسیده می شود که می خواهید چه کاری انجام دهید و شما باید کار مورد نیاز را انتخاب کنید. گزینه های مختلفی ممکن است بر اساس مدل گوشی در این قسمت وجود داشته باشند؛ اما برای اینکه بتوانید فایل های خودتان را منتقل کنید، باید گزینه انتقال فایل ها یا data transfer را انتخاب کنید تا در کامپیوتر به حافظه گوشی و رم آن دسترسی داشته باشید و بتوانید فایل ها را جابه‌جا کنید.

این کار اصلا سخت نیست و به راحتی می توانید کار اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟
گزینه انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر
گزینه انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر

ویدیو آموزش روش متصل کردن گوشی به کامپیوتر

در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که در آن توضیح می دهیم چطور می توانید با استفاده از کابل usb، گوشی خودتان را به کامپیوتر متصل کنید و فایل های خودتان را به کامپیوتر انتقال دهید یا بر عکس این کار را انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله درباره روش اتصال گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید این کار را انجام دهید و چه روش هایی برای اتصال گوشی به سیستم وجود دارند. همچنین با هم بررسی کردیم که روش دقیق این کار چگونه است و یک ویدیو آموزشی نیز برایتان قرار دادیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید روش وصل کردن گوشی به کامپیوتر را یاد گرفته باشید و به راحتی این کار را انجام دهید. اگر به موضوعات تکنولوژی و خدمات کامپیوتری علاقه دارید، مشاهده ویدئوها و مطالعه مقالات تکنولوژی هوم سرویز را به شما پیشنهاد می کنیم. مطالعه مقاله حل مشکل قطع شدن وای فای در کامپیوتر، روش نصب تلگرام روی کامپیوتر و نحوه حذف اکانت اینستاگرام هم شما را با نکات بیشتری از دنیای تکنولوژی آشنا خواهد کرد. همچنین برای مشاهده محتواهای ویدویی هوم سرویز یه سر به آپارات هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا