جابجایی و حمل بار

نکات اثاث کشی برای زوج های جوان

نداشتن تجربه مهم ترین عامل در بی نظمی و مشکلات اسباب کشی است. افرادی که برای اولین بار، قصد جابجایی و اسباب کشی را دارند، خیلی موارد ساده و بدیهی را نمی دانند. رعایت نکات اثاث کشی و  ترفندهای بسته بندی لوازم موجب می شود که خاطره خوشی از اسباب کشی داشته باشید. با دانستن این نکات، غول اسباب کشی منزل را شکست دهید. به عنوان اولین گام، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید احتمالا جواب خیلی از سوالات خود را پیدا خواهید کرد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

ترفندها و نکات اثاث کشی

اگر قرار بر این باشد که در هر اسباب کشی کلی استرس و اعصاب خوردی داشته باشید، خیلی زود فرسوده می شوید. راستش را بخواهید نقل مکان به یک خانه دیگر همیشه مشکلات خاص خود را ندارد ولی نیازی نیست اعصاب و روان خود را روی این کار از دست بدهید. هر کاری برای بار اول به نظر دشوارتر است قطعا در اسباب کشی های بعدی آرامش بیتشری خواهید داشت و بهتر می توانید مدیریت کارها را بر عهده بگیرید. در ادامه چند نکته طلایی برای سهولت نقل مکان به منزل جدید را یادآوری می کنیم شاید قبلا به این موارد فکر نکرده باشید.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

اثاث کشی آساننکات اثاث کشی

زمان بندی و برنامه ریزی برای اسباب کشی

هر کاری نیاز به برنامه ریزی دارد در مورد اثاث کشی هم همینطور است. قبل از اینکه روز حمل بار برسد باید همه کارها را طبق برنامه مرتب کنید. افراد کم تجربه همه کارهای اسباب کشی را به روز آخر موکول می کنند که مشکلات زیادی را ایجاد می کند. برای مثال حتما با شرکت باربری برای روز مورد نظر، هماهنگ کنید در غیر اینصورت شاید نتوانید در همان روز یک کامیون حمل بار مناسب پیدا کنید. اصولا اتفاقات کوچک و بزرگ زیادی پیش می آید که در صورت عدم برنامه ریزی، با آن مواجه می شوید.

  • آیا در مورد روز اسباب کشی با صاحبخانه فعلی و جدید هماهنگ کرده اید؟
  • آیا فیش های قبلی را پرداخت کرده اید؟
  • آیا بسته بندی لوازم منزل را برای روز آخر گذاشته اید؟
  • آیا با شرکت باربری تماس گرفته اید؟
  • آیا محل جدید را برای ورود اثاثیه آماده کرده اید؟

نکات اثاث کشی برای سوپرمن های جوان

بسیاری از زوج های جوان تصور می کنند ابر قهرمان هستند در واقع این افراد می خواهند همه کارها را به تنهایی انجام دهند. روی پای خود ایستادن خیلی هم خوب است ولی قطعا برای جابجا کردن اثاثیه منزل به کمک نیاز دارید. وقتی دست تنها باشید کارهای اسباب کشی دشوارتر می شود. از تجارب دوستان خود استفاده کنید ولی برای روز حمل بار از کارگرهای حرفه ای کمک بگیرید. بلند کردن لوازم سنگین می تواند آسیب های جدی به همراه داشته باشد. کارگرهای حمل بار در این زمینه آموزش دیده اند و می دانند چگونه لوازم سنگین را حمل کنند. به جای اینکه به خود آسیب بزنید یا خدمات اسباب کشی هوم سرویز تماس بگیرید تا هماهنگی برای اعزام کارگر در روز اسباب کشی انجام شود. 

فوت و فن اسباب کشی در دوران کرونا

نکات اسباب کشی در تهران

سبک بار بودن از مهم ترین نکات اثاث کشی

هر چه بار کمتری داشته باشید، هزینه باربری کمتری می پردازید و زودتر جابجایی لوازم منزل انجام می شود. احتمالا زوج های جوان لوازم غیر ضروری یا وسایل به درد نخور زیادی ندارند ولی تا حد امکان، بار خود را سبک کنید. گلدان ها را به همسایه ها هدیه ندهید. لباس هایی را که نمی پوید با خود به منزل جدید، نبرید. روزنامه ها و مجلات و ….. هر چیزی که لازم ندارید را دور بریزید یا به دیگران هدیه کنید.

نکات اثاث کشی و بسته بندی حرفه ای

شاید ندانید ولی بیشترین آسیب به لوازم منزل در اسباب کشی ها وارد می شود علت این خسارت هم چیزی نیست جز بسته بندی نامناسب . استحکام کارتن اسباب کشی ، طریقه بستن کارتن و چسب کاری و …. همگی روی سالم رسیدن لوازم تاثیر دارد. حتما از یونولیت برای لابلای وسایل در کارتن ها استفاده کنید. هیچ فضای خالی نباید در کارتن ها موجود باشد زیرا موقع بارگیری و حرکت کامیون، لوازم حرکت می کنند و دچار شکستگی و آسیب می شوند. شرکت های باربری، کل عملیات اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل را هم انجام می دهند. در این صورت خیال تان بابت سالم رسیدن لوازم هم راحت می شود.

توصیه های نهایی اثاث کشی

  • اشیا با ارزش را در کامیون باربری قرار ندهید. اسناد و مدارک، طلا و جواهرات و … را به فرد مطمئن بسپارید.
  • شب قبل از اسباب شکی همه لوازم برقی را جدا کنید. باز کردن لباسشویی، اجاق گاز، لوستر و …در روز اثاث کشی کلی وقت تان را هدر می دهد. حتی یخچال و فریزر هم باید 24 ساعت قبل از برق جدا شوند.
  • خانه جدید را برای ورود اثاثیه آماده کنید. روز قبل کف منزل را تمیز کنید و چند روزنامه یا پلاستیک حباب دار روی زمین پهن کنید. به این ترتیب در روز اثاث کشی به کفپوش ها خط و خراشی وارد نمی شود.

چگونه دردسرهای اسباب کشی با کودکان را کم کنیم؟

نکات بسته بندی لوازمنکات اثاث کشی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات اسباب کشی و باربری در تهران

کارهای اثاث کشی و حمل بار را به حرفه ای بسپارید به این ترتیب زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای متفرقه دارید. ما بهترین تیم از کارگر حمل بار را در اختیار داریم. شرکت باربری تهران از اعزام راننده با ماشین مسقف تا کارهای بسته بندی و جابجایی لوازم را بر عهده دارد. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. هزینه خدمات باربری طبق نرخ مصوب اتحادیه در جدول بالا ذکر شده است. با توجه به حجم بار می توانید تعداد کارگر را انتخاب کنید. تقاضای زیادی برای روزهای تعطیل و آخر هفته ها ثبت می شود برای هماهنگی بهتر حتما سفارش خود را از قبل رزرو کنید. این سرویس شامل گارانتی سالم رسیدن بار و تضمین سلامت لوازم است. در صورت بروز خسارت احتمالی، خسارت دریافت خواهید کرد.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا