زیبایی

معرفی انواع بافت مو؛ بافت مو آفریقایی، هلندی، تیغ ماهی و …

 

بافت مو بانوان یکی از پر طرفدارترین نوع آرایش مو در بین افراد است. از دیر باز گیس پشت مو در بین دختران و زنان رواج داشت. اما اخیرا انواع دیگری از بافت مو بانوان نظیر بافت آفریقایی، بافت تیغ ماهی و سایر مدل ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع در مدل بافت مو بانوان آنقدر زیاد است که متناسب با هر فرم صورت و جنس مو می توان مدل متفاوتی را انتخاب و اجرا کرد. بافتن مو از بهترین روش های جمع کردن مو است، زیرا کمترین آسیبی به موها وارد نمی شود. در این نوشته از هوم سرویز با انواع مدل بافت مو بانوان آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

انواع بافت مو با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کدام نوع بافت مو برای موهای شما مناسب تر است؟

انتخاب نوع بافت مو به حجم مو، جنس مو، حالت صورت و مدل روییدن مو در پیشانی بستگی دارد. معمولا گیس آفریقایی برای افرادی که مو های کم حجمی در جلوی سر دارند به همراه اکستنشن مو بسیار مناسب است. خیلی از افراد به کمک گیس موهای کوتاه خود را بلندتر نشان می دهند. نوع بافت ساحلی بسیار مناسب افراد دارای موهای مجعد و وز است؛ زیرا این نوع بافت وزی موهای این افراد را ناپدید می کند. برای انتخاب مدل بافت مو بهتر است از آرایشگرهای حرفه ای مشورت کنید و با تحقیق مدل موردنظر خود را برای بافت موهایتان پیدا کنید.

مدل بافت مو
انواع مدل های بافت مو شیک و زیبا

مدل بافت ساده یا گیس 3تایی

این مدل ساده مبنای تمامی گیسها است. در واقع الفبای گیس ها است. مابقی مدل بافت ها پیشرفته شده این مدل هستند. این بافت بسیار مناسب مدل مو دخترانه و افراد ساده پسند است.

مدل بافت موی ساده
مدل بافت موی ساده و زیبا

مدل بافت آفریقایی

این مدل  بافت مو بانوان برای افرادی که موهای بلندی دارند مناسب است. همچنین این مد بافت با اکستننشن مو نیز پر طرفدار است. معمولا این مدل مو با اضافه کردن موهای رنگی در تابستان رواج دارد. نام دیگر بافت آفریقایی بافت چهل گیس است. در بافت چهل گیس هر قسمت مو به صورت جداگانه بافته می شود.

بافت مو هلندی

بافت هلندی یک نوع بافت مو بانوان به صورت گره از رو است. در واقع تمامی گیس مو ها روی مو انجام می شود. معمولا از این نوع بافت مو برای آرایش جلوی مو استفاده می شود. این مدل مو دخترانه و مورد استقبال برای زیر شال و روسری است. این نوع بافت هلندی در شینیون استفاده می شود؛ زیرا امکان آزاد کردن مو و به حالت گل در آوردن وجود دارد. 

مدل بافت موی تیغ ماهی
مدل بافت موی تیغ ماهی

بافت مو مدل تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی یکی از پر طرفدارترین و در عین حال راحت ترین راه برای بستن موهای دم اسبی است. شاید در ظاهر نوع گیس بسیار سخت باشد؛ اما با کمی دقت می توانید به جزییاتت بافت مو بانوان پی ببرید. اگر موهای بلند و حجیمی دارید بافت تیغ ماهی انتخاب جذابی برایتان است.

مدل بافت مو فرانسوی

بافت موی فرانسوی بر عکس بافت هلندی است. گیس و گره این مو در داخل موها است. از این نوع بافت مو فرانسوی برای آرایش موی کودکان برای مهمانی ها و مراسمات استفاده می شود.

مدل بافت مو شیک و زیبا
مدل بافت مو شیک و زیبا

کدام مدل بافت مو بانوان مناسب جلوی سر است؟

مدل بافت جلوی سر برای افرادی که خرده مو در بالای پیشانی دارند پیشنهاد می شود. بافت جلوی مو برای افرادی که پیشانی بلندی دارند نیز بسیار مناسب است. معمولا از نوع بافت آفریقایی یا بافت کف سر برای بافت جلوی سر پیشنهاد می شود. این نوع بافت برای مهمانی یا برای آرایش جلوی مو در هنگام پوشیدن روسری و شال بسیار مناسب است.

بافت مو
چگونه موهای خود را ببافید؟

اقداماتی که قبل شروع به بافت مو باید انجام دهید

اگر قصد دارید بافت خود را چندین روز حفظ کنید باید قبل از شروع به بافت موهایتان را به خوبی بشورید و سپس با ماسک یا نرم کننده در حمام تمامی گره ها را از بین ببرید. پس از حمام باید موها به خوبی خشک و براشینگ شوند. یکی از اصول مهم قبل از شروع به بافت از بین بردن تمام پیچ و تاب های مو است. به این ترتیب گیس و بافت های زیباتری خواهید داشت. سعی کنید از از یک نوع ژل یا کرم استفاده کنید که خرده های مو در حین کار را جمع کنید و گیس مرتب تری داشته باشید.

آرایشگر بافت مو چه ویژگی هایی دارد؟

اگر دنبال یک تنوع شیک در ظاهر و چهره خود می گردید، حتما یکبار به بافت مو بانوان فکر کرده اید. همانطور که میدانیم هر شخصی که گیس کردن را یاد گرفته است، بافنده مو محسوب نمی شود. در واقع در عین حال که بافتن مو کار ساده ای به نظر می آید، اما نوع تقسیم بندی مو و یکسان و هم‌شکل بودن تمام بافت با هم کار هر بافنده ای نیست. در واقع آموزش بافت به صورت آکادمیک کافی نیست و البته تجربه و سابقه آرایشگر مو بسیار حائز اهمیت است.

قیمت بافت مو
قیمت بافت مو چقدر است؟

بهترین آرایشگر بافت مو بانوان

برای انتخاب بهترین و حرفه ای ترین آرایشگر مو بانوان باید نمونه کارهای اون شخص بر روی موهای مختلف را ببینید. در عصر حاضر تمامی اقدامات با چند کلیک انجام می شود و می توانید بهترین آرایشگر سیار را برای شینیون موها انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بافت مو بانوان هم ارائه میده؟

قیمت بافت مو بانوان چگونه تعیین می شود؟

قیمت بافت مو بر اساس نوع بافت و تعداد بافت و میزان ساعتی که آرایشگر برای انجام بافت صرف میکند، بستگی دارد. هر چه حجم مو بیشتر باشد قیمت بافت مو بانوان نیز بیشتر محاسبه می شود. در کل قیمت بافت مو پس از مشاهده مو و بررسی مدل مو انتخاب شده باید اعلام شود.

انواع مدلهای بافت مو
بافت موهای شما با آرایشگرهای حرفه ای تیم هوم سرویز

خدمات آرایشگری در محل با هوم سرویز

هوم سرویز با همکاری بهترین و حرفه ای ترین آرایشگر سیار در زمینه انواع بافت آماده خدمات رسانی میباشند. برای درخواست استفاده از خدمات آرایشگری هوم سرویز کافی است به صورت رایگان در سامانه یا اپلیکیشن هوم سرویز ثبت در خواست کنید تا از قیمت بافت مو بانوان مطلع شوید و مشاوره رایگان آرایشگرهای حرفه ای و باتجربه تیم هوم سرویز را دریافت کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا