نظافت و پذیرایی

روش تمیز کردن مبلمان در منزل ✔️ شستشو و تعمیر مبلمان در محل

مبل ها در معرض انواع آلودگی ها قرار دارند. از گرد و خاک گرفته تا خرده های غذا و نوشیدنی ها روی مبلمان جا خوش می کنند. نظافت و تمیز کردن مبلمان با توجه به ابعاد آن کار دشواری است. شرکت های نظافتی سرویس خشکشویی مبل در منزل را برای چنین مواردی در نظر گرفته اند. بدون اینکه نیاز باشد مبل ها را از خانه خارج کنید همه کارهای شستشو و تمیزکاری در محل انجام  می شود. حداقل سالی یکبار لازم است تا مبل ها توسط دستگاه مبلشویی به طور کامل شسته شوند. به غیر از آن بهتر است هر دو هفته یکبار حداقل مبل های اتاق نشیمن را تمیز کنید. در این مطلب نکات مهم شستشوی مبل های خانگی را بررسی می کنیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تمیز کردن مبلمان با روش های ساده

مبل های اتاق نشیمن به صورت روزانه مورد استفاده هستند. خیلی از افراد عادت دارند روی مبل ها نشسته و در حال تماشای تلویزیون غذا بخورند. گاهی بچه ها دفتر نقاشی را هم با خود می آورند و روی مبل ها نشسته نقاشی می کشند. خوردن چای عصر در حالیکه روی مبلمان نشسته اید لذتبخش است. اما همین اتفاقات ساده می تواند به یک فاجعه ختم شود. برگشتن سینی غذا روی مبل و چرب و کثیف شدن پارچه رویه مبل یکی از این موارد است. در مورد ریختن نوشیدنی های رنگی مثل قهوه و چای که اوضاع بدتر است ریختن چای همان و خیس شدن رویه و اسفنج و …. هم همان.

همیاران هوم سرویز در خدمات شستشوی مبل با دستگاه نمونه های زیادی از آلودگی ها و لکه های پارچه رومبلی را دیده اند از جمله لکه جوهر، نوشابه، آثار انگشتان چرب روی مبل ها و بدتر از همه لکه ادرار حیوانات خانگی که علاوه بر ظاهر ناخوشایند بوی بدی هم دارد. 

چگونه با شامپو فرش مبل ها را تمیز کنیم؟ شستن مبل

شستن مبل ارزان

گردگیری و تمیز کردن مبلمان

در نظافت هفتگی شاید حتی به فکر گردگیر مبل ها هم نباشید. گرد و خاک روی همه وسایل می نشینند. از فرش و موکت و مبلمان هم نمی گذرند. در واقع وقتی روی میز و کمد و … پر از خاک است چطوری انتظار دارید که مبل ها تمیز باشد. مشکل اینجاست که گرد و خاک روی پارچه بملمان به چشم نمی آید ولی حتما وجود دارد و باید تمیز شود. ساده ترین راه برای از بین بردن غبار روی سطوح مبلمان، استفاده از جاروبرقی است. معمولا همه جارو برقی ها دارای سری مخصوص گردگیری مبل و پرده نیز هستند. این سری به پارچه رویه آسیب نمی زند ولی به خوبی همه خاک های درون بافت پارچه و اسفنج را تمیز می کند. با مکش قوی جارو برقی همه غبارهای درون مبلمان را تمیز کنید. از گوشه ها غافل نشوید حتی پارچه قسمت پشت مبلمان هم باید با جارو گردگیری شود.

آیا خشکشویی مبل با دستگاه بهداشتی است؟

تمیز کردن مبلمان با غلطک موگیری

نمونه ای از این وسیله را در تصویر زیر می بینید. طریقه کار با غلطک موگیر خیلی راحت است. دسته غلطک را در دست گرفته و با آن روی همه قسمت های پارچه ای مبلمان می کشید. احتمالا از این همه مو و پرز که در دستگاه جمع می وشد تعجب خواهید کرد. به خصوص اگر از گربه یا سگ نگهداری می کنید موهای بدن حیوان خانگی نیز روی مبل ها می ریزد. مو و کرک به مرور همه سطوح مبل ها را می پوشاند و مبلمان زشت و کهنه دیده می شود. با همین موگیری ساده هفتگی خیلی از مشکلات و آلودگی های مبل ها از بین خواهد رفت.

قبل از شستشوی مبلمان حتما موهای سطح مبل را تمیز کنید. اگر چنین وسیله ای در اختیار ندارید از دستکش ظرفشویی استفاده کنید. پلاستیک دستکش همه موها را به خود جذب می کند و خیلی راحت می توانید مو و پرز را از روی مبلمان جدا کنید.

چگونه با مواد شوینده مبل خانگی لکه های رویه مبلمان را تمیز کنیم؟

مواد شوینده مبل مخمل

تمیز کردن مبلمان با دستمال مرطوب

به غیر از قسمت های پارچه ای، دیگر بخش های مبل ها هم نیاز به نظافت و تمیزکاری دارند. دسته ها و پایه های چوبی، بیش از رویه مبلمان در معرض کثیفی هستند. با استفاده از دستمال نمدار می توانید قسمت های مختلف مبل ها را تمیز کنید. برای نظافت مبل سلطنتی لازم است تا دقت بیشتری داشته باشید. تجهیزات متفاوتی روی قسمت تکیه گاه یا دسته ها کار شده که نیاز به تمیزکاری دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

تمیز کردن مبل مخمل با موادی که در خانه دارید!

جلوگیری از کثیف شدن مبل ها

استفاده از کاور مبل تا حد زیادی مانع از کثیف شدن مبل ها می شود. روی سرویس مبلمان اتاق پذیرایی را با کاور بپوشانید تا دیرتر کثیف شود. در مورد اتاق نشیمن استفاده از کاور خوشایند اغلب افراد نیست. به هر حال همیشه امکان ریختن غذا و نوشیدنی ها روی مبلمان هست. به محض کثیف شدن مبل ها سریع دست به کار شوید و ماده آلوده کننده را بردارید. محل کثیفی را با دستمال نمدار تمیز کنید. اگر مایعات روی مبلمان بریزد سریع به اسفنج نفوذ می کند. شما سریع تر باشید و همه آب و رطوبت را با دستمال تمیز، خشک کنید.

چگونه قیمت خشکشویی مبل را کاهش دهیم؟

قیمت شست و شوی مبل و تمیز کردن مبلمانتمیز کردن مبلمان

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبلمان در تهران

 شستشوی انواع مبلمان اداری و خانگی از سرویس های پر تقاضا در هوم سرویز است. شستن مبل ها در محل انجام می شود. این شیوه همراه با کثیف کاری و یا ریزش آب و مواد شوینده روی زمین نیست. برای شستن مبلمان از دستگاه کوچکی استفاده می شود که ریخت و پاش ندارد. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز رایگان است. پس از پر کردن فرم درخواست، هماهنگی برای اعزام همیار در روز مورد نظر مشتری انجام می شود. تقریبا 2 ساعت برای شستشوی مبلمان زمان صرف می شود. پس از اتمام کار مبل ها تقریبا 70-80 درصد خشک خواهند بود. سرویس لکه بری مبل ها، سفید شویی و شستشوی مبلمان تختخوابشو نیز به همراه این سرویس ارائه می شود. این سرویس به صورت گارانتی کامل در نظر گرفته شده است. چنانچه پس از شستشوی مبل ها از کار رضایت نداشتید هیچ پولی دریافت نمی شود.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا