بنایی و دکوراسیون

چه مدل میز تلویزیون برای خانه شما مناسب است؟

خرید یک میز تلویزیون ساده برای برخی افراد، حتی می‌تواند از خرید خود تلویزیون نیز پیچیده‌تر باشد و همین موضوع انتخاب مدل میز تلویزیون و خرید میز تلویزیون را سخت می کند!

در حال حاضر، مدل‌های متنوعی از میزهای تلویزیون در بازار موجود است و همین موضوع باعث شده است خرید میز تلویزیون برای افراد سخت‌تر شود. خرید میز تلویزیون می‌تواند موضوع بسیار مهمی باشد؛ زیرا در دکوراسیون خانه شما تاثیر می گذارد.

از آنجایی که زمان حضور شما در خانه و در میان خانواده و دوستانتان اهمیت دارد، باید همه چیز برای راحتی شما فراهم باشد. با خرید میز تلویزیون زیبا و جذاب شما می توانید زیبایی محیط زندگی خود را چندین برابر بیشتر کنید و خانه ای شیک و لوکس داشته باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نکات مهم برای انتخاب مدل میز تلویزیون

میز تلویزیون باید با تلویزیون و سایر وسایل خانه شما، در هماهنگی و تناسب کامل باشد تا در کنار آن، زیبایی دکوراسیون داخلی نیز تکمیل شود. در واقع، در اکثر خانه‌ها تلویزیون و میز آن در نقطه کانونی اتاق نشیمن قرار می‌گیرند و به همین دلیل، هماهنگی‌شان با سایر دکوراسیون باعث می‌شود که زیبایی منزل چندین برابر شود. 

برای خرید میز تلویزیون باید چندین نکته مختلف را مد نظر قرار دهید. به‌ عنوان مثال، ابعاد تلویزیون، ابعاد محل قرارگیری تلویزیون، کاربرد و حتی مدل میز تلویزیون می‌تواند در خرید آن بسیار اهمیت داشته باشد. در این مقاله راهنمای خرید یک میز تلویزیون کاربردی و شیک که مناسب خانه شما باشد، به‌ طور کامل تشریح شده است.

مدل میز تلویزیون
نکات مهم برای انتخاب مدل میز تلویزیون را در هوم سرویز بخوانید!

چه مدل میز تلویزیون برای خانه شما مناسب است؟

همانطور که گفته شد، در انتخاب و خرید میز تلویزیون شما باید ویژگی‌های مختلفی را مدنظر قرار دهید؛ که این ویژگی‌ها عبارتند از:

1.       سایز مناسب میز تلویزیون

بدیهی است که مناسب‌ترین مکان برای قرار دادن تلویزیون اتاق نشیمن یا اتاق تلویزیون است. در واقع، اتاق نشیمن هر خانه مکانی است که افراد خانواده در آنجا وقت‌ گذرانی می‌کنند و به تماشای سریال و فیلم‌های مورد علاقه، تماشای اخبار یا حتی بازی‌های ویدئویی می‌پردازند.

اگرچه در انتخاب میز تلویزیون فاکتورهای متعددی وجود دارد؛ اما به ‌طور قطع می‌توان گفت مهم‌ترین فاکتوری که قبل از خرید میز تلویزیون باید به آن توجه کرد، سایز است. در واقع شما باید قبل از خرید میز تلویزیون باید سایز مناسب میز تلویزیون را انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید تلویزیون خود را اندازه‌گیری کنید تا سایز میز مناسب را برای خانه خود خریداری کنید.

برای اندازه‌گیری تلویزیون، باید قطر آن را نیز اندازه بگیرد و در این صورت ابعاد میز تلویزیون شما بر این اساس انتخاب خواهد شد. در این میان، توجه داشته باشید که میز تلویزیون شما نباید از تلویزیون بزرگ‌تر باشد و برعکس، میز تلویزیون نباید از تلویزیون کوچک‌تر باشد. در واقع شما باید ابعاد مناسب میز تلویزیون را نسبت به تلوزیون خود بسنجید که معمولا فروشنده‌ها نیز در این رابطه شما را اهنمایی می‌کنند.  

مدل میز تلویزیون
این روزها انواع مدل میز تلویزیون با طرحهای زیبا در بازار وجود دارند!

از طرفی، سایز میز تلویزیونی شما باید با ابعاد اتاق نیز مطابقت داشته باشد. در هنگام خرید میز تلویزیون شما باید ابعاد اتاق و حتی محل قرارگیری آن را مدنظر داشته باشید و متناسب با این ویژگی‌ها میز تلویزیون مناسب را خریداری کنید. به ‌عنوان مثال، در صورتی ‌که می‌خواهید برای تلویزیون اتاق خواب خود میز خریداری کنید، بدیهی است که می‌توانید از میزهای کوچک‌تر استفاده کنید؛ زیرا میز تلویزیون داخل اتاق خواب قطعا کاربرد کمتری دارد.

میزهای تلویزیونی دیواری می‌توانند انتخاب مناسبی باشند؛ زیرا فضای کمتری را اشغال می‌کنند. گرچه میزهای تلویزیونی کشویی نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرند. پس به ابعاد اتاق تلویزیون و مکان نصب آن توجه داشته باشید و سپس سایز میز تلویزیون را انتخاب کنید.

2.      وسایل روی میز تلویزیون

در اغلب موارد، تنها وسیله‌ای که روی میز تلویزیون قرار می‌گیرد، خود تلوزیون نیست. در واقع، غالبا روی میز تلویزیون وسیله‌هایی مانند دستگاه پخش دی‌وی‌دی یا سی‌دی، کنسول‌های بازی یا حتی وسایل دکوری نیز قرار می‌گیرند. به همین خاطر شما هنگام خرید میز تلویزیون به این موارد نیز باید دقت کنید. حتی ممکن است در آینده قصد خرید دستگاه‌های جدیدی را داشته باشید که در این ‌صورت هنگام خرید میز تلویزیون بهتر است این موارد را نیز در نظر بگیرید تا در آینده ناچار به تعویض میز تلویزیون خود نشوید.

مدل میز تلویزیون
بعضی از مدلهای میز تلویزیون چندین کاربرد جذاب دارند!

 

3.      انعطاف‌ پذیری میز تلویزیون

برخی افراد، در همان ابتدا جای مشخصی برای میز تلویزیون خود در نظر می‌گیرند و کلا جای آن را تغییر نمی‌دهند؛ در صورتی ‌که برخی افراد به تنوع، علاقه نشان می‌دهند و در دوره‌های زمانی مختلف با جابجایی میز تلویزیون در منزل خود تنوع ایجاد می‌کنند. برای این افراد، غالبا آن‌ دسته از میزهای تلویزیونی مناسب است که انعطاف پذیر بوده و قابلیت جابجایی یا حتی قابلیت تغییر ابعاد و مدل را نیز دارند. علاوه ‌بر آن، میزهای تلویزیون انعطاف‌پذیر، برای خانه‌های کوچک نیز انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بازسازی و دکوراسیون هم ارائه میده؟

4.      توجه به تعداد کابل‌ها در انتخاب میز تلویزیون

در حال حاضر، اغلب میزهای تلویزیون برای عبور کابل‌ها، جای مشخصی دارند. در واقع، در صورتی ‌که شمادر کنار تلویزیونتان دستگاه‌های دیگری مانند اسپیکر یا پخش دی‌وی‌دی داشته باشید، اگر میز تلویزیون شما جای کابل نداشته باشد، برای مرتب کردن کابل‌های تلویزیون و دستگاه‌های کناری آن به مشکل می‌خورید. به ‌همین دلیل، در خرید میز تلویزیون توصیه می‌شود اگر تعداد دستگاه‌های مورد استفاده شما در کنار تلویزیون زیاد است، حتما میزی را خریداری کنید که برای کابل‌ها جای مشخص و مخصوصی داشته باشد.

مدل میز تلویزیون
با انتخاب مدل میز تلویزیون زیبا و جذاب، دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنید!

انتخاب مدل میز تلویزیون

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد، میز تلویزیون غالبا در نقطه کانونی اتاق نشیمن یا منزل شما قرار می‌گیرد، به ‌همین دلیل توصیه می‌شود در انتخاب آن بیش از هر وسیله دیگری دقت کنید. میز تلویزیون شما باید بین زیبایی و کاربردی بودن یک تعادل مناسب داشته باشد. همچنین در انتخاب میز تلویزیون شما باید به ویژگی‌هایی مانند قدرت و دوام میز، امکان جابجایی آن، میزان اشغال کردن فضا و حتی دسترسی آسان آن توجه داشته باشید. در حال حاضر، میزهای تلویزیون موجود در بازار تنوع مدل و رنگ بی‌نهایتی دارند و شما می‌توانید میز تلویزیونی را انتخاب کنید که علاوه ‌بر داشتن ویژگی‌های گفته شده، دقیقا مطابق با سلیقه‌تان باشد.

پراستفاده‌ترین مدل‌های میز تلویزیون که امروزه توسط اغلب مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ عبارتند از:

1.       میزهای تلویزیون ال‌سی‌دی

این میزها غالبا برای تلویزیون‌های ال‌سی‌دی طراحی می‌شوند و می‌توانند وزن این تلویزیون‌ها را تحمل کنند. در برخی موارد نیز، تلویزیون‌های ال‌سی‌دی روی دیوار نصب می‌شوند که در این ‌صورت می‌توان سایر دستگاه‌های مورد استفاده را روی این میزها قرار داد. گرچه میزهای ال‌سی‌دی، می‌توانند هم وزن خود تلویزیون و هم وزن سایر دستگاه‌ها و وسایل تزئینی کنار تلویزیون را تحمل کنند.

2.      میزهای پلاسما

این میزها نیز همانطور که از نامشان پیداست، مخصوص تلویزیون‌های پلاسما هستند و به‌همین دلیل بزرگ‌تر و سنگین‌تر می‌باشند. میزهای پلاسما به ‌صورتی طراحی می‌شوند که می‌توانند وزن‌های بالایی را تحمل کنند. گرچه برای تلویزیون‌های پلاسما انتخاب سایر مدل‌های میز با استقامت بالا یا عرض زیاد هم مناسب است.

مدل میز تلویزیون
بعضی از میز تلویزیون بوفه مانند هستند و قفسه هایی برای قرار دادن اشیا دارند!

3.      میزهای بوفه مانند

این میزها که با نام میزهای کابینتی نیز شناخه می‌شوند، برای تلویزیون جای مخصوصی دارند و در کنار آن، برای دستگاه‌های دیگر نیز دارای قفسه‌های جداگانه می‌باشند. این میزها بسیار کاربردی هستند؛ زیرا از آن‌ها هم می‌توان به‌ عنوان میز تلویزیون و هم به‌ عنوان یک بوفه برای قرار دادن سایر وسایل، استفاده کرد.

اگر در خانه خود از تعداد زیادی میز و صندلی چوبی استفاده می کنید، میز تلویزیونهای چوبی و بوفه مانند انتخاب خوبی برای خانه شماست.

4.      میزهای کرنری

میزهای کرنری به شیوه‌ای طراحی می‌شوند که فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند و دقیقا داخل دیوار قرار می‌گیرند. برای خانه‌های کوچک، این میزها گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. میزهای کرنری از میزهای معمولی کمی کوچک‌تر به‌ نظر می‌رسند؛ اما می‌توانند برای تلویزیون های معمولی مناسب باشند.

5.      میز چرخشی

از محبوب‌ترین انواع مدل‌های میزهای تلویزیون، میزهای چرخشی محسوب می‌شوند که همانطور که از نامشان پیداست، قابلیت چرخش دارند. در این‌ صورت به شما کمک می‌کنند تا در هر زاویه از سالن که نشسته باشید، بتوانید به ‌سادگی تلویزیون تماشا کنید. حتی در صورتی‌ که نور خورشید روی صفحه نمایش تلویزیون شما قرار بگیرد، به‌ سادگی با چرخاندن میز آن می‌توانید آن را به سمت دیگری بچرخانید. در واقع، میزهای چرخشی برای خانه‌هایی که در اکثر ساعات روز درونشان نور می‌افتد، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

سایر مدل‌های رایج میزهای تلویزیون عبارتند از:

6.      میزهای تلویزیون مدرن

7.      میزهای تلویزیون سنتی یا کلاسیک

8.      میزهای تلویزیون ترکیبی که از ترکیب دو مدل سنتی و مدرن طراحی می‌شوند.

9.     میزهای تلویزیون کانتری

10.  میزهای تلویزیون باز

11.   میزهای تلویزیون کنسولی

12.  میزهای تلویزیون برجی

انتخاب مدل میز مناسب خانه شما، کاملا به سلیقه، مدل فضای خانه، اندازه تلویزیون و بودجه شما بستگی دارد. همانطور که گفته شد با توجه به تنوع بالای طرح و مدل میزهای تلویزیون، شما به‌ سادگی می‌توانید براساس این ویژگی‌ها مدل تلویزیون مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همانطور که خواندید انتخاب میز تلویزیون با مدل مناسب و سایز مناسب، شما می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود به خوبی عمل کنید و خانه ای زیبا و جذاب داشته باشید. برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود می توانید از تیم هوم سرویز برای این کار کمک بگیرید.

مدل میز تلویزیون
طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل خود را به هوم سرویز بسپارید

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی در هوم سرویز

یکی از جذاب ترین خدمات تیم هوم سرویز، طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما است که دکوراسیون خانه شما را با توجه به سلیقه و بودجه شما انجام می دهد و خانه ای شیک، زیبا و آرامش بخش را برایتان آماده می کند. شما می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود به متخصصان هوم سرویز اعتماد کنید و خانه زیبای موردنظر خود را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا