بنایی و دکوراسیون

چه تابلویی برای مغازه شما مناسب است؟

تابلو مغازه در گذشته ابزاری برای شناخت یک مغازه بود و مشتریان با توجه به تابلو مغازه ای که به دنبالش بودند را پیدا می کردند. اما در حال حاضر این موضوع تغییر کرده است و تابلو مغازه یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای جلب توجه و جذب مشتری است. در این نوشته از هوم سرویز با انواع تابلوهای مناسب برای مغازه آشنا خواهید شد و می توانید تابلوی مغازه خود را به خوبی انتخاب کنید.

اهمیت بالای تابلو مغازه، باعث شده است که انتخاب درست این ابزار نقش مهمی در موفقیت یک مغازه داشته باشد و شما باید بدانید که چه تابلویی با چه نوع طراحی برای مغازه شما مناسب تر است و بازدهی بهتری دارد.

اگر می خواهید در انتخاب تابلو مغازه دقیق تر عمل کنید و یک تابلو مغازه خاص و جذاب برای خودتان بسازید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا باهم انواع تابلو مغازه را بررسی کنیم و مزایا و معایب هرکدام را بشناسیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

انواع تابلو مغازه

در ادامه می خواهیم انواع تابلو مغازه را بررسی کنیم و در مورد مزایا و معایب هرکدام صحبت کنیم.

1- تابلو چلینیوم:

اولین نوع تابلو، تابلو چلینیوم است. این نوع تابلو به صورت حروف برجسته ساخته می شود و یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین روش های ساخت تابلو مغازه است.

در تابلو چلینیوم، حروف کنار هم قرار می گیرند و یک تابلو خاص را تشکیل می دهند. سطح روی این حروف از ورقی به نام پلکسی گلس ساخته می شود و حاشیه های آنها را هم از نوعی ورق آلومینیومی می سازند.

تابلو چلینیوم در گذر زمان تکامل پیدا کرده است و مدل های مختلفی مانند چلینیوم طلایی، چلینیوم طلق دوبل، چلینیوم پانچی و چلینیوم نوراندریک دارد که هرکدام زیبایی های خودشان را دارند.

تابلو مغازه
تابلو مغازه چلنیوم

مزایای تابلو چلینیوم:

·         قیمت مناسب: این نوع تابلو در عین جذابیت و خاص بودن، یک تابلو مغازه اقتصادی و به صرفه است.

·         انعطاف بالا: این نوع تابلو به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر ایده خلاقانه ای را پیاده سازی کنید و حروف و اشکال مختلف را در تابلو خودتان به کار ببرید.

·         نوع پردازی: در تابلو چلینیوم شما می توانید نوع نورپردازی را دستکاری کنید و با انتخاب نورپردازی درست، جذابیت تابلو مغازه خودتان را بیشتر کنید.

·         دوام بالا: تابلو چلینیوم به خاطر موادی که برای ساختش استفاده می شود، دوام بالایی دارد و ماندگاری طولانی مدت خواهد داشت.

معایب تابلو چلینیوم:

·         تقلبی بودن: ممکن است تابلو چلینیوم خودتان را از جایی تهیه کنید که جنس نامرغوب به شما تحویل دهد.

·         کیفیت ساخت: وارد بودن یک فروشنده تابلو مغازه به طراحی مناسب آن، موضوعی مهم است و اگر شخص موردنظر این کار را درست انجام ندهد، تابلویی با کیفیت ساخت پایین و حتی بدشکل خواهید داشت.

تابلو مغازه
تابلو استیل

2- تابلو استیل:

تابلو استیل نوع دیگری از تابلو مغازه است که بیشتر به عنوان یک تابلو مغازه لوکس و شیک استفاده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت تابلو مغازه هم ارائه میده؟

این نوع تابلو از از استیل ساخته می شود که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی دارد. استفاده از استیل در این تابلو، باعث می شود سطحی براق و جذاب داشته باشد که این موضوع در چشم نواز بودن آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

تابلو استیل انواع مختلفی مانند تابلو استیل نور مخفی، تابلو استیل با لبه پلاستیک و تابلو استیل رینگی دارد که براساس نیاز خودتان می توانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید.

مزایای تابلو استیل:

·         شیک بودن: این تابلو ظاهری بسیار ساده و در عین حال شیک دارد که باعث می شود بسیار چشم نواز باشد.

·         دوام بالا: آلیاژ استیل می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و این موضوع دوام تابلو استیل را بیشتر می کند.

·         نورپردازی: در تابلو استیل هم می توانید به راحتی انواع نورپردازی را داشته باشید و به راحتی ظاهری جذاب و زیبا به آن ببخشید.

·         شکل پذیری مناسب: تابلو استیل می تواند شکل پذیری خوبی داشته باشد و به راحتی برش بخورد و این موضوع دست شما را برای طراحی های خلاقانه باز می گذارد.

تابلو مغازه
ساخت تابلوی مغازه شما در هوم سرویز

معایب تابلو استیل:

·         رنگ بندی محدود: رنگ بندی در تابلو استیل کمی محدود است و این موضوع ممکن است در انتخاب شما تاثیر بگذارد.

·         قیمت بالا: تابلو استیل به خاطر میزان استیلی که در آن استفاده می شود، قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر تابلو دارد. به همین خاطر اگر بودجه کمی برای تابلو در نظر گرفته باشید، شاید این نوع تابلو برایتان مناسب نباشد.

·         کیفیت مواد اولیه: خیلی مهم است که تابلو استیل را از جای مناسب و قابل اعتماد تهیه کنید تا جنس مرغوب به شما تحویل بدهند، در غیر اینصورت، ممکن است دوام تابلو مغازه شما به شدت کاهش پیدا کند.

تابلوی مغازه ترمووود
تابلوی مغازه ترمووود

3- تابلو ترمووود:

تابلو ترمووود نوع دیگری از تابلو مغازه است که از چوب ساخته می شود.

این نوع تابلو روی سطحی چوبی پیاده سازی می شود که زیبایی و آرامش خاصی دارد و برای مغازه هایی که با روحیه و احساس مشتری سر و کار دارند، بسیار مناسب است.

مزایای تابلو ترمووود:

·         زیبایی: این نوع تابلو به خاطر ساختاری که دارد، بسیار زیبا و چشم نواز است و می تواند آرامش بخش باشد.

·         مقاومت بالا: مزیت دیگر تابلو مغازه چوبی، مقاومت بالای آن است که در صورت استفاده از چوب های مرغوب و با کیفیت، می تواند ماندگاری بالایی برای شما داشته باشد.

·         سبک بودن: تابلو ترموود وزن کمی دارد و این موضوع باعث می شود که نصب آن روی سردر مغازه بسیار آسان تر انجام شود و دشواری نداشته باشد.

معایب تابلو ترمووود:

·         قیمت بالا: چون یکی از مواد اولیه گران قیمت است و همین موضوع باعث می شود که قیمت تابلو ترمووود کمی بالا باشد، البته این موضوع ارزش داشتن تابلویی زیبا و جذاب را دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت تابلو مغازه هم ارائه میده؟

·         تنوع رنگ کم: در ساخت تابلو ترمووود، باید از رنگ های تیره ای استفاده شود که به چوب نزدیک هستند تا بتواند حس چوبی بودن را منتقل کند، به همین خاطر شما با رنگ های محدودی سر و کار خواهید داشت.

·         غیرقابل تعمیر بودن: معمولا تابلو ترمووود اگر آسیب های شدیدی ببیند، غیرقابل تعمیر است و باید به کلی آن را عوض کرد. البته اگر به خوبی از آن مراقبت کنید دچار این مشکل نخواهید شد.

تابلوی مغازه ترمووود
جذب مشتری بیشتر با تابلوی مغازه ترمووود

4- تابلو فلکسی:

چهارمین نوع تابلو مغازه، تابلو فلکسی است که توسط بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو فلکسی توسط یک متریال انعطاف پذیر ساخته می شود که به راحتی می توانید نام و مشخصات مغازه خودتان را روی آن چاپ کنید و آن را روی مغازه خودتان نصب کنید.

مزایای تابلو فلکسی:

·         قیمت کم: این نوع تابلو به دلیل ساده بودن و نداشتن متریال گران قیمت، هزینه ای کم برایتان خواهد داشت و به راحتی می توانید با قیمتی پایین تر از انواع دیگر آن را تهیه کنید.

·         قابلیت چاپ طرح دلخواه: همانطور که گفتیم در تابلو مغازه فلکسی، شما می توانید طرح دلخواه خودتان را بدهید و آن را روی تابلو چاپ کنید به همین خاطر هیچ محدودیتی در طرح دلخواه خودتان نخواهید داشت.

·         نورپردازی: تابلو فلکسی قابلیت نورپردازی در پس زمینه را دارد که این قابلیت کمک می کند در شب تابلو شما بهتر دیده شود و قابل مشاهده باشد.

تابلو مغازه
تابلو فلکسی

معایب تابلو فلکسی:

·         کیفیت ساخت: در تابلو فلکسی، مرغوب بودن چاپ و رنگ های استفاده شده، اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین خاطر باید تابلوی خودتان را پیش افراد معتمد و کار درست بسازید تا کیفیت خوبی داشته باشد.

·         جذابیت بصری کمتر: تابلو فلکسی به دلیل برجسته نبودن و نداشته المان های خاص، باید دارای طراحی بسیار جذابی باشد تا بیشتر دیده شود، در غیر اینصورت جذابیتی نخواهد داشت و این موضوع باعث می شود افراد کمتری را جذب کند.

5- تابلو ال ای دی:

یکی دیگر از انواع رایج تابلو مغازه، تابلو ال ای دی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع تابلو به صورت کامل توسط نورپردازی و دادن برنامه به چراغ های ال ای دی ساخته می شود و به همین خاطر به راحتی می توانید طرح ها و نوشته های دلخواه خودتان را با استفاده از آن ایجاد کنید.

تابلوی مغازه
تابلو ال ای دی

مزایای تابلو ال ای دی:

·         قابلیت انعطاف بالا: این نوع تابلو به راحتی قابل اجرا است و می توانید طرح های دلخواه خودتان را وارد کنید تا روی نمایشگر نشان داده شود، به همین خاطر انعطاف بالایی در طرح های تابلو خواهد داشت.

·         متحرک بودن: متحرک بودن تابلو ال ای دی، باعث می شود که چشم نواز تر باشد و عابران را کنجکاو کند تا تابلو را بخوانند و به مغازه شما توجه کنند.

·         قابلیت رنگی بودن: تنوع بسیار بالای ال ای دی ها باعث شده است که بتوانید رنگ های دلخواه خودتان را در انتخاب این تابلو استفاده کنید و همین موضوع باعث می شود که دستتان بازتر باشد.

·         قابلیت تغییر: شما به راحتی می توانید با برنامه ریزی مجدد تابلو خودتان، نوشته ها و طرح های جدیدی را به آن بدهید و این موضوع باعث می شود که محدودیتی در این زمینه نداشته باشید.

معایب تابلو ال ای دی:

·         سوختن ال ای دی ها: اگر از ال ای دی های با کیفیت در ساخت تابلو مغازه ال ای دی استفاده نشود، ممکن است خیلی سریع دچار سوختگی شود و چند ال ای دی در تابلو خاموش باشند و این موضوع می تواند ظاهری زشت به تابلو بدهد.

·         مصرف برق: تابلو ال ای دی دائما باید روشن باشد و اگر از ال ای دی های کم مصرف در ساخت آن استفاده نشده باشد، این موضوع می تواند مصرف برق شما را بسیار افزایش دهد.

·         هزینه نگهداری: تابلو ال ای دی ممکن است گاهی نیاز به سرویس یا تعمیر داشته باشد و این موضوع باعث می شود که هزینه نگهداری هم برای آن نیاز باشد.

تابلو مغازه
خدمات ساخت و نصب تابلوی مغازه در هوم سرویز

نصب تابلو مغازه شما با هوم سرویز

در این مقاله در مورد تابلو مغازه صحبت کردیم و گفتیم که انواع تابلو مغازه چه چیزهایی هستند و مزایا و معایب انواع تابلو مغازه چه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند که بتوانید بهترین نوع تابلو را متناسب با مغازه خودتان و دکوراسیون آن انتخاب کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. شما می توانید برای نصب تابلو مغازه خود از خدمات هوم سرویز استفاده کنید و نصب تابلوی مغازه خود را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند. همچنین می توانید ساخت دکور و ویترین مغازه خود را به تیم هوم سرویز بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا