لوازم خانگی

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

دوربین مداربسته یکی از تکنولوژی های پر استفاده در جهان است که کاربردهای بسیار زیادی دارد و توانسته کار را برای خیلی از افراد راحت کند. شما می توانید با نصب دوربین مداربسته در خانه، شرکت و یا کارگاه خودتان، نظارت بیشتری روی این مکان ها داشته باشید و از راه دور آنها را کنترل و مدیریت کنید. یکی از دغدغه های افرادی که دارای دوربین مداربسته هستند، انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت است. چون استفاده از اینترنت می تواند هم هزینه بسیار زیادی داشته باشد و هم می تواند دچار مشکلات کندی اینترنت و عدم دریافت درست تصاویر شود. در این مقاله می خواهیم چندین روش را به شما آموزش بدهیم که با استفاده از آنها می توانید انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت را انجام دهید و خیال خودتان را برای همیشه از این بابت راحت کنید. پس اگر این موضوع دغدغه شما هم هست و میخواهید تصاویر دوربین مداربسته را بدون اینترنت و با کیفیت بیشتری دریافت کنید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

خیلی از افراد فکر می کنند که انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت ممکن نیست و نمی شود چنین کاری را انجام داد؛ اما باید بدانید که روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آنها، تصویر دوربین های مداربسته را روی موبایل، کامپیوتر و هرسیستم کامپیوتری دیگری دریافت کنید و آنها را چک کنید.

همچنین خبر خوب دیگری که برای شما داریم این است که ضبط فیلم دوربین مداربسته بدون اینترنت هم ممکن است و شما می توانید بدون داشتن اینترنت، فیلم های دوربین را ضبط کنید و آنها را در آرشیو خودتان ذخیره کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا سراغ بهترین روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت برویم.

انتقال تصویر دوربین مداربسته
انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت

ضبط فیلم دوربین مداربسته بدون وای فای

استفاده از وای فای برای نصب دوربین مداربسته، می تواند سختی های خیلی زیادی را برای شما ایجاد کند.

اما با استفاده از روشی که می گوییم، به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید و ضبط فیلم دوربین مداربسته بدون وای فای را انجام دهید.

دوربین های مداربسته به دو صورت تحت شبکه که با استفاده از آی پی می توانید به آن دسترسی داشته باشید و آنالوگ هستند که می توانید براساس نیاز خودتان هرکدام را خریداری کنید.

اگر می خواهید ضبط فیلم دوربین مداربسته بدون اینترنت اتفاق بیفتد، کافی hست دوربین مداربسته آنالوگ را به دستگاه dvr متصل کنید و اگر هم می خواهید نصب دوربین مداربسته بدون dvr انجام دهید، دوربین مداربسته تحت شبکه را به دستگاه nvr متصل کنید. با استفاده از این کار به راحتی دوربین می تواند ویدیوها را در حافظه ای که به آن متصل است ذخیره کند و شما بدون اینترنت به آن دسترسی خواهید داشت.

همچنین تصاویر دوربین تحت شبکه را هم می توانید از طریق آی پی که به شما داده می شود به صورت زنده دریافت کنید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته
انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت در شبکه داخلی

انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت در شبکه داخلی

اگر مدیری هستید که مثلا می خواهید در محیط شرکت خودتان دوربین های مداربسته را از دفتر خودتان چک کنید؛ می توانید از این روش برای انتقال تصویر دوربین مداربسته استفاده کنید.

در این روش باید گام به گام مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید تصویر را از طریق شبکه داخلی دریافت کنید:

1.     کامپیوتر خودتان را به شبکه داخلی متصل کنید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

2.     مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز کنید

3.     وارد منوی tools شوید

4.     گزینه internet options را باز کنید

5.     در بالای پنجره، روی دکمه security کلیک کنید

6.     دکمه custom level را بزنید

7.     در پایین پنجره باز شده، گزینه active x controls  قرار دارد که باید این گزینه را روی حالت enable یا prompt قرار دهید.

8.     در انتها روی گزینه ok کلیک کنید.

بعد از اینجا این مراحل، کافی است وارد آی پی دوربین مداربسته خودتان شوید و بدون نیاز به اینترنت، تصاویر آن را روی شبکه محلی دریافت کنید.

انتقال تصویر روی موبایل
انتقال تصویر روی موبایل بدون آی پی و اینترنت

انتقال تصویر روی موبایل بدون آی پی و اینترنت

نوعی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند که انتقال تصویر به صورت وایرلس انجام می دهند و شما می توانید با نصب آنها، انتقال تصویر روی موبایل بدون آی پی انجام دهید و تصاویر دوربین را مشاهده کنید.

البته باید بدانید که این روش محدودیت مسافت دارد و همچنین اگر در مسیر دریافت تصاویر مانعی وجود داشته باشد، ممکن است انتقال با اختلال مواجه شود.

این مدل از دوربین ها می توانند تا حدود 100 متر تصویر را انتقال دهند و شما می توانید با استفاده از آنها، تصاویر دوربین را بدون اینترنت دریافت کنید.

البته گفتنی است که استفاده از این روش دارای مشکل امنیتی هم هست و استفاده از آن خیلی توصیه نمی شود.

چون وقتی شما از دوربین های وایرلس استفاده می کنید، این دوربین ها تصاویر را به صورت وایرلس منتشر می کنند و اگر فردی کمی با این موضوعات آشنا باشد، می تواند دوربین شما را هک کرده و تصاویر را دریافت کند و از آنها استفاده کند.

اگر برای مکانی از این دوربین ها استفاده می کنید که امنیت در آنجا خیلی اهمیت ندارد، مشکلی وجود ندارد اما اگر امنیت برای شما یک پارامتر مهم است، استفاده از این روش برایتان خیلی کاربردی نخواهد بود و می تواند باعث ایجاد مشکل شود. برای نصب درب اتوماتیک می توانید از خدمات هوم سرویز برای این کار استفاده کنید تا امنیت ساختمان شما بیشتر شود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق آنتن های رادیویی
انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق آنتن رادیویی

انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق آنتن رادیویی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از آن برای انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت استفاده کنید، استفاده از آنتن رادیویی است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر دوربین هم ارائه میده؟

در این روش شما می توانید با نصب آنتن، تصاویر را به جایی که می خواهید منتقل کنید.

البته این روش دو نکته دارد؛ نکته اول اینکه روشی هزینه بر است چون شما باید آنتن هوایی را خریداری و نصب کنید و هزینه نگهداری را هم به آن اضافه کنید. نکته دوم اینکه در مسیر این آنتن ها نباید مانعی وجود داشته باشد و باید به صورت یک خط مستقیم روبروی هم قرار بگیرند، در غیر این صورت در دریافت تصاویر دچار مشکل خواهید شد.

همچنین در این روش اگر مسافت خیلی طولانی باشد و شخصی بتواند یک آنتن در مسیر آنتن های شما نصب کند (که احتمال این اتفاق نزدیک به صفر است)، می تواند شبکه شما را شنود کند و تصاویر دوربین شما را به راحتی دریافت کند.

پس بازهم توصیه می کنیم که اگر بحث امنیت برایتان اهمیت بالایی دارد، این روش خیلی برایتان کارساز نیست.

این روش بیشتر برای کارخانجات بزرگ و… کارایی دارد که مثلا می خواهند تصاویر دوربین را از نگهبانی به حراست و اتاق مدیریت و بخش های دیگر منتقل کنند.

انتقال تصویر دوربین مداربسته با کابل شبکه
روش انتقال تصویر دوربین مداربسته با کابل شبکه

انتقال تصویر دوربین مداربسته با کابل شبکه

روش دیگری که می تواند در انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت به شما کمک کند، انتقال تصویر دوربین مداربسته با کابل شبکه است.

در این روش شما می توانید دوربین مداربسته را با استفاده از کابل شبکه، به سیستم یا سیستم های موردنظرتان متصل کنید و به راحتی تصاویر دوربین را روی مانیتور کامپیوتر خودتان دریافت کنید.

این روش به خاطر وجود کابل امنیت بسیار بهتری دارد اما فقط در داخل یک مکان خاص قابل استفاده است و از آن نمی توان برای انتقال تصویر در مسافت های طولانی استفاده کرد.

اگر می خواهید در داخل شرکت یا خانه خودتان انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت را انجام دهید، استفاده از کابل شبکه بهترین گزینه و البته کم هزینه ترین گزینه برای شما خواهد بود.

انتقال تصویر دوربین مداربسته
انتقال تصویر دوربین مداربسته با دوربین مداربسته سیمکارتی

انتقال تصویر دوربین مداربسته با دوربین مداربسته سیمکارتی

آخرین روشی که برای انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت وجود دارد، استفاده از دوربین مداربسته سیمکارتی است.

این نوع دوربین ها، جدیدترین دوربین های موجود در بازار هستند که می توانید به آنها یک سیمکارت و کارت حافظه micro sd متصل کنید. با استفاده از این امکانات دوربین مداربسته سیمکارتی، می تواند بدون نیاز به اینترنت و با استفاده از سیمکارت، تصاویر زنده را در اختیار شما قرار دهد.

کافیست پس از نصب دوربین مداربسته سیمکارت، برای انتقال تصویر دوربین مداربسته بدون اینترنت، گوشی هوشمند خودتان را با دوربین هماهنگ کنید و سپس می توانید تصاویر را هرزمان که خواستید، روی گوشی موبایل خودتان دریافت کنید.

همچنین این را هم باید بدانید که تمامی تصاویر این دوربین به صورت کامل ضبط شده و روی کارت حافظه ذخیره می شود؛ بنابراین شما هرزمان که بخواهید می توانید با اتصال کارت حافظه به موبایل یا کامپیوتر خودتان، تصاویر را مشاهده کنید و آنها را در اختیار داشته باشید.

انتقال تصویر دوربین مداربسته
برای دریافت خدمات فنی و تخصصی، به تیم هوم سرویز اعتماد کنید

در این مقاله در مورد انتقال تصویر دوربین مدار بسته بدون اینترنت صحبت کردیم و گفتیم که اصلا چنین کاری ممکن است و می توانید تصاویر دوربین امنیتی را منتقل کنید یا خیر؟ در ادامه چندین روش مختلف را به شما آموزش دادیم که با استفاده از آنها می توانید انتقال تصویر دوربین مداربسته را انجام دهید و در مورد مزایا و معایب هرکدام از آن روش ها صحبت کردیم.

سعی کنید با مطالعه دقیق روش هایی که در این مقاله گفته شد، بهترین روش ممکن را با توجه به مزایا و معایب گفته شده انتخاب کنید تا بتوانید بدون اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خودتان را منتقل کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد با روش های انتقال تصاویر دوربین مداربسته بدون اینترنت آشنا شوید و بتوانید این کار را برای خودتان انجام دهید. برای انتقال تصویر دوربینهای مداربسته می توانید از خدمات هوم سرویز استفاده کنید و به کمک هوم سرویز، تصاویر دوربین های امنیتی خود را به راحتی انتقال دهید.

قیمت نصب دوربین مدار بسته
قیمت تعمیر دوربین مدار بسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا