لوازم خانگی

درباره انواع ارور ماکروفر سامسونگ بیشتر بدانید

ماکروفر یکی از دستگاه های پر استفاده و مفید در هر آشپزخانه ای است و برند سامسونگ هم یکی از برترین تولیدکنندگان این دستگاه است. ارور ماکروفر سامسونگ مشکلی است که قطعا هرکسی ممکن است به آن برخورد کند و هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد، چون خیلی راحت می توانید با روش هایی که در این مقاله گفته می شود، ارور ماکروفر سامسونگ را برطرف کنید. اگر ماکروفر شما به مشکل خورده است و می خواهید آن را حل کنید، در این مقاله می توانید با انواع ارورهای ماکروفر سامسونگ آشنا شوید تا دفعات بعدی مشکلی بابت حل مشکلات مایکروویو سامسونگ نداشته باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

دلیل ارور ماکروفر سامسونگ چیست؟

معمولا روی بدنه ماکروفر و مایکروویو سامسونگ، یک صفحه نمایش خیلی کوچک وجود دارد که ارورهای احتمالی روی آن نمایش داده می شوند. هرکدام از ارورها نشان دهنده یک مشکل خاص هستند و از این طریق دستگاه به شما کمک می کند که عیب آن را پیدا کرده و برطرف کنید. برای خیلی از افراد ارور ماکروفر سامسونگ ترسناک است و فکر می کنند که این موضوع نشان دهنده یک مشکل بزرگ در دستگاه است، اما در ادامه این مقاله متوجه می شوید که هرکدام از ارورها نشانگر چه چیزی هستند و برای رفع آنها چه کاری را باید انجام دهید.

مایکروویو سامسونگ
مایکروویو سامسونگ

انواع ارور ماکروفر سامسونگ

1- خطای E1 در ماکروفر سامسونگ:

خطای E1 مایکرویو سامسونگ و ماکروفر سامسونگ، یکی از کدهای خطایی است که ممکن است با آن مواجه شوید. این کد معمولا زمانی نمایش داده می شود که برق ورودی دستگاه از 50 هرتز کمتر باشد و اصطلاحا دستگاه جریان برق ضعیفی را دریافت کند.

رفع خطای E1 در ماکروفر سامسونگ

برای رفع خطای E1 مایکروویو سامسونگ و ماکروفر سامسونگ، کافی است ابتدا دستگاه را از برق جدا کرده و با دستگاه مخصوص، فرکانس برق را اندازه گیری کنید. اگر فرکانس کمتر از 50 هرتز بود، احتمالا یا مشکل از سیم کشی ساختمان شماست یا از ضعیف بودن برق شهری و ممکن است چند ساعت بعد این مشکل برطرف شود.

کد خطای E5 در ماکروفر
کد خطای E5 در ماکروفر

2- کد خطای E5 در ماکروفر سامسونگ:

کد خطای E5 در مایکرویو و ماکروفر سامسونگ، یکی دیگر از کدهایی است که ممکن است به شما نمایش داده شود.

این کد معمولا نشان دهنده این است که یکی از دکمه های پنل دستگاه، به داخل فشار داده شده و گیر کرده است و این مشکل می تواند در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد کرده و حتی در شرایطی باعث آتش سوزی شود. به همین خاطر نیاز است که سریعا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنید و آن را برطرف کنید.

رفع خطای E5 در ماکروفر سامسونگ

برای رفع این خطا، کافی hست ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود؛ سپس پنل دکمه های دستگاه را چک کنید و اگر مشاهده کردید که دکمه ای گیر کرده است، با یک وسیله آن را در بیاورید تا این مشکل برطرف شود. گاهی اوقات ممکن است ظاهرا دکمه گیر کرده ای را نبینید، اما بهتر است در این حالت تک تک دکمه ها را چک کنید تا دکمه دارای مشکل را پیدا کنید.

ارورهای مایکروویو سامسونگ
ارورهای مایکروویو سامسونگ

3- ارور E11 در ماکروفر سامسونگ:

کد ارور E11 در مایکروویو و ماکروفر سامسونگ، مشکل دیگری است که ممکن است برایتان ایجاد شود. این کد زمانی ایجاد می شود که سنسور رطوبت سنج دستگاه دچار مشکل یا اختلال باشد و باید سریعا نسبت به حل این مشکل اقدام کنید.

رفع ارور E11 در ماکروفر سامسونگ

این کار کمی تخصصی است و بدنه دستگاه باید باز شود تا سنسور بررسی شود و به همین خاطر یا باید آموزش تعمیر ماکروفر سامسونگ را دیده باشید یا از یک نمایندگی مایکروویو سامسونگ بخواهید خرابی مایکروویو را برای شما بررسی و آن را حل کند. در این حالت گاهی اوقات ممکن است سنسور نیاز به تعویض داشته باشد و گاهی اوقات هم ممکن است با یک سرویس کوچک حل شود.

4- کد ارور E83 ماکروفر سامسونگ:

ارور E83 معمولا نشان دهنده وجود مشکل در درب ماکروفر است. این ارور ممکن است به خاطر وجود مشکل در میکروسوئیچ های درب اتفاق بیفتد یا ممکن است به خاطر مشکل در خود درب به وجود بیاید.

رفع ارور E83 ماکروفر سامسونگ

برای رفع این خطا، کافی است درب دستگاه و میکروسوئیچ های آن را چک کنید تا منشا مشکل را پیدا کنید. اگر خودتان تخصص کافی برای این کار ندارید، بهتر است از یک تعمیرکار ماکروفر سامسونگ کمک بگیرید تا این کار را انجام دهد.

رفع ارور ماکروفر
رفع ارور E83 ماکروفر سامسونگ

5- کد ارور E41 در ماکروفر سامسونگ:

ارور E41 در ماکروفر سامسونگ، معمولا به این خاطر رخ می دهد که در سوییچ مدار دستگاه مشکل وجود دارد و برای بررسی این موضوع، حتما باید از یک متخصص کمک بگیرید تا تعمیر ماکروفر سامسونگ را برایتان انجام دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر مایکروویو هم ارائه میده؟

6- کد ارور E42 در ماکروفر سامسونگ:

این ارور معمولا به این خاطر ایجاد می شود که مدار درونی ماکروفر دارای مشکل یا اختلال است و باید سریعا جهت رفع این مشکل اقدام کنید.

رفع ارور E42 در ماکروفر سامسونگ

برای رفع این مشکل، ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید، چند لحظه صبر کنید و مجددا آن را به برق متصل کنید. در این حالت معمولا خطا برطرف می شود، اما اگر رفع نشد، حتما با یک متخصص برای تعمیر ماکروفر سامسونگ تماس بگیرید.

7- ارور E32 ماکروفر سامسونگ:

ارور E32 در مایکروویو سامسونگ و ماکروفر سامسونگ، نشان دهنده این مشکل است که سینی فر نمی چرخد و مشکلی برای آن ایجاد شده است. البته این ارور به معنای مشکل در سنسور وزن هم هست و باید این موارد بررسی شود تا از خرابی دقیق دستگاه اطمینان حاصل کنید. برای رفع این مشکل، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید و خودتان دستگاه را دستکاری نکنید.

8- ارور E24 ماکروفر سامسونگ:

ارور E24 در ماکروفر سامسونگ، نشان دهنده وجود مشکل در برد الکترونیکی این دستگاه است. اگر با این خطا مواجه شدید، توصیه می کنیم در اولین فرصت دستگاه را به یک تعمیرکار باتجربه و متخصص در تعمیر لوازم پخت و پز خانگی نشان دهید تا این مشکل را برایتان حل کند. معمولا برد الکترونیکی ماکروفر سامسونگ قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود تا این مشکل مجددا برایتان پیش نیاید.

9- ارور SE ماکروفر سامسونگ:

این ارور مشابه همان ارور E5 در ماکروفر سامسونگ است و نشان دهنده این موضوع است که دکمه های ماکروفر درگیر هستند. البته این ارور از E5 کمی شدیدتر است و نشان دهنده مشکل جدی در این زمینه است. برای رفع این خطا بهتر است دستگاه را از برق جدا کنید و از یک تعمیرکار بخواهید که دستگاه شما را بررسی و مشکل آن را برطرف کند.

10- ارور C20، C21 و C22 ماکروفر سامسونگ:

این سه ارور، نشان دهنده مشکل در سنسور حرارت سنج ماکروفر سامسونگ هستند و هرکدام از آنها نشان دهنده سطح مهم بودن مشکل هستند. برای رفع این مشکل باید از یک متخصص بخواهید تا سنسور را بررسی کند و در صورت نیاز تعویض سنسور انجام شود تا این خطا را رفع کنید.

ماکروفر سامسونگ
تعمیر ماکروفر سامسونگ

11- ارور C-70، C71 و C72 ماکروفر سامسونگ:

این کدها معمولا به خاطر وجود مشکل در سنسور رطوبت سنج دستگاه ایجاد می شوند و هرکدام نشان دهنده سطح اهمیت مشکل هستند. برای رفع این مشکل هم باید از یک تعمیرکار مایکروویو سامسونگ کمک بگیرید تا با تعویض یا تعمیر سنسور رطوبت سنج ماکروفر، این مشکل را برایتان حل کنند.

12- ارور C-F0، C-F1 و C-F2 در ماکروفر سامسونگ:

این خطاها نشان دهنده مشکل در سیم کشی ماکروفر سامسونگ هستند و هرکدام از آنها به بخش خاصی از سیم کشی اشاره دارد. برای رفع این مشکل بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا سریعا مشکل را پیدا کرده و برایتان برطرف کند. شما می توانید تعمیر ماکروفر سامسونگ خود را به تیم حرفه ای هوم سرویز بسپارید.

13- ارور C-d0، c-d1 و C-d2 در ماکروفر سامسونگ:

این ارورها نشان دهنده مشکل در درب دستگاه هستند و نشان می دهند که درب ماکروفر دارای یک مشکل است. برای رفع این ارور هم بهترین روش استفاده از یک متخصص است تا سریعا مشکل را پیدا و برطرف کند.

14- ارور E-01 در ماکروفر سامسونگ:

این ارور معمولا به این خاطر رخ می دهد که درب دستگاه باز باشد یا به هر دلیلی بسته نشده باشد. برای رفع این مشکل باید درب دستگاه را چک کنید تا ببینید باز نباشد و معمولا با بستن درب دستگاه، این ارور به صورت کامل برطرف خواهد شد.

اگر هم متوجه شدید که لولای درب ماکروفر سامسونگ شما دچار مشکل است و باعث باز ماندن در می شود، حتما از یک متخصص بخواهید که این مشکل را برایتان حل کند و درب ماکروفر شما را تعمیر کند، چون باز بودن درب دستگاه هم موجب از بین رفتن انرژی می شود و هم می تواند در کارکرد دستگاه تاثیر بدی بگذارد و باعث شود مشکلات جدی به وجود بیاید.

ارور E-01 در ماکروفر
رقع ارور E-01 در ماکروفر سامسونگ

تعمیر لوازم خانگی شما با هوم سرویز

در این مقاله در مورد ارورهای ماکروفر سامسونگ صحبت کردیم و تک تک ارورهای این دستگاه را بررسی کردیم و گفتیم چطور می توانید هرکدام از آنها را برطرف کنید. دقت کنید که برخی از این ارورها می تواند توسط خودتان برطرف شود و نیاز به کار تخصصی ندارد، اما اکثر آنها نیاز به متخصص تعمیر ماکروفر سامسونگ دارند تا مشکل را پیدا کرده و حل کند و یا قطعه موردنیاز را تعویض کند. به همین خاطر توصیه می کنیم تا حد امکان خودتان تعمیر ماکروفر سامسونگ را انجام ندهید و سعی کنید برای این کار از یک متخصص با تجربه و کاربلد کمک بگیرید. شما می توانید تعمیر لوازم خانگی مخصوص پخت و پز مانند پلوپز، ماکروفر و… را به تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و راحت این کار را برای شما انجام دهند.

قیمت نصب و تعمیر مایکروویو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا