لوله کشی و تاسیسات

همه چیز درباره انواع فلاش تانک توکار توالت

امروزه استفاده از سیفون یا نوع پیشرفته تر آن یعنی فلاش تانک، در ساخت یا تغییر دکوراسیون سرویس های بهداشتی، به یک الزام تبدیل شده است و وجود چنین امکانی باعث می شود سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز و خوشبو و زیبا باشد. اگر می خواهید برای خانه تان سرویس بهداشتی بسازید یا در فکر تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خودتان هستید، باید با تحقیق و اطلاعات درست، تصمیم بگیرید که چه نوع فلاش تانکی برای شما مناسب تر است و هرکدام از این فلاش تانک ها چه مزایا و معایبی دارند. در این مقاله می خواهیم در مورد فلاش تانک توکار و انواع آن صحبت کنیم و بگوییم که این مدل چه مزایا و معایبی دارد و با انتخاب آن چه چیزی در انتظارتان خواهد بود. اگر می خواهید اطلاعات خودتان را در مورد فلاش تانک توکار افزایش دهید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید، در این مقاله با ما همراه شوید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فلاش تانک چیست؟

فلاش تانک دستگاهی است که در سرویس بهداشتی نصب می شود و وقتی شما دکمه آن را فشار می دهید، به یکباره حجم زیادی از آب را وارد کاسه توالت می کند و این موضوع باعث شسته شدن کاسه توالت و از بین رفتن آلودگی ها می شود.

فلاش تانک به دو صورت روکار و توکار نصب می شود که نوع روکار آن روی دیوار نصب شده و کاملا قابل مشاهده است و نوع توکار آن، داخل دیوار نصب می شود و شما فقط می توانید دکمه آن را مشاهده کنید.

شاید این سوال پیش بیاید که چرا باید از فلش تانک استفاده کنیم؟ خودمان می توانیم با شیلنگ آب سرویس را تمیز کنیم! اما باید بدانید که همانطور که گفتیم، فلش تانک به یکباره حجم زیادی از آب را به کاسه توالت وارد می کند و این موضوع باعث می شود که کاسه کاملا تمیز شود، همچنین از هدر رفتن آب جلوگیری می شود.

اما با استفاده از شیلنگ، شما باید آب زیادی را هدر دهید و به خاطر کم بودن فشار آب این مقدار بیشتر خواهد شد.

فلاش تانک
فلاش تانک

مزایا و معایب فلاش تانک توکار چیست؟

هر دستگاهی مزایا و معایب خاص خودش را دارد و ما باید بررسی مزایا و معایب آن، سعی کنیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم، در ادامه می خواهیم چند مورد از مهمترین مزایا و معایب فلاش تانک توکار را با شما مطرح کنیم تا با بررسی آنها راحت تر تصمیم به خرید فلاش تانک توکار بگیرید.

مزایای فلاش تانک توکار

1- اشغال فضای کم:

فلاش تانک توکار در داخل دیوار نصب می شود و این موضوع کمک می کند که این وسیله فضای بسیار کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال کند.

مخصوصا این موضوع برای خانه هایی که سرویس بهداشتی کوچکی دارند، بسیار ضروری و مهم است. پس اگر سرویس بهداشتی خانه شما کوچک است یا می خواهید از اشغال فضای زیاد جلوگیری کنید، فلاش تانک توکار برای شما مناسب است.

2- ظاهر بسیار شیک:

همانطور که قبل تر گفتیم، فلاش تانک توکار در داخل دیوار نصب می شود و فقط دکمه های آن مشخص خواهد بود. این موضوع باعث می شود ظاهر سرویس بهداشتی شما بسیار شیک تر و جذاب تر به نظر برسد و زیبایی چشم نوازی داشته باشد.

3- صدای کم:

فلاش تانک روکار، معمولا می تواند صدای زیادی ایجاد کند و حتی گاهی اوقات صدای آن خجالت آور است، اما نوع توکار، به خاطر اینکه در داخل دیوار قرار دارد و محصور شده است، صدای بسیار کمتری تولید می کند و این موضوع هم از مزیت های دیگر فلاش تانک توکار به شمار می رود. البته این امکان هم وجود دارد که در دیواری که فلش تانک قرار دارد عایق صوتی قرار داده شود تا صدای این دستگاه بسیار کمتر شود و باعث آزارتان نشود.

4- راحتی در نظافت سرویس:

فلاش تانک روکار به خاطر اینکه روی دیوار قرار دارد، می تواند گرد و غبار و آلودگی زیادی را جذب کند و در زمان نظافت سرویس بهداشتی، نیاز است که آن را هم نظافت کنید تا ظاهر سرویس را خراب نکند؛ اما فلش تانک توکار به خاطر اینکه داخل دیوار است، آلودگی را جذب نمی کند و به همین خاطر نظافت سرویس بسیار راحت تر خواهد بود.

5- تنوع در انتخاب پنل دکمه:

نوع توکار فلاش تانک، دارای تنوع بسیار بالایی در دکمه است. به این خاطر که تنها دکمه این دستگاه در ظاهر سرویس مشخص می شود، تنوع بسیار زیادی در آن ایجاد شده است تا دستتان در انتخاب پنل دکمه براساس دکوراسیون سرویس بهداشتی، بازتر باشد. شما می توانید از پنل های دکمه طرح کروم، استیل و حتی شیشه ای و بسیار جنس های دیگر استفاده کنید تا بتوانید یک پنل شیک و جذاب و زیبا را انتخاب کنید. اما در مدل روکار، معمولا دکمه روی خود دستگاه قرار دارد و تنوع به این شکل وجود نخواهد داشت.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر فلاش تانک هم ارائه میده؟

6- صرفه جویی در مصرف آب:

فلاش تانک دارای تخلیه دو زمانه است، یعنی مثلا می توانید براساس دکمه هایی که دارد، انتخاب کنید که آب مخزن 3 لیتری تخلیه شود یا مخزن 6 لیتری؛ این موضوع می تواند در کاهش مصرف آب تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و باعث شود به راحتی سرویس بهداشتی خودتان را شستشو دهید.

7- مقاومت و ماندگاری بالا:

فلاش تانک توکار به خاطر اینکه قرار است در داخل دیوار قرار بگیرد، از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا بدنه و قطعات این دستگاه با مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی ساخته می شوند. این موضوع باعث می شود که تا سالها نیاز به تعمیر و یا تعویض این دستگاه نداشته باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین این دستگاه می تواند وزن زیادی را تحمل کند و این نکته هم باعث می شود در داخل دیوار ماندگاری بیشتری داشته باشد.

مزایای و معایب نصب فلاش تانک توکار
معایب نصب فلاش تانک توکار

معایب فلاش تانک توکار

1- هزینه بالا:

فلاش تانک توکار به خاطر مزایایی که در بخش قبلی گفتیم، از فلاش تانک توکار و سیفون هزینه بالاتری دارد و باید بیشتر برای آن هزینه کنید. البته باید بگوییم که هزینه این دستگاه کاملا به صرفه و مناسب است و ارزشش را دارد، اما اگر بودجه کافی برای این کار نداشته باشید، ممکن است این نوع فلاش تانک برایتان انتخاب مناسبی نباشد.

2- سختی در نصب:

فلش تانک روکار، معمولا با چند سوراخ روی دیوار قابل نصب است و به راحتی می توانید آن را در سرویس بهداشتی نصب کنید، اما مدل توکار به خاطر اینکه در داخل دیوار قرار می گیرد، باید بستر مناسبی داشته باشد و ایجاد این بستر و نصب آن، می تواند سختی بیشتری داشته باشد. نصاب باید دیوار را به اندازه کافی تخلیه کند و سپس تجهیزات لازم را در آن جایگذاری کند و این موضوع می تواند کمی دشوار باشد و زمان بیشتری از بگیرد.

3- تعمیرات:

احتمالا شما هم به این موضوع فکر کرده اید که اگر فلاش تانک توکار خراب شود، چه باید کرد؟ باید بگوییم که معمولا کیفیت ساخت این دستگاه بسیار بالا است و به ندرت دچار مشکل می شود، اما به هرحال ممکن است که دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اگر از تعمیرکار فلاش تانک مناسبی درخواست کنید تا آن را تعمیر کند، می تواند اکثر تعمیرات را از طریق پنل دکمه انجام دهد و نیازی به شکافتن دیوار نخواهد بود، اما اگر مشکل خیلی حاد باشد و نیاز به تعمیر اساسی داشته باشید، باید دیوار شکافته شود تا دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد و این موضوع می تواند برایتان هزینه بر باشد.

شما می توانید نصب توالت فرنگی را به تیم هوم سرویز بسپارید.

فلاش توکار
انواع فلاش تانکها

انواع فلاش تانک از نظر کاربرد

تا به اینجا با مزایا و معایب فلش تانک توکار آشنا شدید، حالا می خواهیم انواع فلش تانک را باهم بررسی کنیم تا از بین آنها بتوانید انتخاب درستی انجام دهید.

1.     دکمه دار: نوع اول فلش تانک به صورت دکمه دار است که با فشردن دکمه آن، می توانید به راحتی دستگاه را فعال کنید و این نوع ساده ترین نوع ممکن است.

2.     فلاش تانک اتوماتیک: نوع دوم فلش تانک، فلاش تانک اتوماتیک است. این نوع با باز و بسته شدن درب کاسه توالت به صورت اتوماتیک عمل می کند و آب را تخلیه می کند.

3.     فلش تانک دو زمانه: اگر بخواهیم از نظر مصرف آب بگوییم، این نوع فلش تانک، بهترین فلاش تانک بازار است. در این نوع شما می توانید براساس نیاز خودتان، میزان آب موردنیاز را تخلیه کنید.

4.     فلاش تانک آنتی باکتریال: این نوع فلش تانک مانند مدل معمولی است، با این تفاوت که در آن از مواد آنتی باکتریال استفاده می شود و این موضوع کمک می کند میزان آلودگی ها بسیار کمتر شود.

نصب فلاش تانک توکار با هوم سرویز
نصب فلاش تانک توکار با هوم سرویز

نصب و تعمیر فلاش تانک شما با هوم سرویز

در این مقاله در مورد فلاش تانک توکار صحبت کردیم و گفتیم که فلاش تانک چیست و نوع توکار و روکار آن چه تفاوتی با هم دارند؟ در ادامه در مورد مزایا و معایب فلش تانک توکار صحبت کردیم و گفتیم که هرکدام از این مزایا و معایب را باید در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسبی را براساس دکوراسیون و نیاز خودتان داشته باشید. در ادامه هم انواع فلاش تانک را براساس نحوه عملکرد آنها بررسی کردیم و گفتیم که چند نوع فلش تانک وجود دارد. امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد براسسا نیاز خودتان، بهترین فلاش تانک بازار را انتخاب کنید و بتوانید از آن سالها استفاده کنید. شما می توانید نصب و تعمیر فلاش تانک خود را به تیم هوم سرویز بسپارید تا این کار را با ظرافت و سرعت برای شما انجام دهند.

قیمت نصب و تعمیر فلاش تانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا