بنایی و دکوراسیون

ساخت جا کفشی ساده، مدرن و شیک

یکی از کاربردی ترین وسایل در خانه، جا کفشی است که در کنار درب ورودی خانه قرار می گیرد. با داشتن جا کفشی، اعضای خانواده و مهمانان کفش های خود را در آن قرار می دهند و با این کار، کفش های خود را سالم و تمیز نگه می دارند. زیبایی جا کفشی باعث زیبایی دکوراسیون خانه نیز خواهد شد. بسیاری از افراد دوست دارند جا کفشی خانه خود را متناسب با سلیقه خود بسازند. به همین دلیل در این نوشته از هوم سرویز با ایده های جالب برای ساخت جا کفشی چوبی ساده، مدرن و شیک آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جاکفشی ساده
مدل جاکفشی جدید

ایده های جالب و خلاقانه برای ساخت جا کفشی چوبی

یکی از نکات مهم برای ساخت جا کفشی این است که بهترین مکان برای قرار گرفتن جا کفشی، در ورودی خانه است تا افراد بتوانند کفش های خود را به محض ورود به خانه در آن قرار دهند. به همین دلیل باید به قسمت ورودی خانه توجه داشته باشید و متناسب با فضای خانه، برای ساخت جا کفشی چوبی اقدام کنید.

شما می توانید از بین انواع مدلهای جا کفشی بدون در و دردار، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید. یکی از مدلهای جذاب برای ساخت جا کفشی، جا کفشی کمدی است که خیلی راحت باز و بسته می شود. جا کفشی کمدی ظاهر فضای ورودی خانه شما را خراب نمی کند و نمای کفش هایتان را نیز پنهان خواهد کرد. در نتیجه دیگر کثیفی کفش ها، وجود خاک و گل روی آنها و موارد دیگر را مشاهده نخواهید کرد و از بوی نامطبوع کفش نیز در امان خواهید بود! یکی دیگر از مزیت های ساخت جا کفشی چوبی مدل کمدی این است که بچه های کوچک نمی توانند به سراغ آن بروند و کفش ها را از داخل جاکفشی دربیاورند!

جا کفشی چوبی جدید
مدل جدید جا کفشی چوبی

اگر به دنبال طرحی متفاوت برای جا کفشی هستید، می توانید ساخت آن را به مراکز تولیدی سفارش دهید تا مدرن ترین و شیک ترین مدل جا کفشی را برای شما آماده کنند؛ اما این را هم در نظر داشته باشید که خودتان هم می توانید جا کفشی زیبایی برای خود بسازید. ساخت جاکفشی توسط خودتان باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و می توانید طرح و مدل موردنظرتان را دقیقا بسازید. در این نوشته با ایده های جالب برای انتخاب مدل جاکفشی چوبی آشنا خواهید شد.

برای ساخت جا کفشی معمولا از متریال هایی مانند چوب یا فلز استفاده می شود؛ اما جا کفشی های چوبی طرفداران بیشتری نسبت به سایر مدلهای جا کفشی دارد. شما می توانید رنگ جا کفشی را مطابق با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید تا وسایل خانه شما با هم متناسب و هماهنگ باشند.

یکی از مدلهای جالب برای ساخت جا کفشی، این است که آن را به صورت قفسه ای بسازید. با این کار، هر کفش می تواند در یک بخش از جا کفشی قرار بگیرد. با ساخت این مدل جا کفشی، از روی هم قرار گرفتن کفش ها جلوگیری خواهید کرد و دیگر شاهد خراب شدن ظاهر کفش ها نخواهید بود. این مدل جا کفشی در عین سادگی بسیار زیبا است و هرگز از مد نمی افتد.

جا کفشی چوبی جدید
مدل جا کفشی چوبی جدید

یکی از دیگر مدلهای جذاب جا کفشی را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید که به سمت بیرون باز می شود و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد.

مدل جا کفشی مدرن
ساخت جا کفشی شما با هوم سرویز

مدل جاکفشی مدرن

در مدل های جدید جاکفشی، سادگی و ظرافت را مشاهده می کنیم. یکی از مدلهای جدید جاکفشی، جاکفشی سه تیکه است که سه قسمت مجزا برای قرار دادن کفش ها دارد و افراد می توانند کفش های خود را به تفکیک در این جاکفشی ها قرار دهند. این روزها مدل جا کفشی کنسولی نیز مدشده است و بسیاری از افراد به انواع جاکفشی کنسولی جدید علاقه دارند. معمولا در بالای این مدل جا کفشی ها نیز آینه نصب می شود که باعث زیباتر شدن فضای ورودی خانه خواهد شد.

برای افرادی که تعداد زیادی کفش دارند، ساخت جا کفشی های بزرگ و ویترین مانند را پیشنهاد می کنیم. این جاکفشی ها جزو جاکفشی آپارتمانی نیستند؛ زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند؛ اما در خانه های شخصی و بزرگ قابل استفاده هستند. اگر در خانه خود، اتاق مخصوص لباس دارید، می توانید این مدل جاکفشی زیبا و شیک را در اتاقتان قرار دهید و کفش های خود را به صورت زیبا و منظم در آن بچینید. اضافه کردن نورپردازی در این جا کفشی ها باعث جذابیت بیشتر آنها می شود و جلوه بیشتری به آن می دهد. این مدل جا کفشی از جذاب ترین و زیباترین مدلها برای ساخت جا کفشی مدرن و شیک محسوب می شود. به همین دلیل است که این مدل جا کفشی را در خانه افراد معروف و بلاگرهای اینستاگرام هم مشاهده می کنید.

جاکفشی ساده
مدل جاکفشی جدید

برای ساخت جا کفشی باید به تمیزی کفش ها، تعداد آنها و نوع استفاده از آنها توجه داشته باشید. مثلا شما می توانید یک جا کفشی ساده و جمع و جور در ورودی خانه خود داشته باشید تا کفش های ورزشی، کفش اداری و کفش پیاده روی خود را در آن قرار دهید. در واقع کفش های روزانه خود را در آن جاکفشی قرار می دهید؛ اما کفش های مهمانی، صندل ها و بوت ها را در جا کفشی کمدی می گذارید. بسیاری از افراد، جا کفشی مخصوص کفش های مهمانی را در کنار کمد لباسشان می سازند. کفش های مهمانی کمتر استفاده می شوند و دیگر نیازی نیست نگران ظاهر کثیف و خاکی آنها باشید و می توانید آنها را در کنار کیف ها، لباس ها و اکسسوری های خود قرار دهید.

یکی دیگر از ایده های جالب برای ساخت جاکفشی جدید چوبی این است که شما جا کفشی را شبیه به یک نیمکت بسازید که افراد بتوانند روی آن بنشینند و کفش خود را بپوشند یا کفش هایشان را از پا دربیاورند. وجود جا کفشی نیمکتی در ورودی خانه هم به بیرون آوردن خستگی از تن افراد کمک می کند و هم ایده ای جالب برای قرار دادن کفش ها است.

جا کفشی مدل چمدانی هم از دیگر ایده های جالب برای ساخت جا کفشی است و شما می توانید کفش ها و وسایل خود را در هر کدام از طبقات جاکفشی قرار دهید. این مدل جاکفشی را می توان به وسیله پارچه هم ساخت و کفش ها را در آن قرار داد. جاکفشی سلطنتی از دیگر مدلهای جاکفشی است که برای خانه های مدل سلطنتی مناسب است و فضای خانه شما را کلاسیک و جذاب می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت جاکفشی چوبی هم ارائه میده؟
جا کفشی چوبی
مدلهای جذاب جا کفشی چوبی

جا کفشی های چوبی رنگی

از جمله مدل های جا کفشی جدید و جذاب، جا کفشی های رنگی هستند. با اینکه اکثر جاکفشی ها با چوب و MDF ساخته می شوند، اما می توان آنها را با روکش های مختلف پوشش داد و جاکفشی با رنگهای مختلف را تولید کرد. مثلا جا کفشی های سفید بسیار زیبا هستند و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال گزینه ای فوق العاده جذاب محسوب می شوند.

نکات مهم برای ساخت جا کفشی چوبی

حالا که می خواهید خودتان برای ساخت جا کفشی اقدام کنید، بهتر است مدل درب دار آن را انتخاب کنید؛ زیرا جا کفشی های درب دار مانع از منتشر شدن بوی کفش در محیط خانه می شوند و ظاهر زیباتری هم دارند.

ساخت جا کفشی ساده و شیک باعث حفاظت از کفش های شما می شود. مناسب ترین مکان برای قرار دادن جا کفشی در ورودی خانه شما یا پاسیو منزل است. قرار دادن جا کفشی در ورودی خانه از بی نظمی و شلختگی جلوگیری می کند. علاوه بر کفش ها، شما می توانید لباس ها، کیف، چتر و وسایل خود را نیز در قسمت بالایی جا کفشی قرار دهید. می توانید یک آویز لباس در بالای جاکفشی قرار دهید تا بتوانید از آن برای آویزان کردن لباسهایتان استفاده کنید.

بهترین مکان برای قرار دادن جا کفشی، ورودی خانه است؛ اما اگر فضای ورودی خانه شما کوچک است، می توانید آن را در بیرون خانه خود قرار دهید. همچنین می توانید جاکفشی های توکار یا مورب را سفارش دهید که فضای کمی را اشغال می کنند.

جا کفشی نیمکت دار
جا کفشی نیمکت دار

شما می توانید چوب به کار رفته در سرویس مبلمان را با چوب جا کفشی به صورت هماهنگ انتخاب کنید. شما می توانید ساخت میز عسلی مبلمان را نیز به تیم هوم سرویز بسپارید تا توسط نجاران حرفه ای این کار برای شما انجام شود.

یکی از موضوعات مهم این است که جا کفشی را در معرض تابش نور آفتاب یا بارش باران و برف قرار ندهید؛ زیرا با این کار جاکفشی شما خراب می شود و طول عمر آن پایین می آید.

ساخت جاکفشی
طراحی و ساخت جا کفشی چوبی با هوم سرویز

ساخت جا کفشی زیبا برای خانه شما با هوم سرویز

شما می توانید طرح و مدل جاکفشی را انتخاب کنید و طراحی و ساخت جاکفشی چوبی را به متخصصان حرفه ای و باتجربه تیم هوم سرویز بسپارید. شما می توانید جا کفشی چوبی مدل تمام چوب آن را انتخاب کنید یا اینکه سفارش ساخت جا کفشی نشیمن دار را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا