زیبایی

معرفی بهترین برند لاک ناخن ایرانی و خارجی

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که زمان زیادی را صرف رسیدگی و توجه به ناخن‌های خود می‌کنند، بدیهی است که همواره به دنبال بهترین برند لاک ناخن باشید. لاک ناخن از جمله محصولاتی است که توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری به تولید می‌رسد و برای تزئین و رنگ آمیزی ناخن‌های طبیعی یا کاشت شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آیا بهترین مارک لاک ناخن را می‌توان از میان برندهای ایرانی پیدا کرد؟ و پر فروش‌ترین لاک ناخن خارجی توسط کدام برند به تولید می‌رسد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تنها کافی است تا با هوم سرویز در ادامه این مطلب همراه باشید.

نظافت شرکت و اداره با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

بهترین برندهای ایرانی و خارجی لاک ناخن
بهترین برندهای لاک ناخن

چرا لاک ایرانی بزنیم؟

قبل از اینکه به معرفی بهترین برند لاک ناخن ایرانی بپردازیم بد نیست به این سوال پاسخ بدهیم که آیا لاک‌های تولید شده توسط برندهای ایرانی برای استفاده مناسب هستند یا نه؟

جالب است بدانید که بر خلاف تصور برخی از مصرف کنندگان که لاک‌ و لاک ژل‌های ایرانی را برای استفاده مناسب نمی‌دانند. این محصولات امروزه با کیفیت برابر با لاک‌های خارجی به تولید می‌رسند. از این رو اگر یک لاک ایرانی دارای برسی مناسب با پوشش‌دهی بالا باشد می‌‌توان آن را از جمله بهترین برندهای بازار دانست. البته یک لاک خوب باید علاوه بر این ویژگی‌ها، غلظت مناسب و ماندگاری بالایی داشته باشد و به بافت ناخن نیز آسیب نزند.

با توجه به این ویژگی‌ها در ادامه به معرفی چند برند ایرانی می‌پردازیم که بهترین مارک لاک ناخن را روانه بازار می‌کنند. با ما همراه باشید.

بهترین برند لاک ناخن ایرانی

لاک ناخن کالیستا، متنوع و مقرون به صرفه

برند ایرانی کالیستا از جمله برندهایی است که بیش از 100 رنگ لاک را روانه بازار کرد است. از این رو محصولات این تولید کننده هم برای کسانی که به دنبال لاک‌های ساده هستند و هم کسانی که تمایل دارند تا کاشت ناخن خود را با لاک‌های اکلیلی تزئین کنند، مناسب است. اما همه چیز هم به تنوع رنگ‌ها خلاصه نمی‌شود. کالیستا در فرمولاسیون لاک‌های خود از ویتامین E نیز استفاده می‌کنند. در نتیجه استفاده از این لاک موجب تقویت ناخن‌های شما شده و از شکستن آنها جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کالیستا را در فهرست بهترین برندهای لاک ناخن قرار می‌دهد حجم و قیمت مناسب آن است. همین امر نیز موجب می‌شود تا بتوانیم محصولات تولید شده توسط این برند را جزو لاک‌های مقرون به صرفه بازار طبقه بندی کنیم.

لاک ناخن مای، یک برند قدیمی و خوش‌نام

مای از جمله برندهای قدیمی تولید کننده لوازم آرایشی در ایران است که لاک‌های متنوعی را نیز به بازار عرضه کرده است. این برند خوش‌نام، گزینه‌های زیادی برای پیشنهاد به طرفداران لاک‌های مات، براق و حتی اکلیلی در چنته دارد. از این رو اگر به دنبال یک لاک ناخن با غلظت بالا و ماندگاری خوب هستید حتماً نگاهی به مجموعه متنوع لاک‌های این برند ایرانی بیندازید.

رنگبندی متنوع لاک ناخن مای
لاک ناخن مای

دوام و ماندگاری بالای لاک ناخن کنویس

اگر لاک ناخن یا ژلیش ناخن که از آن استفاده می‌کنید پوشش دهی خوبی ندارد و به راحتی لب پر می‌شود، بهتر است محصولات کنویس را تجربه کنید. لاک‌های برند کنویس پوشش دهی بالایی دارند و به صورت کاملاً یکدست، سریعاً روی سطح ناخن شما خشک می‌شوند. علاوه بر اینها لاک ناخن کنویس دوام و ماندگاری بالایی دارد و درخشش آن همیشگی است. از این رو تا لاک را از روی ناخن خود پاک نکنید، رنگ پریده یا لب پر نمی‌شود.

جالب است بدانید این نوع لاک رنگ بندی بسیار متنوعی دارد که به سادگی می‌تواند پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشد. براش پهن لاک ناخن کنویس نیز از جمله دیگر ویژگی‌های مثبت این برند است که پروسه لاک زدن را آسان‌تر می‌کند. به همین دلیل است که کنویس نیز در میان فهرست بهترین مارک‌های لاک ناخن ایرانی قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک لاک خارجی خوب چیست؟ بهترین برند لاک ناخن خارجی

  •  اگر به دنبال بهترین برند لاک ناخن خارجی هستید بد نیست بدانید لاکی که شما قصد خرید آن را دارید نه باید بیش از اندازه غلیظ و نه بیش از اندازه رقیق باشد. در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌ها در انتخاب یک لاک خارجی خوب، غلظت مناسب آن است.
  •  مواد اولیه مورد استفاده در فرمولاسیون یک لاک خوب باید فاقد مواد شیمیایی یا سرطان زا و بوی نامطبوع باشد. از این رو بهترین مارک لاک ناخن، برندی است که از ابتلای مصرف کننده خود به انواع بیماری‌ها به ویژه نوع تنفسی آنها جلوگیری کند.
  •  پوشش دهی یک لاک خوب باید به گونه‌ای باشد که نهایتاً با دو یا سه بار استفاده، روی ناخن را به طور کامل و یکدست بپوشاند. همچنین بهتر است لاکی را انخاب کنید که برسی پهن داشته باشد تا بتوانید به وسیله آن راحت‌تر لاک بزنید.
ویژگی‎‌های لاک خوب
ویژگی‎‌های لاک خوب
  •  کیفیت برس لاک ناخن نیز باید به گونه‌ای باشد که موهای برس به هنگام استفاده از لاک روی ناخن‌های شما نچسبد. فراموش نکنید که حتی اگر لاک شما فرمولاسیون فوق ‌العاده‌ای داشته باشد، ریزش موهای برس آن می‌تواند آن را به یک لاک بی کیفیت تبدیل کند. در ادامه به معرفی چند برند خارجی تولید کننده لاک ناخن می‌پردازیم که ویژگی‌های منحصر به فردی را در محصولات خود لحاظ کرده‌اند، با ما همراه باشید.

بهترین برند لاک ناخن خارجی

با لاک ناخن بورژوا مثل یک فرانسوی اصیل لاک بزنید!

برند فرانسوی بورژوا از جمله برندهای مشهور تولیدکننده لوازم آرایشی در دنیا است. لاک‌های تولید شده توسط این برند ماندگاری بالایی دارند و تا زمانی که به آنها نیاز داشته باشید روی ناخن‌های شما باقی می‌مانند. کیفیت، رنگ‌بندی متنوع و برس کاربردی نیز از جمله دیگر ویژگی‌های لاک ناخن بورژوا است که آن را به یک لاک خارجی مناسب برای انتخاب بدل می‌کند.

لاک ناخن رولون، انتخابی برای سلیقه‌های خاص

لاک ناخن رولون که توسط یک برند آمریکایی با همین نام به بازار عرضه می‌شود، بسیار متنوع است. البته تنوع این لاک تنها در رنگ‌بندی آن خلاصه نمی‌شود. رولون با تولید انواع لاک اکلیلی ریز و درشت و حتی لاک طراحی نیز این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به سرزمین جادویی لاک‌ها قدم بگذارند. به همین دلیل است که محصولات تولید شده توسط این برند آمریکایی را نیز می‌توان در فهرست بهترین برندهای ایرانی و خارجی لاک ناخن قرار داد.

با لاک ناخن اسی، یک لاک درجه یک را تجربه کنید!

برند اسی که در سال 2005 گران‌ترین لاک ناخن جهان را به بازار معرفی کرد در کوتاه‌ترین زمان به عنوان تولید کننده لاک‌های درجه یک شناخته شد. این برند در سال 2010 توسط برند لورآل خریداری شد تا زیر سایه یک کمپانی بزرگتر به حیات خود ادامه دهد. اسی خوشرنگ ترین، با نمک‌ترین و خاص‌ترین رنگ‌های لاک را به بازار عرضه کرده است. از این رو می‌توان آن را به عنوان یک لاک خارجی خاص به راحتی در فهرست بهترین برند لاک ناخن قرار داد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات لاک ناخن بانوان در خانه هم ارائه میده؟
بهترین مارک لاک ناخن
بهترین مارک لاک ناخن

بهترین مارک لاک ناخن

توجه به کیفیت محصولات آرایشی و روند تولید آنها موجب شده است تا ما امروز بتوانیم لاک ها و لاک ژل‌های متنوعی از برندهای مختلفی در جهان را به عنوان بهترین مارک لاک ناخن به شما معرفی کنیم. با این حال گاهی، وقتی بحث اولویت‌ها در میان باشد، شاید برندها نیز اهمیت خود را از دست بدهند. از این رو بد نیست در برخی مواقع، فارغ از نام‌ها به کیفیت، قیمت و ویژگی‌های یک لاک نیز دقت کنید. بدین ترتیب می‌توانید محصولی را خریداری کنید که علاوه بر اینکه به ناخن‌هایتان رنگ می‌بخشد، صورتتان را نیز به یک لبخند زیبا مزین ‌کند.

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند لاک ناخن ایرانی و خارجی آشنا کنیم. از این رو با هم به بررسی ویژگی‌های یک لاک خوب پرداختیم و دیدیم که باید در خرید لاک ناخن چه چیزهایی را در اولویت قرار بدهیم. با این حال ناگفته نماند که علاوه بر اینها، نکات دیگری را نیز در زمینه زیبایی موها و داشتن پوستی سالم و زیبا برایتان جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز به آنها دست پیدا کنید.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا