لوله کشی و تاسیسات

مقایسه رادیاتور پنلی لورچ با ایران رادیاتور

کدام برند رادیاتور بهتر است؟

یکی از وسایل گرمایشی پر استفاده از حال حاضر، رادیاتور است و دو شرکت ایران رادیاتور و لورچ، شرکت های ایرانی هستند که در زمینه تولید رادیاتور و محصولات مشابه آن به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و توانسته اند با کیفیت بالا و قیمت گذاری مناسبی که دارند، سهم خیلی خوبی از بازار را نصیب خود کنند و با برندهای خارجی به رقابت بپردازند. یکی از دغدغه های افرادی که می خواهند وسایل گرمایشی خریداری کنند، این است که رادیاتور پنلی لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور و کدام یک از این رادیاتورها کمتر به تعمیرات رادیاتور شوفاژ نیاز پیدا می کند و کارکرد بهتری دارد؟ در این مقاله می خواهیم در مورد مقایسه رادیاتور پنلی لورچ با ایران رادیاتور صحبت کنیم و بگوییم که کدام یک از این برندها بهتر عمل می کنند و کمتر به تعمیرات رادیاتور شوفاژ نیاز خواهند داشت.

اگر به فکر خرید وسایل گرمایشی مانند رادیاتور هستید و می خواهید بین دو برند لورچ و ایران رادیاتور بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

رادیاتور پنلی چیست؟

رادیاتور در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شود که هرکدام از این مدل ها، طرفدارهای خاص خودشان را دارند و براساس جنسی که با آن ساخته شده اند، می توانند گرمادهی داشته باشند و محیط خانه یا اداره شما را گرم کنند.

یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع رادیاتور، رادیاتور پنلی است که به خاطر جنس فولادی که دارد، می تواند گرمادهی بسیار مناسبی داشته باشد و در محیط های مسکونی و اداری قابل استفاده است.

اگر می خواهید از رادیاتور پنلی برای خانه خودتان استفاده کنید و می خواهید بدانید چه برند رادیاتوری بهتر است و کمتر به تعمیرات رادیاتور شوفاژ نیاز دارد، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر رادیاتور شوفاژ
مقایسه انواع رادیاتور شوفاژ

مقایسه رادیاتور پنلی لورچ و ایران رادیاتور

در ادامه می خواهیم از چند جهت رادیاتورهای این دو شرکت را باهم بررسی کنیم و در نهایت تصمیم گیری را به عهده خودتان می گذاریم تا بتوانید براساس موارد گفته شده، بهترین تصمیم ممکن را برای خودتان بگیرید.

پارامترهایی که بررسی می کنیم، مهمترین پارامترهای موجود برای انتخاب یک رادیاتور خوب هستند و کمک می کنند که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

1- جنس ساخت رادیاتور:

در زمینه جنس ساخت رادیاتور لورچ و ایران رادیاتور، باید بگوییم که هردوی این شرکت ها از فولاد برای ساخت محصولات خودشان استفاده می کنند. اما تفاوت آنها این است که شرکت لورچ از فولاد معمولی استفاده می کند که مطابق با استانداردهای موجود است، اما شرکت ایران رادیاتور از استنلس استیل استفاده می کند که همان فولاد است اما از نوع ضد زنگ.

تفاوت اساسی این دو آلیاژ باهم، این است که فولاد معمولی ممکن است دچار زنگ زدگی و خوردگی شود اما فولاد زد زنگ که در محصولات ایران رادیاتور استفاده می شود، به خاطر لایه ای از کروم که در سطح آن تشکیل شده است، از خوردگی و زنگ زدگی محفوظ می ماند و به همین خاطر طول عمر بیشتری خواهد داشت. البته جنس ساخت خیلی به نیاز داشتن به تعمیرات رادیاتور شوفاژ مربوط نمی شود، اما می تواند در میزان گرمادهی بسیار تاثیرگذار باشد.

همچنین فولاد معمولی نسبت به استنلس استیل، بسیار حالت پذیرتر و چکش خور تر است و می تواند حالت های مختلفی به خود بگیرد، اما استنل استیل به خاطر اینکه خشک تر است و شکننده تر خواهد بود، حالت پذیری کمتری دارد.

اما در کل اگر بخواهیم در این زمینه مقایسه ای بین این دو شرکت انجام بدهیم، باید بگوییم که جنس رادیاتورهای ایران رادیاتور بهتر است و از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهد بود و حتی بعد از از بین رفتن هم قابل بازیافت است اما رادیاتورهای لورچ از فولاد معمولی ساخته شده اند و احتمال زنگ زدگی آنها بسیار زیاد خواهد بود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

2- قدرت گرمایی رادیاتورها:

دومین پارامتر مهمی که می خواهیم آن را باهم بررسی کنیم و دو شرکت لورچ و ایران رادیاتور را باهم مقایسه کنیم، قدرت گرمایی رادیاتورها است.

قطعا همه ما به خاطر گرمابخشی یک رادیاتور را خریداری می کنیم و برند یا قشنگ بودن رادیاتور در الویت دوم ما هستند و نمی خواهیم در روزهای سرد زمستان از سرما بلرزیم و دلمان خوش باشد که رادیاتور قشنگی داریم. به همین خاطر مهم است که بتوانیم یک رادیاتور با گرمابخشی مناسب را انتخاب کنیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم.

در این قسمت باید بگوییم که قطعات استفاده شده در رادیاتورها تاثیر بسیار زیادی در گرمادهی آنها دارد و در این قسمت، برند لورچ نسبت به ایران رادیاتور بهتر عمل کرده است. از نظر کسانی که در بازار کار فروش و تعمیرات رادیاتور شوفاژ انجام می دهند، همیشه لورچ گرمادهی بسیار بهتری دارد و چون از کنکتورهای بلندتری برای ایجاد گرما در رادیاتور استفاده می کند، مدت بیشتری می تواند گرما را حفظ کند و به محیط خانه انتقال دهد.

نصب پکیج دیواری منزل خود را به هوم سرویز بسپارید.

رادیاتور
مقایسه شکل و مشخصات ظاهری رادیاتور

3- شکل و مشخصات ظاهری رادیاتور:

یکی از پارامترهایی که برای ما در انتخاب رادیاتور مهم است، این است که رادیاتوری که انتخاب می کنیم، شکل ظاهری مناسبی هم داشته باشد و قابلیت این را داشته باشد که به محیط خانه ما زیبایی بیشتری بدهد.

همچنین دوست داریم تمیزکردن و نظافت رادیاتور هم برایمان راحت باشد تا درگیر کارهای نظافتی زیاد نشویم. در این قسمت باید بگوییم که از نظر تمیز کردن رادیاتور، شرکت ایران رادیاتور به خاطر سطح صاف این محصولات، نظافت راحت تری خواهد داشت و می توانید به راحتی سطح صاف و براق این رادیاتور را تمیز کنید.

در بخش رنگ هم باید بگوییم که چون محصولات ایران رادیاتور به صورت کلی ضد زنگ هستند و در رطوبت هم مقاومت بالایی دارند، رنگ آنها از جنس آپوکسی 100 درصد است، اما محصولات برند لورچ به خاطر استفاده از فولاد معمولی و مقاومت کمتر در برابر رطوبت، رنگ استاتیک با پوشش نانو دارند که بتوانند مقاومت بیشتری در برابر رطوبت از خود نشان دهند و راحت دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند.

4- نصب رادیاتور:

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب رادیاتور پنلی، این است که نصب آنها راحت باشد. در این زمینه بهترین نوع رادیاتور، رادیاتور پنلی دو طرفه است که می توان به راحتی از آن استفاده کرد و با هرنوع لوله کشی قابل تطبیق است. اما متاسفانه برندهای لورچ و ایران رادیاتور در این زمینه ضعیف عمل کرده اند و رادیاتور دو طرفه ندارند.

برای نصب این رادیاتورها توصیه می کنیم حتما از یک فرد متخصص در تعمیرات رادیاتور شوفاژ و نصب رادیاتور کمک بگیرید که بتواند به بهترین شکل ممکن این کار را برایتان انجام دهد. شما می توانید تعمیر و نصب رادیاتور شوفاژ خود را به هوم سرویز بسپارید.

محصولات این دو برند، خوشبختانه وسایل موردنیاز برای اتصال و نصب را در جعبه خود دارند که این موضوع باعث می شود در هزینه های شما صرفه جویی شود و نیازی به خریدن وسایل نصب به صورت جداگانه نداشته باشید. هواگیری این رادیاتورها هم بسیار راحت است و به آسانی می توانید آنها را هواگیری کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

گارانتی رادیاتور
گارانتی و خدمات پس از فروش

5- گارانتی و خدمات پس از فروش:

یکی دیگر از بخش های مهمی که برای همه خریداران رادیاتور اهمیت زیادی دارد، گارانتی و خدمات پس از فروش است.

ممکن است در طول استفاده از رادیاتور، شما نیاز به خدمات تعمیرات رادیاتور شوفاژ پیدا کنید و یا حس کنید رادیاتور شما ایرادی دارد، در آن زمان است که نیاز به گارانتی و خدمات پس از فروش خواهید داشت و اگر شرکتی که از محصولاتش استفاده می کنید، پاسخگویی مناسبی نداشته باشد، قطعا نمی توانید به خوبی از پس این مشکل بربیایید.

در این زمینه باید بگوییم که ایران رادیاتور از نظر وجود دفاتر خدمات پس از فروش، بسیار بهتر عمل کرده است و تقریبا در هر شهری، شما می توانید نمایندگان ایران رادیاتور را پیدا کنید و از آنها خدمات پس از فروش موردنیاز خودتان را دریافت کنید، اما برند لورچ به اندازه این شرکت متمرکز نیست و نمایندگان زیادی ندارد.

از طرفی دیگر، برند ایران رادیاتور 10 سال خدمات پس از فروش در نمایندگی و کارخانه را دارد که می توانید از این خدمات برای تعمیر و حل مشکلات رادیاتور پنلی خودتان استفاده کنید و تعمیرات رادیاتور شوفاژ را به این شرکت بسپارید.

اما برند لورچ گارانتی 12 ساله تعویض و خدمات پس از فروش در درب منزل را دارد که باعث می شود نیازی نباشد شما به این شرکت مراجعه کنید، بلکه می توانید با ثبت درخواست خودتان، نماینده شرکت را در خانه خودتان ببینید و مشکلات محصولات را حل کنید. این هم تفاوت این دو شرکت در نوع خدمات پس از فروش و گارانتی است که می توانید از بین آنها، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟
تعمیرات رادیاتور شوفاژ
تعمیرات رادیاتور شوفاژ با هوم سرویز

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد تعمیرات رادیاتور شوفاژ صحبت کردیم و گفتیم که رادیاتور پنلی لورچ بهتر است یا ایران رادیاتور؟

همچنین در ادامه این دو شرکت را از نظر پارامترهای مختلفی که برای مشتریان اهمیت دارد باهم مقایسه کردیم تا بتوانیم بهترین گزینه ممکن را بشناسیم و محصولات آن را خریداری کنیم. باید بگوییم که ما سعی کردیم به صورت صادقانه نکات مهم در مورد این دو شرکت و محصولات و خدماتشان را به شما بگوییم و حالا تصمیم با شماست که براساس سلیقه و بودجه خودتان و نیازی که دارید، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید تا بتوانید از محصولات آن استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با برند لورچ و ایران رادیاتور بهتر و بیشتر آشنا شوید و بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از این شرکت ها بهتر هستند و می توانند نیازهای شما را در زمینه گرمایش خانه برطرف کنند.

تعمیر رادیاتور و شوفاژ شما با هوم سرویز

اگر می خواهید شوفاژ شما به خوبی کار کند و از گرمایش منزل خود رضایت کامل را داشته باشید، می توانید تعمیر رادیاتور و شوفاژ خود را به هوم سرویز بسپارید تا این کار را به سرعت و با هزینه مناسب برای شما انجام دهند.

قیمت تعمیر شوفاژ
قیمت نصب رادیاتور شوفاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا