لوازم خانگی

طرز استفاده از همزن برقی کاسه دار چگونه است؟

در هوم سرویز با روش کار با همزن برقی کاسه دار آشنا شوید

همزن برقی یکی از وسایل پر استفاده و پرطرفدار در آشپزخانه است که می تواند انجام کارهای مختلف را برای ما راحت کند. اگر اهل درست کردن شیرینی و کیک باشید، حتما می دانید که از همزن برقی می توانید برای ورز دادن خمیر کیک، هم زدن سفیده تخم مرغ، زدن خامه برای دیزاین کیک و بسیاری کارهای دیگر استفاده کنید که اگر بخواهید آنها را دستی انجام دهید، قطعا می توانند بسیار خسته کننده باشند. همزن برقی کاسه دار نوعی از همزن برقی است که کار با آن بسیار راحت تر است و مزیت های زیادی دارد، اما باید طرز استفاده از همزن برقی کاسه دار را بلد باشید تا با آن به خوبی رفتار کنید و کاری نکنید که همزن خراب شود و به تعمیر همزن برقی نیاز داشته باشد.

در این مقاله می خواهیم در مورد طرز استفاده از همزن برقی کاسه دار صحبت کنیم و بگوییم که چطور باید با همزن خودتان کار کنید تا مشکلی برای آن ایجاد نشود و دچار خرابی نشود. اگر از همزن برقی کاسه دار استفاده می کنید و هنوز نمی دانید که چطور باید به صورت درست همزن را به کار بگیرید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

مزایای همزن برقی کاسه دار
مزایای همزن برقی کاسه دار

 

مزایای همزن برقی کاسه دار چیست؟

همزن برقی به صورت ساده و کاسه دار وجود دارد که نوع کاسه دار، معمولا بهتر است و راحت تر می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه برخی از مزیت های همزن برقی کاسه دار را باهم بررسی می کنیم:

1- وارد نکردن فشار به دست:

همزن برقی ساده باید در دست گرفته شود و در ظرف موردنظر قرار بگیرد و خودمان باید آن را جابجا کنیم تا هم زدن به خوبی انجام شود که این کار کمی فشار به دست وارد می کند و اذیت کننده است. اما همزن برقی کاسه دار این مشکل را ندارد و خودش به راحتی تمام این کارها را انجام می دهد.

2- قابلیت های بیشتر:

همزن برقی کاسه دار به خاطر کاسه ای که دارد و حالت های چرخش مختلف، می تواند قابلیت هایی داشته باشد که همزن های معمولی ندارند. مثلا با همزن معمولی شما نمی توانید خمیر را ورز دهید چون فشار خیلی زیادی به دستتان وارد می شود، اما همزن کاسه دار به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

3- کارکرد راحت تر:

در همزن های ساده برای اضافه کردن مواد جدید باید همزن را خاموش کرده و کنار بگذارید تا مواد جدید را اضافه کنید و سپس مجددا به ادامه هم زدن برگردید. اما در همزن کاسه دار، نیازی به انجام این کارها نیست. چون همزن می تواند کار کند و شما به راحتی می توانید مواد جدید را به کاسه آن اضافه کنید تا باهم مخلوط شوند.

4- نیاز کمتر به تعمیر همزن برقی :

همزن برقی کاسه دار به خاطر اینکه نیازی به گرداندن با دست ندارد، کمتر امکان آسیب دیدن و یا فشار وارد شدن به پایه را دارد و این موضوع باعث می شود که کمتر به تعمیر همزن برقی خودتان نیاز پیدا کنید.

همزن برقی
چگونه با همزن برقی کار کنیم؟

چگونه با همزن برقی کار کنیم؟

در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با انواع همزن کار کنید تا راحت تر این کار را انجام دهید و از خرابی آنها جلوگیری کنید، چون اگر شما طرز درست استفاده از همزن برقی را ندانید، ممکن است به آنها آسیب وارد کنید و به خدمات تعمیر همزن برقی نیاز پیدا کنید. ما سعی می کنیم شما را با کارکرد این همزن ها و قطعات آنها آشنا کنیم تا راحت تر یاد بگیرید که هرکدام از سری ها و قطعات به چه دردی می خورند و بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

آموزش استفاده از همزن برقی دستی

همزن برقی دستی یا معمولی، همانطور که از نامش پیداست به صورت ساده قابل استفاده است. کافیست همزن را به برق متصل کرده آن را روشن کنید و در ظرفی که می خواهید مواد داخل آن هم زده شوند قرار دهید تا کار خودش را انجام دهید، گاهی اوقات نیاز است که همزن را با دست به صورت دورانی بچرخانید تا بهتر تمام بخش های مواد را هم زده و با هم مخلوط کند.

البته باید خیلی مراقب باشید که به همزن فشار وارد نکنید و یا آن را محکم به ظرف نکوبید، چون با این کارها به تعمیر همزن برقی خودتان نیاز پیدا خواهید کرد.

روش استفاده از همزن برقی
آموزش استفاده از همزن برقی کاسه دار

آموزش استفاده از همزن برقی کاسه دار

همزن برقی کاسه دار نوع پیشرفته تر همزن برقی است که می توانید با آن کارهای حرفه ای تری انجام دهید. برای اینکه با این نوع همزن راحت تر کار کنید، در ادامه بخش های مختلف آن را بررسی می کنیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر لوازم خانگی پخت و پز هم ارائه میده؟

سری های همزن برقی کاسه دار

همزن برقی کاسه دار به صورت پیشفرض سه سری دارد که شامل موارد زیر هستند:

1- سری تخت: این نوع سری مخصوص کارهایی مانند درست کردن کیک، هم زدن مایعات و در کل خمیرهای نرم است و می توانید به راحتی برای چنین کارهایی از آن استفاده کنید.

2- سری میله مفتولی: این نوع سری بیشتر مناسب کارهای ظریف تر مانند هم زدن سفیده تخم مرغ و فرم دادن به خامه است و می تواند این کارها را با دقت و کیفیت زیادی انجام دهد.

3- سری خمیر: این نوع سری همانطور که از نامش پیداست، برای هم زدن و ورز دادن خمیر استفاده می شوند و خمیرهای سفت تر را هم می توانید با استفاده از آن به راحتی ورز دهید و مشکلی با این موضوع نخواهد داشت.

کاسه همزن برقی کاسه دار

دومین بخشی که همزن برقی کاسه دار نیاز دارد، کاسه آن است. کاسه محفظه ای است که شما می توانید مواد غذایی که می خواهید با هم مخلوط شوند را در آن بریزید تا توسط سری ها باهم مخلوط شوند و بتوانید از آنها استفاده کنید.

جنس کاسه خیلی در این موضوع اهمیت دارد که در بخش های بعدی حتما در مورد آن نکته ای را به شما می گوییم که بتوانید انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

تعمیر آبمیوه گیری خود را به هوم سرویز بسپارید تا سریع و با هزینه مناسب این کار برای شما انجام شود.

همزن برقی
تنظیم سرعت همزن برقی

تنظیم سرعت همزن برقی کاسه دار برای حالت های مختلف

سرعت همزن برقی معمولا قابل تنظیم است و برای کارهای مختلف می توانید از سرعت های متفاوتی استفاده کنید. شما باید بدانید که هر سرعت مناسب چه کاری است تا بتوانید بهترین استفاده را از همزن داشته باشید و کاری نکنید که نیاز به تعمیر همزن برقی داشته باشید. در ادامه چند مورد را در این تنظیم سرعت همزن برقی می گوییم تا بهتر بتوانید این کار را انجام دهید:

1- سرعت معمولی: این سرعت برای زمانی مناسب است که تازه می خواهید مواد را باهم مخلوط کنید و کم کم آنها را به ترکیب خودتان اضافه کنید.

2- درجه سرعت 2: این سرعت برای زمانی مناسب است که می خواهید با سرعت بسیار کمی مواد را باهم مخلوط کنید. مثلا برای تهیه خمیر مایه نیازی به سرعت بالا ندارید و باید با سرعت کم این کار را انجام دهید که خمیر ماسه ورز داده شود.

3- درجه سرعت 4: این سرعت مناسب زمانی است که می خواهید خمیرهای نیمه سنگین را ورز دهید. مثلا خمیر کوکی یا کیک خمیرهایی هستند که خیلی سفت نیستند و ورز دادن آنها برای دستگاه سخت نیست.

4- درجه سرعت 6: این درجه برای زمانی مناسب است که می خواهید ترکیب خودتان را به عنوان هم زدن نهایی باهم مخلوط کنید و نیاز دارید سرعت دستگاه از متوسط کمی بیشتر باشد.

5- درجه سرعت 8: این درجه برای کارهایی مناسب است که نیاز به سرعت بالا دارند. مثلا برای هم زدن خامه یا سفیده تخم مرغ که می خواهید سرعت بالا باشد، می توانید از این درجه سرعت استفاده کنید.

6- درجه سرعت 10: این درجه برای کارهایی مناسب است که نیاز به سرعت خیلی بالا دارند. مثلا برای ساخت پوره و کرم می توانید از این درجه استفاده کنید یا در برخی از همزن ها می توانید برای امکان پاستاساز و آسیاب از درجه 10 استفاده کنید.

تعمیر همزن برقی
راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار

نکاتی در مورد خرید همزن برقی کاسه دار

در ادامه نکاتی را می گوییم که کمک می کنند برای خرید همزن برقی کاسه دار، انتخاب بهتری انجام دهید و بتوانید همزن های مناسب تری را بخرید که هم کاربرد بهتری داشته باشد و هم کمتر نیاز به تعمیر همزن برقی داشته باشید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر لوازم خانگی پخت و پز هم ارائه میده؟

1- جنس سری ها:

اولین نکته ای که باید در خرید همزن برقی کاسه دار به آن دقت کنید، این است که حتما توجه داشته باشید که جنس سری های همزن از کروم یا استیل باشد تا دچار زنگ زدگی نشوند. چون وجود زنگ زدگی در سری ها می تواند باعث شود که نتوانید از آنها استفاده کنید و این موضوع برای شما هزینه های زیادی برای خرید سری جدید را در بر خواهد داشت.

2- جنس کاسه همزن:

کاسه ها هم مانند سری همزن می توانند جنس های مختلفی داشته باشند و بهترین جنس استیل است که نه زنگ می زند و نه سریع خراب می شود. برخی از همزن ها وجود دارند که کاسه آنها پلاستیکی است و توصیه می کنیم به هیچ وجه کاسه پلاستیکی را خریداری نکنید.

چون کاسه پلاستیکی هم دوام خیلی کمی دارد و هم در هنگام بهم زدن غذاها، ممکن است توسط تیغه خراشیده شود و تکه های آن در غذای شما وارد شود. پس توصیه می کنیم تا حد امکان از کاسه استیل استفاده کنید.

3- قابلیت شستشو:

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در خرید همزن برقی کاسه دار باید آن را مد نظر قرار دهید، این است که تمامی قسمت های همزن مانند سری ها و کاسه به راحتی از بدنه جدا شوند و بتوانید آنها را بشویید.

چون در غیر این صورت، در بلند مدت همزن شما بسیار کثیف خواهد شد و نمی توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

4- تنظیم سرعت:

قابلیت تنظیم سرعت هم در همزن یکی از پارامترهای مهم است که باید به آن دقت کنید. سعی کنید همزنی خریداری کنید که تنظیم سرعت داشته باشد تا بتوانید برای کارهای مختلف از آن استفاده کنید و مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

5- لوازم جانبی مناسب:

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب همزن برقی کاسه دار، این است که بررسی کنید همزن به اندازه کافی امکانات و لوازم جانبی را به همراه داشته باشد تا نیازی نباشد که به صورت جداگانه آنها را خریداری کنید.

این موضوع کمک می کند که هزینه های اضافی بابت خرید لوازم جانبی همزن نداشته باشید.

تعمیر همزن برقی
تعمیر همزن برقی شما با هوم سرویز

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد تعمیر همزن برقی صحبت کردیم و گفتیم که طرز استفاده از همزن برقی کاسه دار چگونه است و چطور می توانید از آن استفاده کنید. همچنین باهم بخش های مختلف این نوع همزن را بررسی کردیم و در مورد تنظیم سرعت آن هم اطلاعاتی را به شما دادیم که بتوانید بهتر با آن کار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با روش کار همزن برقی کاسه دار بهتر آشنا شوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن، از همزن خودتان استفاده کنید و نیازی به خدمات تعمیر همزن برقی نداشته باشید.

تعمیر همزن برقی شما با هوم سرویز

شما می توانید تعمیر همزن برقی یا لوازم برقی خود را به هوم سرویز بسپارید تا دستگاه های خانگی شما خیلی سریع و با هزینه مناسب تعمیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا