بنایی و دکوراسیون

ایده های دکور اپن آشپزخانه

ایده های جذاب و شیک برای دیزاین اپن آشپزخانه را در هوم سرویز بخوانید

اپن آشپزخانه یکی از مکان هایی است که در خانه جلوه بسیار برجسته ای دارد و دکوراسیون اپن آشپزخانه، از همین نظر بسیار مهم و با اهمیت است. اگر اپن آشپزخانه شما زیبا و چشم نواز باشد، می تواند باعث شود که بیننده بقیه خانه را هم زیبا ببیند، اما اگر اپن آشپزخانه زیبا نباشد و شلوغ و بی نظم باشد، می تواند باعث شود که جلوه بخش های دیگر خانه هم نازیبا و زشت به نظر برسد.

به همین خاطر مهم است که با اصول دکوراسیون اپن آشپزخانه آشنایی داشته باشید و بتوانید این قسمت از خانه را به خوبی طراحی کنید، در این مقاله می خواهیم به شما تعدادی از ایده های دکور اپن آشپزخانه که براساس اصول دکوراسیون اپن آشپزخانه طراحی شده اند را بگوییم که می توانید با استفاده از آنها، اپن زیباتر و دلنشین تری داشته باشید و کمک کنید که بخش های دیگر خانه شما هم زیبا و چشم نواز به نظر برسند. اگر می خواهید اپن خانه خودتان را زیبا کنید و جاذبه بیشتری در آن ایجاد کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

زیبایی اپن آشپزخانه
زیبایی اپن آشپزخانه

چرا دکوراسیون اپن آشپزخانه مهم است؟

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، اپن آشپزخانه معمولا قسمتی است که پل ارتباطی میان اتاق نشیمن و آشپزخانه است و در مرکز دید قرار دارد، به همین خاطر است که دکوراسیون اپن آشپزخانه، یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود و افرادی که روی دکور خانه خودشان حساس هستند، حتما ایده هایی را برای زیباسازی این قسمت استفاده می کنند تا بتوانند جذابیت خانه خودشان را افزایش دهند.

اگر اپن آشپزخانه شما زیبا نباشد، می تواند باعث شود که بخش های دیگر خانه و مخصوصا آشپزخانه شما زیبا به نظر نرسد، اما اگر اپن آشپزخانه را درست و اصولی طراحی کنید، می تواند کمک کند که بخش های دیگر خانه شما هم زیبا و جذاب شود و خانه ای دلنشین تر داشته باشید. از آنجایی که ظاهر کابینتهای آشپزخانه تاثیر زیادی روی جذابیت خانه شما می گذارد، شما می توانید از هوم سرویز برای ساخت کابینت آشپزخانه خود کمک بگیرید تا به صورت حرفه ای کابینتهای آشپزخانه شما را مطابق با سلیقه شما پیاده سازی کنند و از نگاه کردن به آنها لذت ببرید.

در ادامه به شما ایده هایی را می گوییم که می توانید از آنها استفاده کنید و دکوراسیون اپن آشپزخانه خودتان را جذاب تر و دلنشین تر طراحی کنید.

دکور اپن
دکور اپن آشپزخانه

ایده های دکور اپن آشپزخانه

برای تزئین و دکور اپن آشپزخانه خود می توانید این ایده ها را اجرا کنید:

1- تزئین اپن با گیاهان:

اولین ایده ای که برای دکور اپن آشپزخانه می توانید از آن استفاده کنید، این است که این بخش را با استفاده از گل و گیاهان دلخواه خودتان تزئین کنید. مثلا می توانید چند گلدان کوچک از گل های زیبا را روی اپن قرار دهید یا می توانید یک باکس که در آن گل های آپارتمانی آویزان قرار دارند را بالای اپن قرار دهید و این موضوع می تواند باعث شود که زیبایی اپن شما بیشتر به چشم بیاید.

استفاده از گیاهان در طراحی دکوراسیون اپن آشپزخانه، می تواند هم به شما نشاط و حس خوب بیشتری بدهد و هم باعث شود که اپن آشپزخانه تان زیباتر به نظر برسد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

تزئین اپن
تزئین اپن با گیاهان

2- استفاده از ظروف طبقه ای:

ظروف طبقه ای که می توان در آنها میوه و… قرار داد، دکورهای بسیار جذابی برای اپن آشپزخانه هستند و می توانند اپن آشپزخانه را بسیار زیباتر کنند. شما می توانید این ظروف را با استفاده از میوه های رنگارنگ و زیبای فصل پر کنید و آنها را روی اپن قرار دهید تا هم جلوه بسیار زیبایی داشته باشند، و هم افراد بتوانند از آنها نوش جان کنند.

3- استفاده از کتاب های آشپزی:

اگر از کتاب های آشپزی استفاده می کنید و کتاب های زیادی در این زمینه دارید، یکی از ایده های جالب برای تزئین اپن آشپزخانه، این است که کتاب های آشپزی خودتان را روی اپن بچینید و آنها را به شکل های مختلف قرار دهید تا زیبایی خاصی داشته باشند.

این کار می تواند باعث شود که اپن آشپزخانه شما ظاهر زیباتری پیدا کند و البته می توانید با قرار دادن کتاب هایی که جلدهای زیبایی دارند، ظاهری جذاب و حرفه ای به این قسمت ببخشید.

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه

4- تزئین دیوار اپن آشپزخانه:

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید تا اپن آشپزخانه شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد، این است که دیوار اپن را تزئین کنید و این کار باعث می شود که اپن بیشتر به چشم بیاید.

می توانید این دیوار را با استفاده از کاغذ دیواری های پوستری خاص تزئین کنید یا تابلوهای موردعلاقه خودتان را در این قسمت قرار دهید، مثلا تابلوهای مرتبط با آشپزی می توانند انتخاب مناسبی باشند. با این کار شما می توانید کمک کنید که اپن آشپزخانه جذاب تر شود و جلوه بهتری داشته باشد و در نتیجه آشپزخانه خودتان را برجسته تر کنید.

5- استفاده از ادویه جات:

ایده دیگری که برای دکوراسیون اپن آشپزخانه می توانید از آن استفاده کنید، استفاده از ادویه جات رنگی روی اپن است. شما می توانید ادویه جاتی مانند فلفل، زردچوبه، آویشن، سماق و… که رنگ های مختلف و زیبایی دارند را، در شیشه های شفاف بریزید و آنها را روی اپن به صورت طبقه ای قرار دهید، این کار می تواند یک دکور بسیار زیبا و شیک برای اپن آشپزخانه تان ایجاد کند و باعث شود که چشم هر بیننده ای محو این رنگ ها شود.

سعی کنید از شیشه های تزئینی و زیبا برای این کار استفاده کنید و از ظروف پلاستیکی شفاف استفاده نکنید، چون این ظروف ممکن است زیبایی کمی داشته باشند و نتوانند خیلی به آشپزخانه شما زیبایی ببخشند.

دکور اپن با شمع و لامپ
ایده های جالب برای دکور اپن آشپزخانه

6- استفاده از شمع:

شمع یکی دیگر از وسایلی است که می تواند در دکوراسیون اپن آشپزخانه شما جا داشته باشد و زیبایی بیشتری را به این قسمت ببخشد. اگر اهل استفاده از شمع هستید و دوست دارید خانه خودتان را با آنها تزئین کنید، توصیه می کنیم که حتما این دکوراسیون را در اپن آشپزخانه خودتان به کار ببرید. برای این کار می توانید دو یا چند شمع را در جاشمعی های زیبا و چشم نواز قرار دهید و آنها را روی اپن آشپزخانه بچینید تا زیبایی خاصی به این قسمت ببخشند، در این زمینه می توانید براساس سلیقه و علایق خودتان خلاقیت به خرج دهید، مثلا می توانید شمع ها را با رنگ های مختلف انتخاب کنید که زیباتر باشند و یا می توانید آنها را در شکل های مختلفی انتخاب کنید که زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشند. این موضوع کاملا به خودتان و سلیقه تان بستگی دارد.

کانتر آشپزخانه
دکور کانتر آشپزخانه

7- استفاده از کناف:

کناف ها مصالحی هستند که معمولا به صورت دیوار پیش ساخته یا سقف پیش ساخته از آنها استفاده می شود و می توانید برای دکوراسیون اپن آشپزخانه هم از آنها استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی هم ارائه میده؟

شما می توانید با استفاده از کناف، شکل ها و طراحی های خاص و جذابی را برای اپن آشپزخانه انجام دهید و این موضوع کمک می کند که جذابیت این قسمت از خانه شما بسیار بیشتر شود و بتوانید از آن لذت ببرید.

می توانید با کمک یک طراح دکوراسیون داخلی، اپن آشپزخانه را با کناف طراحی کنید و شکل موردنظر خودتان را سفارش دهید تا برایتان ساخته شده و نصب شود و بتوانید از دکور اپن آشپزخانه تان لذت ببرید.

تزئین آشپزخانه با رنگها
تزئین آشپزخانه با رنگهای جذاب

8- استفاده از رنگ ها در اپن آشپزخانه:

اگر اهل سادگی باشید و زیاد طرفدار دکوراسیون و… نباشید، روش دیگری است که می توانید از آن برای دکوراسیون اپن آشپزخانه خودتان استفاده کنید. در این روش می توانید از رنگ های مختلف برای رنگ آمیزی اپن استفاده کنید و این کار باعث می شود که جذابیت اپن آشپزخانه بسیار بیشتر شود و دیدن آن لذت بخش تر باشد.

مثلا می توانید از رنگ های شاد استفاده کنید و یا اگر رنگ های خاصی موردعلاقه تان هستند، آنها را در قسمت دیوار و سطح اپن به کار ببرید تا بتوانید یک طرح زیبا را ایجاد کنید. البته باید دقت کنید که رنگ ها با هم همخوانی داشته باشند و با رنگ کابینت ها و مبلمان شما هماهنگ باشند تا زیبایی بیشتری ایجاد شود.

دکوراسیون اپن آشپزخانه
دکوراسیون اپن آشپزخانه

9- استفاده از نورپردازی:

نورپردازی یکی از عناصر مهم در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی است و در دکوراسیون اپن آشپزخانه هم می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. شما می توانید با استفاده از چراغ های زیبا و چشم نواز، نورپردازی فوق العاده ای را برای اپن آشپزخانه خودتان انجام دهید و جلوه زیبایی در این قسمت ایجاد کنید.

برای این کار می توانید از ایده های بسیار زیادی استفاده کنید و یا از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید که این کار را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام دهد و شما را برای ساخت یک اپن زیبا و بی نقص و نورپردازی جذاب راهنمایی کند.

نورپردازی آشپزخانه
نورپردازی اپن آشپزخانه

چکیده مطالب

در این مقاله در مورد دکوراسیون اپن آشپزخانه صحبت کردیم و ایده های دکور اپن آشپزخانه را به شما گفتیم که بر اساس اصول دکوراسیون می توانید از آنها استفاده کنید و یک اپن جذاب برای خودتان طراحی کنید.

همچنین چندین ایده را به شما گفتیم که کمک می کنند یک اپن زیبا و چشم نواز داشته باشید و بتوانید چشم هر بیننده ای را به این قسمت جذب کنید. در نهایت می خواهیم بگوییم که شما می توانید با خلاقیت خودتان، ایده هایی بسیار جذاب و دیدنی را ایجاد کنید.

مثلا می توانید ایده های گفته شده در این مقاله را باهم ترکیب کنید و یک ایده جدید بسازید یا می توانید ایده های خودتان را پیاده سازی کنید و اپن آشپزخانه را زیباتر کنید و هیچ محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که ایده های جذابی را برای دکوراسیون اپن آشپزخانه خودتان پیدا کنید و بتوانید با استفاده از آنها، خانه ای زیباتر و جذاب تر برای خودتان بسازید.

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی با هوم سرویز

طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما با هوم سرویز

اگر می خواهید خانه ای زیبا و شیک داشته باشید، طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به هوم سرویز بسپارید تا تمام قسمتهای خانه شما از جمله آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و… را به زیباترین شکل ممکن دکور کنند و خانه ای زیباتر و شیک تر داشته باشید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا