خانگی و ساختمانی

چگونه حشرات حبوبات و برنج را از بین ببریم؟

روشهای از بین بردن حشرات حبوبات و شپشک برنج را در هوم سرویز بخوانید

حشرات موذی همیشه به عنوان مزاحم هایی شناخته می شوند که چون سرعت زاد و ولد زیادی دارند، می توانند خیلی سریع تمام قسمت های خانه را پر کنند و حتی در برنج و حبوبات هم زیاد دیده می شوند. خیلی از خانم ها با دیدن این حشرات هم نگران می شوند و هم ممکن است بترسند و این موضوع باید سریعا حل شود تا هم فضای خانه آلوده و پر از حشرات موذی نشود و هم از مشکلات دیگری که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری شود. در این نوشته با روشهای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج آشنا خواهید شد.

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که سمپاشی حشرات موذی چه کمکی به این موضوع می کند و در کنار سمپاشی حشرات چه کارهای دیگری هستند که می توانید با انجام آنها، حشرات موذی برنج و حبوبات را از بین ببرید و خودتان را از شر مزاحمت های این حشرات خلاص کنید.

اگر در برنج و حبوبات و یا فضاهای مختلف خانه حشرات موذی را دیده اید و دوست دارید هرچه سریعتر آنها را از بین ببرید، می توانید از راه هایی که در این مقاله به شما خواهیم گفت استفاده کنید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

از بین بردن حشرات حبوبات و برنج
چرا حشرات موذی وارد خانه شما می شوند؟

چرا حشرات موذی وارد خانه می شوند؟

حشرات موذی برای اینکه بتوانند زنده بمانند و به زاد و ولد بپردازند، نیاز به فضاهای مرطوب و مناسب دارند و چه جایی بهتر است خانه و محیط هایی مانند آشپزخانه که به رطوبت نزدیک هستند.

فضای خانه اغلب برای حشرات موذی بسیار مناسب و دلپذیر است و کمک می کند که راحت تر بتوانند به زاد و ولد بپردازند، این موضوع باعث می شود که مخصوصا در فصل های گرم سال، شاهد این باشیم که حشرات به محیط خانه هجوم می آورند و به سرعت تکثیر می شوند.

راه های مختلفی برای مقابله با این موضوع وجود دارد که تعدادی از آنها با استفاده از وسایل دم دستی و چیزهایی است که در خانه پیدا می شود و تعدادی هم به صورت شیمیایی است که می توانید از این روش ها هم برای سرعت بیشتر در از بین بردن حشرات حبوبات و برنج استفاده کنید.

در ادامه این مقاله باهم راه های مقابله با حشرات حبوبات و شپشک را بررسی خواهیم کرد و سمپاشی حشرات را به شما توضیح می دهیم.

روشهای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج
روشهای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج

روشهای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج

برای مقابله با حشرات حبوبات و شپشک برنج این روشها را امتحان کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

1- قراردادن در یخچال:

برخی از وسایلی که می توانید آنها را در یخچال نگهداری کنید را می توانید تا 4 روز در یخچال گذاشته و سپس از یخچال خارج کنید و در محیط طبیعی نگهداری کنید. این کار باعث می شود که تمامی حشرات موذی موجود در آنها و کرم هایی که در آنها جا خوش کرده اند از بین بروند و از تکثیر بیشتر آنها جلوگیری کنید.

البته توصیه می کنیم حتما زمانی که می خواهید این محصولات را مصرف کنید، به خوبی آنها را بشویید و حواستان باشد که حشرات موذی در داخل آنها نباشند و پخته نشوند.

مثلا محصولاتی مانند شیرینی جات، آجیل و لوبیا و… را به خوبی بررسی کرده و بین آنها را باز کنید و تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ گونه آلودگی در میان آنها وجود نخواهد داشت.

2- استفاده از برگ بو:

برگ بو گیاهی بسیار خوشبو است که می تواند به عنوان یکی از راه های مناسب برای از بین بردن حشرات موذی استفاده شود. اگر مثلا در حبوبات و… حشرات موذی وجود دارند، برگ بو را درون این وسایل قرار دهید و پس از چند روز مشاهده خواهید کرد که حشرات کم کم از بین می روند و دیگر حشره ای وجود نخواهد داشت.

البته باید مقدار مناسبی از برگ بو را استفاده کنید تا بتواند قدرت خوبی داشته باشد در غیر این صورت، ممکن است نتیجه مناسبی دریافت نکنید.

3- نور آفتاب:

نور آفتاب، یک ضدعفونی کننده طبیعی است و برای از بین بردن حشرات موذی بسیار موثر است. برای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج با نور آفتاب کافی ست برنج، حبوبات یا وسایل دیگری که می خواهید از حشرات موذی پاک شوند را در یک سینی بزرگ پخش کنید و زیر نور آفتاب قرار دهید، با این کار به راحتی حشرات کم می شوند و از بین می روند و پس از آن می توانید آنها را بسته بندی کنید تا دیگر حشره ای نتواند به داخل آن مواد وارد شود.

قرار دادن حبوبات در آفتاب
قرار دادن حبوبات در آفتاب برای دور شدن حشرات

4- میخک:

میخک گیاهی است که برای مقابله با حشرات موذی بسیار مناسب است و می تواند به عنوان یک روش عالی برای سمپاشی حشرات استفاده شود. این گیاه را می توانید در جاهایی که مشاهده کرده اید حشرات موذی رفت و آمد دارند، قرار دهید تا آنها را دور کند و از تکثیر آنها جلوگیری کنید. چون در صورتی که سمپاشی حشرات موذی را انجام ندهید، ممکن است حشرات بسیار زیاد شوند و دیگر غیر قابل کنترل باشند.

5- گوگرد:

گوگرد ماده ای است که بوی خاصی دارد و به همین خاطر موردعلاقه حشرات موذی نیست. شما می توانید با قرار دادن گوگرد در جایی که حشرات را دیده اید، آنها را دور کنید و کاری کنید که دیگر سراغ وسایل شما نروند. برای این کار نیازی نیست که گوگرد خریداری کنید، می توانید از کبریت استفاده کنید و دانه های کبریت را در جاهایی که میخواهید پخش کنید تا حشرات را از محل موردنظر شما دور کنند. این کار هم روشی مناسب برای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج است.

6- سمپاشی حشرات موذی، بهترین راه برای مقابله با آنها:

تمام روش هایی که تا به اینجا گفتیم، راه های مناسبی برای جلوگیری از رشد و تکثیر حشرات در خانه شما هستند اما تمام این راه ها زمانی کاربرد دارند که تعداد کمی از حشرات را مشاهده کنید و این تعداد خیلی زیاد نباشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

اما گاهی اوقات ممکن است کنترل حشرات از دست ما خارج شود و نتوانیم با استفاده از روش های گفته شده به راحتی آنها را کنترل کنیم و کاری کنیم از بین بروند. به همین خاطر بهترین و سریعترین روشی که می توانیم استفاده کنیم تا از ورود حشرات موذی به خانه و تکثیر آنها جلوگیری کنیم، سمپاشی حشرات موذی است.

در این روش شما می توانید از یک فرد متخصص کمک بگیرید تا کار سمپاشی حشرات موذی را برای خانه شما انجام دهد و در سریعترین زمان ممکن خانه ای ضدعفونی و تمیز را به شما تحویل دهد.

سمپاشی حشرات
نکات مهم در هنگام سمپاشی حشرات

نکات مهم درباره سمپاشی حشرات موذی

برای اینکه سمپاشی حشرات موذی به بهترین شکل ممکن انجام شود، باید نکاتی را رعایت کنید که بتوانید از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری کنید، در ادامه می خواهیم در مورد این نکات صحبت کنیم و بگوییم که با چه روش هایی می توانید سمپاشی حشرات موذی را بهتر انجام دهید.

1- انتخاب سم مناسب:

اگر خودتان می خواهید کار سمپاشی حشرات را انجام دهید، توصیه می کنیم که حتما یک سم مناسب انتخاب کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن حشرات را از بین ببرید. گاهی اوقات ممکن است حشرات مختلف با سم های متفاوت از بین نروند و باید دقیقا حشرات را بشناسید تا بتوانید سم مناسب را انتخاب کنید و آنها را از بین ببرید. اگر از خدمات سمپاشی حشرات موذی هوم سرویز استفاده کنید، فرد متخصصی برای سمپاشی شروع به کار می کند و سم را به خوبی انتخاب خواهد کرد.

2- دور شدن از محیط خانه:

وقتی در خانه می خواهید سمپاشی حشرات موذی انجام دهید، بهتر است براساس قدرت سم از چند ساعت تا حتی چند روز از خانه خارج شوید تا سم به خوبی اثر بگذارد و بتواند کار خودش را انجام دهد.

برای جلوگیری از ایجاد مشکل، حتما قبل از سمپاشی حیوانات خانگی، افراد مسن و کودکان را به جای دیگری منتقل کنید تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود و خودتان هم بعد از سمپاشی حتما برای حداقل چند ساعت خانه را ترک کنید تا در معرض بوی بد سم قرار نگیرید.

اصول سمپاشی خانه
اصول سمپاشی خانه

3- اطلاع به همسایه ها:

ممکن است بوی بد سم در محیط آپارتمان بپیچد و همسایه ها را نیز اذیت کند، به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما قبل از سمپاشی حشرات موذی به همسایه ها اطلاع دهید تا در جریان باشند که قرار است این کار انجام شود.

4- قرار دادن ظروف داخل کابینت:

اگر نمی خواهید بوی سم یا تراوشات سم به ظروف و وسایل شما برسد، وسایل مهم خود را حتما در محیط کابینت ها قرار دهید و درب آنها را ببندید تا هیچ آلودگی به آنها نرسد.

5- بستن پنجره ها در حین سمپاشی و بعد از آن:

برای اینکه سم در محیط خانه بماند و تاثیر خودش را بگذارد، بهتر است تمامی پنجره ها و درب ها را ببندید تا گردش هوا وجود نداشته باشد و سم برای مدت مناسب در خانه بماند و کامل حشرات موذی را از بین ببرد.

6- باز گذاشتن پنجره ها:

بعد از چند ساعت تا چند روز که بعد از سمپاشی حشرات موذی به خانه بر می گردید، حتما پنجره ها را باز کنید که بوی سم از بین برود و تمامی محیط خانه را شستشو داده و تمیز کنید و همچنین مواد غذایی که احتمال می دهید سمی شده باشند را دور بریزید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

شپشک برنج
روشهای از بین بردن شپشک برنج

جمع بندی مطلب

در این مقاله در مورد سمپاشی حشرات موذی صحبت کردیم و گفتیم که چرا حشرات موذی به محیط خانه وارد می شوند و چطور می توانید آنها را از بین ببریم و چه راه هایی برای انجام این کار وجود دارد.

همچنین گفتیم که سمپاشی حشرات موذی بهترین روش مقابله با حشرات است و برای استفاده از این راه گفتیم که چه نکات و اصولی را باید رعایت کنید تا بتوانید بدون ایجاد هیچ مشکلی، سمپاشی حشرات موذی را انجام دهید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن با حشرات موذی مقابله کنید و روش های گفته شده را برای از بین بردن این مهمانان ناخوانده به کار ببرید.

یکی از مهمترین کارهایی که باعث جلوگیری از ورود انواع حشرات و موجودات کوچک به داخل خانه شما می شود، نظافت منزل و تمیز نگه داشتن آن است. برای نظافت ماهانه منزل خود و ضدعفونی محیط زندگیتان می توانید از خدمات نظافتی هوم سرویز استفاده کنید تا خانه ای تمیز داشته باشید و از زندگی در آن لذت بیشتری ببرید.

سمپاشی حشرات
سمپاشی حشرات داخل خانه شما با هوم سرویز

سمپاشی حشرات داخل منزل شما با هوم سرویز

برای از بین بردن حشرات حبوبات و برنج شما می توانید از خدمات هوم سرویز برای این منظور استفاده کنید و سمپاشی حشرات را به تیم هوم سرویز بسپارید. بهترین و مناسب ترین سمها برای سمپاشی حشرات موذی داخل خانه شما انتخاب می شود تا از شر تمام حشرات مانند حشرات حبوبات و شپشک برنج خلاص شوید. برای این منظور کافی است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کرده و درخواست خود را ثبت بفرمایید.

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا