بنایی و دکوراسیون

نکات مهم در خرید صندلی راک راحتی

نکات مهم برای انتخاب صندلی راک را در هوم سرویز بخوانید

صندلی راک راحتی یکی از مدل های بسیار جذاب صندلی است که هرکسی دوست دارد یکی از آن را در خانه اش داشته باشد. صندلی های گهواره ای یا صندلی های راک، انواع مختلفی دارند و شما می توانید به توجه به سلیقه خودتان و با توجه به سبک دکوراسیون خانه خودتان، هرکدام از انواع آن را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید. برای خرید صندلی راک راحتی شما باید نکاتی را رعایت کنید که هم یک صندلی مناسب و راحت خریداری کنید و هم بتوانید بهترین گزینه ممکن را براساس بودجه خودتان خریداری کنید. اما این نکات چه چیزهایی هستند؟

در این مقاله می خواهیم درباره نکات مهم در خرید صندلی راک راحتی صحبت کنیم و بگوییم که برای خرید این نوع صندلی، چه نکات مهمی را باید رعایت کنید و اصلا بهتر است صندلی راک را از کجا خریداری کنید؟

اگر به صندلی راک علاقمند هستید و دوست دارید از این صندلی در خانه خود داشته باشید تا هنگام ریلکس کردن، کتاب خواندن، مدیتیشن و… روی آن آرام بگیرید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جالبی را در مورد این نوع صندلی به شما بدهیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

صندلی راک راحتی به چه دردی می خورد؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که صندلی راک راحتی یا صندلی گهواره ای به چه دردی می خورد و اصلا خرید آن به صرفه و مناسب است یا فقط جنبه تزئینی دارد؟

باید بگوییم که صندلی راک که به آن صندلی گهواره ای هم گفته می شود، وسیله ای برای آرامش ماست. صندلی های راک معمولا براساس اصول ارگونومی بدن طراحی می شوند و طوری روی آنها می نشینیم که کمر و بدن ما در بهترین حالت باشد و حالت گهواره ای این صندلی که باعث می شود تکان بخوریم، حس آرامش مادرانه ای را به ما منتقل می کند و همین موضوع باعث می شود که راحت بتوانیم روی این نوع صندلی ریلکس کنیم و به آرامش برسیم و حتی بخوابیم.

اگر فردی هستید که اهل ریلکس کردن، کتاب خواندن، کار کردن با لپ تاپ کارهای این چنینی هستید و دوست دارید گاهی تنوع ایجاد کنید و به جای نشستن روی زمین یا مبل یک روش نشستن دیگر را امتحان کنید، توصیه می کنیم حتما از صندلی راک راحتی استفاده کنید.

خرید این نوع صندلی نه تنها بی فایده نیست، بلکه می تواند مکانی برای آرامش شما باشد و کمک کند هر زمان که خسته هستید، خوابتان می آید یا دنبال جایی برای آرامش پیدا کردن هستید، روی صندلی خود بنشینید و کمی تکان بخورید تا آرامشی که می خواهید را به دست بیاورید.

صندلی راک راحتی
صندلی راک راحتی

نکات مهم در خرید صندلی راک راحتی چه هستند؟

در ادامه می خواهیم نکات مهمی را بررسی کنیم که برای خرید صندلی راک راحتی باید آنها را در نظر بگیرید تا بتوانید یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟

1- مکان قرارگیری صندلی راک:

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، این است که شما می خواهید صندلی راک را در کجای خانه خودتان استفاده کنید؟ مثلا ممکن است شما بخواهید این صندلی را در بالکن قرار دهید یا در اتاق نشیمن. با مشخص کردن این موضوع، می توانید تصمیم بگیرید که ظاهر صندلی راک شما چگونه باشد.

مثلا صندلی هایی که مناسب بیرون هستند، معمولا وزن سنگینی دارند و ظاهری بسیار ساده دارند که در فضای بیرون جلوه مناسبی داشته باشند، اما اگر می خواهید صندلی را در داخل خانه خودتان استفاده کنید، می توانید از مدل های صندلی راک مبلی استفاده کنید که ظاهر آن را با مبلمان خودتان ست کنید تا هماهنگی بیشتری با دکوراسیون خانه شما داشته باشد.

2- صندلی راک چوب گردو یا راش:

یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید صندلی راک اهمیت بسیار زیادی دارد، این است که جنس آن را مناسب انتخاب کنید.

اگر می خواهید صندلی راک آماده خریداری کنید، معمولا جنس آنها کاملا مشخص است و اگر هم بخواهید ساخت صندلی راک راحتی به صورت اختصاصی برایتان انجام شود، می توانید جنس آن را خودتان مشخص کنید. معمولا بهترین نوع صندلی راک نوع چوبی آن است که از چوب گردو یا راش ساخته شده باشد و انواع فلزی ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی شوند به همین خاطر توصیه نمی کنیم آنها را تهیه کنید.

صندلی راک
صندلی راک چوب گردو

3- ایمنی صندلی راک راحتی:

صندلی راک قرار است باعث آرامش و راحتی شما شود و به همین خاطر باید تمام نکات مهم را در ایمنی آن در نظر بگیرید. مثلا باید چک کنید که اتصالات صندلی کاملا محکم باشد یا چوب استفاده شده در آن ترک نداشته باشد تا هنگام استفاده از آن صندلی دچار شکستگی نشود.

این نکته مخصوصا هنگام خرید صندلی راک برای کودکان یا سالمندان اهمیت بیشتری پیدا می کند و باید به خوبی صندلی موردنظر را بررسی کنید که خیالتان کاملا از این موضوع راحت شود.

4- امتحان کردن صندلی:

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که یک بار روی صندلی بنشینید و روی آن تاب بخورید تا امتحانش کنید، این موضوع می تواند باعث شود که متوجه شوید آیا صندلی برای شما مناسب است یا خیر.

چون شما نمی خواهید روی صندلی بنشینید که هر لحظه حس می کنید ممکن است از پشت بیفتید و جانتان به خطر بیفتد، به همین خاطر حتما روی صندلی نشسته و کامل آن را بررسی کنید تا خیالتان از این بابت راحت شود که صندلی برای شما مناسب است و خطری برایتان ایجاد نخواهد کرد.

صندلی راک
صندلی راک مناسب برای منزل شما

5- دسته صندلی:

صندلی راک معمولا با دسته است و وجود دسته کمک می کند که بتوانید به راحتی دست های خودتان را روی آن قرار دهید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید. توجه به دسته های صندلی و نوع طراحی آنها هم مهم است؛ چون اگر این قسمت راحت نباشد یا دسته نداشته باشد، ممکن است در آینده شما را از خریدتان پشیمان کند. پس حتما دسته های صندلی راک را بررسی کنید که هم مناسب باشند و هم استحکام خیلی خوبی داشته باشند و بتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

6- نوع مناسب صندلی:

صندلی راک انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها جذابیت های خاص خودشان را دارند، شما با توجه به دکوراسیون خانه خودتان و اینکه می خواهید صندلی را در کجا قرار دهید و از آن چه استفاده ای کنید، می توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت میز و صندلی چوبی هم ارائه میده؟

بهتر است برای این کار انواع صندلی راک راحتی را بشناسید و بدانید که هرکدام چه کاربردی دارند. در ادامه این موضوع را برایتان بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع صندلی راک راحتی
انواع صندلی راک راحتی

انواع صندلی راک راحتی

صندلی راک یا صندلی گهواره ای مدلهای مختلفی دارد که می توانید از بین آنها صندلی مناسب خود را انتخاب کنید:

1- صندلی راک کلاسیک:

این نوع صندلی راک راحتی، از قدیمی ترین نوع آن است و همان صندلی است که در فیلم های مختلف دیده ایم شکلی چوبی و حالتی کلاسیک دارد. این نوع صندلی معمولا هم برای بیرون و هم برای داخل خانه کاربرد دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

2- صندلی راک مدرن:

نوع دیگر صندلی راک راحتی که در دنیای امروز طرفداران بسیار زیادی دارد، صندلی راک مدرن است. این نوع صندلی بر پایه سبک مینیمال ساخته شده است و ظاهری کاملا ساده دارد؛ اما بسیار راحت است و می توانید از نشستن روی آن لذت ببرید. صندلی راک مدرن معمولا برای داخل خانه بیشتر استفاده می شود و کاربرد بیشتری دارد.

3- صندلی راک مبلی:

نوع دیگر صندلی راک که باز هم در داخل خانه استفاده میشود، نوع مبلی آن است. این نوع به خاطر اینکه امکان انتخاب پارچه، رنگ و… را به شما می دهد، به راحتی با مبلمان قابل ست کردن است و می توانید متناسب با دکوراسیون خودتان آن را انتخاب کنید.

صندلی راک مبلی
صندلی راک مبلی

4- صندلی راک لهستانی:

این نوع صندلی به خاطر چوب های خم خورده اش بسیار معروف است و ظاهری کلاسیک و جذاب دارد که می توانید از آن هم در بیرون و هم در داخل خانه خودتان استفاده کنید. به خاطر خم هایی که روی چوب این صندلی ایجاد شده اند، تابی بسیار ملایم روی این صندلی دریافت خواهید کرد که باعث می شود آرامش بسیار زیادی برایتان ایجاد شود.

5- صندلی راک باغی:

صندلی راک باغی، نوع دیگری از این صندلی است که مخصوص فضای بیرون طراحی شده است و از این نوع صندلی می توانید در حیاط و فضای باغ استفاده کنید.

سبک طراحی صندلی راک راحتی باغی و جنس آن، باعث می شود که حس آرامش و راحتی زیادی را بتوانید روی آن تجربه کنید.

6- صندلی راک مکانیزم دار:

این نوع صندلی راک که از جدیدترین انواع آن است، ایمنی بسیار بالایی دارد و می توانید به راحتی روی آن بنشینید و خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد. صندلی راک مکانیزه یا مکانیزم دار، معمولا بخشی در پایین دارد که به صورت ثابت است و بخش بالایی آن تاب می خورد و حرکتی می کند و یک قسمت پاف یا زیرپایی هم دارد که می توانید پاهای خودتان را روی آن قرار دهید و لذت ببرید.

صندلی راک مدرن
صندلی راک مدرن

جمع بندی مطالب

در این مقاله در مورد نکات مهم در خرید صندلی راک راحتی صحبت کردیم و گفتیم که اصلا خریدن این نوع صندلی چه فایده ای دارد و برای خرید آن، چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.

همچنین گفتیم که انواع صندلی راک را باید بشناسید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و به همین دلیل، انواع این صندلی را به شما معرفی کردیم تا کاملا با آنها آشنا شوید و بدانید که هر کدام چه کاربردی دارند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با صندلی راک آشنا شده باشید و بتوانید بهترین نوع این صندلی را برای خودتان انتخاب کنید و احساس آرامش بی نهایتی را به خودتان هدیه دهید.

ساخت انواع میز و صندلی چوبی با هوم سرویز

اگر دوست دارید مدلهای مختلف میز و صندلی چوبی مانند صندلی راک را در منزل خود داشته باشید، می توانید سفارش ساخت میز و صندلی چوبی را در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید تا میز و صندلی های چوبی مطابق با سلیقه شما و با هزینه مناسب ساخته شود.

همچنیوجود وسایل چوبی در منزل حس بسیار خوبی را به افراد منتقل می کند؛ زیرا چوب از عناصر آرامش بخش در طبیعت است و گزینه خوبی برای دکوراسیون منزل به حساب می آید. اگر به وسایل چوبی علاقه دارید، می توانید از تیم هوم سرویز برای ساخت کتابخانه چوبی و قفسه چوبی کمک بگیرید. برای این منظور وارد اپلیکیشن هوم سرویز شوید و درخواست خود را ثبت بفرمایید تا همکاران ما برای انجام خدمات موردنظر شما شروع به کار کنند.

یک دیدگاه

  1. سلام . من یک صندلی راک خریدم ، اما وقتی روی آن می نشینم و تکان می خورم، کمر درد می شوم . علتش را نمی دانم. نگران هستم این کمر درد ها منجر به دیسک کمر شود. لطفا مرا راهنمایی کنید. متشکرم

    عدد ۲۰ داخل ایمیل من انگلیسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا