زیبایی

جذاب ترین مدل های کوتاهی مو ترند پاییز و زمستان

مدلهای جذاب کوتاهی مو

فصل‌ها با خود تغییر به همراه دارند و ما نیز از تغییر طبیعت الهام می‌گیریم. مثلاً استایل لباس پوشیدنمان را عوض می‌کنیم یا سراغ مدل‌های جدید کوتاهی مو می‌رویم. در این میان، بعضی‌ها ترجیح می‌دهند تابع مد باشند. یعنی به محض نزدیک شدن به زمستان، دنبال مدل مو زمستانی می‌روند؛ حتی اگر آن مدل، مستلزم تراشیدن موها از ته باشد! در صورتی که اهل دنبال کردن ترندها و جدیدترین‌ها در دنیای مدل‌های مو هستید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کوتاهی موها با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

شگی؛ پر طرفدارترین مدل کوتاهی مو

کسی نمی‌داند که چرا مدل موهای دهه‌های 70 و 80 میلادی، دوباره محبوب شده اند. اما به نظر می‌رسد «شگی» به خاطر کژوال و راحت بودن، دوباره روی کار آمده است. ویژگی‌ اصلی این مدل مو پاییزی هم این است که انتهای موها خُرد بوده و در نزدیکی تاج سر، به صورت لایه لایه کوتاه می‌شوند.

خوشبختانه، شگی روی تمام انواع مو از بلند تا کوتاه و از مجعد تا صاف، جواب می‌دهد. ضمن اینکه این استایل، آنقدر تنوع دارد که بتوانید یکی را مطابق با چهره خود، انتخاب کنید. شکی کلاسیک، پیکسی، دهه 70، کوتاه و غیره؛ تنها نمونه‌هایی از این تنوع هستند.

مدل شگی؛ یکی از پر طرفدارترین مدل‌های کوتاهی مو
مدل شگی؛ یکی از پر طرفدارترین مدل‌های کوتاهی مو

باب ایتالیایی دهه 60 میلادی؛ مدل مو پاییزی نوستالژیک

اگر بگوییم پاییز و زمستان 2021، فصل بازگشت به گذشته بوده، اغراق نکرده‌ایم. علاوه بر شگی، یک مدل دیگر هم از دل دهه 60 میلادی و سرزمین مد، ایتالیا، سر برآورده است. پس اگر می‌خواهید مدل موی باب خود را برای پاییز به روز کنید، سراغ ورژن ایتالیایی آن بروید! در این مدل، قسمت پایین موها پر است و روی گردن را می‌پوشاند.

به عبارت دیگر، هم به اندازه کافی بلند است که بتوانید آن را ببندید و هم آنقدر کوتاه که راحت، سرتان را بچرخانید. علاوه بر این، می‌توانید فرق خود را به هر سمتی اعم از چپ یا راست، باز کنید. خبر خوب این است که مدل باب ایتالیایی به همه، صرف ‌نظر از سن و نوع مو، می‌‍آید. کافی است موهایتان را با شامپو بشویید و سپس، با سشوار و برس پوش حالت دهید. قشنگی آن، شما را مبهوت خواهد کرد.

مولِت؛ شیک‌ترین ترند مدل موی امسال

اگر دنبال یک مدل مو زمستانی بی‌ دردسر هستید که نگهداری از آن، آسان است؛ مولت را انتخاب کنید. این سبک کوتاهی مو هم، تاریخی است. با این حال، برای اینکه نتیجه کار عالی از آب درآید، باید سراغ یک آرایشگر خوب برای کوتاهی مو بروید. این نکته را هم باید اضافه کرد که مولت، برای موهایی با بافت طبیعی بسیار  ایده‌آل است. به ‌علاوه، حالت دادن به آن، فقط به مقدار اندکی موس مو نیاز دارد. 

مدل مولت؛ محبوب‌ترین ترند مدل موی 2021
مدل مولت؛ محبوب‌ترین ترند مدل موی 2021

گرگی؛ تلفیق دو مدل مو پاییزی قدیمی و محبوب

بدون شک، این مدل مو به اندازه اسم خود، ترسناک نیست! در حقیقت، استایل گرگی را می‌توان چیزی بین دو مدل شگی و مولت دانست. برخی حتی از آن، به عنوان رویکردی مدرن به مدل موی شگی یاد می‌کنند. هر چه هست، گرگی توانسته دل بسیاری را برباید. شاید راز جذابیت آن، در لایه‌های خیلی خرد موها نهفته باشد؛ در حالی که بلندی آنها در پشت سر، دست ‌نخورده باقی می‌ماند. اگر به این مدل علاقه‌مند شده‌اید، باید بگوییم که برای تمام انواع مو، مناسب است.

گرگی؛ مدل مو پاییزی تلفیقی از شگی و مولت
گرگی؛ مدل مو پاییزی تلفیقی از شگی و مولت

در جستجوی مدل موی دخترانه هستید؟ باب بلانت را امتحان کنید

کم نیستند کسانی که با تغییر فصل، به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ در ظاهر خود هستند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، مدل مو پاییزی باب بلانت را محک بزنید. تصور کنید که این سبک کوتاهی مو، با بلوز یقه اسکی و ژاکت چقدر شیک خواهد شد! علاوه بر این، باب بلانت به شما کمک می‌کند که از شر موهای خشکی که حاصل تابستان هستند؛ نجات پیدا کنید. برای اینکه نتیجه کار فوق ‌العاده شود، از آرایشگر بخواهید که موهایتان را لایه لایه کوتاه نکند.

باب بلانت؛ مدل مو ترند 2021 دخترانه
باب بلانت؛ مدل مو ترند 2021 دخترانه

چتری پرده‌ای؛ یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به موهای چتری

مدل‌های مختلف چتری، زمستان امسال غوغا کرده‌اند و چتری پرده‌ای هم، یکی از آنها است. در این مدل، موها از فرق وسط باز می‌شوند و شما تغییر زیادی را در خود خواهید دید. بنابراین، دیگر لازم نیست همه موهایتان را کوتاه کنید. از سوی دیگر، یکی از علل محبوبیت این نوع چتری این است که در مقایسه با مدل‌های دیگر بلندتر است. در نتیجه، موها به راحتی و زود هم بلند می‌شوند. در صورتی که میانه خوبی با چتری‌های کوتاه ندارید، این مدل مو پاییزی برای شما است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کوتاهی موی بانوان هم ارائه میده؟
چتری پرده‌ای؛ یک مدل مو پاییزی ترند
چتری پرده‌ای؛ یک مدل مو پاییزی ترند

وقتی یک چتری دیگر، ترند مدل موی کوتاه می‌شود

تا به حال درباره مدل چتری بوهو چیزی شنیده‌اید؟ بوهو هم درست مانند بیشتر مدل‌های این فهرست، از دهه‌های 60 و 70 میلادی، زنده شده است. ظاهر آشفته آن، به خصوص روی موهای موج‌دار و چتری‌های بلندتر؛ بسیار دیدنی می‌شود. ضمن اینکه چتری‌ها، روی چشم‌هایتان می‌افتند و این، جذابیت را دو چندان می‌کند. گویی چشم‌های شما از بین موج‌های چتری، در حال دید زدن هستند!

چتری بوهو؛ مدل موی کوتاه ترند 2021
چتری بوهو؛ مدل موی کوتاه ترند 2021

صورت بیضی دارید؟ با این مدل مو پاییزی خواهید درخشید

به نظر می‌رسد که امسال مدل‌های گوناگون چتری بسیار محبوب شده اند. چتری بلانت یکی دیگر از آن استایل‌های کوتاهی محبوب است. در این مدل، چتری‌های نوک ‌تیز و نازک، به صورت مستقیم روی پیشانی می‌افتند. یعنی انتهای آنها، پر و حجیم نیست. جالب است بدانید که چتری بلانت، روی موهایی که به طور طبیعی صاف یا ضخیم هستند؛ جلوه زیبایی پیدا خواهد کرد. بالاخره اینکه، داشتن صورت بیضی یعنی در انتخاب چتری بلانت تردید نکنید!

چتری بلانت؛ مدل مو چتری محبوب برای پاییز و زمستان
چتری بلانت؛ مدل مو چتری محبوب برای پاییز و زمستان

مدل مو باب فرانسوی کوتاه، شما را شبیه خانم‌های پاریسی می‌کند

شخصیت اصلی فیلم “آمِلی” را با آن موهای دوست ‌داشتنی به خاطر دارید؟ مدل باب فرانسوی کوتاه، نماد خانم‌های پاریسی است که نه تنها در پاییز و زمستان که در همه فصل‌ها، پر طرفدار است. تا آنجا که استایلیست‌ها معتقد هستند که این سبک فانتزی و جذاب، وارد سال 2022 هم خواهد شد. مشخصه اصلی آن هم این است که بلندی موها، تا خط فک و انتهای آنها، کمی لایه لایه است. خوشبختانه چه موی فر داشته باشید و چه نازک، باب فرانسوی به شما می‌آید.

مدل باب فرانسوی؛ ترند محبوب سال 2021
مدل باب فرانسوی؛ ترند محبوب سال 2021

لاب فر؛ مدل مو پاییزی ایده‌آل برای موهای بلند

موهای بلند و مجعد دارید؟ مدل لاب فر را، درست برای موهای شما ابداع کرده‌اند! در این استایل، بلندی موها خیلی مهم است. آرایشگرها بر این باور هستند که هر چه موها بلندتر باشد، حاصل کار شیک‌تر است. چرا که بلندی و شکل موها دست به دست هم می‌دهند تا موهایتان، حجمی طبیعی پیدا کنند. پس موهای بلند و پر پیچ و تاب، بهترین گزینه برای لاب فر به شمار می‌روند.

لاب فر؛ مدل موی مناسب پاییزی برای موهای بلند
لاب فر؛ مدل موی مناسب پاییزی برای موهای بلند

به دنبال تغییر زیادی نیستید؟ مدل مو متوسط کلاسیک را انتخاب کنید

همه هم در جستجوی تغییرات عجیب در ظاهر نیستند. برای بعضی‌ها، رنگ موی ساده بدون دکلره یا کوتاهی بدون مدل خاص؛ کفایت می‌کند. در این صورت، موهایتان را تا روی شانه و به سبک کلاسیک، کوتاه کنید. این استایل، هم کاملاً جذاب و زنانه خواهد بود و هم، برای حالت دادن وقت شما را نمی‌گیرد. به‌ علاوه، دستی هم به سر و روی موهای آسیب ‌دیده خود خواهید کشید. بنابراین، از آرایشگر بخواهید تا اندازه موهایتان در حدی باشد که، بتوانید دم‌ اسبی ببندید. همچنین به او یادآوری کنید که این مدل مو پاییزی، با حداقل لایه لایه کردن برای شما قشنگ است.

زمستان امسال با مدل باب فر؛ متفاوت‌تر از همیشه باشید

همانطور که می‌دانید مدل باب، یکی از متنوع‌ترین استایل‌های کوتاهی مو است. بنابراین مدل باب فر، با سبک بلانت سنتی؛ یکی نیست؛ اگر چه هر دو متعلق به یک خانواده هستند. باب فر برای آنهایی که تغییر می‌خواهند، گزینه مناسبی است. حتی اگر پشیمان شوید هم، جای نگرانی نیست. چون موها، خیلی راحت و سریع رشد می‌کنند. توصیه می‌کنیم برای هرچه زیباتر شدن کار، از آرایشگر خود درخواست کنید که بلندی موها را تا چانه، نگه دارد. ضمن اینکه، هر چه شدت و تعداد لایه‌ها کمتر، نتیجه منحصر به فردتر!

باب فر؛ مدل مو پاییزی متفاوت و منحصر به فرد
باب فر؛ مدل مو پاییزی متفاوت و منحصر به فرد

سوالات رایج درباره مدل مو پاییزی

آیا موی کوتاه برای پاییز و زمستان، ترند است؟

بله. برخی تصور می‌کنند که موهای کوتاه، تنها در فصل‌های گرم سال طرفدار دارند. اما حضور نام‌هایی مانند باب فرانسوی کوتاه یا انواع پیکسی در لیست محبوب‌ترین مدل‌ها، خلاف این تصور را ثابت می‌کنند.

آیا مدل مو چتری ترند پاییز و زمستان است؟

بله. بسیاری از مدل‌های قدیمی چتری مانند چتری پرده‌ای، از دهه 90 میلادی سر برآورده‌اند. از آنجا که این سبک‌های چتری به فرم‌های گوناگون صورت، می‌آیند؛ مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند.

کدام مدل‌های مو پاییزی برای صورت بیضی مناسب‌تر هستند؟

انواع گوناگون مدل شگی شامل شگی کوتاه، متوسط و بلند در زمره استایل‌هایی هستند که برای صورت‌های کشیده، ایده‌آل هستند. همچنین مدل موی لاب یا همان باب بلند نیز، به صورت‌های کشیده بیشتر می‌آید.

جمع‌ بندی

در این مقاله، شما را با چند مدل مو پاییزی آشنا کردیم که در روزهای پایانی سال 2021، محبوب شده‌اند. مدل‌های کوتاه، بلند و حتی متوسطی که می‌توانید با توجه به فرم صورت خود، یکی از آنها را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید از دنیای وسیع مدل‌های مو بیشتر بدانید، می‌توانید به دیگر مقالات ما در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز سر بزنید. ما در این مطالب همچنین، ترفندهای کاربردی و آسانی را برای مراقبت از پوست و مو، با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. بدون شک، مطالعه این مقالات می‌تواند اطلاعات شما را افزایش دهد تا بتوانید زیباتر و جذاب تر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا