لوازم خانگی

جاروبرقی چی بخرم؟ بهترین مارک جاروبرقی خارجی و ایرانی

در دنیای امروزی، همه ما دوست داریم که از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنیم تا بتوانیم کارهای مختلف را آسان‌تر و سریع‌تر انجام دهیم و زندگی راحت‌تری داشته باشیم. اکثر خانم‌ها به موضوع نظافت و تمیز کردن منزل، اهمیت زیادی می‌دهند و دلشان می‌خواهد که خانه خود را به بهترین شکل ممکن تمیز کنند. یکی از مراحل مهم برای نظافت منزل، جارو کشیدن سطح زمین است.

در گذشته، جاروکشی منزل با استفاده از جاروهای دستی انجام می‌شد و این کار بسیار وقت‌گیر و خسته‌کننده بود؛ اما امروز با استفاده از جاروبرقی، افراد می‌تواند خیلی سریع خانه خود را جارو بزنند و منزلشان را نظافت کنند.

خرید جاروبرقی درست و مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین خاطر است که اکثر افراد هنگام خرید جاروبرقی، این سؤال برایشان پیش می‌آید که جاروبرقی چی بخرم و بهترین مدل جاروبرقی کدام است؟ برای انتخاب و خرید بهترین مدل جاروبرقی، شما باید با نکات مهم خرید جاروبرقی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین مدل جاروبرقی را برای منزلتان انتخاب کنید.

در این مقاله می‌خواهیم به این سؤال پاسخ بدهیم که جاروبرقی چی بخرم و به شما می‌گوییم که در هنگام انتخاب جاروبرقی، لازم است به چه مواردی توجه داشته باشید. همچنین برخی از بهترین برندهای جاروبرقی ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که کیفیت خوبی دارند و گزینه مناسبی برای منزل شما هستند.

اگر به دنبال خرید جاروبرقی هستید و دوست دارید بهترین مدل جاروبرقی را انتخاب کنید تا درگیر مشکلاتی مانند تعمیر جاروبرقی و تعویض قطعات آن نشوید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جاروبرقی چی بخرم
جاروبرقی چی بخرم؟

جاروبرقی چی بخرم؟ 8 نکته مهم در خرید جاروبرقی

در ادامه می‌خواهیم 8 نکته مهم برای خرید جاروبرقی را به شما توضیح دهیم که شما را به سمت انتخاب بهترین مدل جاروبرقی هدایت می‌کند. فرقی نمی‌کند بخواهید برای منزلتان جاروبرقی بخرید یا به فکر خرید جاروبرقی برای محیط اداری هستید؛ در هر صورت باید به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل جاروبرقی را انتخاب کنید.

1- به قدرت مکش جاروبرقی توجه کنید:

قطعاً هیچ‌کدام از ما نمی‌خواهیم از جاروبرقی با قدرت مکش پایین استفاده کنیم. قدرت مکش جاروبرقی، موضوع بسیار مهمی است که روی قدرت جاروبرقی تاثیر می‌گذارد. اگر جاروبرقی با قدرت مکش پایین را برای منزل خود انتخاب کنید، مطمئن باشید که کار با جاروبرقی برایتان دشوار خواهد شد و نمی‌توانید به‌راحتی نظافت منزل را انجام دهید و می بایست دائما به دنبال علت عدم مکش جاروبرقی باشید!!!

به همین خاطر باید به قدرت مکش جاروبرقی توجه ویژه‌ای داشته باشید. هرچه قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد، قدرت مکش آن نیز بالاتر می‌رود و کار نظافت منزل سریع‌تر انجام می‌شود.

قدرت مکش جاروبرقی
قدرت مکش جاروبرقی

2- میزان سروصدای جاروبرقی را در نظر بگیرید:

دومین موضوع مهم برای انتخاب جاروبرقی، میزان سروصدای جارو است. یکی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام پرسیدن سؤال جاروبرقی چی بخرم به آن توجه کنید، میزان سروصدای جاروبرقی است.

اکثر خانه‌های امروزی آپارتمانی هستند و بیشتر افراد سعی می‌کنند از جاروبرقی با حداقل سروصدا استفاده کنند تا کار نظافت منزل را در نهایت آرامش انجام دهند و مزاحمتی برای سایر افراد به وجود نیاورند.

نوع طراحی موتور و نوع طراحی بدنه جاروبرقی از مهم‌ترین عواملی هستند که در میزان و علت صدای جاروبرقی تأثیر دارند و به همین خاطر نیاز است که به این موارد توجه کنید. میزان سروصدا با معیار دسی‌بل اندازه‌گیری می‌شود و معمولاً روی جعبه جاروبرقی درج می‌شود. بنابراین در هنگام خرید جاروبرقی، به میزان سروصدای آن توجه کنید.

میزان سروصدای جاروبرقی
میزان سروصدای جاروبرقی

3- به وجود فیلتر بهداشتی پاک‌سازی هوا اهمیت بدهید:

شاید تابه‌حال به این نکته توجه نکرده باشید که جاروبرقی چقدر می‌تواند در پاک‌سازی هوا و جذب گردوغبار مؤثر باشد. جاروبرقی‌های قدیمی از فیلترهای غیراستاندارد استفاده می‌کردند و آلودگی‌ها و گردوغبار موجود در هوا را جذب نمی‌کردند؛ اما جاروبرقی‌های جدید مجهز به تکنولوژی استفاده از فیلترهای بهداشتی هستند که می‌توانند گردوغبار و باکتری‌های موجود در هوا را نیز جذب کرده و به پاک‌سازی هوای خانه کمک کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر جاروبرقی هم ارائه میده؟

بنابراین اگر می‌خواهید با خرید جاروبرقی از به وجود آمدن مشکلات تنفسی پیشگیری کنید، در هنگام خرید جاروبرقی به وجود فیلتر بهداشتی مخصوص پاکسازی هوا و جذب آلودگی‌ها توجه کنید.

فیلترهای جاروبرقی
فیلترهای جاروبرقی

4- وزن جاروبرقی و قابلیت جابجایی آن را در نظر بگیرید:

چهارمین معیار در جواب به سؤال جاروبرقی چی بخرم، قابلیت حمل راحت جاروبرقی و وزن آن است. اگر می‌خواهید برای خانه خودتان جاروبرقی خریداری کنید، باید به این پارامتر توجه زیادی کنید؛ چون اکثر اوقات خانم‌ها اقدام به استفاده از جاروبرقی می‌کنند و به همین خاطر هرچه وزن جاروبرقی کمتر باشد، حمل و جابه‌جایی آن برای خانم خانه راحت‌تر خواهد بود.

خوشبختانه جاروبرقی‌های جدید موجود در بازار، با وزنی بسیار کم و در حدود 4 کیلوگرم عرضه می‌شوند که جابجایی آنها کار آسانی است.

اگر برای محیط‌های اداری و بزرگ اقدام به خرید جاروبرقی می‌کنید، دقت داشته باشید که زیر جاروبرقی حتماً چرخ وجود داشته باشد تا بتوانید جاروبرقی را به‌راحتی جابه‌جا کنید.

جاروبرقی چی بخرم
نکات مهم برای انتخاب جاروبرقی

5- نوع مخزن جمع‌آوری زباله را انتخاب کنید:

تمام جاروبرقی‌ها مخزن خاصی دارند که زباله‌های موجود روی زمین، در این مخزن جمع‌آوری می‌شوند و شما می‌توانید بعد از مدتی، برای تعویض یا خالی‌ کردن مخزن موردنظر اقدام کنید. مخزن جاروبرقی‌ها به دو صورت سطلی و کیسه‌ای وجود دارند و شما می‌توانید جاروبرقی با مخزن مناسب را انتخاب کنید.

معمولاً مخزن جاروبرقی‌های سطلی شفاف است و می‌توان داخل آن را مشاهده کرد. پس از پر شدن مخزن جاروبرقی سطلی، شما می‌توانید به‌راحتی آن را خالی کرده و شستشو دهید و سپس مجدداً آن را روی جاروبرقی نصب کنید. استفاده از جاروبرقی‌های سطلی، راحت است و گزینه خوبی برای محیط‌های اداری و بزرگ محسوب می‌شود.

در جاروبرقی‌های کیسه‌ای، شما باید کیسه جارو را بررسی کنید. کیسه موجود در بعضی از جاروبرقی‌ها، دائمی است و بعد از پر شدن کیسه، شما می‌توانید آن را تخلیه کرده و شستشو دهید تا مجدداً قابل استفاده شوند. بعضی از جاروبرقی‌ها نیز کیسه‌های یک‌بارمصرف دارند که پس از پر شدن کیسه، باید آن را دور بیندازید و یک کیسه جدید را جایگزین کنید.

در پاسخ به سؤال جاروبرقی چی بخرم، باید بگوییم که جاروبرقی سطلی به دلیل داشتن مخزن بزرگ برای جمع‌آوری زباله، انتخاب خوبی برای محیط‌های اداری، هتل‌ها و مکان‌های بزرگ است. بهترین گزینه برای خرید جاروبرقی برای منزل، جاروبرقی کیسه‌دار است. مزیت جاروبرقی‌های کیسه‌دار این است که مجهز به فیلتر مخصوص برای خروج گردوغبار از درون محفظه هستند و از ورود گردوغبار به داخل موتور پیشگیری می‌کنند. این موضوع باعث افزایش طول عمر جاروبرقی می‌شود. همچنین هزینه نگهداری از این مدل جاروبرقی کم است و با خرید جاروبرقی کیسه‌دار، کمتر به خدمات تعمیر جاروبرقی در منزل نیاز خواهید داشت.

توجه به مخزن جاروبرقی
توجه به مخزن جاروبرقی

6- به وجود لوله تلسکوپی در جاروبرقی توجه داشته باشید:

جاروبرقی‌های امروزی، دو لوله اصلی دارند. یکی از این لوله‌ها از جنس فلز است که لوله تلسکوپی نام دارد. برای استفاده راحت از جاروبرقی و جلوگیری از خم شدن زیاد در هنگام نظافت منزل، باید ارتفاع لوله جارو با توجه به قد شما تنظیم شود. تنظیم ارتفاع لوله جاروبرقی به کمک لوله تلسکوپی انجام می‌شود و به کاهش کمردرد در هنگام نظافت منزل کمک می‌کند.

با تغییر اندازه لوله تلسکوپی، شما می‌توانید به‌راحتی اندازه لوله را متناسب با قد خودتان تنظیم کنید. به همین خاطر به وجود لوله تلسکوپی در جاروبرقی توجه کنید تا در هنگام استفاده از جاروبرقی اذیت نشوید.

توجه به لوله و پارویی جاروبرقی
توجه به لوله و پارویی جاروبرقی

7- نوع طراحی پارویی جاروبرقی را در نظر داشته باشید:

پارویی یا همان قسمت پایینی لوله جاروبرقی که روی زمین کشیده می‌شود، بخشی است که طراحی آن اهمیت زیادی دارد. طراحی درست پارویی جارو، روی قدرت و میزان جمع‌آوری زباله‌ها توسط جاروبرقی تاثیر می‌گذارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر جاروبرقی هم ارائه میده؟

به همین خاطر توصیه می‌کنیم که به طراحی پارویی توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که پارویی جاروبرقی به‌خوبی طراحی شده است و می‌تواند تمامی گرد و غبارها و زباله‌ها را به‌خوبی از روی زمین جمع‌آوری کند. انتخاب جاروبرقی با پارویی مناسب کمک می‌کند که کار نظافت منزل بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود.

جاروبرقی چی بخرم
طراحی جذاب جاروبرقی

8- قیمت جاروبرقی‌های مختلف را مقایسه کنید:

تا اینجا، با پارامترهای مهم برای خرید جاروبرقی آشنا شدید که در جواب به سؤال جاروبرقی چی بخرم، کاربردی و مفید هستند. آخرین موضوع مهم برای خرید جاروبرقی، قیمت آن است.

این موضوع بسیار مهم است که شما چه بودجه‌ای را برای خرید جاروبرقی خودتان در نظر گرفته‌اید و باید باتوجه‌به این پارامتر مهم، اقدام به انتخاب و خرید جاروبرقی موردنظرتان کنید.

بنابراین، بهتر است در میان برندهای مختلف جاروبرقی، جستجو کنید و جاروبرقی مناسبی را انتخاب کنید که علاوه بر برخورداری از تمام امکانات، قیمت مناسبی داشته باشد.

همچنین اگر بودجه کمی برای خرید جاروبرقی در نظر گرفته باشید، نیاز است که از برخی امکانات چشم‌پوشی کنید تا بتوانید بهترین مدل جاروبرقی را متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

جاروبرقی چی بخرم ؟ آشنایی با بهترین مارک‌های جاروبرقی در ایران

اکنون شما با 8 نکته مهم برای خرید جاروبرقی آشنا شدید و فرق جاروبرقی باکیفیت با سایر مدل‌های جاروبرقی را می‌دانید. توجه به موارد گفته شده به شما کمک می‌کنند بتوانید جاروبرقی خوب و مناسبی را تهیه کنید و از انتخاب خود نهایت رضایت را داشته باشید.

حالا در ادامه پاسخ به سؤال جاروبرقی چی بخرم، می‌خواهیم برخی از بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که می‌توانید با خیال راحت جاروبرقی خودتان را از میان آنها خریداری کنید تا از کیفیت جاروبرقی مطمئن باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

جاروبرقی‌های زیر، از بهترین گزینه‌های بازار هستند:

1- جاروبرقی پارس‌خزر:

پارس‌خزر یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید محصولات الکتریکی و لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کند. پارس خزر از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی است. شرکت پارس خزر در طول این سال‌ها، توانسته است به فروش بالا برسد و سهم خوبی را از بازار ایران بگیرد.

یکی از معروف‌ترین محصولات شرکت پارس خزر، جاروبرقی‌های آن است که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما می‌توانید با خیال راحت جاروبرقی‌های این برند را خریداری کنید. جاروبرقی‌های پارس خزر هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هم قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارند.

2- جاروبرقی فیلیپس:

فیلیپس یک شرکت هلندی است که انواع محصولات برقی را تولید کرده و به کشورهای دیگر صادر می‌کند. فیلیپس، برندی جهانی است و تاکنون محصولات باکیفیتی را وارد بازار کرده است.

جاروبرقی‌های فیلیپس، از جمله معروف‌ترین و پرطرفدارترین انواع جاروبرقی در دنیا هستند که تنوع زیادی دارند و با کیفیت بالا تولید می‌شوند. اگر به دنبال جاروبرقی خوب و باکیفیت هستید، می‌توانید خرید خود را از برند فیلیپس انجام دهید. جاروبرقی‌های فیلیپس با تنوع بالا و قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، اقدام به انتخاب و خرید جاروبرقی کنید.

جاروبرقی‌ چی بخرم
بهترین جاروبرقی‌های ایرانی

3- جاروبرقی سامسونگ:

سامسونگ برندی است که تقریباً همه ما آن را می‌شناسیم. این برند کره‌ای، در زمینه تولید اکثر لوازم‌ خانگی و وسایل الکتریکی فعالیت می‌کند و به برندی معروف در دنیا تبدیل شده است.

جاروبرقی سامسونگ یکی از محصولات این شرکت است که با کیفیت بالا و استانداردهای خاص تولید می‌شود. کیفیت بالای جاروبرقی‌های سامسونگ به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات مختلف است. طراحی جاروبرقی‌های این برند نیز به صورت خلاقانه انجام می‌شود و شما می‌توانید زیباترین مدل‌های جاروبرقی را از برند سامسونگ خریداری کنید.

قیمت جاروبرقی‌های سامسونگ متفاوت است و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، بهترین مدل را انتخاب کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

4- جاروبرقی بوش:

بوش یک برند آلمانی است که در زمینه تولید لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کند. تمام محصولات این شرکت، با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند. با خرید هرکدام از محصولات شرکت بوش، شما می‌توانید سال‌های سال و با خیال راحت از وسیله خود استفاده کنید.

جاروبرقی بوش یکی از برترین جاروبرقی‌های موجود در جهان است که از کیفیت بالا و قدرت موتور فوق‌العاده‌ای برخوردار است. با خریداری جاروبرقی‌های بوش، می‌توانید نظافت منزل و جارو کشیدن خانه را خیلی سریع و راحت انجام دهید.

بهترین جاروبرقی‌های خارجی
بهترین جاروبرقی‌های خارجی

5- جاروبرقی دوو:

دوو نیز یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که تحت لایسنس بوده و در تولید انواع لوازم‌ خانگی فعالیت می‌کند و محصولات باکیفیت و بی‌نظیری را تولید کرده است. یکی از محصولات معروف این شرکت، جاروبرقی دوو است. در بازار، شما انواع جاروبرقی‌های دوو را مشاهده خواهید کرد که از کیفیت و قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به همین خاطر اگر به دنبال محصولی عالی و قدرتمند هستید، می‌توانید از میان جاروبرقی‌های دوو انتخاب خودتان را انجام دهید و از کیفیت و قدرت جاروبرقی خود، اطمینان کامل داشته باشید.

جاروبرقی چی بخرم
تعمیر جاروبرقی در منزل

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله، در مورد این صحبت کردیم که جاروبرقی چی بخرم و با هم 8 نکته مهم برای انتخاب و خرید جاروبرقی را بررسی کردیم.

همچنین در ادامه، برخی از برترین برندهای ایرانی و خارجی در زمینه تولید جاروبرقی را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با خیال راحت، خرید خودتان را از این برندهای معروف انجام دهید و از خرید جاروبرقی خود نهایت رضایت را داشته باشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که جواب سؤال جاروبرقی چی بخرم را پیدا کنید و بتوانید بهترین مدل جاروبرقی را انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند علائم تمام شدن زغال جاروبرقی را در وبلاگ هوم سرویز بخوانید و همچنین از سری محتواهای چی بخرم هوم سرویز با محتوای یخچال چی بخرم آشنا شوید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مختلفی در بخش لوازم خانگی نظیر تعمیر ماشین لباسشویی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا بتوانید از وسایل منزلتان بهتر نگهداری کنید و کارهای خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا