بنایی و دکوراسیون

رنگ اپوکسی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

رنگ‌های ساختمانی، کاربرد زیادی دارند و در صنایع مختلف از آنها استفاده می‌شود. رنگ اپوکسی، یکی از بهترین و بادوام‌ترین رنگ‌ها برای نقاشی ساختمان است. مقاومت رنگ اپوکسی بسیار زیاد است و در برابر ضربه از بین نمی‌رود. همچنین رنگ اپوکسی از جمله رنگ‌های قابل شستشو محسوب می‌شود که از نفوذ رطوبت به سطح دیوار جلوگیری می‌کند. این رنگ‌ها هیچ بویی ندارند. همچنین برای استفاده از آن‌ها نیاز به حلال وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای رنگ اپوکسی این است که اصلاً پوسته پوسته نمی‌شود. به دلیل چسبندگی بالای رنگ اپوکسی، از این رنگ می‌توان برای پوشش انواع سطوح چوبی، سیمانی، فلزی، گچی و… استفاده کرد. بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که رنگ اپوکسی چیست و چطور می‌توان از این رنگ استفاده کرد؟

اگر دوست دارید با روش تولید رنگ‌های اپوکسی آشنا شوید، باید بدانید که رنگ اپوکسی از ترکیب رنگ رزین اپوکساید با هاردنر پلی آمید ساخته می‌شود. وجود هاردنر (سخت کننده) باعث می‌شود که رنگ اپوکسی سریع‌تر خشک شود و کاملاً به سطح دیوار بچسبد.

از رنگ‌های اپوکسی بیشتر برای کف ساختمان‌ها استفاده می‌شود. همچنین به دلیل مقاومت بالای رنگ‌های اپوکسی در برابر سایش و ضربه، از این رنگ‌ها برای پوشش مکان‌های خاص ساختمان استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل شیمیایی، عوامل جوی، اصطکاک و سایش دارند.

در این نوشته قصد داریم درباره ویژگی‌ها و کاربرد رنگ اپوکسی با شما صحبت کنیم و مزایای استفاده از این رنگ برای نقاشی ساختمان را به شما توضیح دهیم. اگر قصد نقاشی دیوارهای ساختمان خود را دارید و به دنبال بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان هستید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

رنگ اپوکسی چیست
رنگ اپوکسی چیست

مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ اپوکسی چیست؟

از جمله ویژگی‌های مهم رنگ‌های اپوکسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ‌های اپوکسی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و از نفوذ رطوبت به داخل سطح جلوگیری می‌کنند.
  • رنگ‌های اپوکسی کاملاً بدون بو هستند.
  • احتمال پوسته پوسته شدن رنگ اپوکسی نزدیک به صفر است.
  • رنگ‌های اپوکسی در برابر سایش و ضربه بسیار مقاوم هستند و به سادگی آسیب نمی‌بینند.
  • رنگ‌های اپوکسی در ضخامت‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان از رنگ‌های اپوکسی با ضخامت بالا، به عنوان عایق روی سطوح ساختمان استفاده کرد.
  • این رنگ‌ها بسیار درخشنده و شفاف هستند و بعد از رنگ‌آمیزی، جلوه زیبایی به سطح می‌دهند.
  • رنگ‌های اپوکسی قابل شستشو هستند.
  • تنوع رنگ در رنگ‌های اپوکسی بسیار بالا است و می‌توان از این رنگ‌ها در انواع فضاهای ساختمان استفاده کرد.
  • با استفاده از رنگ‌های اپوکسی در کف ساختمان، می‌توان فضا را از سرما، گرما و نفوذ مواد شیمیایی حفظ کرد.

به همین دلیل است که از رنگ اپوکسی برای رنگ زدن کف یا نقاشی پارکینگ ساختمان استفاده می‌شود.

بهتر است رنگ‌های اپوکسی در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند؛ زیرا به دلیل وجود رزین در این رنگ، به مرور زمان رنگ اپوکسی در برابر نور خورشید زرد می‌شود و زیبایی خود را از دست می‌دهد. در صورت قرار گرفتن رنگ اپوکسی مقابل آفتاب، باید از لایه کیلر پلی اورتان روی این رنگ استفاده شود تا زیبایی و جذابیت رنگ اپوکسی ماندگارتر باشد.

رنگ اپوکسی کف
رنگ اپوکسی کف

انواع رنگ اپوکسی برای فضاهای مختلف ساختمان

رنگ‌های اپوکسی انواع مختلفی دارند و به همین دلیل از انواع رنگ اپوکسی می‌توان برای فضاهای مختلف استفاده کرد. متداول‌ترین انواع این رنگ‌ها عبارت هستند از:

  • رنگ‌های اپوکسی ساده: رنگ‌های اپوکسی ساده، بدون مواد افزودنی ساخته می‌شوند و بیشترین کاربرد را در پوشش کف‌ها و دیوارها دارند.
  • رنگ‌های اپوکسی ضد لغزش: این رنگ‌های اپوکسی حاوی مواد ضد لغزش هستند که عموماً برای سطح‌هایی که احتمال لغزش دارند مانند پله‌ها و سطوح مرطوب، استفاده می‌شوند.
  • رنگ‌های اپوکسی ضد استاتیک: از این رنگ‌ها برای محیط‌هایی که نیاز به کنترل الکترواستاتیک دارند، مانند اتاق‌هایی که پر از تجهیزات الکترونیکی هستند، استفاده می‌شود.
  • رنگ‌های اپوکسی ضد باکتریال: این رنگ‌ها حاوی مواد ضد باکتری هستند و غالباً در محیط‌هایی با شرایط بهداشتی حساس مانند بیمارستان‌ها یا آشپزخانه‌ها استفاده می‌شوند.
  • رنگ‌های اپوکسی خودتراکم: این نوع رنگ‌های اپوکسی، قابلیت خودتراکم دارند و برای محیط‌هایی که نیاز به صافی و تراکم بالا دارند، مانند سطوح صنعتی و تجاری، بسیار مناسب هستند.
طریقه مصرف رنگ اپوکسی
استفاده از رنگ اپوکسی برای نقاشی کف ساختمان

کاربردهای مختلف رنگ اپوکسی چیست؟

حالا که متوجه شدید رنگ اپوکسی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، بهتر است با کاربردهای مختلف رنگ اپوکسی نیز آشنا شوید. از جمله متداول‌ترین کاربردهای رنگ‌های اپوکسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از رنگ اپوکسی در حمام

یکی از مهم‌ترین کاربردهای رنگ اپوکسی، پوشش دیوارهای حمام است. همانطور که توضیح دادیم، رنگ اپوکسی در برابر رطوبت کاملاً مقاوم است. به دلیل دوام و مقاومت بالای رنگ‌های اپوکسی در برابر رطوبت، از این رنگ‌ها برای پوشاندن دیوارهای حمام استفاده می‌شود.

استفاده از رنگ اپوکسی در سونا و اتاق‌های استخر

در فضاهایی مانند اتاق‌های استخر و سونا، دما و رطوبت بالایی وجود دارد و به همین دلیل باید از رنگ‌های مقاوم و قابل شستشو در این فضاها استفاده شود. رنگ آمیزی دیوار استخر و سونا با استفاده از رنگ‌های اپوکسی، باعث می‌شود که این فضاها، به‌خوبی پوشانده شوند و جلوه‌ای زیبا و براق پیدا کنند.

استفاده از رنگ اپوکسی در کف گاراژها و پارکینگ‌ها

میزان تردد خودروها و افراد در گاراژ و پارکینگ زیاد است. به همین دلیل در این محیط‌ها باید از رنگ مقاوم و بادوام استفاده کرد. رنگ‌های اپوکسی به دلیل مقاومت، استحکام و دوام بالا، گزینه‌ای مناسب برای رنگ‌کاری کف گاراژها و پارکینگ‌های ساختمان است. همچنین باید بدانید که رنگ‌های اپوکسی در برابر ضربه، سایش و غلتیدن اجسام بسیار مقاوم هستند و در صورت رها شدن ابزارهای سنگین و ضربه‌های مختلف از بین نمی‌رود. بنابراین اگر به فکر نقاشی پارکینگ هستید، رنگ اپوکسی انتخاب خوبی برای ساختمان شما است.

نقاشی ساختمان
رنگ اپوکسی برای کف

استفاده از رنگ اپوکسی در مناطق تجاری

میزان تردد افراد در پاساژها و مناطق تجاری زیاد است. به همین دلیل در صورت استفاده از رنگ‌های معمولی برای نقاشی پاساژهای تجاری، این رنگ‌ها پس از مدت کوتاهی دچار فرسایش می‌شوند و از بین می‌روند. برای نقاشی ساختمان‌های تجاری و پاساژها، بهتر است از رنگ اپوکسی استفاده شود؛ زیرا ماندگاری رنگ اپوکسی روی سطوح زیاد است. همچنین استفاده از رنگ اپوکسی، باعث درخشیدن سطوح و کف مراکز تجاری می‌شود.

استفاده از رنگ اپوکسی در صنعت

شاید بپرسید که در صنایع مختلف، کاربرد رنگ اپوکسی چیست؟ باید بدانید که رنگ‌های اپوکسی در صنایع مختلف نیز کاربردهای زیادی دارند؛ مثلاً از رنگ‌های اپوکسی برای پوشش فلزات، سطوح فولادی، سوله‌های صنعتی، لوازم و تجهیزات محیط‌های دریایی استفاده می‌شود. همچنین برخی مخازن و محفظه‌های فلزی حاوی آب آشامیدنی و خطوط لوله‌ای نیز با استفاده از رنگ‌های اپوکسی رنگ‌آمیزی می‌شوند. به دلیل قابلیت ضدخوردگی رنگ اپوکسی، میزان استفاده از این رنگ در صنعت کشتیرانی نیز زیاد است.

از دیگر کاربردهای رنگ‌های اپوکسی نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟
  • استفاده از این رنگ‌ها به عنوان کامپوزیت
  • پوشش کف‌پوش‌های صنعتی
  • استفاده در موتورخانه‌ها و خطوط لوله‌ای
  • استفاده به عنوان پوشش حفاظتی در صنایع نفت، پتروشیمی ‌و گاز
  • پوشش سازه‌های الکتریکی هوافضا، تجهیزات دریایی و صنایع خانگی
  • استفاده متعدد در زیرزمین‌های مرطوب
  • پوشش انواع سطوح چوبی، سیمانی و فلزی
  • پوشش آزمایشگاه‌ها و مکان‌هایی که در معرض مواد شیمیایی قرار دارند
  • استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی

نقاشی پارکینگ و دیوارهای ساختمان
کاربردهای رنگ اپوکسی

طریقه مصرف رنگ اپوکسی چیست ؟

برای رنگ‌آمیزی سطوح مختلف با رنگ اپوکسی، مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا سطح مورد نظر را کامل تمیز کنید. این مرحله در رنگ‌آمیزی سطح، اهمیت زیادی دارد. در صورت آلودگی سطح، نتیجه کار رضایت‌بخش نخواهد بود.
  • پس از تمیزکاری سطح، می‌توانید از رنگ اپوکسی استفاده کرده و آن را روی سطح اعمال کنید.
  • پس از اعمال رنگ، صبر کنید تا رنگ کاملاً خشک شود. اگر می‌خواهید لایه دیگری روی سطح رنگ‌آمیزی کنید، باید اجازه دهید رنگ قبلی کاملاً خشک شود.
  • در مرحله آخر نیز می‌توانید روغن جلا را روی سطح اعمال کنید. با اعمال روغن جلا، سطح رنگ‌آمیزی پوشش بهتری داشته و در کنار آن درخشندگی و شفافیت سطح افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب رنگ مناسب و باکیفیت اهمیت زیادی دارد و به بهتر شدن نتیجه کار کمک زیادی می‌کند. شاید بپرسید بهترین برند تولیدکننده رنگ اپوکسی چیست ؟ در وبلاگ هوم سرویز، برخی از بهترین برندهای رنگ ساختمانی در ایران را به شما معرفی کردیم که می‌توانید رنگ‌های درجه یک را به‌راحتی از این برندها تهیه کنید. بعد از خرید رنگ مناسب، نوبت به استفاده از رنگ اپوکسی می‌رسد.

برای استفاده از رنگ اپوکسی، بهتر است به برچسب پشت رنگ توجه کنید و با طرز استفاده از محصول آشنا شوید. با توجه به اطلاعات محصول، می‌توانید نسبت هاردنر موردنیاز را تهیه کنید. اگر می‌خواهید نتیجه کار تمیز باشد، باید رزین و هاردنر را به‌درستی ترکیب کنید و این مواد را به‌خوبی هم بزنید. اگر مرحله هم زدن رزین و هاردنر را به‌درستی انجام ندهید، احتمالاً بخشی از رنگ اپوکسی حالت کشسان و چسبناک پیدا می‌کند و به‌خوبی خشک نمی‌شود. همچنین ممکن است هنگام نقاشی ساختمان با رنگ اپوکسی، حباب‌های زیادی را مشاهده کنید که روی سطح کار بچسبد.

به همین دلیل اگر تجربه کافی را ندارید، بهتر است این کار را به استادکار نقاشی بسپارید تا نقاشی کف و دیوارهای ساختمان را به‌خوبی انجام دهد.

طریقه مصرف رنگ اپوکسی
طریقه مصرف رنگ اپوکسی

مزایای استفاده از رنگ اپوکسی

رنگ‌های اپوکسی ویژگی‌های فوق‌العاده و مزیت‌های زیادی دارند که باعث کاربرد گسترده آن‌ها شده است. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از رنگ اپوکسی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالای رنگ‌های اپوکسی

رنگ‌های اپوکسی، انتخابی مناسب برای سطوح و کف ساختمان هستند؛ زیرا این رنگ‌ها در برابر فشار، ضربه شدید، گرما، آب، رطوبت و حتی مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل است که استفاده از این رنگ‌ها برای پوشش کف بسیار ایده‌آل است.

  • مقرون به صرفه بودن رنگ‌های اپوکسی

هزینه استفاده از رنگ‌های اپوکسی روی ‌سطوح ساختمان بسیار مناسب و اقتصادی است. در واقع، با استفاده از این رنگ‌ها، شما علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید، هزینه‌های جاری رنگ‌آمیزی را نیز کاهش داده‌اید.

  • ماندگاری و دوام بالای رنگ‌های اپوکسی

رنگ‌آمیزی با استفاده از رنگ‌های اپوکسی کمی‌ زمان‌بر است؛ اما رنگ‌های اپوکسی بسیار ماندگار هستند و دوام بالایی دارند. در واقع، پوشش این رنگ‌ها بسیار سخت و بادوام است و حتی در برابر تردد زیاد و حجم زیاد ترافیک نیز، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل، ماندگاری و دوام بالایی دارند و با استفاده از آن‌ها، تا مدت طولانی نیازی به رنگ‌آمیزی مجدد سطوح نخواهید داشت.

  • مقاومت بالا در برابر ترک و گرد و غبار

رنگ‌های اپوکسی در برابر ترک خوردگی بسیار مقاوم هستند و به سختی دچار لکه می‌شوند. در صورت ایجاد لکه روی رنگ اپوکسی نیز به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می‌شوند. همچنین این رنگ‌ها به دلیل ایجاد لایه بسیار مقاوم، از ورود هرگونه گرد و غبار روی سطح جلوگیری می‌کنند. در واقع این رنگ‌ها در برابر هر نوع ماده خارجی بسیار مقاوم هستند. به همین دلیل است که امروزه، میزان استفاده از رنگ اپوکسی برای کف ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف بیشتر شده است.

  • مقاومت رنگ‌های اپوکسی در برابر آتش

این رنگ‌ها در برابر آتش بسیار مقاوم بوده و دیر شعله‌ور می‌شوند. مقاومت رنگ‌های اپوکسی در برابر گرما به حدی است که می‌توانند گرما و حرارت را تا بیشتر از 200 درجه سانتی‌گراد تحمل کنند. به همین دلیل است که از رنگ اپوکسی برای پوشش انبارها و مکان‌های مخصوص نگهداری مواد منفجره استفاده می‌شود. با مطالعه برچسب روی این رنگ‌ها، می‌توانید به مقدار مقاومت رنگ اپوکسی در برابر آتش پی ببرید.

  • مقاومت رنگ اپوکسی در برابر لیز خوردن

نوعی از پوشش‌های اپوکسی با نام پوشش اپوکسی بدون لغزش وجود دارد که حتی در صورت خیس شدن یا چرب شدن نیز در برابر لغزش، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در واقع این رنگ‌ها سطحی مقاوم و صاف با بافت برجسته ایجاد می‌کنند که در برابر لغزش از خود مقاومت نشان می‌دهد. به دلیل داشتن این ویژگی، از رنگ‌های اپوکسی در سطح شیبدار، لنگرگاه‌های تفریحی و فروشگاه‌های ماشین استفاده می‌شود.

قیمت رنگ اپوکسی کف
رنگ اپوکسی کف

معایب استفاده از رنگ‌های اپوکسی

رنگ‌های اپوکسی در کنار مزایای فوق‌العاده‌ای که دارند، با معایب زیر نیز همراه هستند:

  • بعد از مدتی، رنگ‌های اپوکسی باید جایگزین شوند

درست است که رنگ‌های اپوکسی بسیار سخت و مقاوم هستند، اما پاک کردن و تمیز کردن آن‌ها به طور مداوم، باعث پاره شدن پوشش این رنگ‌ها می‌شود. به همین دلیل بعد از مدتی، باید رنگ‌های اپوکسی با استفاده از پوشش‌های دیگر جایگزین شوند. به عنوان مثال، در صورت استفاده از رنگ اپوکسی در مکان‌هایی مانند باشگاه‌های ورزشی که تجهیزات سنگین ورزشی به طور مداوم روی زمین قرار می‌گیرند یا به زمین می‌افتند، این رنگ‌ها پس از مدتی ترک خورده و باید جایگزین شوند؛ به همین دلیل این رنگ‌ها برای این مکان‌ها مناسب نیستند.

  • رنگ‌های اپوکسی لغزنده هستند

در صورت جلا دادن رنگ‌های اپوکسی با روغن، این رنگ‌ها بسیار لغزنده می‌شوند. به همین دلیل رنگ اپوکسی برای محیط‌های مرطوب که مدام در معرض تردد هستند یا محیط‌هایی که دائماً آب روی کف آن‌ها ریخته می‌شود، گزینه مناسبی نیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟
  • استفاده از رنگ‌های اپوکسی زمان‌بر است

اجرای رنگ‌های اپوکسی روی سطوح مختلف نیاز به زمان زیادی دارد. در واقع، برای استفاده از این رنگ‌ها باید سطح کاملا تمیز و آماده شود. به عنوان مثال، تمامی ‌ترک‌ها باید پر شده و تمام گریس‌های روغن به دقت تمیز شوند. این آماده‌سازی کمی‌ زمان‌بر و خسته‌کننده است. همچنین در صورت نیاز به اجرای یک لایه رنگ دیگر روی لایه قبلی، ممکن است چندین روز طول بکشد تا لایه قبلی خشک شود. تغییر رنگ، طراحی یا حذف رنگ اپوکسی از سطوح و کفپوش‌ها نیز زمان‌بر و پرهزینه است و باید توسط افراد متخصص انجام شود.

انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم جدول ترکیب رنگ برای نقاشی ساختمان را در وبلاگ هوم سرویز مشاهده کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان

سوالات متداول در خصوص رنگ اپوکسی

دلیل پوشش کف ساختمان با استفاده از رنگ‌های اپوکسی چیست؟

رنگ‌های اپوکسی نسبت به سایر رنگ‌ها ضخامت بیشتری دارند و بسیار محکم و بادوام هستند. همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند، به سادگی تمیز می‌شوند، شفافیت و درخشندگی خاصی دارند و مقاومت آنها در برابر رطوبت و گرما بسیار زیاد است. به همین دلیل غالباً از این رنگ‌ها در محیط‌های استخر، سونا و حتی کف مکان‌های مختلف به طور متعدد استفاده می‌شود.

آیا پوشش رویه رنگ اپوکسی باید اعمال شود؟

در فرآیند پوشش‌دهی با استفاده از رنگ‌های اپوکسی، از تکنیک لایه‌ای استفاده می‌شود. یعنی ابتدا پوشش پرایمر قرار می‌گیرد، سپس لایه میانی اجرا می‌شود و در آخر نوبت به پوشش رویه می‌رسد. این تکنیک مخصوصاً برای فلزات و سطوحی که در معرض خورندگی قرار دارند، بسیار مهم است. به همین دلیل ضرورت دارد پوشش رویه اپوکسی را اجرا کنید.

آیا می‌توان از رنگ اپوکسی برای کف چوبی استفاده کرد؟

این رنگ‌ها برای انواع سطوح و کف‌های مختلف مناسب هستند و در مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند. همچنین امکان استفاده از رنگ اپوکسی روی پوشش کف چوبی نیز وجود دارد و فقط باید قبل از رنگ‌آمیزی سطح، آماده‌سازی سطح را انجام دهید.

نقاشی ساختمان با رنگ اپوکسی
نقاشی ساختمان با رنگ اپوکسی

مشتقات مختلف انواع رنگ اپوکسی کدامند؟

این رنگ‌ها مشتقات مختلف و متنوعی دارند؛ که برخی از این مشتقات در گروه پرایمرهای صنعتی و سایر آن‌ها در گروه پوشش‌های میانی و پوشش‌های رویه قرار می‌گیرند. همچنین نوعی از رزین‌های اپوکسی هستند که فرمولاسیون متفاوتی دارند و در پروژه‌های پوشش‌دهی کف استفاده می‌شوند.

آیا در استفاده از رنگ اپوکسی محدودیتی وجود دارد؟

برای اجرا و استفاده از رنگ‌های اپوکسی نمی‌توان محدودیتی را ذکر کرد. از رنگ‌های اپوکسی می‌توان برای ساختمان‌های مسکونی، محیط های صنعتی و مکان‌های پر رفت‌وآمد استفاده کرد و از زیبایی و مقاومت این رنگ‌ها لذت برد.

اجرای رنگ اپوکسی
اجرای رنگ اپوکسی

جمع‌بندی مطالب

در این نوشته درباره رنگ اپوکسی و ویژگی‌های آن با شما صحبت کردیم. حالا شما می‌دانید که رنگ اپوکسی چیست و چه مزایایی دارد؟ به دلیل مقاومت و زیبایی رنگ‌های اپوکسی، از این رنگ‌ها برای پوشش سطوح داخلی و کف ساختمان زیاد استفاده می‌شود. بعد از خشک شدن رنگ اپوکسی، سطحی سخت و بادوام تشکیل می‌شود که در برابر رطوبت و ضربه کاملاً مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال رنگی مناسب برای نقاشی ساختمان خود هستید، می‌توانید از رنگ اپوکسی برای این کار استفاده کنید.

نقاشان حرفه‌ای و متخصص هوم سرویز، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند و کارهایی مانند نقاشی نمای بیرونی ساختمان، نقاشی راه پله و پارکینگ، رنگ‌آمیزی دیوارهای داخلی و رنگ زدن درب حیاط را با بهترین هزینه برای شما انجام می‌دهند. اگر قصد نقاشی ساختمان را دارید و دوست دارید ظاهری تمیز و زیبا به خانه خود بدهید، می‌توانید از خدمات نقاشی هوم سرویز استفاده کنید.

برای ثبت درخواست نقاشی ساختمان، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا