خانگی و ساختمانی

جدیدترین مدل های پرده برای پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب (ویژه نوروز 1400)

دوخت و نصب انواع پرده جدید یک راه ساده برای طراحی دکوراسیون داخلی شیک و لوکس است. بدون این پرده های رنگارنگ، انگار خانه یک چیزی کم دارد. داشتن پنجره های بزرگ و نورگیر یک مزیت بزرگ برای ساختمان های مسکونی است. به این ترتیب امکان استفاده از نور طبیعی وجود دارد.در صورتی که از یک پرده مناسب برای دیزاین پنجره استفاده نکنید، نورپردازی طبیعی هیچ جلوه ای ندارد. در این مطلب جدیدترین مدل های پرده ، ویژه نوروز 1400 گردآوری شده تا به راحتی بتوانید طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. هدف ایده گرفتن است و قطعا همه خانم های با سلیقه ایرانی، با دیدن این تصاویر صدها ایده جدید به دست می آورند. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه پرده مناسب را انتخاب کنیم؟

پرده های با کیفیت سال ها به زیبایی می درخشند کافیست در خانه تکانی نوروزی پرده های قبلی را بشویید تا رنگ و روی آن باز شود.از خدمات پرده شویی با بهترین کیفیت استفاده کنید تا هیچ آسیبی به پارچه و مدل دوخت پرده وارد نشود. شستن پرده ها در لباسشویی منزل یا با دست، می تواند موجب از بین رفتن رنگ یا مدل پرده بشود. اگر مدت هاست که همین پرده را نصب کرده اید بد نیست یک تغییر اساسی برای آغاز 1400 در نظر بگیرید. تعویض پرده هزینه بر است اما این مبلغ خیلی کمتر از سایر مخارج در دکوراسیون داخلی است. دیواری که پنجره روی آن نصب شده به عنوان اصلی ترین دیوار اتاق است. با کمی تغییر در این فضا می توانید روح تازه ای در فضای خانه جاری کنید. چقدر حاضرید برای تغییر روحیه و حال خوب بپردازید؟

شستشوی پرده و خدمات خشکشویی پرده

دوخت و نصب پرده

جدیدترین مدل های پرده 1400 کدام است؟

انواع و اقسام پرده های والان دار، برش خورده، طرح دار و ساده در آلبوم دکوراسیون 1400 دیده می شوند. تنوع طرح و رنگ پرده ها بسیار زیاد است. موقع انتخاب مدل پرده به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید. طرح های پر چین و والان دار در دکوراسیون کلاسیک جایگاه ویژه ای دارند. طرفداران سبک مدرن، پرده های ساده با ترکیب رنگی خاص را می پسندند. بدون در نظر گرفتن سلیقه ساکنین نمی توان یک پیشنهاد خاص را برای همه موارد در نظر گرفت. بعد از انتخاب مدل پرده نوبت به انتخاب رنگ است. پرده های پر نقش و نگارف فضا را شلوغ تر نشان می دهند اما در اتاق های بزرگ و سالن ها جلوه ای بی نظیر دارند. با توجه به محل نصب پرده می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

مهمترین معیارهای تعیین قیمت دوخت پرده

جدیدترین مدل های پرده پذیرایی

جدیدترین مدل های پرده برای دکوراسیون پذیرایی

دیزاین اتاق پذیرایی با پرده مناسب، اهمیت زیادی دارد. در حقیقت با این انتخاب سلیقه خود را به رخ مهمان می کشید پس نهایت دقت را به خرج دهید تا یک مدل مناسب با حال و هوای خانه را انتخاب کنید. معمولا ابعاد پنجره اتاق پذیرایی بزرگ تر است و می توانید حسابی روی پرده ها مانور دهید. حتی اگر ارتفاع پنجره اتاق پذیرایی کوتاه بود نیز حتما پرده های بلندتر را انتخاب کنید. قد پرده پذیرایی باید حدود 5 سانتیمتر بلندتر در نظر گرفته شود و اندکی روی زمین بیفتد.

در تصویر زیر نمونه هایی از مدل های پرده جدید با ظاهری ساده ولی رنگارنگ را می بینید. بازی رنگ ها به این مدل ها جان داده است. این طراحی را جوان تر ها و علاقمندان سبک مدرن بیشتر می پسندند. 

پرده شویی و نکاتی که حتما باید بدانید

جدیدترین مدل های پرده آشپزخانه

جدیدترین مدل های پرده برای آشپزخانه

آشپزخانه فضایی است که با نم و رطوبت و چربی و روغن در ارتباط است. انتخاب مدل های ساده تر که بدون والان هستند ایده خوبی است. به این ترتیب موقع شستشو و نظافت پرده هیچ مشکلی ندارید. پرده آشپزخانه باید دارای کیفیت بسیار خوبی باشد زیرا در معرض آلودگی و چربی قرار دارد. برای پاک کردن این چربی ها همیشه از شوینده های قوی استفاده می شود. پرده های ارزان قیمت خیلی زودتر خراب می شوند و مجبورید دوباره هزینه خرید پرده را بپردازید. در مورد آشپزخانه های اپن بهتر است رنگ پرده با پرده اتاق ذیرایی هماهنگی داشته باشد اما انتخاب مدل های دیگر، هیچ مکشلی ایجاد نمی کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

دکوراسیون اتاق خواب

جدیدترین مدل های پرده در اتاق خواب

مهم ترین ویژگی در انتخاب پرده برای اتاق خواب، ضخامت آن است. اتاق خواب فضایی خصوصی و انحصاری است. با استفاده از پرده می توانید جلوی دید مزاحم در شب را بگیرید. پرده های توری ساده و نازک به هیچوجه مناسب اتاق خواب نیستند. علاوه بر دید داشتن پرده، نورهای اضافی نیز خواب شب را مختل می کند. از مدل هایی انتخاب کنید که دارای لایه ای ضخیم تر برای شب باشد. در طول روز می توانید پرده را کنار بزنید تا نور وارد اتاق شود ولی در شب حتما پرده را به طور کامل بکشید.

رنگ پارچه پرده ای را هماهنگ با رنگ ملحفه ها و روتختی یا کفپوش ها انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری داشته باشد و نظم منطفی در دکوراسیون اتاق خواب، حفظ شود. در واقع اینجا را می توانید بر خلاف طراحی دیگر قسمت های منزل، دیزاین کنید. اگر رنگ های شاد را می پسندید لحظه ای درنگ نکنید. مهم اینست که در اتاق خواب، حس راحتی و آرامش داشته باشید.

همه آن چیزی که باید قبل از انتخاب و دوخت پرده بدانیم

دکوراسیون خلاقانه

قیمت نصب پرده در هوم سرویز

قیمت نصب پرده
قیمت دوخت پرده

سرویس دوخت و نصب پرده در تهران

خدمات نصب پرده هوم سرویز در همه مناطق تهران سفارش می پذیرد. انواع مدل های جدید پرده اتاق پذیرایی با کیفیت عالی دوخت و نصب می شود. جهت ثبت سفارش از طریق شماره تلفن درج شده در این مطلب یا اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. هزینه نصب طبق تعرفه محاسبه می شود و بر اساس متراژ چوب پرده متفاوت است. با توجه به تعداد بالای سفارش در ایام خانه تکانی نوروزی، لطفا سفارش خود را سریع تر ثبت کنید تا زمان بندی تحویل کار به موقع انجام شود. کیفیت خدمات هوم سرویز را از مشتری های قبلی بپرسید. ما به کار همیاران خود اطمینان داریم و خدمات دوخت و نصب پرده را به صورت تضمین شده ارائه می دهیم.

سفارش  دوخت و نصب پرده را به رایگان از اپ هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا