بنایی و دکوراسیون

طرح های متفاوت برچسب کابینت (چوب، سنگ، چرم، ممبران و …)

کابینت های قدیمی و رنگ رو رفته چهره آشپزخانه را زشت نشان می دهند. آیا در حال حاضر نمی توانید یک کابینت جدید سفارش دهید؟ این وضعیت در خیلی خانه ها وجود دارد اما همیشه راه های کم هزینه تری هم برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه هست. اگر بودجه کافی برای ساخت کابینت آشپزخانه ندارید به صورت موقت می توانید از برچسب کابینت آشپزخانه برای تزئین و نوسازی کابینت ها استفاده کنید. تعمیر کابینت ام دی اف و فلزی قدیمی ارزان تر از ساخت تمام می شود. اول ایراد کابینت ها را برطرف کنید و بعد با این برچسب های زیبا و رنگارنگ، فضای آشپزخانه را دوست داشتنی تر کنید. همیشه هم تغییر دکوراسیون گرانتمام نمی شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

برچسب کابینت آشپزخانه چیست؟

این برچسب ها نوعی روکش برای درب کابینت هستند که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. این روکش های برچسبی به صورت رولی و در ابعاد و سایزبندی به فروش می رسند. اغلب طرح های برچسب کابینت از موادی ساخته شده اند که قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را دارند. نمونه های ارزان تر ضد آب نیستند و کیفیت خوبی ندارند. برچسب های درب کابینت را می توان روی هر متریالی نصب کرد. کابینت های فلزی،چوبی، ام دی اف و … را می توان با این برچسب ها و  استیکرهای زیبا، نزئین کرد. انواع برچسب ساده و طرح دار کابینت آشپزخانه نیز وجود دارد که با هر سبک طراحی داخلی هماهنگی دارد.

بهترین روکش درب کابینت کدام است؟

طرح های برچسب کابینت

مزایای نصب برچسب کابینتی

  • ارزان و مقرون به صرفه بودن
  • نصب راحت و سریع
  • طرح های متنوع و رنگارنگ
  • قابلیت شستشو و نظافت آسان
  • سایزبندی متنوع برای همه کابینت ها

معایب برچسب کابینت

  • در مقایسه با کابینت جدید، دوام کمتری دارد
  • نیاز به دقت زیاد در نصب دارد در غیر این صورت، بد فرم دیده می شود

توجه: همه برچسب های کابینتی ضد آب نیستند. قیمت برچسب ساده ارزان تر از ضد آب است اما تفاوت هزینه ها چندان زیاد نیست. اگر قصد استفاده از این برچسب های متنوع را دارید حتما از انواع ضد آب خریداری کنید زیرا دوام بیشتری دارند و به راحتی می توانید درب کابینت ها را تمیز کنید.

ساخت کابینت آشپزخانه با نرخ رقابتی

نصب برچسب کابینت آشپزخانه

نصب برچسب کابینت آشپزخانه

موقع انتخاب برچسب ها به سبک طراحی خانه توجه کنید. به خصوص اینکه آشپزخانه های اوپن کاملا در دید قرار دارند. طرح های متنوعی برای برچسب درب کابینت وجود دارد و از این نظر دست تان حسابی باز است. قبل از نصب حتما کابینت ها را تمیز کرده و درب کابینت را بشویید. چربی و روغن و …چسبندگی را کاهش می دهد و برچسب به خوبی در محل نصب نمی شود. آب و رطوبت هم همینطور است بنابراین بعد از شستن کابینت ها، تا خشک شدن کامل آنها صبر کنید.

سپس همه دستگیره ها را باز کنید تا کار چسباندن برچسب راحت تر باشد. این محصولات با کاتر برش می خورند و می توانید اندازه های مورد نظر را به سادگی برش بزنید. دقت کنید اندازه ها کمی بزرگ تر از کابینت ها باشد تا موقع نصب با مشکل مواجه نشوید. قسمت های اضافی را به راحتی می توانید برش بدهید. این محصول خود چسب است و پشت کار، چسب دارد. لایه پشتی را به یکباره جدا نکنید. هر بار حدود 10 سانتی متر را باز کرده و با دست برچسب را روی کابینت، صاف کنید.

این کار به دقت زیادی نیاز دارد. شاید متوجه شوید که در زیر کار هوا رفته است و حباب تشکیل شده. بااستفاده از کاردک یا وسیله ای مشابه می توانید هوای زیر برچسب را به لبه ها هدایت کنید تا خارج شود. پس از چسباندن همه برچسب ها، از هوای داغ سشوار برای تثبیت چسب ها استفاده کنید. سشوار را با دقت روی همه قسمت ها بگیرید تا روکش درب، کاملا به کابینت بچسبد. در انتها محل مربوط به دستگیره ها را با قیچی یا پیچ گوشتی و … سوراخ کرده و دستگیره ها را وصل کنید.

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه مدل جدید چقدر است؟

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

هزینه نصب برچسب کابینت

انواع برچسب کابینتی

این برچسب ها تنوع زیادی دارند بری هر نوع کابینت صاف می توانید از برچسب روکش کابینت استفاده کنید. در مورد کابینت های چوبی که دارای طرح ها و جزئیات زیادی هستند، امکان استفاده از برچسب نیست. در مقایسه می توانید این برچسب ها را با کاغذ دیواری مقایسه کنید که تنها روی سطوح صاف می چسبند. برخی از پر طرفدارترین طرح های برچسب کابینت آشپزخانه اینها هستند:

برچسب کابینت طرح چوب

چوب از محبوب ترین متریال در دکوراسیون منزل است. لوازم چوبی فضا را گرم و صمیمی نشان می دهند. نمای چوب طبیعی بدون هیچ رنگ و لعاب اضافی، زیبا و شکیل است. برای اینکه کابینت های قدیمی را با کمترین هزینه، تغییر دهید از برچسب های طرح چوب استفاده کنید. این محصولات دوام خوبی دارند و چهره کاینت ها را به کلی تغییر می دهند. به طوری که حتی کابینت فلزی نیز از فاصله چند متری به نظر، چوبی می آید.

روکش کابینت طرح سنگ

سنگ ساختمانی از مصالح پر کاربرد در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان است. انواع سنگ مرمر، گرانیت، کوارتز و سنگ آنتیک در زیباسازی کف و دیوارها به کار می روند. اگر به دنبال طرحی ساده و طبیعی هستید از برچسب کابینت طرح سنگ کمک بگیرید. این طرح ها بخشی از طبیعت را با خود به خانه می آورند

برچسب  کابینتی هایبرگلاس

طرح های معروف به هایگلاس را در آشپزخانه های مدرن می بینید. کابینت آشپزخانه هایگلاس براق و درخشان است. رویه کابینت دارای شفافیت خاصی است که زیبایی کابینت ها را چند برابر کرده است. همین ایده در طراحی برچسب کابینت نیز اجرا شده است. اگر به کابینت های براق و هایگلاس علاقه دارید با صرف هزینه ای اندک، روی درب کابینت و کشوها برچسب هایگلاس بچسبانید.

برچسب کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت ممبران از محبوب ترین طرح های کابینت آشزپزخانه است. جنس ممبران ام دی اف است که روکش داده شده. این روکش مات است. برچسب درب کابینت ممبران نیز با الهام از متریال ساخت کابینت ممبران به صورت مات طراحی شده است. با چسباندن این طرح های مات بر روی درب و کشوی کابینت ها، حال و هوای آشپزخانه به کلی تغییر می کند. به این ترتیب با کمترین هزینه توانسته اید یک دکوراسیون شیک را در اختیار داشته باشید.

دکوراسیون مدرن

برچسب های رنگی

انتخاب طرح مناسب بستگی به سبک دکوراسیون آشپزخانه دارید. بهتر است برچسب ها را طوری انتخاب کنید که هماهنگی با سایر لوازم و تزئینات داشته باشد. رنگ دیوارها، کفپوش ها و کاشی ها در انتخاب رنگ برچسب تاثیر دارد. برای مثال استفاده از کابینت های سیاه رنگ چندان رایج نیست اما با برچسب های تیره و سیاه می توانید هارمونی خوبی روی کابینت سفید به وجود بیاورید. با توجه به اینکه برچسب تنها روی درب و کشوها می چسبد، برخی از قسمت ها رامی توانید سفید کار کنید. به این ترتیب یک ترکیب رنگی متضاد از سیاه و سفید دارید که بسیار هم جذاب و چشم نواز است.

در مورد برچسب های رنگی دقت بیشتری داشته باشید رنگ کابینت ها تاثیر زیادی روی دکوراسیون آشپزخانه دارد. با کوچک ترین اشتباه فضای آشپزخانه کوچکتر و یا دلگیرتر دیده می شود. به این ترتیب بعد از مدت کوتاهی برچسب های رنگی دل تان را می زند و از نتیجه کار راضی نخواهید بود. 

برچسب سفید رنگ

می رسیم به یکی از محبوب ترین طرح های برچسب کابینت آشپزخانه که با تمام سادگی، زیبا و با شکوه هستند. کابینت های سفید رنگ را اغلب خانم ها می پسندند زیرا رنگ سفید نشانه ای از تمیزی و پاکیزگی است. تنها مشکل این برچسب های سفید، تمیز نگاه داشتن آن است. فضای آشپزخانه با چربی و روغن و رطوبت ترکیب شده و این غبارات و چربی ها روی درب کابینت ها را کثیف می کنند. اگر برچسب سفید رنگ را انتخاب می کنید کارتان کمی دشوارتر می شود. حتما از طرح های ضد آب و مرغوب تر خریداری کنید تا در اثر شستن، برچسب ها دچار مشکل نشوند. برچسب های ضد آب مقاومت خوبی در برابر شستشو با آب دارند اما در برابر اشیا تیز، حساس هستند. هرگز برای تمیز کردن روکش درب کابینت از سیم ظرفشویی یا وسایل تیز و برنده استفاده نکنید.

در تصویر زیر نمونه ای زیبا از برچسب کابینت رنگی را می بینید که فضا را خاص تر نشان می دهد.

مدل های متنوع کاشی آشپزخانه بین کابینت مدرن

دکوراسیون داخلی منزل

قیمت تعمیر کمد،کابینت و نجاری هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات تعمیر کابینت آشپزخانه و خرده کاری نجاری در تهران

آیا با کمد، کاینت و وسایل چوبی مشکل دارید؟ تعمیرات خرده کاری کابینت و کمد در تهران را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. نجاری سیار به محل مراجعه می کند و همه تعمیرات جزئی را در کوتاه ترین زمان، انجام می دهد. برای درخواست این سرویس از طریق اپلیکیشن هوم سوریز اقدام کنید. تعویض و جابجایی دستگیره کابینت، رگلاژ لولای کابینت آشپزخانه، تعمیر و تعویض ریل کشوها و تعمیرات شکستگی کابینت، تعویض یراق آلات و تجهیزات جانبی توسط نجار با تجربه انجام می شود. لیست قیمت خدمات در جدول اطلاع رسانی شده است. این سرویس در همه روزهای هفته سفارش می پذیرد. برای روزهای تعطیل از قبل هماهنگ کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس تعمیر کمد، کابینت و نجاری به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا