خانگی و ساختمانی

پیشنهاد هایی برای پرده اتاق خواب نوجوان دختر و پسر

پرده ها توانایی تغییر کلی اتاق را دارند. برای پرده اتاق خواب نوجوان از ایده های خلاقانه تری استفاده کنید تا فضا خاص و هیجان انگیزتر شود. اینجا حریم خصوصی فرزندتان است و باید مطابق با سلیقه نوجوان پسر یا دختر، دکوراسیون شود اما به عنوان والدین می توانید پیشنهادهای خود را ارائه دهید. با دوخت و نصب انواع پرده جدید روح تازه ای در فضا جاری می شود. پرده چیزی نیست که هر روز آن را عوض کنید پس قبل از انتخاب، در مورد طرح و رنگ آن تصمیم بگیرید. آیا مهم حفظ حریم خصوصی است یا دکوراسیون؟ با توجه به اولویت ها بهترین پرده را می توانید نصب کنید. در ادامه کلی پیشنهاد متفاوت داریم که احتمالا کار راه انداز باشد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راهنمای انتخاب پرده اتاق خواب نوجوان

پره ها بخشی از دکوراسیون اتاق خواب هستند. هر تغییری در مدل و طرح پرده به طور مستقیم روی دیزاین فضا تاثیر می گذارد. پرده های پارچه هایی والان دار و پر چین برای سبک کلاسیک و سنتی بهترین انتخاب هستند. اما پرده های مدل جدید نظیر پرد زبرا، لوردراپه، کرکره چوب و … با سبک مدرن هماهنگی بیشتری دارند. برخی مواقع اولویت روی هماهنگی دکوراسیون کلی منزل است. در این صورت شاید ترجیح بدهید طرح و مدل پرده را کاملا مشابه پرده اتاق پذیرایی انتخاب کنید. موقع انتخاب در نظر داشته باشید که پرده به سادیگی قابل شستشو و نظافت باشد. 

اما تعداد زیادی از دکوراتیوها عقیده دارند که انتخاب پرده اتاق خواب اصلا ارتباطی به دکوراسیون هال و پذیرایی ندارد. اینجا یک فضای خصوصی و کاملا جدا از اتاق پذیرایی است. در این اتاق یک نوجوان حساس، پر هیجان، مغرور و یا خجالتی زندگی می کند. برای اینکه فضایی خاص برای او طراحی کنید از تشابه بین پرده های منزل را از خود دور کنید. سبک طراحی این اتاق کاملا اختصاصی و با توجه به روحیات نوجوان انجام می شود از کفپوش ها گرفته تا پرده ها باید این تفاوت را به نمایش بگذارند.

جنس پرده اتاق خواب نوجوان

در انتخاب جنس پرده دقت کنید. متریال بی کیفیت در اثر شستشو رنگ و روی خود را از دست می دهد و دیگر زیبایی اولیه را ندارد. اما مواد اولیه با کیفیت، ماندگاری طولانی تری دارد. در این صورت اگر پرده شویی با بهترین کیفیت انجام شود هیچ آسیبی به بافت پرده نمی رسد و سالها می توانید از پرده اتاق خواب استفاده کنید. به هر حال خرید پرده هزینه بر است و نباید با یکبار شستن پرده، رنگ و روی آن آسیب ببیند. حتی پرده های پارچه ای نیز دارای یک جنس نیستند. برای مثال پرده های حریر ضخامت کمتری دارند و اغلب بر روی پرده های غیر مشرف نصب می شوند. در اتاق خواب توصیه می شود از پرده های ضخیم تر استفاده کنید تا جلوی نور مزاحم را بگیرد. به این ترتیب خوابیدن راحت تر می شود.

همه آن چیزی که باید قبل از انتخاب و دوخت پرده بدانیم

پرده فانتزی برای اتاق خواب نوجوان

رنگ پرده اتاق خواب نوجوان

رنگ ها با خود انرژی را به فضای بسته اتاق وارد می کنند. برخی از رنگ ها انرژی زیادتری دارند و برخی دیگر آرامش را القا می کنند. به طور معمول برای تزئینات و دکوراسیون اتاق خواب از رنگ های آرامش بخش و ملایم استفاده می شود. رنگ آبی، سبز و … می تواند انتخاب خوبی برای اتاق خواب باشد اما در مورد نوجوانان قضیه فرق دارد. همه رنگ های شاد و پر انرژی را نیز می توانید برای پرده ها انتخاب کنید تنها موضوع مهم اندازه و ابعاد اتاق است.

اگر برای اتاق خواب نقلی، به دنبال پرده مناسب هستید از رنگ های روشن تر استفاده کنید. رنگ های تیره اندازه اتاق را از اندازه واقعی کوچک تر نشان می دهند و فضا را تاریک و دلگیر می کنند.برای اینکه اتاق بزرگ و پر نورتر دیده شود پرده های اتاق خواب را از رنگ های روشن و ملایم انتخاب کنید. نگران نور مزاحم نباشید همیشه می توانید با یک پرده ضخیم، جلوی نور را بگیرید.

ضخامت پرده اتاق خواب

پرده های بسیار نازک نظیر حریر و پرده توری برای اتاق پذیرایی بسیار انتخاب خوبی هستند اما این نوع پرده ها را در اتاق خواب نصب نکنید. نصب پرده در اتاق خواب از 2 جهت حائز اهمیت است. اول اینکه پرده باید بتواند جلوی دید مزاحم را بگیرد که در این مورد پرده های نازک حریر و توری اصلا کارایی ندارند. دیگر اینکه موقع خواب این پرده ها هستند که نور بیرون را حذف می کنند. اگر پرده به اندازه کافی ضخامت نداشته باشد نمی توان آلودگی های نوری در موقع خواب شبانه را از بین ببرد و در اخواب اختلال پیش می آید. اگر پرده های زیبای حریر را برای اتاق نوجوان انتخاب می کنید حتما یک پرده ضخیم و محافظ برای زیر کار در نظر بگیرید.

مهمترین معیارهای تعیین قیمت دوخت پرده

پرده اتاق خواب نوجوان پسر

پرده برای اتاق خواب نوجوان پسرانه

پرده ها نور و گرما را به اتاق هدایت می کنند اگر پنجره بزرگ و نورگیر دارید از پرده هایی استفاده کنید که حالت باز و بسته شدن داشته باشند. به این ترتیب در طول روز می توانید به طور کامل روز می توانید به طور کامل پرده را جمع کنید و با تاریکی هوا، امکان باز کردن پرده ها هست. پرده های پارچه ای کلاسیک و انواع پرده زبرا دو مکانیزه برای اتاق خواب نوجوان مناسب است. پرده ها از هر جنسی که انتخاب شوند بخشی از دکوراسیون داخلی اتاق خواب هستند و باید با سایر المان های دکوراتیو در این فضا همخوانی داشته باشند. برای مثال اگر سرویس تختخواب و میز تحریر چوبی باشد می توانید از پرده کرکره چوبی برای هماهنگی بیشتر استفاده کنید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات دوخت و نصب پرده هم ارائه میده؟

پرده برای اتاق خواب نوجوان دخترانه

وظیفه اصلی پرده ها حفظ حریم خصوصی است. این امر برای دخترها اهمیت بیشتری دارد. دختران نوجوان تمایل دارند فضای اختصاصی و مخصوص به خود را داشته باشند. اگر اتاق خواب  رو به پنجره های مشرف باز می شود از پرده های ضخیم تر برای پوشش کامل دید شب، استفاده کنید. بازتاب نور خورشید روی شیشه پنجره مانع از دید مزاحم در طول روز می شود اما در شب لازم است تا با پرده ضخیم سرتاسر پنجره را محفوظ کنید. موقع دوخت پرده اتاق خواب دخترها به ظرافت کاری و تجهیزات جانبی توجه کنید. پرده های پر زرق و برق و مدل جدید شاید انتخاب خوبی باشد به شرطی که با روحیه و خلق و خوی فرزندتان سازگاری داشته باشد.  

پرده شویی و نکاتی که حتما باید بدانید

رنگ پرده اتاق خواب نوجوان

پرده فانتزی اتاق خواب نوجوان

یکی از جذاب ترین پرده ها که مناسب با روحیه نوجوانان دختر و پسر هم هستند، پرده های فانتزی است. این محصولات از لحاظ طرح روی پرده یا شیوه دوخت به شکلی نامتعارف و حتی فانتزی کار شده اند. با کمی خلاقیت می توانید طرح های جالبی را طراحی کنید که اتاق خواب را به فضایی خاص و هیجان انگیز تبدیل می کند. با نگاه کردن به تصاویر این مطلب نیز به ایده های زیادی می رسید. اگر ایده خاصی در ذهن دارید با ما تماس بگیرید تا رویای تان را به واقعیت تبدیل کنیم. تیم حرفه ای دوخت و نصب پرده هوم سرویز آماده انجام سفارش های ابتکاری و مدل های فانتزی پرده اتاق خواب نوجوان است. 

طرح پرده اتاق برای دخترها و پسرها

می رسیم به مهم ترین موضوع در انتخاب پرده که انتخاب طرح است. در این مورد هیچ قانونی وجود ندارد ولی به صورت رایج پسرهای نوجوان طرح های سیارات و فضا، دریا، حیوانات، آسمان پر ستاره، ماشین، توپ، ورزشی و …. را بیشتر دوست دارند. به نظر این طرح ها با روحیه پسرها بیشتر سازگاری دارد. اما دختران نوجوان طرح های خیالی و فانتزی، طرح هندسی، گل ها و فشن را بیش از دیگر طرح ها می پسندند. موقع انتخاب سلیقه فرزندتان را نیز در نظر بگیرید. فراموش نکنید هیچ قانونی وجود ندارد! شاید یک دختر نوجوان پرده ای با طرح ماشین را بیشتر دوست باشد تا گل های صحرایی. در این مورد حرف اخر را فرزندتان می زند.

شستشوی پرده و خدمات خشکشویی پرده

دکوراسیون دخترانه

قیمت نصب پرده در هوم سرویز

قیمت نصب پرده
قیمت دوخت پرده

سرویس دوخت و نصب پرده در تهران

بعد از انتخاب مدل پرده، نوبت به دوخت و نصب آن است. حتی بهترین مدل های پرده نیز اگر به درستی دوخت یا نصب نشوند، زیبا و شکیل دیده نخواهند شد.خدمات دوخت و نصب پرده در لیست سرویس های درب منزل هوم سرویز قرار دارد. انتخاب مدل و جنس پرده از شما، دوخت و نصب حرفه ای از همیاران هوم سرویز. در هر محله ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا بلافاصله نصاب پرده به محل اعزام شود. جهت ثبت سفارش دو راه دارید اول ثبت سفارش در اپلیکیشن هوم سرویز، که تنها با چند کلیک ساده انجام خواهد شد. راه دوم، تماس با شماره تلفن درج شده در همین مطلب است.

لیست قیمت دوخت و نصب پرده در جدول، اطلاع رسانی شده است. هزینه ها تا پایان سال بدون تغییر بوده و شامل افزایش قیمت نخواهد بود. با توجه به نزدیک شدن به روزهای خانه تکانی، سفارش خود را سریع تر ثبت کنید تا طبق زمان مقرر، کار تحویل داده شود. این سفارش شامل گارانتی و تضمین کیفیت خدمات است.

سفارش  دوخت و نصب پرده را به رایگان از اپ هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا