برقکاری ساختمان

نورپردازی اتاق خواب با ریسه چگونه است؟

طراحی و دکوراسیون داخلی بیشتر از آنکه به پول نیاز داشته باشد نیازمند خلاقیت و ابتکار است. اجرای نورپردازی و نورمخفی یکی از خلاقانه ترین راه ها برای تزئین اتاق خواب است. البته با نصب لامپ، چراغ و لوستر هم نور اتاق تامین می شود اما با ریسه های رشته ای، ابتکارات جالب تری می توان ایجاد کرد. هدف از این نورپردازی، دیزاین اتاق خواب به شکل متفاوت و جذاب تری است. نورپردازی اتاق خواب با ریسه تنوع زیادی دارد و می شود هر طرحی را با این ریسه ها اجرا کرد. با استفاده از ریسه ها اتاق خواب شبیه قصه های پریان می شود. در ادامه طرح های متنوعی با ریسه معرفی شده که برای ایده گرفتن عالی است. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مزایای نورپردازی اتاق خواب با ریسه

ریسه ها از اتصال لامپ های کوچک ال ای دی به شکل نواری، درست می شوند. ریسه های نورپردازی در نوارهای طویل و باریکی تولید شده اند و همین امر، کار طراحی و اجرای نورپردازی با ریسه ها را ساده کرده است. برخی از ریسه ها قابلیت تغییر رنگ را نیز دارند. از این تجهیزات برای اجرای تزئینات نوری در اتاق خواب نیز استفاده می شود. هدف از این طراحی، زیبایی و دکوراسیون اتاق خواب است اما در نهایت لامپ های ریسه می توانند به عنوان چراغ خواب نیز به کار گرفته شوند. با توجه به انعطاف پذیری ریسه ها، کارهای ابتکاری و خلاقانه زیادی می توان با آن انجام داد. برخی از مزایای نورپردازی اتاق خواب عبارت است از:

انواع لامپ در سیستم روشنایی ساختمان

نورپردازی اتاق خواب با ریسه

نصب آسان ریسه ها

برای اجرای تزئینات نوری با ریسه ها نیاز به تخصص ویژه ای نیست. طرز کار با این ریسه ها خیلی ساده است و نیازی به سیم کشی اضافی یا دانش فنی ندارد. متراژ بالای ریسه ها موجب شده تا برای اجرای طرح های متنوع هیچ مشکلی نباشد. 

تنوع رنگ های لامپ

لامپ ال ای دی نواری دارای طیف نوری متنوعی است. این لامپ های کوچک رنگی به صورت ترکیبی و جداگانه نیز به فروش می رسند. متنوع بودن رنگبندی ریسه ها این امکان را می دهد که اتاق خواب رویایی و دلخواه تان را نورپردازی کنید. رنگ های صورتی، بنفش، ضرمز، سبز، آبی، زرد و … برای تزئین بالای تخت اتاق کودک کاربرد زیادی دارد. حتی می توانید با این نوارهای نوری، نورپردازی جشن تولد کودک را نیز انجام دهید.

مقرون به صرفه و ارزان قیمت

هیچ محدودیتی در استفاده از ریسه ها وجود ندارد. قیمت این محصول در مقایسه با سایر مدل های نورپردازی، بسیار مقرون به صرفه است. ریسه ها مصرف انرژی خیلی کمی دارند و هزینه برق مصرفی تغییر قابل توجهی نخواهد داشت.

عمر طولانی ریسه های ال ای دی

نصب آسان، تنوع رنگی بالا، قیمت های ارزان در کنار طول عمر زیاد، لامپ ها از مهم ترین مزایای نصب ریسه در اتاق خواب است. لامپ ها از نوع led هستند که از با دوام ترین لامپ های موجود در بازار است.

اجرای نور مخفی کابینت آشپزخانه

نور مخفی سقف اتاق خوب

کاربرد ریسه در اتاق خواب

محدودیتی در اجرای نورپردازی اتاق خواب با ریسه وجود ندارد. در هه سطوح و بر روی همه لوازم موجود در اتاق می توانید از جلوه های نوری و نورپرداازی استفاده کنید. ریسه ها برای تزئین اتاق کودکان ایده آل هستند و سرزمین رویایی کودکان را نورانی تر می کنند. از ریسه برای دکوراسیون رویایی اتاق خواب نیز می توان استفاده کنید. این ریسه ها فضا را رمانتیک تر نشان می دهند و برای اتاق خواب زوج های جوان انتخاب خوبی هستند. نحوه به کارگیری ریسه های ساده یا رنگی خیلی سلیقه ای است. در واقع هر نوع ایده ای را می توانید با این ال ای دی های نواری اجرا کنید. در ادامه چند پیشنهاد جذاب برای استفاده از ریسه ها در اتاق خواب، آورده شده است:

نورپردازی اتاق خواب با ریسه : تزئین دیوارها

در دکوراسیون داخلی از دیوارها به عنوان یکی از بزرگ ترین سطوح یاد می شود. نادیده گرفتن این سطح، لطمه بزرگی به دکوراسیون می زند پس ایده های خود را روی دیوارها اجرا کنید. ریسه ها به صورت متری هستند. به این ترتیب که در فواصل مشخص، لامپ های led کوچکی روی سیم نصب شده و همه لامپ ها به صورت رشته ای متصل شده اند. این سیستم بسیار ظریف و نازک است. روی اهمین اصل به راحتی می توانید ریسه ها را شکل دهید و به هر حالتی تبدیل کنید. با کمی حوصله هر طرحی بر روی دیوار قابل اجراست. زیبایی نورپردازی در شب به چشم می آید. در نور طبیعی روز لامپ های ریسه هیچ جلوه ای ندارند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات اجرای نورپردازی و نورمخفی هم ارائه میده؟

در تصویر زیر نمونه ای نمونه ای ابتکاری از نورپردازی با ریسه بر روی دیوار اتاق خواب را مشاهده می کنید. این طرح را به هر شکل دیگری که بخواهید می توانید اجرا کنید. کار با ریسه بسیار راحت تر از چیزی است که تصور می کنید.

۷ ایده خلاقانه برای استفاده از فضای بالای کابینت ام دی دف

نورپردازی با ریسه

دیزاین تختخواب با نورپردازی اتاق خواب با ریسه

یکی از جذاب ترین طراحی ها، اجرای نورپردازی در بالای تختخواب است. ریسه ها از لوازم الکتریکی هستند اما هیچ خطری را به وجود نمی آورند. نواری از لامپ های ال ای دی را در اطراف تختخواب، روشن کنید تا فضا رمانتیک و رویایی تر شود. نصب ریسه در بالای تخت به هیچ وجه مشکل ایجاد نمی کند. این لامپ های کوچک حتی گرمای زیادی هم ندارند و دمای اتاق را افزایش نمی دهند. رشته های لامپ را به صورت قلب در بالای تختخواب طراحی کنید. نورهای ریسه حالت شاعرانه به اتاق خواب می دهند. به این ترتیب با کمترین هزینه توانسته اید یک فضای خاص و ابتکاری را طراحی کنید.

یک پیشنهاد جالب اینست که دیوار بالای تخت را تبدیل به یک آلبوم نورانی کنید. می توانید تصاویر خانوادگی و شخصی خود را روی دیوار نصب کنید. از نوارهای ال ای دی برای دیزاین اطراف قاب عکس ها استفاده کنید. به این ترتیب با خاموش کردن لامپ سقفی، آلبوم نورانی روی دیوار ظاهر می شود.

ترفندهای نور پردازی آشپزخانه

نورپردازی پرده حریر اتاق خواب با ریسه

لامپ های ریسه از خود گرما ساطع نمی کنند. حتی بعد از ساعت ها روشن ماندن، افزایش دمای زیادی به وجود نمی آید. به این ترتیب بدون ترس از آتش سوزی می توانید ریسه ها را در اطراف پرده های پارچه ای و حریر نیز قرار دهید. یکی از خلاقانه ترین طراحی ها با ریسه اینست که پرده حریر اتاق خواب را با ریسه نورانی کنید. اگر پنجره اتاق خواب، دید مشرف دارد حتما از پرده ضخیم استفاده کنید. نورپردازی با ریسه را روی یکی از دیوارهای اتاق خواب و ترجیحا دیوار بالای تختخواب انجام دهید. سپس بر روی طرح نورانی از پرده حریر استفاده کنید تا زیبایی نورهای رنگی چندین برابر بشود. با همین ابتکار ساده، دکوراسیون شیک و بسیار متفاوت تری را طراحی کرده اید.

آموزش نحوه شستشوی مبل تختخواب شو

نورپردازی دیوار اتاق خواب

نورپردازی سقف اتاق خواب با ریسه

اجرای نور مخفی در سقف کاذب، نصب لوستر و چراغ های آویز سقفی از رایج ترین راه های تامین نور منازل است. این نورها برای نورپردازی کلی اتاق به کار می روند. برای نورهای نقطه ای از آباژور استفاده می شود. اما ریسه ها را می توان علاوه بر دیوارها در سقف اتاق خواب نیز نصب کرد. هدف از این طراحی تامین نور اتاق نیست بلکه با این ابتکار نوعی بازی با نورهای رنگی را شروع کرده اید که در نهایت حس خوبی را به همراه دارد. در تصویر بالا نمونه ای از نورپردازی اتاق خواب با ریسه دیده می شود. در این طرح ترکیبی از للامپ های ال ای دی و پارچه حریر برای دیزاین سقف در نظر گرفته شده است.

هزینه این طراحی بسیار اندک است اما فضای اتاق خواب را اشرافی و لوکس نشان می دهد. حتی تختخواب نیز به نظر تجملی تر از قبل است و انگار کل فضا تحت تاثیر این نورهای کوچک قرار گرفته است.

ایده ای نورپردازی اتاق خواب با ریسه

اگر بودجه کافی برای تغییر لوازم اتاق خواب ندارید با بازی نور و رنگ، فضا را دگرگون کنید. ریسه های شلنگی را به صورت صاف و خطی یا هر شکل دیگری، در آورید و آن را دورتادور وسایل اتاق خواب، بکشید. دور آینه، کمد دیواری، به همراه پرده اتاق خواب، دورتادور قاب عکس ها، تابلوهای نقاشی و …. از ریسه های ال ای دی استفاده کنید. با این ابتکار ساده هنوز هم وسایل قدیمی، جلوه و زیبایی خاصی دارند. نور ریسه ها در حدی نیست که مزاحم خواب باشد و حتی می توان از این ریسه ها به جای چرغ خواب نیز استفاده کرد.

سرویس اجرای نورپردازی و نور مخفی

اجرای نور پردازی نما و داخل ساختمان توسط تکنیسین حرفه ای پذیرفته می شود. نورپردازی سقف کاذب، نور مخفی کابینت آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خواب با نورپردازی حرفه ای و …. طبق خواسته مشتری و با کمترین هزینه انجام می شود. در هر محله ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید. پروژه های اجرای نور مخفی در ساختمان های نوساز و قدیمی پس از بازدید محل و بر اساس نوع کار، قیمت گذاری می شود. هزینه ها توافقی بوده و بستگی به سختی و متراژ کار دارد. خدمات فنی هوم سرویز در خدمت خانواده هاست.

جهت ثبت سفارش رایگان نورپردازی و نورمخفی از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا